Ik zal er volgende keer bijzettenquote:
"Ik vond zojuist nog een drietal totaal nieuwe horloges bij het opruimen van mijn werkkamer."quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Je moet het overigens ook maar net willen; zonnebrillen uit China...
(Iets met UV bescherming en donkere glazen die je pupillen verder open zetten)
1 pagina terug zie ik nog altijd geen bron; GC / [Chinese Webshops] Topic #299.5 Almost 300!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zal er volgende keer bijzetten
" 1 pagina terug staat .. "
Volgens mij was je gewoon zelf even bang dat je een neppert had
Is dat een reëel probleem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Die 1 euro brillen hier bij de Action zullen niet veel beter zijn hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik "rainbow sunglasses" bij ebay in typ krijg ik zulke brillenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Iig een glas die reflecteerd.
niet zo reëel:quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
Zoek maar op Oreka, dan krijg je wel van die modellen. Zou wel gepolariseerd pakken, zijn prima modelletjes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:01 schreef davedavy het volgende:
Had iemand laatst niet een 3G router gekocht? Was dat merk nu YooBao?
Oh ja inderdaad. Nee dan moet ik zelf maar even op speurtocht gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.
En nog 5% via de nieuwsbrief, koopje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef G-NiLES het volgende:
Oh, en iemand deze al besteld?
http://www.banggood.com/D(...)-Camera-p-91555.html
Nu 27% korting en nog maar $1059!
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
En je kunt dus ook een 3g-dongle via USB aansluiten en dan een 3g verbinding tetheren over wifi.
Best leuk speelgoed hoor
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je wilt een 3g-stickie in dat ding douwen die niet op je mac werkt?
Echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
koop ze op ebayquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |