SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
die elke site behoort tot het internet, wat dat betreft heeft die wel gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kijk ik er ook wel naar. Ik vind het alleen een vervelend iets om de gaten van landen die het opfucken te dichten, maar dat zal er wel bij horen.
[..]
Ik vind sowieso dat er een nieuwe minister post bij moet komen, iets van minister van internet/digitale zaken of hoe je het ook noemen wil. Als ik Opstelten in een debat hoor over ''internet en andere sites'' gaat er iets niet helemaal goed.![]()
als ze mijn fiets maar niet jattenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende: EU heeft al niet genoeg daadkracht om ook maar iets tegen rusland te doen straks moet nederland zelf optreden whawhawha
Ik mag de inloopkastquote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat snap je hier niet aan?
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
oh dacht dat je een ban hadquote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
CEO?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
die elke site behoort tot het internet, wat dat betreft heeft die wel gelijk.
maar verder heb je wel gelijk, in bedrijven heb je ook vaak een CIO
En jij denkt dat het goed is voor onze handelsrelaties als Nederland uit de EU stapt? En voor multinationals?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
is ook niet nodig, we hebben als buffer Polen, zijn ze toch al eeuwenlang gewend. verder dan dat durft Rusland niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
EU heeft al niet genoeg daadkracht om ook maar iets tegen rusland te doen
straks moet nederland zelf optreden whawhawha
Leuk aanbodquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
je mag mijn bed
ga ik je iedere avond anaal verkrachten
we moeten een sterk europees leger makenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook niet nodig, we hebben als buffer Polen, zijn ze toch al eeuwenlang gewend. verder dan dat durft Rusland niet.
jij ookquote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ze ging ook zomaar strippen voor de cam
bij wiequote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ze ging ook zomaar strippen voor de cam
ja en dan zo iedereen hun eigen specialiteitquote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we moeten een sterk europees leger maken
zou wel beter zijn, maar de laatste jaren hebben de meeste landen hun leger ingeperkt binnen europa.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en dan zo iedereen hun eigen specialiteit
dan zorgen wij voor de wapensquote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan moeten de arme grieken de infanterie doen om hun schuld terug te betalen
ik mag jou welquote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan moeten de arme grieken de infanterie doen om hun schuld terug te betalen
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je beter aan de russen overlaten
im russian spy you will die grquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga ik in de leger en dan trekken we ten strijden onder dit nummer
waaromquote:
beetje vechten tegen de russen in een groot europees leger onder het genot van die anthemquote:
Amerikaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind rusland en amerika allebei konjo
KAMPFGEISTquote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
Deutschland deutschland über alles
Vluggejapie
met zo'n mind state ben je binnen no time deceasedquote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje vechten tegen de russen in een groot europees leger onder het genot van die anthem
niets mis mee
/carequote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met zo'n mind state ben je binnen no time deceased
Dan maar Chinaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind rusland en amerika allebei konjo
alleen voor familiequote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Nooit dat ik voor een land m`n leven zou geven
Waaromquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Amerika is nog erger dan Rusland en de zandbaklanden bij elkaar
Onzin.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Amerika is nog erger dan Rusland en de zandbaklanden bij elkaar
Wat staat je wel aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ok communisme staat me ook niet zo aan gr
Als Wilders of Roemer premier van Nederland word zeg ik mijn nationaliteit opquote:
gaat u uw gangquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Wilders of Roemer premier van Nederland word zeg ik mijn nationaliteit op
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er vanquote:
zijn we alquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjerland ga je dan krijgen zeg
Alsof we nu geen kankerland hebben met Rutte en Samson.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjerland ga je dan krijgen zeg
nou je kan ook ook overdrijvenquote:
quote:
zoals?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou je kan ook ook overdrijven
ik kan me gewoon heel veel vinden in de standpunten van pvc
eckte ambities hieroquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er van
Wildersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
als je iemand vogelvrij zou verklaren wie zou het dan zijn?
Dat laatste is lastig. Nog steeds veel mensen die tegen same sex shit zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er van
Ik vind dat ze het niet heel onaardig doen, ze gaan in ieder geval niet mee in het Keynsiaanse door als een debiel de economie te gaan "stimuleren". Dat doen ze wel goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof we nu geen kankerland hebben met Rutte en Samson.
nou, ik heb sowieso een hekel aan buitenlanders die een uitkering trekken, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzakenquote:
Vogelvrij van watquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
obamaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
En Nederlandse bedrijven hebben er niets aanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
sowieso heb ik een hekel aan de europa, veel te veel geld gaat daaraan uit.
weinigquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Nederlandse bedrijven hebben er niets aan
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ik heb sowieso een hekel aan buitenlanders die een uitkering trekken, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken
dat heb ik ook met nederlanders, maar dat is een ander verhaal
sowieso heb ik een hekel aan de europa, veel te veel geld gaat daaraan uit.
Hoeveel % van de films. series die je kijkt kleding, schoenen etc komt uit Amerika best veel gok ik zo.quote:
Putinquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
dat je diegene om kan leggen zonder dat je vervolgd word voor moord ofzo
omdat zij in ons land zijn geboren en opgegroeid, prima dat zij dat doen, mogen ze even aangepakt wordenquote:
alle rechten ontnemen jaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
wat een waardeloos argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel % van de films. series die je kijkt kleding, schoenen etc komt uit Amerika best veel gok ik zo.
Die `buitenlanders'waar jij het over hebt zijn voor het grootste gedeelte ook gewoon hier geboren.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat zij in ons land zijn geboren en opgegroeid, prima dat zij dat doen, mogen ze even aangepakt worden
maar die buitenlanders KOMEN hierheen en gaan ff zo doen, ja, dat moet niet he? doen ze maar lekker in hun eigen land.
goeie vergelijkingquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Medicijnen tegen kanker zijn ook waardeloos.
Is immers niet te verklaren waarom er nog mensen doodgaan aan kanker.
Kony. Dan hebben al die facebook likes toch nog nut gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
bron?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die `buitenlanders'waar jij het over hebt zijn voor het grootste gedeelte ook gewoon hier geboren.
vind ik niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij is iedereen daar wel in een zekere mate op tegen. Dat is wat anders dan hoe Wilders zich profileert.
Als een xenofoob, een rascist.
Immersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Medicijnen tegen kanker zijn ook waardeloos.
Is immers niet te verklaren waarom er nog mensen doodgaan aan kanker.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kony. Dan hebben al die facebook likes toch nog nut gehad
Economische cijfers vallen tegen (kleinste groei van heel de EU) het Begrotingstekort loopt elk uur met een paar miljoen op en ze de werkeloosheid loopt niet terug.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het niet heel onaardig doen, ze gaan in ieder geval niet mee in het Keynsiaanse door als een debiel de economie te gaan "stimuleren". Dat doen ze wel goed.
Dat neem ik aan.quote:
met 'de kutmarokkaantjes' bedoel idd de immigranten die hier wonen, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat neem ik aan.
Weet bijna zeker dat jij de `kutmarokkaantjes' bedoelt.
Dan ben je gewoon een pussy.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
ik woon half in rotterdam. ik kan dondersgoed weten wanneer ik me onveilig (heb) (ge)voel(d).
vind ik niet.quote:
ik heb totaal geen problemen met buitenlanders, verreweg van. beter nog: een vriendin van mij is turks. Geen problemen mee. Behalve als de buitenlanders hier problemen gaan veroorzaken. Dan ben je op het verkeerde adres naar mijns inziens.quote:
Ik ben van mening dat een kabinet daar maar beperkt invloed op heeft, het had inderdaad beter gekund. Maar ik vind het goed dat dit kabinet zich niet door het populisme laat beïnvloeden door bijvoorbeeld als een debiel uit te gaan geven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Economische cijfers vallen tegen (kleinste groei van heel de EU) het Begrotingstekort loopt elk uur met een paar miljoen op en ze de werkeloosheid loopt niet terug.
oquote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
vind ik niet.
jammer dat je dat zo ziet
ik ga niet meeten met een nep-amerikaan hoor
nogmaals.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 'de kutmarokkaantjes' bedoel idd de immigranten die hier wonen, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken.
en weetje.
ik woon half in rotterdam. ik kan dondersgoed weten wanneer ik me onveilig (heb) (ge)voel(d).
optyfen ermee.
Omdat die Nederlandse criminelen hier zijn geboren en opgetogen. Prima als ze zo gaan gedragen, dan geven we ze een speciale behandeling hoe je je hoort te gedragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nogmaals.
Waarom zijn Nederlandse criminelen zo anders?
Verdienen zij een andere behandeling omdat ze hier geboren zijn?
Je maakt nu al onderscheid
Dat vraag ik aan jou.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu waarom gaan bedrijven failliet door de EU?
Vrijere markt zal gezonde bedrijven namelijk alleen maar helpen.
Nee.quote:
Probleem is JUIST dat ze als een debiel blijven uitgeven daarom loopt het begrotingstekort verder op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een kabinet daar maar beperkt invloed op heeft, het had inderdaad beter gekund. Maar ik vind het goed dat dit kabinet zich niet door het populisme laat beïnvloeden door bijvoorbeeld als een debiel uit te gaan geven.
Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik gaf als tegenantwoord waarom er ook bedrijven failliet gaan dan.
Oh dat is wel kut dan jaquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan.
Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat die Nederlandse criminelen hier zijn geboren en opgetogen. Prima als ze zo gaan gedragen, dan geven we ze een speciale behandeling hoe je je hoort te gedragen.
DIE buitenlanders die hier niet zijn geboren, geen enkel woord Nederlands spreken en criminaliteit veroorzaken, mogen weg en in hun eigen land opnieuw/verder worden opgevoed naar normen en waarden.
We gaan toch ook geen Nederlanders naar Turkije sturen om daar heropvoed te worden of wel soms?
En nee, dat doe ik niet.
Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij hebt er geen kaas van gegeten. Hou maar op.
Verder vind ik je wel tof als camel click roker.
Waarom zou je?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.
Ooit in je opgekomen dat het voor sommige migranten ook gewoon heel moeilijk is om mee te draaien in onze samenleving?
Moet je die mensen meteen na 1 fout maar op laten tyfen naar hun land van herkomst? Nadat we ze eerst verwelkomt hebben.
Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.quote:
quote:
Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.
Daarbij zijn bepaalde door dit kabinet teruggedraaide investeringen gewoon noodzakelijk denk aan de beloofde miljarden voor zorg en de infrastructuur.
zo denk ik over homo'squote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.
Als de EU zorgt voor een vrijere markt is dat over het algemeen beter voor alle bedrijven (en consumenten)
Dat het bedrijfje van Harry op de hoek failliet gaat wil niet zeggen dat dat de schuld is van de EU.
lkkr kortzichtig zijn togquote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo denk ik over homo's
hun besluiten om het te worden
Ga nou maar je geitje neuken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo denk ik over homo's
hun besluiten om het te worden
is toch zoquote:
Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
Wat heeft dit met het faillissement van bedrijven te maken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?
Faliekant tegen met name zorg, onderwijs en infrastructuur moet je stimuleren.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?
Sommige zitten maanden opgesloten zonder dat ze ook maar enige duidelijkheid krijgen.
En Nederlanders moeten evengoed voldoen aan onze normen en waarden, niet minder als migranten in ieder geval.
leukquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
leuk
man als jij denkt dat de vierde generatie marrokanen het besluiten om hier te komen ben je echt totaal gestoord
en is een tbs kliniek misschien iets voor jou
Omdat Nederland in goede tijden maar al te graag buitenlanders naar hier haalt om het vuile werk op te knappen om in slechte tijden racistisch te worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Maar ik zie niet in waarom de mensen van andere landen dat HIER moeten krijgen als ze dat ook in hun eigen land kunnen krijgen?
Omdat ze hier nu eenmaal zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Nederlanders moeten ook voldoen aan onze normen en waarden en als ze dat niet kunnen, krijgen ze maar een speciale behandeling. Opgelost.
Maar ik zie niet in waarom de mensen van andere landen dat HIER moeten krijgen als ze dat ook in hun eigen land kunnen krijgen?
Ik juich alleen maar voor buitenlanders die laagopgeleid zijn en hier vies werk willen verrichten. Prima.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat Nederland in goede tijden maar al te graag buitenlanders naar hier haalt om het vuile werk op te knappen om in slechte tijden racistisch te worden.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik juich alleen maar voor buitenlanders die laagopgeleid zijn en hier vies werk willen verrichten. Prima.
Ik heb eerder moeite met buitenlanders die hier zitten, uitkering trekken en criminaliteit veroorzaken. Dat is het punt.
Sinds wanneer is er oorlog in Turkije of Marokko?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze hier nu eenmaal zijn.
En ik hoop dat je over politieke vluchtelingen een andere mening hebt. of wil je die ook maar terugsturen naar oorlogsgebied om ze daar hun speciale behandeling uit te laten voeren?
Maar dat zijn juist de zaken die veel investeringen nodig hebben om het echt te stimuleren, dus weer een toenemende begrotingstekort. En dat de overheid faalt ben ik het 100% mee eens, maar ik vraag me af of een linkse socialistische partij dat minder laat maken. Uit het verleden is juist gebreken dat die partijen zorgen voor een grotere overheid dan een kleinere.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Faliekant tegen met name zorg, onderwijs en infrastructuur moet je stimuleren.
Probleem zit in een falend overheidsapparaat wat veel te log te traag en inefficiënt is maar waar de VVD geen reet aan doet.
Maar wel pakken bij de mensen onder de noemer "noodzakelijk" op deze manier schuiven ze de problemen gewoon weer door naar het volgende kabinet.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er oorlog in Turkije of Marokko?
ik snap niet dat jij op de uni zitquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er oorlog in Turkije of Marokko?
dit boeit echt niemandquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is altijd erg apart dat Elan en ik het vaak op politiek vlak op veel punten eens zijn maar op tegenovergestelde partijen stemmen
etsu heeft net laten blijken dat homo's inderdaad dom zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu heeft zojuist laten blijken dat ie dus al aan Turken en Marrokanen uitgaat als het om buitenlanders gaat
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu heeft zojuist laten blijken dat ie dus al aan Turken en Marrokanen uitgaat als het om buitenlanders gaat
Ik troll totaal niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]als je wil trollen, doe t dan aub ergens anders.
ik snap er ook niks vanquote:
dan doe je t verkeerdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal niet, ik reflecteer alleen wat jij post.
Je weet dat de banen niet bepaald voor het oprapen liggen op dit moment?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
Als er politieke vluchtelingen hier zijn, dan zou ik het prima vinden, denk ik. Mits ze gewoon de moeite nemen om met de samenleving mee te draaien, Nederlands te leren en werk zoeken en doen.
Ipv uitkering te trekken en thuis zitten te niksen.
Ben ook niet echt een socialist in hart en nieren en jij ook niet echt een überliberaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is altijd erg apart dat Elan en ik het vaak op politiek vlak op veel punten eens zijn maar op tegenovergestelde partijen stemmen
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat de banen niet bepaald voor het oprapen liggen op dit moment?
Dat zelfs universitaire studenten niet aan een baan kunnen komen,
hoe kan je dan net binnen gekomen migranten de schuld geven dat ze op een uitkering teren?![]()
Die staan op het laagste puntje om een baan te krijgen.
Wat voor opleiding doe jij in godsnaam je kunt nog niet eens fatsoenlijk debatteren?quote:
rechtenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij in godsnaam je kunt nog niet eens fatsoenlijk debatteren?
als ik jou was zou ik weer verder filosoferen over rare woordenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
ik ben even een halfuurtje weg en het loopt helemaal uit de hand hier
stelletje tuig
Waarom zou dat logisch zijn. Jij hebt zeker 3x per week vuile handenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.
Hoezo niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch.
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou dat logisch zijn. Jij hebt zeker 3x per week vuile handen
Ze krijgen daar geen hulp bij hoor?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.
Ik bén al rijk, kusje kroelquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Etsu beter ga je rijk iemand zijn bitch worden anders eindig je straks op een flat vier hoog achter het Zuidplein.
Dit is waarom ik tegen een groot deel van de uitkeringen ben. Mensen die denken dat het een recht is om werk op niveau te doen in plaats van gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.
lekker hangen op zuid, niks mis meequote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Etsu beter ga je rijk iemand zijn bitch worden anders eindig je straks op een flat vier hoog achter het Zuidplein.
Wat maakt dat dan weer uit? Er zijn ook advocaten die een eigen pizza zaakje beginnen, dus wat is je punt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.
gewoon luiquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon lui
ik ben met mijn fantastische cv toch ook gewoon in de kas aan het werk
Dat mag tegenwoordig niet meer er is een samenscholingsverbod.quote:
Serieus?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon lui
ik ben met mijn fantastische cv toch ook gewoon in de kas aan het werk
ik word een beetje somber van deze stomme discussiequote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die verwachten met hun ongewilde universitaire studie iets op niveau te krijgen en dan hun neus ophalen voor laaggeschoold werk
Ik word daar een beetje somber van.
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie he xD
Cachet was boos ze wil niet meeten.
Luie flikkers, ik haat zequote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die verwachten met hun ongewilde universitaire studie iets op niveau te krijgen en dan hun neus ophalen voor laaggeschoold werk
Het enige wat ze kunnen is 250 eurie per uur vragenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze krijgen daar geen hulp bij hoor?
Ook al is het kantinemedewerker. ze krijgen geen hulp hoe ze moeten solliciteren, hoe ze naar werk moeten zoeken. Veel te weinig in ieder geval.
en jij danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wij worden vriendenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik word een beetje somber van deze stomme discussie
Daar wordt je net zo somber van inderdaad.quote:
geitenneukerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij worden vrienden
al vind ik etsu uitschelden voor homo wel weer fijn
sorryquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou gratis naar walibi mogen van haar
maar ze krabbelt terug
doe er wat aan
cachet
iemand een racist noemen is geen goed argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Argumenten - geen argumenten discussie.
Etsu heeft wel laten blijken dat ie gewoon racist is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand een racist noemen is geen goed argument
hoogspanning?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik ben niet bij machtte om het te doen
onze relatie staat op hoogspanning
ja je moet ook al mee naar de paardenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik ben niet bij machtte om het te doen
onze relatie staat op hoogspanning
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Etsu heeft wel laten blijken dat ie gewoon racist is.
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn nu al capabele mods genoeg toch.
Binnenkort GGMM overbodig
Je weet dat je niet zomaar elk moment kan instromen bij een studie?quote:
en jij discrimineert russenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Etsu heeft wel laten blijken dat ie gewoon racist is.
Waarom zou GRTD dit kunnen waarderen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vindt FOK! van de Pakistaanse Veena Malik?
Ze was laatst op tv over de Islam en seks.
Islamitisch en sekssymbool, volgens mij kan GRTD dit erg waarderen.
Onderscheid maken op basis van achtergrond/religie.quote:
Wacht nog steeds wat de miljarden naar Brussel te maken hebben met failliete bedrijven in Europa.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
ah, fokit wil niet meer inhoudelijk gaan, prima, dan heb ik dus gelijk
ik wens jullie een fijne avond.
Je brengt telkens hetzelfde argument naar bovenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
ah, fokit wil niet meer inhoudelijk gaan, prima, dan heb ik dus gelijk
ik wens jullie een fijne avond.
lees de discussie maar nog eens. je hebt geen woord gelezen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onderscheid maken op basis van achtergrond/religie.
Uitgaan van Turken en Marokkanen als iemand het over buitenlanders heeft.
Het aloude "Ik ben geen racist, ik heb buitenlanders als vrienden" argument
Tja.
Dat is zuur mijne ook eergisteren gelukkig garantie en vervangend vervoer.quote:
dit is toch niet normaalquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
en hoe heet die studiequote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn studie dagen breng ik voornamelijk in zoiets als dit door
[ afbeelding ]
beetje wachten
beetje rekenen
inschrijven kan welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zomaar elk moment kan instromen bij een studie?
maar de hamvraag is natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar nu een nieuwere maar hij kwam niet boven de 2000 tourenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is zuur mijne ook eergisteren gelukkig garantie en vervangend vervoer.
Heb je nog die Fiat Panda?
dat is omdat jij niet wil luisteren wat ik te zeggen heb en wat mijn daadwerkelijke probleem isquote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je brengt telkens hetzelfde argument naar boven![]()
Kan er wel nog een keer op reageren hoor, als je wilt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar nu een nieuwere maar hij kwam niet boven de 2000 touren
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wacht nog steeds wat de miljarden naar Brussel te maken hebben met failliete bedrijven in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |