Hoe lang heb je geslapen dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu weer klaar wakker.
Maar even de afwas gedaan en nu maar Harry Potter kijken tot ik in slaap val.
Morgen om 7 uur weer de bouwvakkers over de vloer
neem daar meestal een broodjequote:
Euhmquote:
Smoothies daar zijn wel lekker inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
neem daar meestal een broodje
en als ik gek wil doen zo'n vruchtensap, die zijn wel nice maar iets te prijzig eigenlijk
je hebt je geld toch terugquote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keren viel het me wel tegen![]()
tomatensoep met munt ipv basilicum en verbrande erwtensoep. wel geld teruggekregen, maar dan nog
als je dat betaald ben je echt debielquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smoothies daar zijn wel lekker inderdaad.
Maar 2.50 voor een klein sapje ofzoidioot
Damn ... Snap ik wel dat je nu wakker bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, geen idee.2 uurtjes?
En vanmiddag al een uur dacht ik.
je bent ook zomaar 2,50 kwijt voor een colaatje in een restaurantquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat betaald ben je echt debiel
Gewoon te weinig geslapen de afgelopen week.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ... Snap ik wel dat je nu wakker bent.![]()
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicumquote:
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicum
is mij een keer geluktquote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggen
Ik vind die openingszin wel behoorlijk wanhopig.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ah op die manier, leuk
al vond ik je intenties niet meteen duidelijk, slechts als opbouwende kritiek, maar daar kan je nog aan werken.
de openingszin 'weet jij hoe veel een ijsbeer weegt?' is bijvoorbeeld beter. ietwat cheesy, maar het is direct duidelijk wat je wilt zonder daarbij enigszins wanhopig of plat te zijn. zet hem op kanjer
misschien door het warmhoudding wat ze gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
snert aan laten branden is ook wel een goede prestatie moet ik zeggen
zou het verschil ook niet wetenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
liever dat ze het in een keer goed maken. in keuken mag je toch wel verwachten dat ze het verschil zien tussen munt en basilicum
sorry, wilde je niet afschrikkenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die openingszin wel behoorlijk wanhopig.
Maar laat maar. Je bent te veel moeite.
jij werkt dan ook niet in de keuken. maar munt ken je vast wel van de muntthee of de mohito's die een paar jaar geleden in waren, dunne takjes met bladeren met sterk reliëf er langs. basilicum heeft donkere ronde gladde bladeren. daarnaast hebben ze beide een vrij sterke geurquote:
Heel erg herkenbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon te weinig geslapen de afgelopen week.
Deze trouwens:
http://www.funnyjunk.com/Dog/funny-pictures/5146087/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |