met 'de kutmarokkaantjes' bedoel idd de immigranten die hier wonen, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat neem ik aan.
Weet bijna zeker dat jij de `kutmarokkaantjes' bedoelt.
Dan ben je gewoon een pussy.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
ik woon half in rotterdam. ik kan dondersgoed weten wanneer ik me onveilig (heb) (ge)voel(d).
vind ik niet.quote:
ik heb totaal geen problemen met buitenlanders, verreweg van. beter nog: een vriendin van mij is turks. Geen problemen mee. Behalve als de buitenlanders hier problemen gaan veroorzaken. Dan ben je op het verkeerde adres naar mijns inziens.quote:
Ik ben van mening dat een kabinet daar maar beperkt invloed op heeft, het had inderdaad beter gekund. Maar ik vind het goed dat dit kabinet zich niet door het populisme laat beïnvloeden door bijvoorbeeld als een debiel uit te gaan geven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Economische cijfers vallen tegen (kleinste groei van heel de EU) het Begrotingstekort loopt elk uur met een paar miljoen op en ze de werkeloosheid loopt niet terug.
oquote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
vind ik niet.
jammer dat je dat zo ziet
ik ga niet meeten met een nep-amerikaan hoor
nogmaals.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 'de kutmarokkaantjes' bedoel idd de immigranten die hier wonen, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken.
en weetje.
ik woon half in rotterdam. ik kan dondersgoed weten wanneer ik me onveilig (heb) (ge)voel(d).
optyfen ermee.
Omdat die Nederlandse criminelen hier zijn geboren en opgetogen. Prima als ze zo gaan gedragen, dan geven we ze een speciale behandeling hoe je je hoort te gedragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nogmaals.
Waarom zijn Nederlandse criminelen zo anders?
Verdienen zij een andere behandeling omdat ze hier geboren zijn?
Je maakt nu al onderscheid
Dat vraag ik aan jou.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu waarom gaan bedrijven failliet door de EU?
Vrijere markt zal gezonde bedrijven namelijk alleen maar helpen.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |