Geef me eens een positieve note dan, laat sp3c eens zien dat het wel kan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet gastmodden hoor dan krijg ik op mijn kopLaat sp3c of zo dat maar doen.
Die moet je verdienen he? Ik heb ze trouwensquote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef me eens een positieve note dan, laat sp3c eens zien dat het wel kan.
Heb ik dat nu nog niet verdiend?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet je verdienen he? Ik heb ze trouwensDat kan sp3c zien.
Ik heb je een compliment gegeven in je fobo, dat is al reden genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarmee dan? Sowieso kindertjes die vragen
Waar heb je die kingkongquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu ook een kingkong mensen
dat worden zeker 4 weken aan flauwe grappen
Ik ga erover nadenkenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je een compliment gegeven in je fobo, dat is al reden genoeg.
Vrouwen.quote:
Oh nu snap ik het, ik denk teveel, dammit.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen.
Altijd maar denken, en tegen de tijd dat ze willen hebben wij geen zin meer.
Maar dat is toch veel te klein dan, die kleine kutjes van die spleetogen daar past niks fatsoenlijks in.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie haar smartphone/vibrator uit China.
Nou er kan best wel iets kloppen hoor als je broek trilt, ligt er maar net aan of je er van houdt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je broek trilt klopt er iets niet hoor.
Correct Corrie.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, ik denk teveel, dammit.
Ja ik had dat iets anders moeten formulerenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou er kan best wel iets kloppen hoor als je broek trilt, ligt er maar net aan of je er van houdt.
En dat inderdaad.quote:
Dit is een mooie eind quote voor je foute konttekst quotebundelquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had dat iets anders moeten formuleren
Ik moet wat harder nadenken voordat ik iets zegquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is een mooie eind quote voor je foute konttekst quotebundel
Huawei, gij barbaar.quote:
Pandawill.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er ook quadcore KingKong's? Dan wil ik er ook 1.. wat was die site/shop ook alweer waar je hem vandaan had?
Het is goddomme 1 dag 20 graden geweest man, aansteller.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
heb het best warm
volgens mij moet ik een airco erbij kopen
dan hebben we er 2
Niet? Bij mij deed die het wel volgens mij hoor. je moet hem wel opladen he.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
en je krijgt nog een reservebatterij ook maar die doet het niet
De clit even statisch vingeren en dan de batterij er tegenaan houden.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Bij mij deed die het wel volgens mij hoor. je moet hem wel opladen he.
Als je statisch bent is niet zo relaxed hoor, gaat je haar recht overeind staan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De clit even statisch vingeren en dan de batterij er tegenaan houden.
jij woont zeker in een huis met een puntdak en een boom in de voortuin ?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is goddomme 1 dag 20 graden geweest man, aansteller.
Mannen zijn wel gewend dat er iets recht overeind staat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je statisch bent is niet zo relaxed hoor, gaat je haar recht overeind staan.
Er is wel een boom in mijn voortuin ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
jij woont zeker in een huis met een puntdak en een boom in de voortuin ?
daar is het nooit warm
Ik nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mannen zijn wel gewend dat er iets recht overeind staat.
Ik zat al te kijken.. en als ik een andere foon wil dan moet ie minstens quadcore zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Er was er maar eentje hoor, niet meerdere types kingkong.
Ja toch wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef sp3c het volgende:
er zit ook een plastic beschermdingetje bij maar dat gebruik ik natuurlijk niet
snappen jullie hem of niet?
Nee leg eens uit. We snappen het niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef sp3c het volgende:
er zit ook een plastic beschermdingetje bij maar dat gebruik ik natuurlijk niet
snappen jullie hem of niet?
Lucky you.quote:
fixedquote:
koop je broek 2 maten te groot, en blijf veel zittenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lucky you.
Jullie kunnen geil worden zonder dat iedereen om je heen het ziet.
Urkel.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
koop je broek 2 maten te groot, en blijf veel zitten
quote:
nee arno321 is te jong voor deze praatjesquote:
Wat? Zijn hier jongeren?quote:
Het is natuurlijk ook niet normaal als je niet eens rustig kan wonen. Ik hoop dat het gaaswerk en klimop z'n werk bij je zal doen zal doen. Ik kan mij voorstellen dat het effectief kan zijn, uiteraard als het ding de gevel voldoende beslaat...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ouders doen er vrolijk aan mee.. Maar ze mogen nu niet meer tegen mijn gevel aan zitten en doen dat ook niet meer. En dinsdag wordt er een gaaswerk met klimop tegen mijn gevel aan geplaatst.
Verder zijn we nog wat dingen aan het bedenken maar ik denk dat ik uiteindelijk toch zal moeten verhuizen.
Mijn psychiater wil mij meer de natuur in hebben, maar ik moet ook mijn werk doen en ik betaal ook een behoorlijk flinke huur... dan moet ik toch gewoon normaal in mijn huis kunnen zitten of niet? Ik vind het een beetje belachelijk dat ik steeds mijn huis moet ontvluchten omdat anderen voor overlast zorgen. Al is er natuurlijk niets mis mee om steeds lekker de duinen in te trekken, hebben we hier een prachtgebied voor... maar je snapt wat ik bedoel. In je woning behoor je gewoon je rust te kunnen vinden.
Zodra ik mijn stereo op maximaal zet dan staat er binnen no time politie voor de deur... wedden?
Jij hebt ooit nog met een kuisheidsgordel rondgelopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag per DM als het te schunnig is hoorIk ben oud genoeg.
Was niet nodig, ik ben kuis van mezelfquote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt ooit nog met een kuisheidsgordel rondgelopen.
Goedenavond goedenavond.
Oh prima adresje voor me als ik weer eens ga stappen in Damsko dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
Jij bent toch een vrouw die als ze een dronken man totaal verrot op de stoep voor je huis vind, hem mee naar binnen neemt en hem in bed stopt en zijn kleren wast ?
Nou nee ik ben niet zo zorgzaam hoor. Als ik een dronken vent voor mijn deur vindt bel ik denk ik de politie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
Jij bent toch een vrouw die als ze een dronken man totaal verrot op de stoep voor je huis vind, hem mee naar binnen neemt en hem in bed stopt en zijn kleren wast ?
Nou ja als ik hem ken maak ik een uitzondering natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh prima adresje voor me als ik weer eens ga stappen in Damsko dus.
quote:
Kan je vrij makkelijk parkeren bij je? Dan kom ik keer langs voor een wijntje.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als ik hem ken maak ik een uitzondering natuurlijk.
Ja hallo, dat is hetero werk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Dan moet je daarna wel de wc ontstoppen de keukenkraan repareren en de tuin bijknippen
-tquote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet zo zorgzaam hoor. Als ik een dronken vent voor mijn deur vindt bel ik denk ik de politie.
Wel betaald maar er is altijd wel plek in de straat of vlakbij.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je vrij makkelijk parkeren bij je? Dan kom ik keer langs voor een wijntje.
owquote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet zo zorgzaam hoor. Als ik een dronken vent voor mijn deur vindt bel ik denk ik de politie.
Betaald parkeren in Amsterdam, duur wijntje dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel betaald maar er is altijd wel plek in de straat of vlakbij.
Tja bijna overal in de stad nu. Paar plekjes waar het nog niet is. Geen idee wat het per uur kost hier in de straat, ik denk 3,75 zoiets? Ik heb zelf een vergunning dus ik kijk nooit op die meters.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betaald parkeren in Amsterdam, duur wijntje dan.
Inderdaad oppassen om te generaliserend te zijn; net zo goed dat je niet kan stellen dat alle Nederlanders een ikke en de rest kan stikken mentaliteit hebben. Gelukkig zijn er ook Nederlanders genoeg die verder kijken dan hun eigen neus lang is en wel rekening houden met anderen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....dat is ook wel weer erg generaliserend en de nadelen moet je ook op de koop toe willen nemen, maar ik moet zeggen dat ik me daar meer thuis voel als hier.
3 euro?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja bijna overal in de stad nu. Paar plekjes waar het nog niet is. Geen idee wat het per uur kost hier in de straat, ik denk 3,75 zoiets? Ik heb zelf een vergunning dus ik kijk nooit op die meters.
3 euro dus.
Beter dan dat wijverige gedoe.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad oppassen om te generaliserend te zijn; net zo goed dat je niet kan stellen dat alle Nederlanders een ikke en de rest kan stikken mentaliteit hebben. Gelukkig zijn er ook Nederlanders genoeg die verder kijken dan hun eigen neus lang is en wel rekening houden met anderen.
Mijn constatering is dat er wel een duidelijke verruwing aan de gang is en dat wordt imo wel steeds erger.
3 euro dus maar verderop in Zuid 4 euroquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef YokiKater het volgende:
3,75 per uur.. woehoee!!! Ik zeg inparkeren!
Ook op zondag en 's nachts?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja bijna overal in de stad nu. Paar plekjes waar het nog niet is. Geen idee wat het per uur kost hier in de straat, ik denk 3,75 zoiets? Ik heb zelf een vergunning dus ik kijk nooit op die meters.
3 euro dus.
Bij de RAI is het helemaal niet gratis hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef arjan1112 het volgende:
Als je naar a'dam gaat gewoon gratis parkeren bij de RAI en de tram pakken voor 1,-
Na 12 is het gratis geloof ik.quote:
Oh, je was me voor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
maa t/m zat van 09.00-24.00 uur (¤ 3.00 per uur)
Heerlijk, een zwaar conservatieve gemeenschap, waar fatsoen, law en order de gewoonste zaak van de wereld is. Waar samenleven iets heel anders is dan de ikke en de rest kan stikke mentaliteit is.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ging er op behoorlijk jonge leeftijd heen en zat vol met vooroordelen (die deels ook wel kloppen), maar ben me er helemaal thuis gaan voelen. Vriendelijk, gemoedelijk en de lokale gewoontes ach ja....heb er geen moeite mee, maar in de echt kleine dorpen is het woord van de pastoor nog steeds wet en ben je een sociale outcast als je niet naar de kerk gaat.
In de stad waar ik zat (Deggendorf) met ongeveer 30k inwoners speelde dat al weer veel minder.
(sp3c wordt nu opeens wakker, want die kent Deggendorf van het ijshockey)
Daar waar mannen nog ouderwets aan kindjes kunnen zitten en achter de gordijnen dingen gebeuren die de gemiddelde stedeling niet zou kunnen voorstellen inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heerlijk, een zwaar conservatieve gemeenschap, waar fatsoen, law en order de gewoonste zaak van de wereld is.
Jij hebt graag dat als een jongen een meisje zwanger maakt , dat de vader van het meisje de jongen dan dwingt om met haar te trouwen, dat homo's tot hun 70ste in de kast blijven enz enzquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heerlijk, een zwaar conservatieve gemeenschap, waar fatsoen, law en order de gewoonste zaak van de wereld is. Waar samenleven iets heel anders is dan de ikke en de rest kan stikke mentaliteit is.
Kraskaart? Wat is deze?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan wel een kraskaart krijgen voor bezoekers dan is het dacht ik 50% korting.
Ach voor die 1.50 per uur is het het ook niet waard.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met R&P te makenWeet niet precies hoe het werkt, maar een parkeerkaart voor bezoekers.
Inderdaad, George Walker Bush was en is een aansprekend figuur. Een echter leider, met wie ik het overigens niet altijd eens wasquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George W. was een held, dat dan weer wel.
Ik heb 'n mooie UI van 'm. Refresh pagina maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, George Walker Bush was en is een aansprekend figuur. Een echter leider, met wie ik het overigens niet altijd eens was
Misschien wil ik hem weer als avatar
Wat een geldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach voor die 1.50 per uur is het het ook niet waard.
Ik zet 'm normaliter altijd bij 't Kras neer voor zo'n 50 piek per dag.
Amsterdam loopt weer eens hopeloos achter. Hier zijn we al jaren over op de bezoekerspas in de vorm van een chipknip.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met R&P te makenWeet niet precies hoe het werkt, maar een parkeerkaart voor bezoekers.
Valt mee, zovaak komen wij provinciaaltjes niet in de Amsterdamse binnenstad met de voiture.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een geldDat is toch niet normaal meer.
Wij lopen niet achter, wij houden gewoon van retroquote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Amsterdam loopt weer eens hopeloos achter. Hier zijn we al jaren over op de bezoekerspas in de vorm van een chipknip.
Ja mooi man!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 'n mooie UI van 'm. Refresh pagina maar.
Die gaan nooit de stad uit inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
waarom heb je eigenlijk een auto
je woon toch in a'dam
Heb er ook een van P. W. Botha, altijd goed.quote:
slaap lekker met je kingkongquote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga gewoon ff slapen stelletje sukkels
tot morgen
Familie buiten de stad en in buurt van Amsterdam waar ik er zeker een uur over doe met het OV om er te komen. Plus voor mijn werk (toen ik dat nog hadquote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
waarom heb je eigenlijk een auto
je woon toch in a'dam
Nou, dat valt toch mee, Arjan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
wat de hel ik snap jou echt niet webschip
Nou zeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb er ook een van P. W. Botha, altijd goed.
Dat heeft niks en dan ook niks met conservatisme te maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij hebt graag dat als een jongen een meisje zwanger maakt , dat de vader van het meisje de jongen dan dwingt om met haar te trouwen, dat homo's tot hun 70ste in de kast blijven enz enz
Nee joh.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar waar mannen nog ouderwets aan kindjes kunnen zitten en achter de gordijnen dingen gebeuren die de gemiddelde stedeling niet zou kunnen voorstellen inderdaad.
Vanaf 2:35. Kippenvel.quote:
Ja, maar het is een mooier volkslied dan die van nu. Just sayin'.quote:
Ik ken beide volksliederen niet, maar jij kan het weten.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar het is een mooier volkslied dan die van nu. Just sayin'.
oeh forgie ken ik wel, die speelde bij Eaters toen ze kampioen werden ten koste van Den Haag volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je Mike Forgie kent, dan ken je Deggendorf ook.
Dit was het:quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ken beide volksliederen niet, maar jij kan het weten.
Echt?quote:
Ach die eerste is toch meer dan prima te verstaan? Zelfs zonder ondertiteling moet dat echt enorm goed te doen zijn me dunkt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Echt?
Muzikaal vind ik het tweede mooier.Maar jij kan het veel beter plaatsen dan ik, en jij verstaat ze vast ook wat beter dan ik
Enne er waaide natuurlijk een heel andere wind![]()
Die eerste wel; de tweede niet. Althans in het beginquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die eerste is toch meer dan prima te verstaan? Zelfs zonder ondertiteling moet dat echt enorm goed te doen zijn me dunkt.
Beter dan Xhosa/Zulu in ieder geval.
Daarom, mooie taal dat Afrikaans.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die eerste wel; de tweede niet. Althans in het begin
Zou je niet weer eens terug willen?quote:
Zeker zou ik terug willen, gek genoeg heb ik er meer heimwee naar dan naar Australie. Op de een of andere manier gaat Afrika in je hart zitten. Het wordt wel steeds minder voor blanken, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou je niet weer eens terug willen?
Al lijkt me het voor een blanke het niet zo aantrekkelijk (meer), is er geen omgekeerde apartheid aan het ontstaan?
Ik keek eventjes terug nog een programma, ik meen op Nederland2, dat blanken het daar intussen niet zo makkelijk meer hebben. En dat blanken nu gediscrimineerd worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker zou ik terug willen, gek genoeg heb ik er meer heimwee naar dan naar Australie. Op de een of andere manier gaat Afrika in je hart zitten. Het wordt wel steeds minder voor blanken, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Het is ook best grappig, je kan prima met ze communiceren in het Nederlands en zij in het Afrikaans. Alleen sommige woorden vallen wel tegen, en ze begrijpen helaas het Nederlands wat minder dan dat wij het Afrikaans begrijpen.quote:
Klopt ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik keek eventjes terug nog een programma, ik meen op Nederland2, dat blanken het daar intussen niet zo makkelijk meer hebben. En dat blanken nu gediscrimineerd worden.
Mwoh, er is discriminatie tegen blanken ja, maar het is niet echt te vergelijken met hoe blanken de zwarten hebben behandeld destijds natuurlijk. Geen haar beter is nogal een boude bewering.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn dus geen haar beter, die zwarten
Dat eerste was op z'n zacht gezegd niet netjes, maar om nu hetzelfde terug te doen?...quote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, er is discriminatie tegen blanken ja, maar het is niet echt te vergelijken met hoe blanken de zwarten hebben behandeld destijds natuurlijk. Geen haar beter is nogal een boude bewering.
Niet exact hetzelfde natuurlijk, maar het is wel een probleem ja dat klopt.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat eerste was op z'n zacht gezegd niet netjes, maar om nu hetzelfde terug te doen?...
Dan lijkt me Australië een leuker alternatiefquote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet exact hetzelfde natuurlijk, maar het is wel een probleem ja dat klopt.
Quota op blanken in het bedrijfsleven, in het overheidsleven, belastingnadelen, dat soort dingen nu.
Qua samenleving wel ja, maar ik weet niet, er is gewoon iets aan Afrika dat je aangrijpt.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan lijkt me Australië een leuker alternatief
Dat moet dan wel een soort van virus zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Qua samenleving wel ja, maar ik weet niet, er is gewoon iets aan Afrika dat je aangrijpt.
Ik heb niks met racisme. Zou voor mij dus geen reden zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:06 schreef Tem het volgende:
Australië kent ook nogal wat racisme maar dat bevalt EG misschien meer.
Je vorige uitspraak doet anders vermoeden.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb niks met racisme. Zou voor mij dus geen reden zijn.
Die quote "Dat ze geen beter zijn "quote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Je vorige uitspraak doet anders vermoeden.
Mwoh, maakt weinig uit, je bent daar toch veelal buiten de deur.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een soort van virus zijn.
Ik zou vooral kijken dat je ergens vrij kan wonen, in plaats van hutje mutje, zoals dat hier bon ton is.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb niks met racisme. Zou voor mij dus geen reden zijn.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een beetje vrij wonen zou toch toch gewoon normaal moeten kunnen? Ook voor Jan Lul in plaats van een bedrijfsgoddelijke die dat nu alleen kanquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, maakt weinig uit, je bent daar toch veelal buiten de deur.
quote:
En dus ook geen haar slechter.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vet: slaat op gedrag blanken tijdens de apartheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat eerste was op z'n zacht gezegd niet netjes, maar om nu hetzelfde terug te doen?...
Alles kan, ik zeg alleen dat 't weinig uitmaakt aangezien iedereen buiten de deur leeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een beetje vrij wonen zou toch toch gewoon normaal moeten kunnen? Ook voor Jan Lul in plaats van een bedrijfsgoddelijke die dat nu alleen kan
Ze hebben nogal wat ups en downs gekend. Kwam er niet heel vaak, want werk enzo, maar toch leuke tijden gehad met vaak toch wel 2000+ aan toeschouwers.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef sp3c het volgende:
deggendorf Fire speelt in de bayernliga (of hoe het ook heet vandaag de dag), daar is zoveel ijs dat ze een aparte bond hebben
mooie hal wel
[ afbeelding ]
maar dat volg ik natuurlijk niet, dat is te Duits
tot morgen
ik denk zelfs dat Bush president werd omdat mensen dachten dat is een gozer waar je wel een biertje mee kan drinken. In tegenstelling tot Kerry die stropdas wijndrink dudequote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Volgens mij lijkt me George W. Bush een gezellige man om mee te keuvelen.
Dat zou eens zomaar kunnen kloppen. Beeldwerking, Arjan...quote:Op maandag 19 mei 2014 10:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat Bush president werd omdat mensen dachten dat is een gozer waar je wel een biertje mee kan drinken. In tegenstelling tot Kerry die stropdas wijndrink dude
Mooi weer kan ook een rol spelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:38 schreef arjan1112 het volgende:
de werkloosheid daalt, want er word op fok niet gepost tijdens kantoor uren.
Alles kan? Mooi niet. Alleen mensen met een zeer hoog inkomen hebben kennelijk het alleenrecht om rustig, afgelegen en vrij te wonen.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles kan, ik zeg alleen dat 't weinig uitmaakt aangezien iedereen buiten de deur leeft.
Begin je weer?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Alles kan? Mooi niet. Alleen mensen met een zeer hoog inkomen hebben kennelijk het alleenrecht om rustig, afgelegen en vrij te wonen.
Kan toch ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op je stelling "alles kan"
Een klein deel maar, dus waar gaat het dan nog over?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan toch ook?
Dat jij iets niet kan wil niet zeggen dat het over het algemeen geen mogelijkheid is voor mensen.
Je kan wel alles willen, maar leer eens leven met het feit dat dat niet kan.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een klein deel maar, dus waar gaat het dan nog over?
Van het weekend ging ik wel lekker cruisen in de waggie samen met mijn broer, dat was wel relaxed.. en tussen de twee loketten van de McDrive kapte die auto er mee.., iets met de krukassensor, moest de motor even afkoelen. Bleef ik gewoon op mijn aars zitten en mijn broer duwde die hele auto met 118 kilo aan Yoki erin ff naar de parkeerplaatsquote:
quote:
Een echte baas die broer van jouquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van het weekend ging ik wel lekker cruisen in de waggie samen met mijn broer, dat was wel relaxed.. en tussen de twee loketten van de McDrive kapte die auto er mee.., iets met de krukassensor, moest de motor even afkoelen. Bleef ik gewoon op mijn aars zitten en mijn broer duwde die hele auto met 118 kilo aan Yoki erin ff naar de parkeerplaatsFucking baas..
Probeerde 2 gasten ons nog te dissen in een Ford Ka, wij hoefde alleen maar te zeggen dat ze in een Ford Ka zaten![]()
En genoeg dames te zien als je beetje rondrijdt.. dat is wel relaxed aan lekker zonnig weer. Beetje cruisen en zo, of de duinen in gaan en dan veel wild aantreffen bij het grote meer aldaar.. staan ze af te koelen, prachtig gezicht. Tasje op je rug met 23 kilootjes erin en dan daar even uitrusten. Vrediger kan je het niet hebben.
En natuurlijk gratis verwarming van mijn huisje.. 23 graden hier binnen en de kachel is niet aan geweest.
Nou, die heeft ook nog wel eens zijn momenten hoor.. maar ik weet dat jij weet waar hij last van heeft/had, en daar is hij wel redelijk vanaf gekomen. Hij is ook terug geweest en werkt nu als persoonsbeveiliger. Ik heb nog de groetjes terug gedaan en dat deed hem wel wat. Hij zei, Viro is een goeie gozer, die heeft veel meegemaakt maar is helemaal goud.quote:
Het begint allemaal bij jezelf, Tiffany.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
voel me niet optimaal zoals bijna altijd
Ik weet inderdaad waar hij last van heeft/had. Het doet mij goed om te horen dat het beter gaat met hem, ben oprecht blij voor hemquote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, die heeft ook nog wel eens zijn momenten hoor.. maar ik weet dat jij weet waar hij last van heeft/had, en daar is hij wel redelijk vanaf gekomen. Hij is ook terug geweest en werkt nu als persoonsbeveiliger. Ik heb nog de groetjes terug gedaan en dat deed hem wel wat. Hij zei, Viro is een goeie gozer, die heeft veel meegemaakt maar is helemaal goud.
Ik koppel het terugquote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad waar hij last van heeft/had. Het doet mij goed om te horen dat het beter gaat met hem, ben oprecht blij voor hem![]()
Helemaal leuk, ga je morgen sporten of niet? Waar woon je ergens, kan je naar IJmuiden komen met dat bromding van je of niet? Gaan we een keertje meeten, beetje chillen (mag altijd) en dan eens kijken wat we aan jouw situatie kunnen doen. Beetje help me, help you principe.. ik heb vriendschap/menselijk contact nodig.. jij gewoon een motivator.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Helemaal leuk, ga je morgen sporten of niet? Waar woon je ergens, kan je naar IJmuiden komen met dat bromding van je of niet? Gaan we een keertje meeten, beetje chillen (mag altijd) en dan eens kijken wat we aan jouw situatie kunnen doen. Beetje help me, help you principe.. ik heb vriendschap/menselijk contact nodig.. jij gewoon een motivator.
Speculaas erbij, top knowledge!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
Yoki en Arie partyhardy in de brommobiel.
En de mineur.. GO!quote:
Waarom specifiek daar?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Of je gaat op panterjacht in Amsterdam Zuid.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Betyar kan het zich maar moeilijk voorstellen dat mensen elkaar helpen.
Zoek gewoon een stad waar heel veel rook en uitlaatgassen boven hangenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook gewoon
lekker die kutkinderen wegjagen en biertjes poppen in de waggie tog
waar is ijmuiden?
We hadden/hebben wel eens een meningsverschil, maar jij bent gewoon een goede Brabander, kut! Zou zo naar dat dorp van je verhuizen, serieus.quote:
in Feedback waren ook al verhalen uit de darkroomquote:
IJmuiden is toch schaken?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zoek gewoon een stad waar heel veel rook en uitlaatgassen boven hangen
Het strand op en dan een stukkie voorbij Zandvoort.. daar waar het begint te stinkenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook gewoon
lekker die kutkinderen wegjagen en biertjes poppen in de waggie tog
waar is ijmuiden?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Feedback waren ook al verhalen uit de darkroom
ikvind het een slechte ontwikkeling
Ik vond het strand van IJmuiden altijd wel leuk, lekker breed en niet zo heel druk. Beetje retro zag het er altijd uit met van die ouderwetse strandtentjes. Stank heb ik nooit echt iets van gemerkt eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het strand op en dan een stukkie voorbij Zandvoort.. daar waar het begint te stinken
En Corus was het ook nog. Toen heb ik er nog gewerkt. Nee niet in de ovensquote:Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tata Steel contest.. voorheen Hoogovens.. yep, serieuze schaakcontest.
[..]
O.A.
Moet je vaker douchen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Stank heb ik nooit echt iets van gemerkt eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vaker douchen.Waarom, ik sprong gewoon in zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker tussen de kwallen. Je kent ze wel.
Het is volgens mij het breedste recreatiestrand van Nederland, ze komen hier allemaal om met van die windbuggy's te racen. En een stukje verderop is het naaktstrand en dat is weer populair onder de hommels.. maar dat valt meer onder Bloemendaal.. Maarja, over het strand is dat maar een klein half uurtje weg van IJmuiden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het strand van IJmuiden altijd wel leuk, lekker breed en niet zo heel druk. Beetje retro zag het er altijd uit met van die ouderwetse strandtentjes. Stank heb ik nooit echt iets van gemerkt eigenlijk.
Daar heb ik ook gewerkt, heb er nog pasjes vanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En Corus was het ook nog. Toen heb ik er nog gewerkt. Nee niet in de ovens
Enorm veel, we hebben zelfs een bunkermuseum.. en we hebben Forteiland.. heel stuk van de Atlantikwall hierzoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
staat er eigenlijk nog veel van die bunkertjes?
Naakstrand is een heel eind verderop hoor. Bij de haven kwam ik nooit, alleen op het strand. Maar dat is sowieso al weer jaren terug dat ik er was.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is volgens mij het breedste recreatiestrand van Nederland, ze komen hier allemaal om met van die windbuggy's te racen. En een stukje verderop is het naaktstrand en dat is weer populair onder de hommels.. maar dat valt meer onder Bloemendaal.. Maarja, over het strand is dat maar een klein half uurtje weg van IJmuiden.
Iig komt al dat tuig van jullie hier gebruik maken van de haven en andere connecties.. wij zijn de speeltuin van de Amsterdamse onderwereld, al jaren.
Zijn gepromoveerd tot rukbunkers.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
staat er eigenlijk nog veel van die bunkertjes?
Ik werkte bij de ICT afdeling, projecten. Voordat ik begon moest ik eerst veiligheidsexamen of zoiets doenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gewerkt, heb er nog pasjes vanIk deed schoonmakers inplannen en rondrijden.
Nee niet precies, ik dacht dat het in Zandvoort was trouwens en niet in Bloemendaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Hihi.. Corrie weet precies waar het naaktstrand ligt..
Ah, die panden die ken ik wel.. daar waar de ICT outsource figuren zaten.. kwam er dagelijks langs. Ken nog een gozer die er rijk mee is geworden. En dat examen klopt.. anders kom je het terrein niet op. En bij 3 fouten op het terrein dan wordt je geschorst.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werkte bij de ICT afdeling, projecten. Voordat ik begon moest ik eerst veiligheidsexamen of zoiets doenAnders mocht je er niet werken.
Dat examen mocht je wel zo net zo vaak doen totdat je slaagde. Er waren weleens vrachtwagenchauffeurs die er wat moeite mee haddenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, die panden die ken ik wel.. daar waar de ICT outsource figuren zaten.. kwam er dagelijks langs. Ken nog een gozer die er rijk mee is geworden. En dat examen klopt.. anders kom je het terrein niet op. En bij 3 fouten op het terrein dan wordt je geschorst.
En wel de trein voorrang geven hequote:Op maandag 19 mei 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn laatste werkdag bij Corus; mobiel bellen in de auto, autoradio aan, geen gordel, geen licht, door rood rijden en te hard.. bye bye zwaai zwaai.
Serieus, een collega van mij had een busje total loss door aanrijding met trein, gebeurt vaker dan je denkt.. Ze zijn fucking serieus daar wat dat betreft.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En wel de trein voorrang geven heWas een van de vragen die ik me nog herinner, alsof die trein voor je gaat stoppen of op tijd KAN stoppen.
Die had dus de cursus niet goed begrepen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Serieus, een collega van mij had een busje total loss door aanrijding met trein, gebeurt vaker dan je denkt.. Ze zijn fucking serieus daar wat dat betreft.
Dat weet ik niet meer. Herinner me vooral vragen over veiligheid, helm op op sommige plekken, niet bij de ovens in de buurt komen dat soort dingen. Ik had er verder niet zoveel mee te maken, zat toch op kantoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Maar je mag ook echt serieus niet eens je radio aan als je op dat terrein bent heh.. Fucking strenge shit daarzo.
Treinongevallen gebeuren het meest.. toen ik door rood reed was het ook voor een trein, die machinist had de bewaking gebelt.. terecht.. maar het kon makkelijk, ik reed 90.. daar waar je 30 mochtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had dus de cursus niet goed begrepen.
Die machinist schrok zich een ongeluk natuurlijk, opeens eentje die zomaar 90 reed en nog door rood ook! Dat was hij niet gewend.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Treinongevallen gebeuren het meest.. toen ik door rood reed was het ook voor een trein, die machinist had de bewaking gebelt.. terecht.. maar het kon makkelijk, ik reed 90.. daar waar je 30 mocht![]()
Ga maar eens planner/chauffeur doen voor die schoonmakers daar.. dan kan je bijna niet anders.
Ik weet precies waar je zat... althans.. ik ken die gebouwen en die waren inderdaad voor de poort,, Beetje raar dat je dan ook dat "examen" moet doen.. Maar dat zegt genoeg over het veiligheidsprotocol en dat was toen al en nu is het alleen maar strenger.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die machinist schrok zich een ongeluk natuurlijk, opeens eentje die zomaar 90 reed en nog door rood ook! Dat was hij niet gewend.
Waar ik zat was voor de poort waar de fabrieken zijn dus ik kwam ook niet echt op het terrein. saaie boel daar trouwens, niemand gezien die hard aan het werk was
Qua werksfeer vond ik het daar verder wel leuk al had ik het liever wat drukker gehad. Relaxte mensen wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je zat... althans.. ik ken die gebouwen en die waren inderdaad voor de poort,, Beetje raar dat je dan ook dat "examen" moet doen.. Maar dat zegt genoeg over het veiligheidsprotocol en dat was toen al en nu is het alleen maar strenger.
Bij poort Rooswijk.. zoals ik zei, ik ken de verhalen.. een oude maat van mij had daar de consultancy in handen.. heeft er een flinke duit aan verdiend.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua werksfeer vond ik het daar verder wel leuk al had ik het liever wat drukker gehad. Relaxte mensen wel.
Iemand die ik ken vond hem wel tof.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Hoe was Godzilla?
Moet ik die downloaden kopen?
Nou zelfs om te downloaden is hij wat matig helaasquote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Hoe was Godzilla?
Moet ik die downloaden kopen?
Nou ik houd wel van dat soort films, maar dit was geen topshow hoor. Al speelde Walter White er in.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vrouw.
Ik had het over een man.
Het is al ruim 11 minuten dinsdagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
In een andere tijdzone is het nu al in de morgen.
Maar nog wel nachtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is al ruim 11 minuten dinsdag, een nieuwe dag.
Ligt eraan met wie je gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
Meh, ik had me eigenlijk wel verheugd op Godzilla, maar 't is niks dus?
Hoe maakt dat een verschil dan?quote:
Zo moeilijk is het niet om in te koppen.. ik ben geen hommel maar als je met mij zou gaan dan heb ik wel een godzilla voor jequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om in te koppen.. ik ben geen hommel maar als je met mij zou gaan dan heb ik wel een godzilla voor je
Oh, mja weet niet, leek me gewoon een leuke film, ongeacht porno.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik dit gaan uitleggen?
Zelfs Ridder Webkast snapt hem.
Heb je ook een popcornbeker met een gat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Oh, mja weet niet, leek me gewoon een leuke film, ongeacht porno.
Niet meer sinds een kind m'n popcorn wou stelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je ook een popcornbeker met een gat?
Met de elektrische heggenschaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even een struik in mijn voortuin snoeien, for real.
Ik had hier ook een Corrie opmerking kunnen maken maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even een struik in mijn voortuin snoeien, for real.
Nee, gewoon met een normale kleine snoeischaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met de elektrische heggenschaar.
En morgen klachtenbriefjes bij de buren naar binnen gooien als de muziek te hard staat.
Corrie was gisterenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had hier ook een Corrie opmerking kunnen maken maar dat doe ik niet.
Ga je dat serieus nu doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een normale kleine snoeischaar.
Pas je wel op voor je vingers?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Guirilla gardeningEn dat ga ik nu even doen ja, brb.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
nee, soms is mijn penis totaal verschrompeld en hou ik me niet bezig met sperma
en een ander keer ga ik rukken
1 keer per week ofzo gemiddeld
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
eerst praten over je problemen en daarna word je afgetrokken en ga je huilen
> ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Tuurlijk Corrie dan mag je Voorschrift neuken met je voorbinddildo
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef arjan1112 het volgende:
ow
kan jij me niet helpen met koken terwijl ik je op je kont sla ofzo
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:36 schreef arjan1112 het volgende:
ga je naakt afwassen met de gordijnen open ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
hoe voelt het aan als er een enorme dikke lul in je anus zit
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef arjan1112 het volgende:
waarom wil je dat niet weten, misschien is het wel het lekkerste gevoel wat er bestaat
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:56 schreef arjan1112 het volgende:
ik wil ook leuke blonde begeleidsters van 22 jaar die ik mag neuken, yoki
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:58 schreef Specularium het volgende:
Waarom heb ik dit zitten missen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hij allemaal doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arjan is een goede gozer, alleen werkt hij een beetje te veel.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arjan is een goede gozer, alleen werkt hij een beetje te veel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:58 schreef Specularium het volgende:
Waarom heb ik dit zitten missen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|