En nog 5% via de nieuwsbrief, koopje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef G-NiLES het volgende:
Oh, en iemand deze al besteld?
http://www.banggood.com/D(...)-Camera-p-91555.html
Nu 27% korting en nog maar $1059!
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
En je kunt dus ook een 3g-dongle via USB aansluiten en dan een 3g verbinding tetheren over wifi.
Best leuk speelgoed hoor
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je wilt een 3g-stickie in dat ding douwen die niet op je mac werkt?
Echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
koop ze op ebayquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Iig een glas die reflecteerd.
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Denk dat badschaap zich er niet van bewust isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Hey... eh.* shiznuts naar de topicpointer wijst
[..]
Ken Blockquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Denk dat badschaap zich er niet van bewust is
maar dit is idd een van die ene kerel .. die uh... vroem vroem
zucht....quote:
't is de reïncarnatie van Forster:quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Hey... eh.* shiznuts naar de topicpointer wijst
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:07 schreef Forster het volgende:
Ik heb twee verschillende zonnebrillen te koop.
Helemaal nieuw, zit geen boekje of doosje bij.
¤12,50 per stuk, twee voor ¤20
Kan worden verstuurd in een bubbelenvelop. Dat kost ¤2
We mogen toch wel gewoon een merk noemen? Ik plaats geen link naar namaakspul toch? Ik zeg alleen dat die 'vroem vroem'-knakker brillen verkoopt..quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
zucht....
we mogen het hier niet over namaak spul hebben, dus geen namen/merken laten linken aan fake producten hier dus aub...
Snap je wel hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:07 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
We mogen toch wel gewoon een merk noemen? Ik plaats geen link naar namaakspul toch? Ik zeg alleen dat die 'vroem vroem'-knakker brillen verkoopt..
"Electronic gift, 15$"quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Brief ontvangen van PostNL.. dat ze de waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Wat nu? Gewoon alles invullen en dan dus btw betalen over +-150 euro?Heb ik weer
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Brief ontvangen van PostNL.. dat ze de waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Wat nu? Gewoon alles invullen en dan dus btw betalen over +-150 euro?Heb ik weer
Maakt het wel overtuigender, die print kan je dan weer bewerken thoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?
Ach daar klopt toch nooit geen drol van. Stuur je de waarde op van een PayPal factuur, laten we als voorbeeld 50¤ nemen en later krijg je een rekening van 80 euro belasting... Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?
Ja als ik aangeef dat het een koopzending is, dan moet ik een originele factuur meesturen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ach daar klopt toch nooit geen drol van. Stuur je de waarde op van een PayPal factuur, laten we als voorbeeld 50¤ nemen en later krijg je een rekening van 80 euro belasting... Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.
Dan moet je dat gewoon maar doen, anders pleeg je valsheid in geschrifte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ja als ik aangeef dat het een koopzending is, dan moet ik een originele factuur meesturen.
Ja precies, daar zit ik ook niet op te wachten haha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon maar doen, anders pleeg je valsheid in geschrifte.
Ik krijg volgende week waarschijnlijk mijn Jiayu G4S, dus wie weet ben ik dan ook lid van de TAX-clubquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja precies, daar zit ik ook niet op te wachten haha.
* ManageTheAnger sluit zich aan bij Downstar en Monkeybrain
Dan ben je gemiddeld veel de klos of je laat het niet zo handig opsturen. Ik ben in tien jaar één keertje gepakt. (knocks wood)quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef davedavy het volgende:
Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |