Ja hoi, wat stalk je mequote:

Zag het al op wiki maar begrijp er niet veel van. Gaat over investeerders in ieder gevalquote:

Is wel leuk hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag het al op wiki maar begrijp er niet veel van. Gaat over investeerders in ieder geval

Is ook een serie die gaat over Silicon Valley. Denk dat jij dat ook wel leuk vindtquote:

vertelquote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook een serie die gaat over Silicon Valley. Denk dat jij dat ook wel leuk vindt

ik ookquote:

Ja drama/comedy achtig geloof ik.quote:

Hannibal is ook een leuke seriequote:Op zondag 18 mei 2014 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja drama/comedy achtig geloof ik.
Zelf nog nooit gezien maar klonk wel leuk

Silicon Valley is an American sitcom that centers on six tech-geeks who are living together and trying to make it big in Silicon Valley.[1][2quote:

Ja ga ik ook binnenkort volgen.quote:

six? op de cover staan er maar 5 op imdbquote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Silicon Valley is an American sitcom that centers on six tech-geeks who are living together and trying to make it big in Silicon Valley.[1][2

Misschien zit er een geest bijquote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
six? op de cover staan er maar 5 op imdb

Beste serie van dit moment.quote:

Geen idee kijk het niet hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ziet er wel geinig uit tho, is het ergens mee te vergelijken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |