nee , ??quote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Net als de sancties tegen Cuba effect hebben, maar niet heus.
Ik neem aan dat je met effect bedoeld dat het regime valt en niet de bevolking straffen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee , ??
ben je er wel eens geweest ??
Zo heet Iran officieel. islamitische republiek Iranquote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is het relevant dat Iran islamitisch is?
Beetje een mixed bag natuurlijk al ben ik het er wel mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je dat wil dan moet je juist helemaal geen sancties heffen en er voor zorgen dat er economische voorspoed ontstaat en dat de mensen toegang tot internet en internationale media krijgen.
Sancties zijn maar voor één ding goed en dat is een zittend regime in het zadel houden. Zie bijvoorbeeld Cuba. Alles wat er mis is in het land kan het regime op de vijand afschuiven.
Iraanse vrouwen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vroeger? Iran vandaag de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vroeger? Iran vandaag de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perziëquote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Tehran heeft wel een mooie metro btw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit er zo onderdrukt bij [ afbeelding ]
Gek genoeg zijn Iraanse vrouwen zijn beter af dan in Saudi-Arabië en Japan,ondanks al die achterlijke sancties mede door VS en strenge ayatollahs.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef LelijKnap het volgende:
Iran, waar ooit de bakermat van de beschaving lag. Wat een tragiek.
Hoezo gek genoeg? Vrouwen zijn het slechts af in S-A (tov ons normbesef), dat ze het Iran wat beter hebben lijkt mij niet veel zeggen verder. En hoezo VS? Het is toch echt de bevolking die uit wanhoop voor de religekkies koos en zich daar later nooit behoorlijk tegen verzet heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gek genoeg zijn Iraanse vrouwen zijn beter af dan in Saudi-Arabië en Japan,ondanks al die achterlijke sancties mede door VS en strenge ayatollahs.
Ze doen het universitair(beter dan Iraanse mannen zelfs)en in sommige banensectoren zo goed,dat regering een quotum heeft gesteld.
Ja en ondertussen mogen jongeren niet dansen...quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef Aloulou het volgende:
Iran is nog steeds redelijk modern. Het is beter om een eigen koers te varen met wat gestoorde ayatollah's dan een slaaf van de US met een dictatuur en zogenaamde Shah die krampachtig overeind wordt gehouden.
Iran vaart een onafhankelijke koers nu. De Shah kreeg zijn orders uit Washington en het gewone volk kwam om van de honger terwijl de leider in de grootste paleizen woonde. Op zijn minst proberen de hogere ayatollahs en Khamenei die excessen te voorkomen.
G'd is trouwens met Iran
De Westerse onderdrukking bedoel je?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:42 schreef LelijKnap het volgende:
Iran heeft, ondanks de islamitische invloeden, altijd wel een bijzonder intelligente en gedisciplineerde bevolking gehad. Dat is juist wat die onderdrukking daar zo tragisch maakt.
Nee, die van die dictators aldaar.quote:
Een hoofddoek is toch verplicht in Iran?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Prima. Hier het ander Iran, dat ze niet in de media laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn foto's uit de Iraanse Playboy.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een hoofddoek is toch verplicht in Iran?
O, zijn dat ook discriminerende regels dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hier krijg je een boete als je rookt, buiten een biertje drinkt, de poep van je hond laat liggen of te laat bij je auto op de parkeerplaats bent.
Dat is natuurlijk niet echt en die vrouw waarop het gebaseerd is, Sakineh Mohammadi Ashtiani, is vrijgelaten uit de gevangenis. Steniging is verboden sinds 2002.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
Iran is een prachtig land, maar qua vrijheid hebben ze toch nog echt veel te leren. Ook gebeuren openbare executies daar niet zelden.
Zie bijvoorbeeld ook dit:
Klopt, maar het was meer om aan te tonen dat executie niet zelden gebeurt in Iran.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt en die vrouw waarop het gebaseerd is, Sakineh Mohammadi Ashtiani, is vrijgelaten uit de gevangenis. Steniging is verboden sinds 2002.
quote:
*Linkje naar de blogquote:I’d just finished taking a portrait, when I hopped into the back of a taxi and began reviewing my photos. Suddenly a policeman appeared out of nowhere, poked his head into the car, and began screaming at me in Farsi. “Oh God,” I thought. “Hopefully Obama will get me out of jail.”
“What does he want?” I asked my guide.
“He wants you to take his photo too.”
LOL politie agentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Deze man weet.
Voor als iemand trouwens een (uitgebreide) foto serie wilt zien van een Amerikaanse straatfotograaf. Hierrrrrr.
[ afbeelding ]
Staat leuk spul tussen.
[ afbeelding ]
[..]
Zit wel meer geniale shit tussenquote:
welke chicks?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit wel meer geniale shit tussen
Link werkt nu trouwens wél. had blijkbaar die chicks gelinked
Dezequote:
http://imgur.com/a/jxVKpquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Stond nog onder me clipboard. Anyways. Het word wel een beetje veel topic-spam zo dus ik ga kappen.
Linkje naar die blog met alle foto's staat in die post,.
Die vrouwen die daar lopen zonder hoofddoek moeten wel oppassen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/jxVKp
VS wil al te graag Iran plat bombarderen
Of deze:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Stond nog onder me clipboard. Anyways. Het word wel een beetje veel topic-spam zo dus ik ga kappen.
Linkje naar die blog met alle foto's staat in die post,.
Die eerste ziet er toch maar bleekjes en ongezond uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Freedom Bombs!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die vrouwen die daar lopen zonder hoofddoek moeten wel oppassen.
Aangepast.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die eerste ziet er toch maar bleekjes en ongezond enorm lekker uit.
Dat mag jij vinden.. jij valt dus om bleke vrouwen die eruitzien alsof ze al 24 uur achter elkaar wakker zijn.quote:
Ik mag alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef theunderdog het volgende:
Dat mag jij vinden.. jij valt dus om bleke vrouwen die eruitzien alsof ze al 24 uur achter elkaar wakker zijn.
Dat mag.
Ja, jij wel internetheld. Je mag blij zijn als een vrouw überhaupt naar je omkijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard, ik zou me hond er nog van af trappen in ieder geval.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, jij wel internetheld. Je mag blij zijn als een vrouw überhaupt naar je omkijkt.
Pvv,ertje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met online-figuren en Fokkers.
Mensen die opmerkingen als 'ik zou mijn hond er nog van af trappen' maken zijn vaak de meest trieste figuren btw.quote:
Ik ben gewoon eerlijk, vanwaar die frustratie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mensen die opmerkingen als 'ik zou mijn hond er nog van af trappen' maken zijn vaak de meest trieste figuren btw.
Omdat ik het van popi-jopi en typische internetgedrag vind getuigen. Van dat soort internetnerdjes die dit soort stoere opmerkingen over tafel gooien om maar interessant te zijn. Vaak zijn het ook nog eens kleurloze figuren in real life.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk, vanwaar die frustratie?
Ik zie een spelfout!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:00 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Leer Nederlands man. Dat ten eerste, ten tweede hou op over fucking dictatuur. Je woont zelf in een land met schijn democratie.
http://www.washingtonsblo(...)s-war-civilians.htmlquote:
Jij gelooft dat de VS het nog steeds doet voor FREEDOM en DEMOCRACY? Europa is de VS zat, deze onderhandelingen konden in 2003 al worden afgerond, maar Bush moest dat weer blokkerenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe mensen hier serieus totalitaire staten als Iran verdedigen en hun fouten gaan afwentelen op de SU en de VS. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.
Weigert om te handelen met de beste economieën?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar komt Iran bovenop? Op welke waardeloze universiteit heb jij gestudeerd als je denkt dat economische sancties een land bovenop gaan krijgen als dat land weigert internationale handel te voeren met de landen met de beste economie?
Denken dat jij als onwetende westerling überhaupt weet wat Iraniërs willen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Denken dat Iraniërs een revolutie willenDenken dat Ahmadinejad gefraudeerd heeft
![]()
Er zijn genoeg bewijzen voor fraude, lees de Wikipedia pagina eens. Het is ook gewoon logisch dat ze hem niet zouden herkiezen want hij deed het niet bepaald goed, de eerste termijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Denken dat Iraniërs een revolutie willenDenken dat Ahmadinejad gefraudeerd heeft
De meerderheid van de Iraniërs stemde op Ahmadinejad voor gratis geld en subsidies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |