Ja leuk VS, beetje patsen met je seksleven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
En nee ben niet tuk op echte seks, gisteren al gehad, ben er wel weer even vanaf die druk.
De Block...is dat de naam of de omschrijving?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie een Belgische staatssecretaris (de Block).
Sharon Dijksma vindt zichzelf opeens prima op gewicht zitten.
Mooi man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk VS, beetje patsen met je seksleven.
Ik ga wel weer borduren ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
En nee ben niet tuk op echte seks, gisteren al gehad en zondag, ben er wel weer even vanaf die druk deze week.
Ruk je veel, Arie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:23 schreef arjan1112 het volgende:
nee ik lul er alleen over, want ik ben gewoon een bange rukker
Is dat een woordspeling?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe doorIk ga straks wel weer haxdballen of zo
quote:
Oh, misschien doe ik dan wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe doorIk ga straks wel weer haxballen of zo
quote:
nee, soms is mijn penis totaal verschrompeld en hou ik me niet bezig met spermaquote:
TMI! TMIIIIIII!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
nee, soms is mijn penis totaal verschrompeld en hou ik me niet bezig met sperma
en een ander keer ga ik rukken
1 keer per week ofzo gemiddeld
Doe je dit expres?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
nee, soms is mijn penis totaal verschrompeld en hou ik me niet bezig met sperma
en een ander keer ga ik rukken
1 keer per week ofzo gemiddeld
Karina is 100 en die leeft ook nog steeds met haar 2 pakjes Belinda per dag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
Hoewel ik wel wil dat ik nog maar 2 -5 peuken per dag rook, als je echt wil stoppen moet je dat eerst willen, ik rook momenteel heel erg veel
als ik daar niet mee ophoud ben ik op mijn 50ste dood
ben nu 36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |