Tja, framing he.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:32 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes zijn natuurlijk wel weer heel eenzijdig van de andere kant, hahaha XD
Selectief posten, lol.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Islamitische / Arabische landen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://imageshack.us/a/img607/9159/fuzb.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is vrijwel zeker dat er gefraudeerd is. https://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_presidential_election,_2009quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
Er is geen bewijs dat er fraude is gepleegd, slechts vermoedens.
Nee, dat hebben ze niet. Zowel de neo-nazi NPD als communisten mogen meedoen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
Ik meen dat het Duitsland is dat een verbod heeft op partijen die binnen de democratie mee willen doen maar het afschaffen van de democratie als partijstandpunt hebben. Net zoals je in veel Westerse landen de bestaande status-quo moet onderschrijven (democratie als systeem) moet je in Iran de Islamitische grondslag van de republiek onderschrijven om mee te doen. Daarbinnen echter is er genoeg ruimte voor kleurkeuze.
Obama heeft het moeilijk door democratisch gekozen volksvertegenwoordigers, dat ligt in Iran wel anders.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
Jij denkt dat als Obama wordt verkozen hij het wel makkelijk heeft?
Een schijn democratie dus. Als je teveel afwijkt (ook als je wel een islamist bent) mag je niet meedoen of wordt er gefraudeerd. En Rouhani wordt het moeilijk gemaakt door ongekozen figuren.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
Klopt, en daarom is het ook tussen een democratie en absolute dictatuur in. Een gemankeerde democratie. Je kan kiezen op de voorwaarde dat het binnen de lijnen van de vooraf opgestelde Islamitische republiek blijft. Daarbinnen echter is er weldegelijk ruimte om te kiezen en strijden kandidaten in hun verkiezingscampagnes openlijk op tv over diverse zaken om stemmen binnen te halen.
Opdracht? Volgens mij deed hij het toch echt zelf omdat hij Iran als een bedreiging zag.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
De reden doet er wel toe. Na de Islamitische republiek was het Saddam die in opdracht van de Westerse meesters Iran binnenviel en bijna 10 jaar lang een uitputtende en onnodige oorlog aanging. Het was niet Iran die daarop uit was tegenover Saddam.
Het is inderdaad een groot verschil maar voor de bevolking heeft het geen verschil.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Aloulou het volgende:
De reden was extern, terwijl bij de Shah het omkomen van de honger puur en alleen was omdat de Shah bezig was met extreme zelfverrijking en de Amerikaanse CIA gebruikte om het voetvolk onder de knie te houden middels keiharde onderdrukking. Een levensgroot verschil is dit.
Je noemt mij zwakzinnig terwijl jij diegene bent die zegt dat je racistische uitspraken mag doen, hoe erg ze ook zijn, zelfs die van Hitler. Je keurt Hitlers uitspraken goed en komt dan zeggen dat ik kortzichtig ben, kan het nog grappiger?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
Die Pizzafiguur is te zwakzinnig om te begrijpen dat Westerse naties voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor de huidige situatie in het Midden-Oosten. Van het Israelisch-Palestijns conflict tot aan de kunstmatig gecreëerde grenzen van het Sykes-Picotverdrag en de coup in Iran in 1953, waar de democratische premier van Iran door een Westers-georchestreerde coup werd afgezet. Los gezien van Westers militair en politiek support aan deze dictators.
Jij bent nog nooit in het Midden-Oosten geweest. De meeste mensen leven net als ons en kennen ook gewoon dezelfde waarden als jij en ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Selectief posten, lol.
Hier, islamitische landen
Daarom mag je in Iran niet zonder hoofddoek de straat op. Veel plezier trouwens met een meid regelen in Saudi-Arabie op een zaterdagavond! Kom niet doen alsof het daar zo goed is a.u.b.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in het Midden-Oosten geweest. De meeste mensen leven net als ons en kennen ook gewoon dezelfde waarden als jij en ik.
Ik keur niemand's uitspraken goed; wel vind ik dat elk individu het recht heeft om zijn mening te uiten, hoe walgelijk die mening dan ook moge zijn. Al is het maar omdat 'walgelijke meningen' niet objectief te definiëren zijn. Geen enkel mens mag het recht hebben om anderen de mond te snoeren.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Je noemt mij zwakzinnig terwijl jij diegene bent die zegt dat je racistische uitspraken mag doen, hoe erg ze ook zijn, zelfs die van Hitler. Je keurt Hitlers uitspraken goed en komt dan zeggen dat ik kortzichtig ben, kan het nog grappiger?
Oftewel jij wil hetzelfde doen als de landen die jij zo haat.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dat er in Nederland een wet was voor landverraders die koste wat het kost de vijand verdedigen en zelfs hun fouten goedpraten. Dan zouden heel veel mensen in dit topic hun paspoort verliezen.
