hiquote:
waarmee feliciteer ik hem dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
feliciteer johannes in dm met zijn club , nu is je kans sofje
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten tochquote:
inso is van mijquote:
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten toch
enige recht aanrecht dit datquote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.
niet altijdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als meisje moet je niet achter de jongen aanzitten toch
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zie ik vrouwen gewoon als een gelijkwaardig soort mens.
Heeft dat lang geduurd?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zie ik vrouwen gewoon als een gelijkwaardig soort mens.
klaar met eten?quote:
ik heb geleerd dat het niet handig isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet altijd
much to learn you still have
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
daarmee toon je aan dat je een zelfstandige vrouw met een eigen wil bent, in deze tijd is dat best een plus.
in sommige situaties kan het wel, eventjesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat het niet handig is
eigen ervaring
het is nooit erg om te horen dat iemand je leuk vindt, dus in zoverre kan je niet echt een blauwtje lopen. het blijft nog steeds een compliment.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat het niet handig is
eigen ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |