SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 19:48:30 ]
tot zo xquote:Op zondag 18 mei 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg boze blikken van mijn significant other dat ik op mn mobiel ben
doei dus.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg boze blikken van mijn significant other dat ik op mn mobiel ben
doei dus.
Okequote:Op zondag 18 mei 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook eventjes weg, ik ga er vanuit dat je de op verandert etsu.
Anders ben je mijn aartsvijand
Hater.quote:
Oeh, nu zou ik bang wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook eventjes weg, ik ga er vanuit dat je de op verandert etsu.
Anders ben je mijn aartsvijand
Ik ben een vrouwquote:Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom mag fokit jou wel meeten en ik niet?
Wie?quote:
Een baasquote:
geen ideequote:
Do explainquote:
Ja hoi, wat stalk je mequote:
Zag het al op wiki maar begrijp er niet veel van. Gaat over investeerders in ieder gevalquote:
Is wel leuk hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag het al op wiki maar begrijp er niet veel van. Gaat over investeerders in ieder geval
Is ook een serie die gaat over Silicon Valley. Denk dat jij dat ook wel leuk vindtquote:
vertelquote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook een serie die gaat over Silicon Valley. Denk dat jij dat ook wel leuk vindt
ik ookquote:
Ja drama/comedy achtig geloof ik.quote:
Hannibal is ook een leuke seriequote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja drama/comedy achtig geloof ik.
Zelf nog nooit gezien maar klonk wel leuk
Silicon Valley is an American sitcom that centers on six tech-geeks who are living together and trying to make it big in Silicon Valley.[1][2quote:
Ja ga ik ook binnenkort volgen.quote:
six? op de cover staan er maar 5 op imdbquote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Silicon Valley is an American sitcom that centers on six tech-geeks who are living together and trying to make it big in Silicon Valley.[1][2
Misschien zit er een geest bijquote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
six? op de cover staan er maar 5 op imdb
Beste serie van dit moment.quote:
Geen idee kijk het niet hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ziet er wel geinig uit tho, is het ergens mee te vergelijken?
hiquote:
waarmee feliciteer ik hem dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
feliciteer johannes in dm met zijn club , nu is je kans sofje
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten tochquote:
inso is van mijquote:
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten toch
enige recht aanrecht dit datquote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.
niet altijdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten toch
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zie ik vrouwen gewoon als een gelijkwaardig soort mens.
Heeft dat lang geduurd?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zie ik vrouwen gewoon als een gelijkwaardig soort mens.
klaar met eten?quote:
ik heb geleerd dat het niet handig isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet altijd
much to learn you still have
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.
in sommige situaties kan het wel, eventjesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat het niet handig is
eigen ervaring
het is nooit erg om te horen dat iemand je leuk vindt, dus in zoverre kan je niet echt een blauwtje lopen. het blijft nog steeds een compliment.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat het niet handig is
eigen ervaring
hahaquote:
ik weet zelf wel beterquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik waarschuw je nogmaals
ik doe het niet meer![]()
![]()
wat heb je opquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ben niet jarig
al kunnen we best knuffelen
zalm, tomatensoep, spareribs, warme appeltaart met vanillesausquote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ben niet jarig
al kunnen we best knuffelen
niks mis mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zalm, tomatensoep, spareribs, warme appeltaart met vanillesaus
moest sociaal doenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niks mis mee.
Gewoon bunkeren en niks zeggen niet dan
warmequote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zalm, tomatensoep, spareribs, warme appeltaart met vanillesaus
ja datdan weer nietquote:
ah op die manier, leukquote:Op zondag 18 mei 2014 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde enkel aantonen dat ik een zelfstandige vrouw met een eigen wil ben door het gesprek te beginnen.
laatste keren viel het me wel tegenquote:
jemigquote:
Biefstukjequote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima te doen vaak ja
je moet wel de goede dingen kiezen
Vroeg naar bed dan maar?quote:
Ik ben nu weer klaar wakker.quote:
Hoe lang heb je geslapen dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu weer klaar wakker.
Maar even de afwas gedaan en nu maar Harry Potter kijken tot ik in slaap val.
Morgen om 7 uur weer de bouwvakkers over de vloer
neem daar meestal een broodjequote:
Euhmquote:
Smoothies daar zijn wel lekker inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
neem daar meestal een broodje
en als ik gek wil doen zo'n vruchtensap, die zijn wel nice maar iets te prijzig eigenlijk
je hebt je geld toch terugquote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keren viel het me wel tegen![]()
tomatensoep met munt ipv basilicum en verbrande erwtensoep. wel geld teruggekregen, maar dan nog
als je dat betaald ben je echt debielquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smoothies daar zijn wel lekker inderdaad.
Maar 2.50 voor een klein sapje ofzoidioot
Damn ... Snap ik wel dat je nu wakker bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, geen idee.2 uurtjes?
En vanmiddag al een uur dacht ik.
je bent ook zomaar 2,50 kwijt voor een colaatje in een restaurantquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat betaald ben je echt debiel
Gewoon te weinig geslapen de afgelopen week.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ... Snap ik wel dat je nu wakker bent.![]()
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicumquote:
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicum
is mij een keer geluktquote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggen
Ik vind die openingszin wel behoorlijk wanhopig.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ah op die manier, leuk
al vond ik je intenties niet meteen duidelijk, slechts als opbouwende kritiek, maar daar kan je nog aan werken.
de openingszin 'weet jij hoe veel een ijsbeer weegt?' is bijvoorbeeld beter. ietwat cheesy, maar het is direct duidelijk wat je wilt zonder daarbij enigszins wanhopig of plat te zijn. zet hem op kanjer
misschien door het warmhoudding wat ze gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggen
zou het verschil ook niet wetenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicum
sorry, wilde je niet afschrikkenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die openingszin wel behoorlijk wanhopig.
Maar laat maar. Je bent te veel moeite.
jij werkt dan ook niet in de keuken. maar munt ken je vast wel van de muntthee of de mohito's die een paar jaar geleden in waren, dunne takjes met bladeren met sterk reliëf er langs. basilicum heeft donkere ronde gladde bladeren. daarnaast hebben ze beide een vrij sterke geurquote:
Heel erg herkenbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon te weinig geslapen de afgelopen week.
Deze trouwens:
http://www.funnyjunk.com/Dog/funny-pictures/5146087/
wanneer gaan we naar walibiquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn broer in ieder geval. Verder moeten we nog even zien.
ah zoquote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
jij werkt dan ook niet in de keuken. maar munt ken je vast wel van de muntthee of de mohito's die een paar jaar geleden in waren, dunne takjes met bladeren met sterk reliëf er langs. basilicum heeft donkere ronde gladde bladeren. daarnaast hebben ze beide een vrij sterke geur
jaquote:
elftal is dan compleet toch? beter dan tegen ecuador in ieder gevalquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn broer in ieder geval. Verder moeten we nog even zien.
Geen idee, ik eet taartquote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
vermaak me kostelijk, wat is jouw eerste indruk?
quote:
Naamquote:
zet je oranje indianentooi op, gegarandeerd succesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk.
Toch niet zoveel verstand van voetbal.
gaarne in whatsappquote:Op zondag 18 mei 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ambtenaar die niet helemaal 100% is met dirty naaktpics.
25-60? Zoiets dacht ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
elftal is dan compleet toch? beter dan tegen ecuador in ieder geval
wat betaal je voor zo'n kaartje?
Jou hebben we niks gevraagdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ambtenaar die niet helemaal 100% is met dirty naaktpics.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je oranje indianentooi op, gegarandeerd succes
dooie mussenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eind juli ben ik vrij.
Ken tevens nog niemand die daar werkt of gaat werken.
Jij bent de fokhoer toch?quote:
bedanktquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ambtenaren heb ik sowieso een broertje dood aan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Is goedquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hou het nog even gezellig in je eerste posts
bedankt
leraren zijn ook ambtenarenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zei toch NOGquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dooie mussen
jij maakt mensen er blij mee
daarom privatiserenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
leraren zijn ook ambtenaren
net als brandweermannen
doe effe normaal
ja maar ik vroeg me af waarom specifiek dit topicquote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, dit is een openbaar topic weet je wel
kloptquote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan wijken die het niet kunnen betalen gewoon geen opleiding geven en geen brandweer
Omdat ik me verveel en je in andere topics je aan een bepaald onderwerp moet houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik vroeg me af waarom specifiek dit topic
die is wel tof,quote:
lijkt me inderdaad lastig voor jouquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel en je in andere topics je aan een bepaald onderwerp moet houden
Gezelligquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel en je in andere topics je aan een bepaald onderwerp moet houden
je moet wel goed voor de dag komenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
die is wel tof,
ik heb een veel goedkopere
dat is gewoon een oranje lap met een wortel erop getekend
hier ookquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
wat stem jij 22 meiquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hier ook
we praten hier over politiek
dus
ben je een beetje bekend daarmee?
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hier ook
dus
De enige stemmen waar zij mee te maken heeft zijn die in haar hoofdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hier ook
dus
weet ik nog nietquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige stemmen waar zij mee te maken heeft zijn die in haar hoofd
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige stemmen waar zij mee te maken heeft zijn die in haar hoofd
stem maar geen pvda liefstequote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik nog niet
heb nog geen dingen erover gelezen
De watquote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gezellig
ik ben tjacka de forumapaat van gc
hoezo nietquote:
ik had die titel voor iemand anders in gedachtequote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
ik benoem hierbij fok-it tot de clown van GRTD
d66quote:
clown klinkt denigrerend.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
ik benoem hierbij fok-it tot de clown van GRTD
wie danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had die titel voor iemand anders in gedachte
het is clown of nietsquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
clown klinkt denigrerend.
Maar humorist mag wel
waardeloos waardeloos waardeloosquote:
ga dan weg hierquote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik nog niet
heb nog geen dingen erover gelezen
l m iquote:
vooruitquote:
Leg uit?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja daarom is dit topic ook niet geschikt voor je snapje?
o ken haar niet zou ook geen d66 stemmen maar is wel nog beetje oke partijquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
d66
ben sowieso nogal pro-europa en ben eigenlijk al jaren van haar gecharmeerd. zegt veel zinnige dingen als er om gevraagd wordt.
Zie je.quote:
ga gewoon wegquote:
ik ben wel pro europaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waardeloos waardeloos waardeloos
praat niet over een premier leveren als je zo slecht beleid voert
WAT HAHAHAHAHAHAHHAquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed punt
LMImet zn bedrijfje
en hij gaat naar groningen verhuizenik ga dood.
same story broquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik baal best wel dat ik geen kaartjes had voor dordt
ik weet nog niet zo goed of ik tegen of pro-europa benquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
d66
ben sowieso nogal pro-europa en ben eigenlijk al jaren van haar gecharmeerd. zegt veel zinnige dingen als er om gevraagd wordt.
ik moet nog lezen wat iedereen vindtquote:
D66 is volgens mij wel iets `te''proquote:
wat gaat hij daar doenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. omg.
ik zit zelfs te overwegen om naar de andere stad te verhuizen.
maatje van mij zijn oom heeft volgend jaar 7 stoelen bij Dordtquote:
europees voor mij wel, landelijk en op gemeentelijk niveau verschilt hetquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ken haar niet zou ook geen d66 stemmen maar is wel nog beetje oke partij
hoe komt hij daar aanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij zijn oom heeft volgend jaar 7 stoelen bij Dordt
paar leuke eredivisie potjes gratis meepikken
Volgens mij verward je me met iemand anders xDDquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben hier alleen maar over homo's
jij haat toch homo's?
verwar*quote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Volgens mij verward je me met iemand anders xDD
nee hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Volgens mij verward je me met iemand anders xDD
Wie was dat nou nog meer waar jij toen zo ruzie mee had?quote:
euhm dat zijn er zoveel.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie was dat nou nog meer waar jij toen zo ruzie mee had?Ook zo`n homofoob
Dat hoeft sws niet bbyquote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik homo ben
hoef ik niet te geilen op jouw afgrijselijke geitenkop
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zit..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal jij kut homoquote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
de afgelopen honderden jaren zijn we alleen maar meer gaan samenwerken en dat is over het algemeen goed geweest. een versplintering in regelgeving zal alleen maar nadelig zijn voor alles in Europa. Als je als bedrijf voor elk land de regelgeving moet gaan uitspitten zal je zien dat bedrijven niet eens meer de moeite nemen om voor de kleinere landen (in afzetmarkt) te gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog niet zo goed of ik tegen of pro-europa ben
kun jij mij eens overtuigen?
serieus
hahahaha watquote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb meer dan tien borstharenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verdrietig om hoe cachet mij heeft behandeld
dan maar zo
piratenpartij is ook wel een redelijke, al heb ik het idee dat de kennis over het nieuwe digitale tijdperk wel goed aanwezig is. Wat ik er dan zo van meekrijg dan.quote:
neequote:
Ben je pro of contra Europa?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ik stem conservatives in europa en lokaal en landelijk eigenlijk altijd
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
ik praat niet meer tegen jou
je hebt je snikkel in een geit gestopt en dat vind ik behoorlijk kwetsend
Goeie trollquote:
ik snap dat je t vreselijk vindt dat je je snikkel in een geit hebt gestoptquote:
Ja, zo kijk ik er ook wel naar. Ik vind het alleen een vervelend iets om de gaten van landen die het opfucken te dichten, maar dat zal er wel bij horen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
de afgelopen honderden jaren zijn we alleen maar meer gaan samenwerken en dat is over het algemeen goed geweest. een versplintering in regelgeving zal alleen maar nadelig zijn voor alles in Europa. Als je als bedrijf voor elk land de regelgeving moet gaan uitspitten zal je zien dat bedrijven niet eens meer de moeite nemen om voor de kleinere landen (in afzetmarkt) te gaan.
Beetje kromme vergelijking omdat het privaatrecht is, maar een netflix heeft gewoon heel veel problemen om in Nederland meer uit te zenden. Ze moeten ontzettend veel onderhandelen voor die paar miljoen mensen. In de USA hebben ze zo lang onderhandeld voor die paar honderd miljoen wat daar zitten. Wil je niet buitengesloten worden, moet je bij een groter collectief horen.
Dat we nu een aantal regels voorgeschoteld krijgen die niet helemaal positief zijn voor de Nederlandse burger of dat we nu een paar jaar netto-betaler zijn ipv netto-ontvanger moet je niet laten tegenhouden om in lange termijn te denken
zo, heerlijk globaal verhaal.
Ik vind sowieso dat er een nieuwe minister post bij moet komen, iets van minister van internet/digitale zaken of hoe je het ook noemen wil. Als ik Opstelten in een debat hoor over ''internet en andere sites'' gaat er iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
piratenpartij is ook wel een redelijke, al heb ik het idee dat de kennis over het nieuwe digitale tijdperk wel goed aanwezig is. Wat ik er dan zo van meekrijg dan.
Waarom dat?quote:
je mag wel bij me wonenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ga komende week actief er naar opzoek
hou gewoon je bekquote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap dat je t vreselijk vindt dat je je snikkel in een geit hebt gestopt
snap ook niet waarom je het gedaan hebt
je zal de consequenties maar moeten aanvaarden
Dat gebeurt toch al als je zo bekijkt hoeveel miljoenen euro's aan Europa uitgegeven wordtquote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom dat?
Wil je dat onze economie helemaal ineenstort?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom dat?
Wil je dat onze economie helemaal ineenstort?
huhquote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag wel bij me wonen
mijn ouders gaan binnenkort een huis kopen en er zijn 3 slaapkamers
2 zijn al weggeven, 1 wordt een inloopkast
je mag wel in mn bed slapen
xx
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al als je zo bekijkt hoeveel miljoenen euro's aan Europa uitgegeven wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |