abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140111713
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat een kabinet daar maar beperkt invloed op heeft, het had inderdaad beter gekund. Maar ik vind het goed dat dit kabinet zich niet door het populisme laat beïnvloeden door bijvoorbeeld als een debiel uit te gaan geven.
Probleem is JUIST dat ze als een debiel blijven uitgeven daarom loopt het begrotingstekort verder op.
Straks gaat de rente stijgen hebben ze een strop van 10 miljard per jaar.

Mark kletst wel dat de mensen de bezuinigingen noodgedwongen moeten accepteren maar de overheid blijft jaarlijks meer uitgeven.

Roemer has it _O_
blablablabla
pi_140111742
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik gaf als tegenantwoord waarom er ook bedrijven failliet gaan dan.
Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan. :?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_140111768
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
Roemer has it _O_
Door nog meer geld weg te geven? _O-
pi_140111785
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

ja
Oh dat is wel kut dan ja :{
Ik ken serieus een paar leuke homotenten ken je De Regenboog? Zit vlakbij Schouwburgplein bij de bios
blablablabla
pi_140111786
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar dat slaat als kut op dirk. Er zullen altijd bedrijven failliet gaan. :?
:') Jij hebt er geen kaas van gegeten. Hou maar op.
Verder vind ik je wel tof als camel click roker.
pi_140111790
Ik ben het trouwens wel eens dat er nog veel te weinig word bezuinigd.
  zondag 18 mei 2014 @ 22:50:40 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_140111821
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Omdat die Nederlandse criminelen hier zijn geboren en opgetogen. Prima als ze zo gaan gedragen, dan geven we ze een speciale behandeling hoe je je hoort te gedragen.
DIE buitenlanders die hier niet zijn geboren, geen enkel woord Nederlands spreken en criminaliteit veroorzaken, mogen weg en in hun eigen land opnieuw/verder worden opgevoed naar normen en waarden.
We gaan toch ook geen Nederlanders naar Turkije sturen om daar heropvoed te worden of wel soms? :?

En nee, dat doe ik niet.
Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.

Ooit in je opgekomen dat het voor sommige migranten ook gewoon heel moeilijk is om mee te draaien in onze samenleving?
Moet je die mensen meteen na 1 fout maar op laten tyfen naar hun land van herkomst? Nadat we ze eerst verwelkomt hebben.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_140111852
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') Jij hebt er geen kaas van gegeten. Hou maar op.
Verder vind ik je wel tof als camel click roker.
Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.
Als de EU zorgt voor een vrijere markt is dat over het algemeen beter voor alle bedrijven (en consumenten)

Dat het bedrijfje van Harry op de hoek failliet gaat wil niet zeggen dat dat de schuld is van de EU.
pi_140111911
wat een zeer kansloze discussie
Groot fan van User Wotte
pi_140111939
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, en als buitenlandse criminelen zich zo gedragen geven we ze gewoon dezelfde behandeling.

Ooit in je opgekomen dat het voor sommige migranten ook gewoon heel moeilijk is om mee te draaien in onze samenleving?
Moet je die mensen meteen na 1 fout maar op laten tyfen naar hun land van herkomst? Nadat we ze eerst verwelkomt hebben.
Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
pi_140111941
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Door nog meer geld weg te geven? _O-
Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.
Daarbij zijn bepaalde door dit kabinet teruggedraaide investeringen gewoon noodzakelijk denk aan de beloofde miljarden voor zorg en de infrastructuur.
blablablabla
  zondag 18 mei 2014 @ 22:53:08 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_140111983
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
wat een zeer kansloze discussie
:')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_140111990
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Door mensen vertrouwen te geven ipv ze angst aan te zaaien.
Daarbij zijn bepaalde door dit kabinet teruggedraaide investeringen gewoon noodzakelijk denk aan de beloofde miljarden voor zorg en de infrastructuur.
Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)
pi_140112031
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Zij besluiten toch hier te komen? Waarom kunnen ze niet gewoon gedragen zoals het wenselijk is in onze samenleving? Naar onze normen en waarden?
Prima als ze hier komen hoor, totaal geen problemen mee en alleen maar leuk. Maar doe dan ook gewoon verdomme normaal en ga geen problemen veroorzaken. Anders ga je maar lekker terug naar het land van je herkomst. Zo simpel is het.
Dat het lastig is, misschien, maar daar kiezen ze bewust voor. Ze kunnen bereid zijn om taalcursus te nemen en vooral geen problemen te veroorzaken, maar daar zie ik weinig van terug.
zo denk ik over homo's

hun besluiten om het te worden
Groot fan van User Wotte
pi_140112053
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jouw argumenten tegen de EU slaan echt nergens op.
Als de EU zorgt voor een vrijere markt is dat over het algemeen beter voor alle bedrijven (en consumenten)

Dat het bedrijfje van Harry op de hoek failliet gaat wil niet zeggen dat dat de schuld is van de EU.
Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?
pi_140112062
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

zo denk ik over homo's

lkkr kortzichtig zijn tog
pi_140112071
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

zo denk ik over homo's

Ga nou maar je geitje neuken.
pi_140112086
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:')
is toch zo

jullie trekken het allemaal aan beide kanten totaal uit de context

no offence overigens
Groot fan van User Wotte
  zondag 18 mei 2014 @ 22:54:37 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_140112090
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?
Sommige zitten maanden opgesloten zonder dat ze ook maar enige duidelijkheid krijgen.

En Nederlanders moeten evengoed voldoen aan onze normen en waarden, niet minder als migranten in ieder geval.
pi_140112098
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nooit gelezen in het nieuws dat we continu miljoenen (als het niet miljarden zijn) euro's moeten afstaan aan Brussel voor onzinnige zaken?
Wat heeft dit met het faillissement van bedrijven te maken?
pi_140112148
Of denk je dat die miljarden anders maar aan de burgers zou worden gegeven. _O-
pi_140112159
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar je bent dus voor bezuinigingen en dan wil je SP stemmen (serieuze vraag)
Faliekant tegen met name zorg, onderwijs en infrastructuur moet je stimuleren.
Probleem zit in een falend overheidsapparaat wat veel te log te traag en inefficiënt is maar waar de VVD geen reet aan doet.

Maar wel pakken bij de mensen onder de noemer "noodzakelijk" op deze manier schuiven ze de problemen gewoon weer door naar het volgende kabinet.
blablablabla
pi_140112162
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jij denkt dat alles voor hun geregeld wordt in een paar weken tijd?
Sommige zitten maanden opgesloten zonder dat ze ook maar enige duidelijkheid krijgen.

En Nederlanders moeten evengoed voldoen aan onze normen en waarden, niet minder als migranten in ieder geval.
Helemaal mee eens.
Nederlanders moeten ook voldoen aan onze normen en waarden en als ze dat niet kunnen, krijgen ze maar een speciale behandeling. Opgelost.
Maar ik zie niet in waarom de mensen van andere landen dat HIER moeten krijgen als ze dat ook in hun eigen land kunnen krijgen?
pi_140112169
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ga nou maar je geitje neuken.
leuk

man als jij denkt dat de vierde generatie marrokanen het besluiten om hier te komen ben je echt totaal gestoord

en is een tbs kliniek misschien iets voor jou
Groot fan van User Wotte
pi_140112190
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:

[..]

leuk

man als jij denkt dat de vierde generatie marrokanen het besluiten om hier te komen ben je echt totaal gestoord

en is een tbs kliniek misschien iets voor jou
:') ga nou maar weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')