Dit dus, ik ben het nog wel met Pizza-san eens dat wij westerlingen op een 'betere manier' leven (puur mijn mening, mag dat nog in dit topic?)...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
Die Pizzafiguur is te zwakzinnig om te begrijpen dat Westerse naties voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor de huidige situatie in het Midden-Oosten. Van het Israelisch-Palestijns conflict tot aan de kunstmatig gecreëerde grenzen van het Sykes-Picotverdrag en de coup in Iran in 1953, waar de democratische premier van Iran door een Westers-georchestreerde coup werd afgezet. Los gezien van Westers militair en politiek support aan deze dictators.
Jij probeerde selectief een beeld te creëren van een achterlijk Midden-Oosten. Anders lees je eerst eens de reisverslagen van mensen die daadwerkelijk deze landen hebben bezocht.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarom mag je in Iran niet zonder hoofddoek de straat op. Veel plezier trouwens met een meid regelen in Saudi-Arabie op een zaterdagavond! Kom niet doen alsof het daar zo goed is a.u.b.
Wat het Westen in feite doet is zorgen dat de staten in het Midden-Oosten instabiel zijn om een directe grote dreiging te vormen voor het Westen. Niets verkeerds mee, maar goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben het nog wel met Pizza-san eens dat wij westerlingen op een 'betere manier' leven (puur mijn mening, mag dat nog in dit topic?)...
Maar die manier van leven continu proberen op te dringen aan deze landen, of je belangen proberen op te leggen, is oliedom historisch gezien. Het leidt alleen maar tot radicalisatie (tegen het westen dus).
Ik weet al te goed hoe het daar aan toe gaat, natuurlijk is niet elke man daar een terrorist. Alleen jij doet alsof het daar een paradijs is, er is een reden waarom mensen die landen uitvluchten om zich hier te vestigen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij probeerde selectief een beeld te creëren van een achterlijk Midden-Oosten. Anders lees je eerst eens de reisverslagen van mensen die daadwerkelijk deze landen hebben bezocht.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Selectief posten, lol.
Hier, islamitische landen:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima. Hier het ander Iran, dat ze niet in de media laten zien:quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Nu we toch bezig zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je hier echt een topic van maken waarin we telkens foto's gaan posten?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus TS is een van die Europese toppers aangezien hij wel een eigen mening mag hebben! Aangenaam!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik weet al te goed hoe het daar aan toe gaat, natuurlijk is niet elke man daar een terrorist. Alleen jij doet alsof het daar een paradijs is, er is een reden waarom mensen die landen uitvluchten om zich hier te vestigen.
Jij, een persoon die niks betekent en niks heeft bereikt, weet het natuurlijk beter dan Europese militairen, politici en wetenschappers. Stel je toch eens voor dat de Europese landen echt eens hebben nagedacht, dat kan natuurlijk niet, want als jij iets niet kan, dan kan niemand het!
Die foto's zijn super oud + die laatste foto is alleen genomen omdat het een privaat zwembad betreft. Vrouwen zouden NOOIT in hetzelfde zwembad mogen als mannen in Iran.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Prima. Hier het ander Iran, dat ze niet in de media laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, prima. Even je eenzijdige beeld ten gronde werken.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wil je hier echt een topic van maken waarin we telkens foto's gaan posten?
Dezelfde militairen en politici die een oorlog op basis van valse voorwendselen hadden gestart in Irak? Dezelfde politici (Sarkozy, Berlusconi) die Qaddafi jarenlang hadden gesteund, voordat ze hem en masse lieten vallen voor allerlei redenen? Dezelfde politici die verantwoordelijk zijn voor een groot deel van de veiligheidsproblemen in het Midden-Oosten?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij, een persoon die niks betekent en niks heeft bereikt, weet het natuurlijk beter dan Europese militairen, politici en wetenschappers. Stel je toch eens voor dat de Europese landen echt eens hebben nagedacht, dat kan natuurlijk niet, want als jij iets niet kan, dan kan niemand het!
Deze foto's zijn zeer recent. Sterker nog, de meeste zijn nog deze jaar geschoten.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die foto's zijn super oud + die laatste foto is alleen genomen omdat het een privaat zwembad betreft. Vrouwen zouden NOOIT in hetzelfde zwembad mogen als mannen in Iran.
1. Deze jaar? Dit jaar! Daarnaast mogen ze recent zijn, hoor. We weten allebei dat vrouwen heel erg weinig rechten hebben ten opzichte van de man(die al weinig rechten heeft) in Iran.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn zeer recent. Sterker nog, de meeste zijn nog deze jaar geschoten.
Yep zou kunnen, al mag het dus inderdaad niet, het regime schijnt vaak niet het lef te hebben om het daadwerkelijk op te leggen (vooral niet aan de jeugd) om maar niet de steun v/d bevolking te verliezen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn zeer recent. Sterker nog, de meeste zijn nog deze jaar geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |