Probleem is JUIST dat ze als een debiel blijven uitgeven daarom loopt het begrotingstekort verder op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een kabinet daar maar beperkt invloed op heeft, het had inderdaad beter gekund. Maar ik vind het goed dat dit kabinet zich niet door het populisme laat beïnvloeden door bijvoorbeeld als een debiel uit te gaan geven.
Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik gaf als tegenantwoord waarom er ook bedrijven failliet gaan dan.
Oh dat is wel kut dan jaquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan.
Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat die Nederlandse criminelen hier zijn geboren en opgetogen. Prima als ze zo gaan gedragen, dan geven we ze een speciale behandeling hoe je je hoort te gedragen.
DIE buitenlanders die hier niet zijn geboren, geen enkel woord Nederlands spreken en criminaliteit veroorzaken, mogen weg en in hun eigen land opnieuw/verder worden opgevoed naar normen en waarden.
We gaan toch ook geen Nederlanders naar Turkije sturen om daar heropvoed te worden of wel soms?
En nee, dat doe ik niet.
Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij hebt er geen kaas van gegeten. Hou maar op.
Verder vind ik je wel tof als camel click roker.
Waarom zou je?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.
Ooit in je opgekomen dat het voor sommige migranten ook gewoon heel moeilijk is om mee te draaien in onze samenleving?
Moet je die mensen meteen na 1 fout maar op laten tyfen naar hun land van herkomst? Nadat we ze eerst verwelkomt hebben.
Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.quote:
quote:
Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.
Daarbij zijn bepaalde door dit kabinet teruggedraaide investeringen gewoon noodzakelijk denk aan de beloofde miljarden voor zorg en de infrastructuur.
zo denk ik over homo'squote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.
Als de EU zorgt voor een vrijere markt is dat over het algemeen beter voor alle bedrijven (en consumenten)
Dat het bedrijfje van Harry op de hoek failliet gaat wil niet zeggen dat dat de schuld is van de EU.
lkkr kortzichtig zijn togquote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo denk ik over homo's
hun besluiten om het te worden
Ga nou maar je geitje neuken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo denk ik over homo's
hun besluiten om het te worden
is toch zoquote:
Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
Wat heeft dit met het faillissement van bedrijven te maken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?
Faliekant tegen met name zorg, onderwijs en infrastructuur moet je stimuleren.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?
Sommige zitten maanden opgesloten zonder dat ze ook maar enige duidelijkheid krijgen.
En Nederlanders moeten evengoed voldoen aan onze normen en waarden, niet minder als migranten in ieder geval.
leukquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
leuk
man als jij denkt dat de vierde generatie marrokanen het besluiten om hier te komen ben je echt totaal gestoord
en is een tbs kliniek misschien iets voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |