Zou goed kunnen, of die week erop, of daarop maar anders toch wel uiterlijk eind juniquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ergens volgende week dus, top. Thanks.
Neen, niet opengemaakt, zou niet weten hoe ik m open moet krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Alright, thanks man. Dan bestel ik die.
Mag ik vragen hoe je hebt geconcludeerd dat ie echt is? (Gewoon opengemaakt en batterijen gecheckt?)
schat 2 weken onderweg met Singaporequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Heb wat besteld bij fasttech, wordt verzonden met Singapore post.
17/05: Dispatched to overseas, Country code NL.
Wanneer kan ik het verwachten, wat is jullie ervaring?
Morgen laatste dag voor zomerjurkjes en topjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:04 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook inmiddels aan de lader, morgen ook maar ff kijken naar een Microsd kaartje
enige wat ik hier heb liggen is een class 2 kaartje ( al nam die daar net ook wel vloeiend op op FHD)
kaartje van sandisk.. dus zal wel hoger schrijven dan 2 MB/s
iBood flashsale ook gezien? Daar niks bij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand nog een link naar een goede zonnebril? Zoals die ene die DX verkocht een paar jaar geleden?
Ik heb brillen van oreka, die zijn gepolariseerd en redelijk goedkoop (8 euro), goede bouwkwaliteit en veel verschillende modellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand nog een link naar een goede zonnebril? Zoals die ene die DX verkocht een paar jaar geleden?
http://samenkopen.net/action/951742quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
open gewoon een claim of dreig met een claim. Het is hun fout dus laat ze het zelf naar oplossen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:
Iemand die mijn monopod wil overnemen voor 2,50 + 2,56 (verzending)?
betreft deze http://www.priceangels.co(...)era-Red--s76696.html
Maar dan heb je hem wel deze week in huis.
Priceangels had de verkeerde gestuurd, en ze werken niet mee om hem te resenden of een refund te geven
Ik heb al 3x gedreigd met een claim. ze hebben me alleen een 5 dollar coupon gegevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
open gewoon een claim of dreig met een claim. Het is hun fout dus laat ze het zelf naar oplossen.
Ik kots van zulke prutsbedrijven
Oei! Jammer jo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:14 schreef bierjoost het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tail/1727390382.html
Edit: Open gemaakt. Paarse batterijen zonder serienummer... Fake dus.. Heeft het zin om via Aliexpress een geschil te openen?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, daarom heb ik het bij ChinaBuye gekocht, sowieso ben je dan zelfs ook goedkoper uit. DX, Banggood en ChinaBuye verkopen originelen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef bierjoost het volgende:
Ja ja...
Zo doorgewinterd ben ik nog niet, met agents en alles...
Ik weet niet hoe het zit op AE, maar het is wel een goede zaak dat ze je dispute hebben geaccepteerd, denk dat je je geld gewoon terug krijgt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef bierjoost het volgende:
Mijn dispute over de fake Xiaomi powerbank is geaccepteerd door de verkoper op aliexpress. Wordt dat geld dan terug gestort op mijn credit card of direct op mijn bankrekening?
Die van chinabuye is ook nep he....quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:36 schreef NX het volgende:
[..]
Oei! Jammer jo.
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik het bij ChinaBuye gekocht, sowieso ben je dan zelfs ook goedkoper uit. DX, Banggood en ChinaBuye verkopen originelen!
Onder je eigen naam posten voor je eigen inkoopactie. Lekker bezigquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:41 schreef Forster het volgende:
[..]
http://samenkopen.net/action/951742
Zitten wel een aantal leuke modellen tussen
Ik heb 1 van ChinaBuye, origineel (nav fake/real foto's, niet opengemaakt), 1 is nog onder weg.quote:
Was een melding van iemand op tweakers, maar die heeft het later gecheckt en het blijkt wel origineel te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:42 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb 1 van ChinaBuye, origineel (nav fake/real foto's, niet opengemaakt), 1 is nog onder weg.
Waar baseer jij überhaupt op dat het nep is?
Which idiot convinced you?
Orico.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef bierjoost het volgende:
Sorry boys, maar ik ben ff de naam van die USB oplader met meerdere poorten kwijt. Is hier al 100x voorbij gekomen, maar kan het niet terug vinden...
Die van mij leuk ook aan de hand van de foto's echt (was echt heel goed nagemaakt), maar heb hem toch maar opengemaakt. Die van mij kwam dus van aliexpress.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:42 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb 1 van ChinaBuye, origineel (nav fake/real foto's, niet opengemaakt), 1 is nog onder weg.
Waar baseer jij überhaupt op dat het nep is?
Which idiot convinced you?
quote:
Ohww, lekker is dat, klakkeloos uitspraken van iemand anders overnemen, vervolgens het hier op Fok! zonder te onderbouwen neer pleuren, en dan lekker je zelf terugtrekken in een donkere hoek en zie iedereen gek worden!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:45 schreef rene90 het volgende:
Was een melding van iemand op tweakers, maar die heeft het later gecheckt en het blijkt wel origineel te zijn
Snap ik, maar ik had het al met Dromer ook hierover, via AliExpress kom er vele fake's binnen, die van DX is al door een Tweaker (op Tweakblogs zag ik het met foto's en al) open gemaakt, dus die zijn origineel, meerdere mensen hier hebben aangegeven dat ze die van Banggood hebben opengemaakt en zijn ook origineel. ChinaBuye las ik op Tweakers dat ze origineel zijn, geen foto's gezien en die eerste die ik heb besteld, heb ik zelf gecontroleerd aan de hand van de foto's, verschil tussen een neppe en echte is redelijk goed te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:45 schreef bierjoost het volgende:
Die van mij leuk ook aan de hand van de foto's echt (was echt heel goed nagemaakt), maar heb hem toch maar opengemaakt. Die van mij kwam dus van aliexpress.
Gast, wat loop je nou te haten? Als je in dit topic terug leest zie je dat degene die het noemt gewoon linkt naar tweakers. Ik keek daar weer even op en zag dat die gast zijn posts had aangepast. Dat G-niles dit 'klakkeloos overneemt' is puur ter waarschuwing omdat er zoveel neppe dingen in omloop zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:52 schreef NX het volgende:
Ohww, lekker is dat, klakkeloos uitspraken van iemand anders overnemen, vervolgens het hier op Fok! zonder te onderbouwen neer pleuren, en dan lekker je zelf terugtrekken in een donkere hoek en zie iedereen gek worden!
@G-Niles, anders ga je lekker naar het Teakers forum yo!
En bovendien ben ik nooit op tweakers geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Dromer het volgende:
Hmm... op twiekers denkt iemand dat de Xiaomi powerbank van Chinabuye ook nep is.
[..]
Dat zou hélemaal fantastisch zijn, want dan heb ik straks 2 nepperds. Eén via Aliexpress en één via Chinabuye. Kan ik ze wel mooi vergelijken: welke is het nepst.
[..]
Waarschuwen, prima, ervaringen en tips uitwisselen, daarvoor zijn we hier. Maar klakkeloos iets overnemen en uitspraken doen, daar kan ik niets mee en ook anderen hier ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
Gast, wat loop je nou te haten? Als je in dit topic terug leest zie je dat degene die het noemt gewoon linkt naar tweakers. Ik keek daar weer even op en zag dat die gast zijn posts had aangepast. Dat G-niles dit 'klakkeloos overneemt' is puur ter waarschuwing omdat er zoveel neppe dingen in omloop zijn.
Beetje normaler met elkaar omgaan kan wel.
Ik zie in je post echt geen bron/link.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef G-NiLES het volgende:
En bovendien ben ik nooit op tweakers geweest.
Ik lees alleen wat hier staat, met bronvermelding
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef G-NiLES het volgende:
Onder je eigen naam posten voor je eigen inkoopactie. Lekker bezig
Ik zal er volgende keer bijzettenquote:
"Ik vond zojuist nog een drietal totaal nieuwe horloges bij het opruimen van mijn werkkamer."quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Je moet het overigens ook maar net willen; zonnebrillen uit China...
(Iets met UV bescherming en donkere glazen die je pupillen verder open zetten)
1 pagina terug zie ik nog altijd geen bron; GC / [Chinese Webshops] Topic #299.5 Almost 300!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zal er volgende keer bijzetten
" 1 pagina terug staat .. "
Volgens mij was je gewoon zelf even bang dat je een neppert had
Is dat een reëel probleem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Die 1 euro brillen hier bij de Action zullen niet veel beter zijn hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik "rainbow sunglasses" bij ebay in typ krijg ik zulke brillenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Iig een glas die reflecteerd.
niet zo reëel:quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
Zoek maar op Oreka, dan krijg je wel van die modellen. Zou wel gepolariseerd pakken, zijn prima modelletjes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:01 schreef davedavy het volgende:
Had iemand laatst niet een 3G router gekocht? Was dat merk nu YooBao?
Oh ja inderdaad. Nee dan moet ik zelf maar even op speurtocht gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.
En nog 5% via de nieuwsbrief, koopje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef G-NiLES het volgende:
Oh, en iemand deze al besteld?
http://www.banggood.com/D(...)-Camera-p-91555.html
Nu 27% korting en nog maar $1059!
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
En je kunt dus ook een 3g-dongle via USB aansluiten en dan een 3g verbinding tetheren over wifi.
Best leuk speelgoed hoor
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je wilt een 3g-stickie in dat ding douwen die niet op je mac werkt?
Echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
koop ze op ebayquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |