Eens met bovenstaandequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm niet echt mijn smaak
(heb bovendien zelf ook alleen maar bib shorts, met "bretels".. zit net wat fijner)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef RobertNL het volgende:
Ben nu op zoek naar bandjes etc. maar die haal ik maar gewoon uit Nederland .
Als hij niet uitvaltquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Miniem het volgende:
Sj4000 hangt nu te laden. Hoe weet ik wanneer hij vol is?
Ja, je kwam hier toch binnenkort zwemmen in het zwembadquote:
Binnen oefenen, ramen dicht (tocht). trimmen en dan maar proberen niets te rakenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:44 schreef davedavy het volgende:
Toch moeilijker dan gedacht zo'n Hubsan, snap er nog niet veel van :p
betaal je hiervoor dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef led_lamp het volgende:
Prachtig toch, thuis nog even maatjes opnemen en bestellen maar!![]()
[ afbeelding ]
Binnen oefenen, goed idee. Ik was net even buiten en hij lag 5 sec erna al in de vijver en daarna in de boom :/quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef RobertNL het volgende:
Binnen oefenen, ramen dicht (tocht). trimmen en dan maar proberen niets te raken
Beetje ver rijden helaas, wat voor bandjes bedoel je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, je kwam hier toch binnenkort zwemmen in het zwembad? Denk koop ze alvast
.
Dat moet toch op een locatie die exact waterpas is right? In dat geval lijkt me dat die Quadcopter zelf een beetje afwijkt.. Dan maar proberen te puzzelen met een stuk papier lijkt mequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Je moet 'em wel ff netjes aftrimmen, hè.
En easy does it. Heeeeele kleine inputs zijn meer dan zat.
Zie altijd lui die dan aan de controls rammen zodat ze het gevoel hebben dat ze lekker bezig zijn.
Gewoon rustig aan en netjes de neigingen wegtrimmen, hij zal zelfs dan goed mogelijk niet helemaal stationair vliegen, maar wel erg stabiel en voorspelbaar.
HAHA die paarse batterijen heb ik ook. De goedkoopste batterijen op ebay, en ze zijn zo slechtquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:14 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)tail/1727390382.html
Edit: Open gemaakt. Paarse batterijen zonder serienummer... Fake dus.. Heeft het zin om via Aliexpress een geschil te openen?
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)g&rt=nc&LH_PrefLoc=2quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef rene90 het volgende:
Had iemand van hier het niet over zo'n NFC ring:
http://www.banggood.com/2(...)tphone-p-927956.html
Heb m hier van Banggood binnen gekregen vandaag, is een ekte ekte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef Chefkruiden het volgende:
Hey jongens, ik volg dit topic al erg lang en bestel zelf sinds 2007 erg regelmatig producten uit China. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de (korte) reviewtjes die jullie geven over producten: voor mij vaak doorslaggevend. En dat is dan gelijk ook de reden dat ik deel uit wil maken van dit forum.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, zowel Tinydeal als Banggood als Minitake als Chinabuye verkopen de Xiaomi power bank. De prijzen variëren vrij licht en over Chinabuye gaan geruchten dat ze fake Xiaomi's verkopen. Iemand die hier meer van weet?
Alvast bedankt!
Alright, thanks man. Dan bestel ik die.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef Gutz het volgende:
[..]
Heb m hier van Banggood binnen gekregen vandaag, is een ekte ekte.
je kan nog 5% korting krijgen als je je inschrijft voor de nieuwsbriefquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Alright, thanks man. Dan bestel ik die.
Mag ik vragen hoe je hebt geconcludeerd dat ie echt is? (Gewoon opengemaakt en batterijen gecheckt?)
Dankjewel voor de tipquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
je kan nog 5% korting krijgen als je je inschrijft voor de nieuwsbrief
Meestal minimaal een week tot het in Nederland is, dan douane/postnl.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Heb wat besteld bij fasttech, wordt verzonden met Singapore post.
17/05: Dispatched to overseas, Country code NL.
Wanneer kan ik het verwachten, wat is jullie ervaring?
Ergens volgende week dus, top. Thanks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Meestal minimaal een week tot het in Nederland is, dan douane/postnl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |