abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 12:50:00 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140126403
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
A grand adventure has begun.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:52:12 #2
265732 Keshet
pi_140126460
Dames, ik heb moeite met het kopen van jeans.

Mijn bovenbenen zijn dikker dan gemiddeld (bedankt mam) en ik háát skinny jeans. Als een broek goed zit om mijn bovenbenen dan zit hij bij de taille veel te los.
Hebben jullie nog tips qua merken/winkels?
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 12:53:43 #3
5428 crew  miss_sly
pi_140126515
Ik vind de spijkerbroeken van Sissy-Boy heel fijn.
Ze hebben verschillende modellen en kleuren, waaronder skinny, straight en bootcut.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2014 @ 13:07:07 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140126923
Ik draag al jaren geen spijkerbroek meer.
Mede om dezelfde reden. Hier echt hollandsche stalpoten. :')
  maandag 19 mei 2014 @ 13:10:41 #5
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127002
De jeans van ms mode zitten bij mij best briljant. En mijn bovenbenen zijn zacht gezegd goed vertegenwoordigd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 13:13:18 #6
265732 Keshet
pi_140127070
Ik draag alleen spijkerbroeken of nette pantalons. In een jurk of rok voel ik me echt een nijlpaard met een jurk of rok aan. :@

Ik ga eens naar de genoemde broeken kijken!
pi_140127077
Er komen, of zijn inmiddels, nieuwe jeans voor de wat grotere gespierde benen..

http://www.she.be/fashion(...)flexibele-jeans.aspx
pi_140127133
Levis bold curve O+
  maandag 19 mei 2014 @ 13:16:56 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127160
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Holyme het volgende:
Levis bold curve O+
Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140127207
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het. :D
Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20 :D O+
  maandag 19 mei 2014 @ 13:19:08 #11
265732 Keshet
pi_140127216
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
Er komen, of zijn inmiddels, nieuwe jeans voor de wat grotere gespierde benen..

http://www.she.be/fashion(...)flexibele-jeans.aspx
Ja, die was ik tegengekomen in het BB topic! Maar ja. Ik moet nú nieuwe broeken. :D
  maandag 19 mei 2014 @ 13:20:32 #12
265732 Keshet
pi_140127259
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De jeans van ms mode zitten bij mij best briljant. En mijn bovenbenen zijn zacht gezegd goed vertegenwoordigd. :+
Welk model heb je? Bootcut?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:20:41 #13
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127263
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20 :D O+
Hendig. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 13:21:00 #14
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127271
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:20 schreef Keshet het volgende:

[..]

Welk model heb je? Bootcut?
Jup. :Y

Edit: even gegluurd, model heet violet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 14:17:50 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140128999
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap, wat ga je goed joh! *O*

Tink, heel klein, maar toch, laat het theelepeltje suiker weg, aarbeien kunnen ook zonder. ;)
En als beleg op brood gaan voor iets van kipfilet of rookvlees, dat is magerder dan gehakt.

Zoiets?
Txs! Suiker kan ik idd best weglaten. Kipfilet en rookvlees zijn lastig, omdat daar vaak lactose in zit. Paardenrookvlees eet ik niet na uitzending van Kassa laatst. Kan idd wel wat creatiever zijn met m'n broodbeleg.

Zo, en nu ga ik een komkommer wegknagen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 14:24:18 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140129161
Oh ja, shoot, vergeten, dat is dan idd lastig.
En alleen maar rosbief gaat ook vervelen kan ik me zo voorstellen.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:25:08 #17
265732 Keshet
pi_140129185
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:25:42 #18
265732 Keshet
pi_140129207
Tink, wat kwam er naar voren dan in die uitzending van Kassa?
pi_140133822
Keshet, wat goed!!!

Ik ben vandaag van werk naar huis geskate. 21 kilometer in 1 uur en 20 minuten.
Ben nu wel even "lekker" moe.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:51:16 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140134244
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef Keshet het volgende:
Tink, wat kwam er naar voren dan in die uitzending van Kassa?
Kijk maar even terug. Over medicijnen in paardenvlees en wantoestanden bij ongeveer alle leveranciers van NL'se supermarkten. Ik hoef even niet meer, zegmaar...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140134967
quote:
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen. :+

SPOILER
Wauw wat goed zeg! :)

Dit weer is echt heerlijk O+ Zo kom ik tenminste nog eens buiten én heb ik meer beweging dan ooit :P
Die extra beweging heb ik ook wel nodig na een weekend verjaardagen en bbqen enzo :@
pi_140135019
Afgelopen weekend te veel en slecht gegeten.
Maar vandaag al een deel goed gemaakt :) uurtje gehoepeld en straks 2 uur danstraining.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:25:06 #23
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140135377
quote:

SPOILER
Wat een verschil!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:37:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140135746
Wauw Keshet! Mooi hoor! :Y
pi_140140345
Gister veel gegeten, van 't weekend ook drank. Dus vandaag maar (met lichte tegenzin) gesport. Voelde toch wel weer lekker. :Y

O: 2 spelt met cashewpasta en een banaan
T: appel en oploskoffie
L: 4 spelt met gemengde notenpasta
B: 30 min intensief cardio, 30 min gematigd
T: banaan en een plakje ham
D: sla met gekookt ei, kliekjes (bbq worst, kip sate, kipshaslick)

Totaal: +-1800 kcal
pi_140141275
Ik ga zo ook sporten maar ik zie er nogal tegenop met deze warmte.
pi_140141540
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Allrightski het volgende:
Ik ga zo ook sporten maar ik zie er nogal tegenop met deze warmte.
Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven. :Y Zweette me al helemaal kapot na 5 minuten, wat normaal gesproken een half uur duurt. Maar het geeft wel een gevoel van goed bezig zijn!
pi_140142104
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven. :Y Zweette me al helemaal kapot na 5 minuten, wat normaal gesproken een half uur duurt. Maar het geeft wel een gevoel van goed bezig zijn!
Je hebt helemaal gelijk. Goed van je dat je toch gegaan bent. Ik ga mijn schoenen ook maar eens aan doen! Anders bereik ik mijn doel nooit.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:28:16 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140146659
quote:
Zo vanaf vandaag gaat het beginnen. Lijstje voor vandaag

O: smoothie van diepvriesfruit met een klein scheutje melk. Een beschuit met honing
L: 2 geroosterde boterhammen met kruidenkaas
T: cup a soup
D: bloemkool met kip in kerriesaus en aardappelen
De roomkaas is ei geworden vandaag en de aardappelen rijst. Net met man boodschappen gedaan, hij vond het maar akelig verantwoord, maar niet erg, scheelt dat hij gewoon eet wat ik hem voorschotel, nu veel fruit en groente in huis O+
Be happy with the little things in life
  maandag 19 mei 2014 @ 21:45:00 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140147663
Kilo zwaarder dan vorige week maandag. Hmpf.

O dubbele bruine boterham avocado/gerookte kip
T cappuccino
L bak salade
T 3 rijstwafels met appel en een schrapje pindakaas
D kwark met bleekselderij en paprika en aromat
T drie dropjes
Prrrrr
pi_140150225
Keshet, wat een goed verschil.

Het was vandaag 31 graden binnen op mijn werk. En dat was niet in de buurt van de grill/vaatwasser. Man, dat was echt niet te doen. Hopelijk krijgen we snel airco in deze vestiging, want dagen van 23 graden gaan er vast nog veel meer volgens, en ik wil niet weten hoe heet het binnen is als het 30 graden buiten is. Ben uiteindelijk na werk met een collega een hamburger gaan eten op het terras omdat wij na een hele dag mensen bedienen ook wel even bediend wilden worden. En afkoelen. En gisteren uit eten met m'n ouders geweest. Wel goede keuzes gemaakt (asperges met zalm en ei, geen boter of saus erover, en carpaccio vooraf), maar toch, niet heel erg goed volgens mijn 'terug naar afvallen plan'.
pi_140150895
Vandaag echt achterlijke zin gehad in pindakaas.. dat werd dus mijn tussendoortje :')

O: voor het laatst vieze chococornflakes met melk
T: -
L: 2 bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: paar lepels pindakaas :')
D: 3 eieren, spekjes, spinazie, erwtjes veel kruiden, 1 bh braadboter.
T: chocolade wolkentoetje
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:04:32 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140158358
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag echt achterlijke zin gehad in pindakaas.. dat werd dus mijn tussendoortje :')

O: voor het laatst vieze chococornflakes met melk
T: -
L: 2 bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: paar lepels pindakaas :')
D: 3 eieren, spekjes, spinazie, erwtjes veel kruiden, 1 bh braadboter.
T: chocolade wolkentoetje
Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...

Ik heb een half uur vertraging en op deadline-dag word ik daar NIET blij van :(

Gisteren toen ik thuis kwam, bleken we geen stroom te hebben. Duurde uren voor we het met onze buurman de elektricien opgelost hadden. Zaten om half negen twister fries en komkommer met lv feta te eten.

Ik heb m'n week niet, maar ga het niet zitten weg eten. Heb radijsjes en komkommer mee en twee volken met lv 30+kaas. Op m'n werk nog wat yoghurt en fruit liggen, dus ik kom er wel vandaag.
pi_140158444
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...
Omdat ik het lekker vind en het nog kan.
pi_140158828
Boterhammen met pindakaas vind ik fantastisch, maar die lepels snap ik sowieso niet. :D Ik ga het maar niet proberen.

Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met een ei
T: Appel
L: 4 volkoren; 2 met hummus/avocado en 2 met appelstroop
T: Wortels (misschien met wat overgebleven hummus); yoghurt met een beetje muesli
D: Pannetje met courgette, paprika, kip, pesto en wat ik verder nog tegenkom in de keuken
pi_140158955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:43 schreef Ruby88 het volgende:
Boterhammen met pindakaas vind ik fantastisch, maar die lepels snap ik sowieso niet. :D Ik ga het maar niet proberen.

Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met een ei
T: Appel
L: 4 volkoren; 2 met hummus/avocado en 2 met appelstroop
T: Wortels (misschien met wat overgebleven hummus); yoghurt met een beetje muesli
D: Pannetje met courgette, paprika, kip, pesto en wat ik verder nog tegenkom in de keuken
Geloof me ik snapte mezelf ook niet. Maar ik moest dat eten.. mijn vriend vroeg al van je bent toch niet zwanger he.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:00:46 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159117
Zo, ik liep vanmorgen om half 7 al weer buiten met mijn hardlooplesje! *O*
Verder voelen mijn darmen aan alsof er cement in zit. -O- :{
Oh, en gisterenavond was stom. :@

Lijstje v vandaag:

O: Kwark met bessen en granola
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen m appelstroop
T: paprika m hummus, appel
D: gestoomde wortels, vis en aardappelpuree
T: weetiknogniet

Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok... :{
pi_140159149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

Lijstje v vandaag:

Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok... :{
Misschien een latere T doenbeetje yoghurt of kwark tegen het snaaien? En lekker hardlopen. Doe je goed zo vroeg :-) ik ga vanavond weer.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:08:37 #39
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159221
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb een half uur vertraging en op deadline-dag word ik daar NIET blij van :(

Gisteren toen ik thuis kwam, bleken we geen stroom te hebben. Duurde uren voor we het met onze buurman de elektricien opgelost hadden. Zaten om half negen twister fries en komkommer met lv feta te eten.

Ik heb m'n week niet, maar ga het niet zitten weg eten. Heb radijsjes en komkommer mee en twee volken met lv 30+kaas. Op m'n werk nog wat yoghurt en fruit liggen, dus ik kom er wel vandaag.
Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...

Ik had gisteren ook echt een klote dag. Ik moet voor mijn proefschrift nog een paar laatste experimenten en gisteren zouden we de allerlaatste samples maken. Bleek eerst uit een meeting in de ochtend dat de samples die we hiervoor gemaakt hebben grandioos mislukt zijn dus ik had mijn hoop echt op de samples van gisteren gevestigd. Blijkt dat de technician de verkeerde dingen bij elkaar heeft gegooid tijdens de voorbereiding, dus was er helemaal geen materiaal voor mij om samples mee te maken :'( En nu ik nog Toos Werkloos ben, kan ik nog wel naar de TU karren om dingen te maken en zo, maar ik hoop toch echt dat ik snel een baan heb, en dan kan dat dus niet meer. Dus stressssss.

Bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, willen ze me nog steeds wel graag hebben hoorde ik. De R&D manager wil mijn TU begeleider nog bellen voor een referentie (maar dat lijkt me geen probleem) en de HR manager was al bezig om een contract en voorwaarden etc op te stellen :o

En ik heb, ondanks mijn kut dag, toch niks gesnaaid *little proud*. Maar mijn man was toen ik thuiskwam wel heerlijke nasi aan het maken O+
pi_140159236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...

Ik had gisteren ook echt een klote dag. Ik moet voor mijn proefschrift nog een paar laatste experimenten en gisteren zouden we de allerlaatste samples maken. Bleek eerst uit een meeting in de ochtend dat de samples die we hiervoor gemaakt hebben grandioos mislukt zijn dus ik had mijn hoop echt op de samples van gisteren gevestigd. Blijkt dat de technician de verkeerde dingen bij elkaar heeft gegooid tijdens de voorbereiding, dus was er helemaal geen materiaal voor mij om samples mee te maken :'( En nu ik nog Toos Werkloos ben, kan ik nog wel naar de TU karren om dingen te maken en zo, maar ik hoop toch echt dat ik snel een baan heb, en dan kan dat dus niet meer. Dus stressssss.

Bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, willen ze me nog steeds wel graag hebben hoorde ik. De R&D manager wil mijn TU begeleider nog bellen voor een referentie (maar dat lijkt me geen probleem) en de HR manager was al bezig om een contract en voorwaarden etc op te stellen :o

En ik heb, ondanks mijn kut dag, toch niks gesnaaid *little proud*. Maar mijn man was toen ik thuiskwam wel heerlijke nasi aan het maken O+
Dat heb je goed gedaan.

En dat met die baan ziet er ook goed uit!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:10:44 #41
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

Lijstje v vandaag:

Dat is zo lekker he, om half 7 al lopen O+ Deed ik ook wel eens voordat ik naar de TU moest, dan pakte ik gewoon een trein later.

Heeft je snaaitrek echt te maken met hoeveel je overdag eet, of is het meer een soort van gewoonte die erin geslopen is? Want dat laatste merk ik bij mij wel, dat als ik een tijdje strenger ben en echt niks pak, dat ik na een week of 2 ook gewoon niks meer hoef. En als ik er wel regelmatig aan toegeef, dat ik dan ook echt elke avond even in de kast ga kijken, ondanks dat ik weet dat het niet slim is...
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:14:16 #42
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159300
Wat ik trouwens wel - als enige positieve gisteren, hehe - gemerkt had, was dat ik voor het eerst eigenlijk een dag had dat ik mijn slijmbeursontsteking weinig tot niet gevoeld heb *O*
Ik heb gisteren dus wel deels achter mijn bureau gewerkt, maar ook heel veel rustig op en neer gewandeld omdat ik op verschillende locaties moest zijn. En de meeste pijn heb ik als ik veel achter elkaar zit.

Dus ik denk dat ik me straks nog even trakteer op een wandeling/fietsrondje buiten. Heb ik ook meteen wat beweging te pakken. Zooooo vervelend met dit weer O-)
pi_140159314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik trouwens wel - als enige positieve gisteren, hehe - gemerkt had, was dat ik voor het eerst eigenlijk een dag had dat ik mijn slijmbeursontsteking weinig tot niet gevoeld heb *O*
Ik heb gisteren dus wel deels achter mijn bureau gewerkt, maar ook heel veel rustig op en neer gewandeld omdat ik op verschillende locaties moest zijn. En de meeste pijn heb ik als ik veel achter elkaar zit.

Dus ik denk dat ik me straks nog even trakteer op een wandeling/fietsrondje buiten. Heb ik ook meteen wat beweging te pakken. Zooooo vervelend met dit weer O-)
Dat is wel fijn, goed excuus om tussendoor watute lopen :-)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:23:41 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is zo lekker he, om half 7 al lopen O+ Deed ik ook wel eens voordat ik naar de TU moest, dan pakte ik gewoon een trein later.

Heeft je snaaitrek echt te maken met hoeveel je overdag eet, of is het meer een soort van gewoonte die erin geslopen is? Want dat laatste merk ik bij mij wel, dat als ik een tijdje strenger ben en echt niks pak, dat ik na een week of 2 ook gewoon niks meer hoef. En als ik er wel regelmatig aan toegeef, dat ik dan ook echt elke avond even in de kast ga kijken, ondanks dat ik weet dat het niet slim is...
Het is gewoonte hoor, maar ik had gisterenmiddag echt honger op mijn werk maar er was niks en dus ben ik na het avondeten gewoon lekker door blijven eten. :@ Omdat mijn honger nog niet gestild was.

En dat is dus ook T-P een beetje het probleem. Vaak ga ik al aan de vreet voor het T tijd is.
Ik heb die neiging na mijn lunch ook altijd, maar dan weet ik mezelf vaak nog wel in te houden.
Thuis is het vaak ook handig als ik dan na het eten de kinderen naar bed ga brengen, even iets anders doen, maar dat hoefde gisteren niet dus ja...

Maar ik denk wel dat meer eten overdag iig die enorme honger rond etenstijd weg haalt waardoor ik hoop sneller verzadigd te zijn.
pi_140159997
Morning :W
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad *O*
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:51:50 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140160094
Wauw, wat gaaf zeg! :o
pi_140160211
Gaat wel pas in 2016 zijn maar na deze zomer al beginnen met de voorbereidingen *O*
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:04:09 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140160374
Goede morgen allemaal,

Keshet,ik zie nu pas de foto, wow wat een verschil.

Thinkk, hahaha, ben gelukkig niet de enige die zo pindakaas uit de pot kan eten.

BE, wat hier helpt tegen snaai trek s'avonds is dan een glas water drinken, klinkt heel raar maar werkt hier wel.

Miss_C< klinkt goed dat van die baan! Goed van je dat je niet gesnaaid hebt ondanks je kut dag *O*

Sarabi, wow gaaf vooruitzicht!!

Zo lijstje voor vandaag

O: 2 rijstwafels met stroop
T: smoothie van magere melk en diepvriesfruit
L: wrap met zalm, roomkaas en veldsla
T: twijfel nog tussen een banaan of wat komkommer
D: Pasta salade, met tonijn, komkommer, tomaat, paprika, bosui aangemaakt met halfvolle saus en een beetje curry

Vanmorgen al de boodschappen te voet gedaan. Heb ik meteen al wat extra beweging gehad. Nu even strijken -O-
Be happy with the little things in life
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:07:30 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140160440
Dat zou hier waarschijnlijk ook wel werken DV, even als wandelen, tandenpoetsen of gewoon sws iets gaan doen, maar op de een of andere manier ontbreekt het me op dat moment compleet om de wilskracht. Ik ben dan echt die kleuter die 'ik moet en ik zal en ik wel en vooral NU!!!!'. :@
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:13:32 #50
265732 Keshet
pi_140160592
BE, bekend probleem. Bij mij was het écht gewoonte, suikerverslaving en slecht eten overdag wat er voor zorgde dat ik me 's avonds vol zat te proppen. Ik kon 's avonds ook niet makkelijk weg om te gaan sporten en nu kan dat wel.

Ik probeer nu echt tweederde van mijn dagelijkse rantsoen ( :P ) overdag binnen te krijgen; beetje afhankelijk van wat de plannen voor het avondeten zijn.
's avonds ga ik sporten / werken / huishouden doen; ook afhankelijk van wat de plannen van vriendlief zijn.
Als ik overdag voldoende eet, een normale portie eet bij het avondeten en daarna niet als een dood nijlpaard op de bank hang dan heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan snaaien.

Ik las laatst dat het 3 dagen duurt om een slechte gewoonte (snaaien bijvoorbeeld) aan te leren en zes weken om het weer af te leren. Ik geloof daar wel in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')