SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
die elke site behoort tot het internet, wat dat betreft heeft die wel gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kijk ik er ook wel naar. Ik vind het alleen een vervelend iets om de gaten van landen die het opfucken te dichten, maar dat zal er wel bij horen.
[..]
Ik vind sowieso dat er een nieuwe minister post bij moet komen, iets van minister van internet/digitale zaken of hoe je het ook noemen wil. Als ik Opstelten in een debat hoor over ''internet en andere sites'' gaat er iets niet helemaal goed.![]()
als ze mijn fiets maar niet jattenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende: EU heeft al niet genoeg daadkracht om ook maar iets tegen rusland te doen straks moet nederland zelf optreden whawhawha
Ik mag de inloopkastquote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat snap je hier niet aan?
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
oh dacht dat je een ban hadquote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
CEO?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
die elke site behoort tot het internet, wat dat betreft heeft die wel gelijk.
maar verder heb je wel gelijk, in bedrijven heb je ook vaak een CIO
En jij denkt dat het goed is voor onze handelsrelaties als Nederland uit de EU stapt? En voor multinationals?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
wat nou?
[..]
ik ben nooit weggeweest
is ook niet nodig, we hebben als buffer Polen, zijn ze toch al eeuwenlang gewend. verder dan dat durft Rusland niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
EU heeft al niet genoeg daadkracht om ook maar iets tegen rusland te doen
straks moet nederland zelf optreden whawhawha
Leuk aanbodquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
je mag mijn bed
ga ik je iedere avond anaal verkrachten
we moeten een sterk europees leger makenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook niet nodig, we hebben als buffer Polen, zijn ze toch al eeuwenlang gewend. verder dan dat durft Rusland niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |