Ik zal er volgende keer bijzettenquote:
"Ik vond zojuist nog een drietal totaal nieuwe horloges bij het opruimen van mijn werkkamer."quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Je moet het overigens ook maar net willen; zonnebrillen uit China...
(Iets met UV bescherming en donkere glazen die je pupillen verder open zetten)
1 pagina terug zie ik nog altijd geen bron; GC / [Chinese Webshops] Topic #299.5 Almost 300!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zal er volgende keer bijzetten
" 1 pagina terug staat .. "
Volgens mij was je gewoon zelf even bang dat je een neppert had
Is dat een reëel probleem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je z'n postgeschiedenis bekijken. Zit wel vaker op Fok! China meuk te verkopen.
Die 1 euro brillen hier bij de Action zullen niet veel beter zijn hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik "rainbow sunglasses" bij ebay in typ krijg ik zulke brillenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Iig een glas die reflecteerd.
niet zo reëel:quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
Zoek maar op Oreka, dan krijg je wel van die modellen. Zou wel gepolariseerd pakken, zijn prima modelletjes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand op wat voor zoekterm ik moet zoeken voor zn soort glazen in een bril?
[ afbeelding ]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:01 schreef davedavy het volgende:
Had iemand laatst niet een 3G router gekocht? Was dat merk nu YooBao?
Oh ja inderdaad. Nee dan moet ik zelf maar even op speurtocht gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen 3g router maar gewoon ethernet? Zo'n powerbank waar je een vaste lijn in kan stoppen en dat er dan een wifi netwerk ontstaat zodat je met je telefoon / laptop kan inloggen.
En nog 5% via de nieuwsbrief, koopje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef G-NiLES het volgende:
Oh, en iemand deze al besteld?
http://www.banggood.com/D(...)-Camera-p-91555.html
Nu 27% korting en nog maar $1059!
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
En je kunt dus ook een 3g-dongle via USB aansluiten en dan een 3g verbinding tetheren over wifi.
Best leuk speelgoed hoor
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die zag ik idd ook al, zo'n Dongle heb ik al (werkt helaas niet met mijn mac) maar op die Dongle staan de Windows drivers, ik weet niet of dat werkt.
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je wilt een 3g-stickie in dat ding douwen die niet op je mac werkt?
Echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, ik heb die Dongle ooit gekocht in het buitenland, er zat toen een Simlock op van de provider in dat land. Die simlock heb ik verwijdert en vervangen met de originele windows drivers, ik weet dus niet of die nog met dat ding werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet zo reëel:
http://www.consumentenbon(...)-goedkope-zonnebril/
Even duidelijke bronvermelding erbij voor NX. Anders wordtie weer boos.
koop ze op ebayquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Denk dat badschaap zich er niet van bewust isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
Hey... eh.* shiznuts naar de topicpointer wijst
[..]
Ken Blockquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Denk dat badschaap zich er niet van bewust is
maar dit is idd een van die ene kerel .. die uh... vroem vroem
zucht....quote:
't is de reïncarnatie van Forster:quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:07 schreef Forster het volgende:
Ik heb twee verschillende zonnebrillen te koop.
Helemaal nieuw, zit geen boekje of doosje bij.
¤12,50 per stuk, twee voor ¤20
Kan worden verstuurd in een bubbelenvelop. Dat kost ¤2
We mogen toch wel gewoon een merk noemen? Ik plaats geen link naar namaakspul toch? Ik zeg alleen dat die 'vroem vroem'-knakker brillen verkoopt..quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
zucht....
we mogen het hier niet over namaak spul hebben, dus geen namen/merken laten linken aan fake producten hier dus aub...
Snap je wel hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:07 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
We mogen toch wel gewoon een merk noemen? Ik plaats geen link naar namaakspul toch? Ik zeg alleen dat die 'vroem vroem'-knakker brillen verkoopt..
"Electronic gift, 15$"quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Brief ontvangen van PostNL.. dat ze de waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Wat nu? Gewoon alles invullen en dan dus btw betalen over +-150 euro?Heb ik weer
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Brief ontvangen van PostNL.. dat ze de waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
Wat nu? Gewoon alles invullen en dan dus btw betalen over +-150 euro?Heb ik weer
Maakt het wel overtuigender, die print kan je dan weer bewerken thoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?
Ach daar klopt toch nooit geen drol van. Stuur je de waarde op van een PayPal factuur, laten we als voorbeeld 50¤ nemen en later krijg je een rekening van 80 euro belasting... Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je niet een printje van paypal toevoegen ofzo?
Ja als ik aangeef dat het een koopzending is, dan moet ik een originele factuur meesturen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ach daar klopt toch nooit geen drol van. Stuur je de waarde op van een PayPal factuur, laten we als voorbeeld 50¤ nemen en later krijg je een rekening van 80 euro belasting... Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.
Dan moet je dat gewoon maar doen, anders pleeg je valsheid in geschrifte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ja als ik aangeef dat het een koopzending is, dan moet ik een originele factuur meesturen.
Ja precies, daar zit ik ook niet op te wachten haha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon maar doen, anders pleeg je valsheid in geschrifte.
Ik krijg volgende week waarschijnlijk mijn Jiayu G4S, dus wie weet ben ik dan ook lid van de TAX-clubquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja precies, daar zit ik ook niet op te wachten haha.
* ManageTheAnger sluit zich aan bij Downstar en Monkeybrain
Dan ben je gemiddeld veel de klos of je laat het niet zo handig opsturen. Ik ben in tien jaar één keertje gepakt. (knocks wood)quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef davedavy het volgende:
Ik heb al zeer vaak meegemaakt dat de belasting hoger was dan de waarde.
De Tenvis cams van BIC, heb er zelf 2 en vind ze erg gebruiksvriendelijk en prima voor dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:26 schreef pahlawan het volgende:
Iemand een tip voor een ip cam van een eurotje of 50?
Nja niet zo handig opsturen? Je kunt op sommige dozen van een meter bij een meter wel 5 USD electric gadget zetten maar je kunt beter eerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan ben je gemiddeld veel de klos of je laat het niet zo handig opsturen. Ik ben in tien jaar één keertje gepakt. (knocks wood)
Kan je er best opzetten, moet je alleen wel erbij zetten dat het er 100 zijn dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nja niet zo handig opsturen? Je kunt op sommige dozen van een meter bij een meter wel 5 USD electric gadget zetten maar je kunt beter eerlijk zijn.
Ik zet expres de link er niet bijquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit is een uitstekende:quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:26 schreef pahlawan het volgende:
Mijn tactiek, zoveel kopen dat je onmogelijk kunt weten wat ze onderscheppen. Welke van de 5 zaklampen bedoelen ze? Welke van de 3 quadcopters? Welke batterijen? Meneer de rechter, ik dacht echt de juiste rekening te sturen. De douane doet zo vaag met de omschrijvingquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon maar doen, anders pleeg je valsheid in geschrifte.
De IPROBOT3 inderdaad, 720P voor zo'n ¤62.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:26 schreef pahlawan het volgende:
QFTquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De IPROBOT3 inderdaad, 720P voor zo'n ¤62.
Of voor zo'n ¤20 meer deze, welke niet alleen 1080p biedt, maar ook 2048*1536@15 fps. en 2592*1920@10 fps.
Je moet de youtube clips op hun site overigens niet serieus nemen; Youtube heeft flinke compressie; dus voor goed vergelijk even de footage downloaden.
Is helaas wel duurder geworden, was pas nog maar ¤74.11.
Pff, ik doe het niet voor minder dan een Canon EOS-1D C met 4K @ 25fps, brushless gimbal (beter/soepeler dan servo's) en een dedicated PC met PCI-E video capture card en NAS voor opslag van de beelden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb zo'n fake dummy surveillance camera gesloopt en daar een GoPro HERO3 Black met IR-unit ingestopt. Modelbouwservo's voor bewegingsaansturing en een Raspberry Pi als controller. Best IP cam EV4R.
jk. Ik ben heul niet handig
Haha, ja, gewoon een multirotor op kernenergie met nightvision boven je huis laten cirkelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pff, ik doe het niet voor minder dan een Canon EOS-1D C met 4K @ 25fps, brushless gimbal (beter/soepeler dan servo's) en een dedicated PC met PCI-E video capture card en NAS voor opslag van de beelden.
Bpost tracking, stukken beter dan postnl. Geen stomme omzetting naar 3S code, gewoon te tracken vanaf dat hij toekomt op de beijing of whatever international tot aan de deur. Stomme is dat deze beter is dan als het pakje verstuurd wordt via bpostinternational (paar maand geleden gehad van focalprice). Bij bpostinternational moet er trouwens ook niet eens afgetekend worden, stond het pakje met nieuw mobieltje gewoon naast mijn brievenbus. Tracking staat nog steeds op:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:34 schreef redboyke het volgende:
morgen krijg ik wss een pakje aan: besteld 15 mei
22/05/2014 22:36 Uw zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
22/05/2014 13:21 Aankomst in het internationale uitwisselingskantoor BEBRUA
20/05/2014 15:13 Vertrek uit het uitwisselingskantoor HKHKGA
19/05/2014 18:45 Vertrek uit het uitwisselingskantoor HKHKGA
17/05/2014 11:17 Zending aangenomen in netwerk INTERNATIONAL POST
fucking snel
wist nieteens dat je via Bpost tracking kon zien kwam ik paar dagen geleden achter direct in favorieten gezet
Daar is een speciaal topic voor, als je daar wat preciezer aangeeft wat je zoekt en wat het mag kosten dan is hulp nooit ver weg...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:36 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft één van jullie nog een aanrader voor een telefoon? M'n zusje is naar een nieuwe op zoek namelijk.
Dacht alleen dat het tablet-topic er was, mijn excuses.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Daar is een speciaal topic voor, als je daar wat preciezer aangeeft wat je zoekt en wat het mag kosten dan is hulp nooit ver weg...
DIG / Chinese Smartphones #34 - King Doogee
Edje Surfisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dacht alleen dat het tablet-topic er was, mijn excuses.
Als het werkt wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:47 schreef Goddelijker het volgende:
Tegenwoordig zijn de CN-tracking wel ver te volgen! Nu al twee pakketjes waarbij ik kan zien dat hij is aangekomen in NL, en eentje zelfs dat er een unsuccesfull delivery was (en de andere ontvang ik vandaag als het goed is).
Contact opnemen met de bezorger? PostNL?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:46 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Als het werkt wel ja![]()
Bij mij staat een pakketje sinds woensdag op Delivered, maar ik heb nog niks gezien
Let ook wel even goed op de snelheidquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef davedavy het volgende:
Zoeken in China word wel érg lastig als zoveel Chinezen hetzelfde aanbieden onder dezelfde naamSo far alleen dit gevonden voor $45, moet goedkoper kunnen
![]()
Eens op TaoBao speuren.
Edit:
http://item.taobao.com/it(...)tOQq2&id=18709366528
Al een stuk goedkoper! Maar wat een idioot design
Ja én ze doen het vaak niet op Europese netwerkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Let ook wel even goed op de snelheid. Daar zit vaak ook veel verschil tussen
.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef tokko1 het volgende:
Heb toch ook maar is de stap genomen richting een Quadcopter.
Gelijk maar met camera gedaan (SD kaartje).. benieuwd naar de kwaliteit van de video.
[ afbeelding ]
Klein beginnen en dan vanzelf naar het grote werk overschakelen toch... plus dit ding had nog een prima schappelijke prijs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wel een kleintje
![]()
Die van mij binnenkort ook maar weer eens afstoffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |