gaat u uw gangquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Wilders of Roemer premier van Nederland word zeg ik mijn nationaliteit op
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er vanquote:
zijn we alquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjerland ga je dan krijgen zeg
Alsof we nu geen kankerland hebben met Rutte en Samson.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjerland ga je dan krijgen zeg
nou je kan ook ook overdrijvenquote:
quote:
zoals?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou je kan ook ook overdrijven
ik kan me gewoon heel veel vinden in de standpunten van pvc
eckte ambities hieroquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er van
Wildersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
als je iemand vogelvrij zou verklaren wie zou het dan zijn?
Dat laatste is lastig. Nog steeds veel mensen die tegen same sex shit zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké. Zoek een vrijgezelle kroonprins of een lesbische kroonprinses en ik fix het wel. Graag wel in een land waarin de koninklijke familie meer invloed heeft op de wetgeving en de uitvoering er van
Ik vind dat ze het niet heel onaardig doen, ze gaan in ieder geval niet mee in het Keynsiaanse door als een debiel de economie te gaan "stimuleren". Dat doen ze wel goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof we nu geen kankerland hebben met Rutte en Samson.
nou, ik heb sowieso een hekel aan buitenlanders die een uitkering trekken, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzakenquote:
Vogelvrij van watquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
obamaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
En Nederlandse bedrijven hebben er niets aanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
sowieso heb ik een hekel aan de europa, veel te veel geld gaat daaraan uit.
weinigquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Nederlandse bedrijven hebben er niets aan
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ik heb sowieso een hekel aan buitenlanders die een uitkering trekken, geen nederlands spreken en enkel criminaliteit veroorzaken
dat heb ik ook met nederlanders, maar dat is een ander verhaal
sowieso heb ik een hekel aan de europa, veel te veel geld gaat daaraan uit.
Hoeveel % van de films. series die je kijkt kleding, schoenen etc komt uit Amerika best veel gok ik zo.quote:
Putinquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
dat je diegene om kan leggen zonder dat je vervolgd word voor moord ofzo
omdat zij in ons land zijn geboren en opgegroeid, prima dat zij dat doen, mogen ze even aangepakt wordenquote:
alle rechten ontnemen jaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
wat een waardeloos argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel % van de films. series die je kijkt kleding, schoenen etc komt uit Amerika best veel gok ik zo.
Die `buitenlanders'waar jij het over hebt zijn voor het grootste gedeelte ook gewoon hier geboren.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat zij in ons land zijn geboren en opgegroeid, prima dat zij dat doen, mogen ze even aangepakt worden
maar die buitenlanders KOMEN hierheen en gaan ff zo doen, ja, dat moet niet he? doen ze maar lekker in hun eigen land.
goeie vergelijkingquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Medicijnen tegen kanker zijn ook waardeloos.
Is immers niet te verklaren waarom er nog mensen doodgaan aan kanker.
Kony. Dan hebben al die facebook likes toch nog nut gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vogelvrij
bron?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die `buitenlanders'waar jij het over hebt zijn voor het grootste gedeelte ook gewoon hier geboren.
vind ik niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij is iedereen daar wel in een zekere mate op tegen. Dat is wat anders dan hoe Wilders zich profileert.
Als een xenofoob, een rascist.
Immersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Medicijnen tegen kanker zijn ook waardeloos.
Is immers niet te verklaren waarom er nog mensen doodgaan aan kanker.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kony. Dan hebben al die facebook likes toch nog nut gehad
Economische cijfers vallen tegen (kleinste groei van heel de EU) het Begrotingstekort loopt elk uur met een paar miljoen op en ze de werkeloosheid loopt niet terug.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het niet heel onaardig doen, ze gaan in ieder geval niet mee in het Keynsiaanse door als een debiel de economie te gaan "stimuleren". Dat doen ze wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |