Dit is echt een van de domste comments ooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
Kan er niet gewoon een powerlifttopic én een BBtopic komen?
Leuk hoor, al die filmpjes met snatch&jerk PRs van 280kg door Anatoli Plovkop, maar heeft met BB geen fuck te maken. Volgens mij had de vaste kliek hier laatst ook al eens door dat de meesten meer PL dan BB doen.
Inb4 'not that shit again'.
quote:
Je komt net in dit topic kijken en dan ga je zulke shit posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
Leuk hoor, al die filmpjes met snatch&jerk PRs van 280kg door Anatoli Plovkop, maar heeft met BB geen fuck te maken. Volgens mij had de vaste kliek hier laatst ook al eens door dat de meesten meer PL dan BB doen.
Als je alles gescheiden wil hebben ga je maar naar (D)BB.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
Dat gezicht op 3:16; andere wereld gewoon. Ik heb dat ook weleens; dat je gewoon outzoned of zo.quote:
Dan klik je bij beide topics op Volg Topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, dan lopen beide topics waarschijnlijk een stuk minder. Ik vind het persoonlijk wel relaxt om van beide werelden wat mee te krijgen.
Goed argument man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef 33 het volgende:
[..]
Dit is echt een van de domste comments ooit.
"Je post hier nooit dus je weet er niks van." Ook zo'n goed argument.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Je komt net in dit topic kijken en dan ga je zulke shit posten.pls go
Ik had dat idd gepost een paar weken terug, maar kan mij wel aansluiten bij Xa1pt's post.
Je post hier nooit, dus waarom zou je met zo'n suggestie komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Modus het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen die een beetje BB willen gaan doen met dit topic niet bepaald een coorect beeld krijgen, los van de OP dan. Noem het dan gewoon anders ofzo.
[..]
Dan klik je bij beide topics op Volg Topic.
[..]
Goed argument man.
[..]
"Je post hier nooit dus je weet er niks van." Ook zo'n goed argument.
Ms lees ik wel al een paar jaar mee ofzo?
Niet iedereen die hier leest, post ook. 331 lurkers nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je post hier nooit, dus waarom zou je met zo'n suggestie komen.
En over een jaar gaat iedereen weer vol op hypertrofie. Onzin imho om de hier aanwezige kennis uit elkaar te trekken om zo 2 topic reeksen vol te posten. BB-gerelateerde vragen zullen heus wel beantwoord worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Modus het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen die een beetje BB willen gaan doen met dit topic niet bepaald een coorect beeld krijgen, los van de OP dan. Noem het dan gewoon anders ofzo.
[..]
[..]
Goed argument man.
[..]
Blijkbaar interessant genoeg dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet iedereen die hier leest, post ook. 331 lurkers nu.
Dus omdat ik vaak voetbal kijk mag ik ook de opstelling bepalen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat niet op. Ook als je zelf meespeelt, mag je de opstelling niet bepalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus omdat ik vaak voetbal kijk mag ik ook de opstelling bepalen?
Hoezo niet dan? Mensen snappen echt wel dat die dikke kerels die 500 kilo tillen geen bodybuilders zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Modus het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen die een beetje BB willen gaan doen met dit topic niet bepaald een correct beeld krijgen, los van de OP dan.
Jij kijkt duidelijk niet genoeg ManUnitedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat niet op. Ook als je zelf meespeelt, mag je de opstelling niet bepalen.
Ik had je eerdere post niet gezien, anders had ik daar op gereageerd. Ik begrijp je argument om een apart topic wel, daar hebben we al verschillende keren over nagedacht, maar dat gaat gewoon niet werken. 1 van de twee gaat de underdog zijn en verdwijnen. Wat niet zo erg is natuurlijk, maar (dit is mijn persoonlijke mening) dan ga je BB, PL en oly in verschillende hokjes plaatsen, terwijl er maar erg weinig mensen zijn die écht aan krachtsport doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Modus het volgende:
Waar het mij om gaat is dat mensen die een beetje BB willen gaan doen met dit topic niet bepaald een correct beeld krijgen, los van de OP dan. Noem het dan gewoon anders ofzo.
[..]
[..]
Goed argument man.
[..]
Thanks. Zo kan het ook. Me er aan ergeren is wat sterk uitgedrukt, ik vroeg het me gewoon af, en ik was vast niet de eerste.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had je eerdere post niet gezien, anders had ik daar op gereageerd. Ik begrijp je argument om een apart topic wel, daar hebben we al verschillende keren over nagedacht, maar dat gaat gewoon niet werken. 1 van de twee gaat de underdog zijn en verdwijnen. Wat niet zo erg is natuurlijk, maar (dit is mijn persoonlijke mening) dan ga je BB, PL en oly in verschillende hokjes plaatsen, terwijl er maar erg weinig mensen zijn die écht aan krachtsport doen.
Ik denk dat het dan beter is om 1 topic te houden, zoals dit. Dat het BB heet hou ik eigenlijk graag zo om het verleden van deze reeks, én dat er nog genoeg mensen daadwerkelijk aan BB doen. Dat het wat gemengd wordt met PL en hier en daar wat oly liften is wat mij betreft geen probleem.
Je krijgt een beetje shit om je oren om jouw post, maar je zou ook kunnen bedenken dat een beetje van alle werelden meekrijgen beter is dan 1 wereld. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Wat Henk zegt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik bedoel, die 331 lurkers mogen best uit de verf komen en meeposten. Op domme vragen zal je 9 van de 10 keer een dom antwoord krijgen, maar zo hebben we allemaal geleerd heur. Ik heb jou hier sinds ik hier meepost amper gezien. Dus zeg eens iets over jezelf wat betreft BB. Wat is je workout plan, je voeding, je progressie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
En over een jaar gaat iedereen weer vol op hypertrofie. Onzin imho om de hier aanwezige kennis uit elkaar te trekken om zo 2 topic reeksen vol te posten. BB-gerelateerde vragen zullen heus wel beantwoord worden.
En als je liever meer bb-filmpjes ziet begin er dan zelf mee.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gezicht op 3:16; andere wereld gewoon. Ik heb dat ook weleens; dat je gewoon outzoned of zo.
Das heul geen bodybuilderquote:
Het was meer de manier waarop je het suggereerde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Thanks. Zo kan het ook. Me er aan ergeren is wat sterk uitgedrukt, ik vroeg het me gewoon af, en ik was vast niet de eerste.
Die ja, damn.quote:
Hij rent elk weekend 10 km, met 150 kg bodyweight. Vind ik wat knapper dan abs.quote:
Jij hebt ook geen fuck met BB te maken. Minder penis lurken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
Niet teveel PL doen, alleen maar BB. Anders wordt je een dikzak en ben je daarna niet BB genoeg om hier te mogen posten. Calf raises op een trap (diep gaan) werkt bij mij goed. Calves als kloten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef MrGuma het volgende:
Wat is in jullie optiek de beste manier om massa aan de kuiten te brengen? Elke training kuiten trainen, meer trap lopen, oefening x? Dus even los van diegene zijn lichaam. Ik doe nu eigenlijk simpelweg calf raises in de smith machine.
5*12 standing Calf raisesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef MrGuma het volgende:
Wat is in jullie optiek de beste manier om massa aan de kuiten te brengen? Elke training kuiten trainen, meer trap lopen, oefening x? Dus even los van diegene zijn lichaam. Ik doe nu eigenlijk simpelweg calf raises in de smith machine.
Syntholquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef MrGuma het volgende:
Zat ik ook al aan te denken man. Maar ik weet niet. Anders is de rest van m'n lichaam niet zo mooi meer. Gaan alle chicka's naar m'n perfecte kuiten kijken.quote:
Was geen srs comment. Als je je genen niet mee hebt moet je volgens mij je kuiten helemaal kapot trainen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken man. Maar ik weet niet. Anders is de rest van m'n lichaam niet zo mooi meer. Gaan alle chicka's naar m'n perfecte kuiten kijken.
1) Calf raisesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef MrGuma het volgende:
Meer high rep werken voor de kuiten. Kijk eens op suppversity (http://suppversity.blogsp(...)aus-maximus.html?m=1) of bodyrecomposition (http://www.bodyrecomposit(...)ning-the-calves.html) naar hun calves aanbevelingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef MrGuma het volgende:
Hazelnoot nutella is echt de meest ranzige gore chemische smaak die er bestaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb van de variety pack actie nog wat samples over die ik niet lekker vind. Iemand interesse?
Hazelnoot Nutella 7x
Chocolate Cookie 4x
Chocolate Caramel 7x
Cookies & Cream 7x
alleen die caramel en naturel zijn niet te hachelen, de rest is goed te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb van de variety pack actie nog wat samples over die ik niet lekker vind. Iemand interesse?
Hazelnoot Nutella 7x
Chocolate Cookie 4x
Chocolate Caramel 7x
Cookies & Cream 7x
tijdje terug werd hier een artikel geklinked waarin stond dat een hacksquat de meeste spiervezels activeerdequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Op zich redelijk vreemd dat een grotere ROM een kleinere (niet gelijk aan, maar 10% kleinere) spier activiteit in de squat laat zien.
En dan toch maar eens hack squat en leg kicks er in doen als ik weer ga trainen haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
De meeste powerlifters die cyclen zien er stukken ouder uit dan ze zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:23 schreef seto het volgende:
Gast ziet er wel bijzonder oud uit voor zijn leeftijd.
Ja klopt, toch wel zonde vind ik. Maar je moet er wat voor over hebben om zo sterk te wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste powerlifters die cyclen zien er stukken ouder uit dan ze zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:54 schreef star_gazer het volgende:
Selfie
[ afbeelding ]The mountain van seizoen 1 was veel bruter, conan stevens. Deze heeft niet die fierce look, deze heeft beetje baby face achtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |