Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even kijken; erm... ja dat is tot nu toe grotendeels het geval geweest - met name in het Midden-Oosten. Of denk je dat bijvoorbeeld het conflict in Syrie feitelijk geen proxy-oorlog van het Westen tegen Iran betreft? En hoe opvallend is het, dat de grootste onderdrukkers van moslims, Saoedie Arabie - de grootste vriend is van het Westen.
Net zoals moslimbelangen, anders zouden moslims het niet doen. Dus echt overtuigend is je argument niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat daar altijd Westerse belangen een extreem grote rol in hebben gespeeld.
Men wilde de 'moslims' met gelijke munt betalen na 9/11. Vrij simpel.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef SadPanda het volgende:
Vertel eens waarom het daarbij ging om een strijd tegen moslims?
Ja, erg geloofwaardig. Eerst waren het louter de chemische wapens, toen was het Al-Qaeda (die er helemaal niet zat) en toen was het Saddam. Men wist niet op welke methode men deze strijd tegen moslims moest verhullen. De claim dat het huidige regime een stuk islamitischer is dan het Baath-regime is overigens nergens op gebaseerd. Naar buiten toe leek Baath seculier, maar feitelijk was het helemaal geen seculiere partij (een Saddam die met 'zn eigen bloed' Koranische teksten zou hebben geschreven bijvoorbeeld).quote:Onzin, we streden niet tegen moslims, maar tegen het regime van Saddam. Het regime dat we aan de macht hielpen was een stuk islamitischer dan het Ba'ath-regime.
Luie expats het land uit, they took our jobs/houses/wealth. Stem op mij! Gr Jamal Wilders al-Saudi. Oh wacht, ik ben een prins en heb macht en je hoeft helemaal niet op mij te stemmen, fuck de hardwerkende expats. Laat hen Wilders maar aanklagen voor een schadevergoeding.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:36 schreef El_Matador het volgende:
Beetje dom om dan de hardwerkende expats te gaan jennen, maar ja veel inzicht kan je in een land waar kamelenpis tegen kanker wordt voorgeschreven niet verwachten...
Even met de piemel zwaaien is het. Uiteindelijk kan S-A niet zonder de rest van de wereld.
Precies, en in de set of mind van het Westen - de Joden en Christenen, zijn moslims de vijand van Israel en de VS.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heeft alleen niks met een strijd tegen moslims te maken maar een strijd tegen vijanden van Israël en daarmee de VS. Dat gebeurde ook niet alleen in het M-O maar ook in Latijns-Amerika.
Irak en Afghanistan gaan natuurlijk niet over islam, dat kan die VSAmerikanen geen fuck schelen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Men wilde de 'moslims' met gelijke munt betalen na 9/11. Vrij simpel.
[..]
Ja, erg geloofwaardig. Eerst waren het louter de chemische wapens, toen was het Al-Qaeda (die er helemaal niet zat) en toen was het Saddam. Men wist niet op welke methode men deze strijd tegen moslims moest verhullen. De claim dat het huidige regime een stuk islamitischer is dan het Baath-regime is overigens nergens op gebaseerd. Naar buiten toe leek Baath seculier, maar feitelijk was het helemaal geen seculiere partij (een Saddam die met 'zn eigen bloed' Koranische teksten zou hebben geschreven bijvoorbeeld).
Nederland is niet de rest van de wereld.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:36 schreef El_Matador het volgende:
Uiteindelijk kan S-A niet zonder de rest van de wereld.
Moslimbelangen. Noem ze eens. Als je doelt op geld en macht, dan lijken mij dat geen typische moslimbelangen. Dat extremisten bepaalde belangen hebben dat klopt, maar dat doet niets af aan hetgeen ik stelde. Wat dat betreft verschillen extremisten en even generaliserend, het Westen, helemaal niet. Het gaat over de rug van de moslims. De belangen maken dat het Westen niet zo ernstig veel geeft om een moslim meer of minder. Vanuit dat oogpunt acht ik het wel degelijk een strijd tegen moslims.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net zoals moslimbelangen, anders zouden moslims het niet doen. Dus echt overtuigend is je argument niet.
Le Pen aan het roer in Frankrijk en Iran kan al die mooie peugeots niet meer invoeren...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:40 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nederland is niet de rest van de wereld.
Mali, Libië, Somalië, Jemen, Pakistan, en zo kan ik wel doorgaan. Toeval dat het allemaal islamitische landen zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:39 schreef El_Matador het volgende:
Irak en Afghanistan gaan natuurlijk niet over islam, dat kan die VSAmerikanen geen fuck schelen.
Stromende olie en constante opiumaanvoer wel.
Dat zijn dan twee landen minder waarmee je handel drijft. Nog steeds niet de rest van de wereld.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:43 schreef El_Matador het volgende:
Le Pen aan het roer in Frankrijk en Iran kan al die mooie peugeots niet meer invoeren...
Als je echt een clash wil, moet je zo reageren op een onbeduidend politiek clowntje...
Volgens mij gooi je nu zoveel door elkaar dat er geen touw meer aan vast te knopen is.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mali, Libië, Somalië, Jemen, Pakistan, en zo kan ik wel doorgaan. Toeval dat het allemaal islamitische landen zijn natuurlijk.
Het gaat uiteindelijk om perceptie, of het nu onzin is of niet, je kunt de huidige oorlogen makkelijk als een kruistocht tegen de islam verkopen aan de moslimmassa. En al helemaal als Bush zo dom is om zijn strijd een kruistocht te noemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:45 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij gooi je nu zoveel door elkaar dat er geen touw meer aan vast te knopen is.
Dat er problemen zijn in moslimlanden is bekend, dat het Westen een soort jihad tegen de islam aan het voeren is, is onzin.
Geen enkel bewijs of aanwijzing voor.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Men wilde de 'moslims' met gelijke munt betalen na 9/11. Vrij simpel.
Wat de VS en haar bondgenoten als reden aanhalen moet je dan ook niet naar luisteren. Maar er is geen enkele aanwijzing dat het om een strijd tegen moslims zou gaan. Ander theorieën zijn een stuk geloofwaardiger.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, erg geloofwaardig. Eerst waren het louter de chemische wapens, toen was het Al-Qaeda (die er helemaal niet zat) en toen was het Saddam. Men wist niet op welke methode men deze strijd tegen moslims moest verhullen.
Dan is het huidige regime nog wel islamitischer. Saddam beschermde christenen en vrouwen hadden meer rechten.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Naar buiten toe leek Baath seculier, maar feitelijk was het helemaal geen seculiere partij (een Saddam die met 'zn eigen bloed' Koranische teksten zou hebben geschreven bijvoorbeeld).
Dat maakt het nog geen strijd tegen moslims.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, en in de set of mind van het Westen - de Joden en Christenen, zijn moslims de vijand van Israel en de VS.
Onzin? Of wil je gewoon niet toegeven dat de Westerse agressiviteit, gericht tegen moslims en islamitische landen - feitelijk toch wel degelijk wijst op zo'n strijd. Maar misschien heb je gelijk, het gaat misschien niet alleen om de Islam of moslims, maar eenieder die anders denkt dan 'het Westen'. Zoals we nu ook zien in Oekraïne. De westerse waarheid is de enige waarheid toch? Vraag het de Zuid-Amerikanen, die hebben ook al zulke positieve ervaringen gehad in het verleden.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je nu zoveel door elkaar dat er geen touw meer aan vast te knopen is.
Dat er problemen zijn in moslimlanden is bekend, dat het Westen een soort jihad tegen de islam aan het voeren is, is onzin.
Jij vindt donermoorden niet erger dan een schreeuwende clown?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:47 schreef Xaxax het volgende:
IK vraag me af waarom Duitsland niet zo een debiel heeft als Wilders..
Je eerste fout is door de politiek van landen op hun bevolking te projecteren. Westerlingen zijn meestal niet agressief. De politiek soms.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin? Of wil je gewoon niet toegeven dat de Westerse agressiviteit, gericht tegen moslims en islamitische landen - feitelijk toch wel degelijk wijst op zo'n strijd. Maar misschien heb je gelijk, het gaat misschien niet alleen om de Islam of moslims, maar eenieder die anders denkt dan 'het Westen'. Zoals we nu ook zien in Oekraïne. De westerse waarheid is de enige waarheid toch? Vraag het de Zuid-Amerikanen, die hebben ook al zulke positieve ervaringen gehad in het verleden.
gestoorde individuen heb je overal..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt donermoorden niet erger dan een scheeuwende clown?
Net als dat er geen enkel bewijs of aanwijzing was die de inval ondersteunde bedoel je. Interessant he?quote:
Oh, dus dan hoeven we dat ook niet te doen als het gaat om Islamitische extremisten. Dus die strijden dan eigenlijk ook niet tegen Joden, Christenen - zoals jij dat deed voorkomen? Wellicht dat die hele andere geopolitieke redenen hebben voor hun strijd.quote:Wat de VS en haar bondgenoten als reden aanhalen moet je dan ook niet naar luisteren. Maar er is geen enkele aanwijzing dat het om een strijd tegen moslims zou gaan. Ander theorieën zijn een stuk geloofwaardiger.
Ziehier de manier van redeneren. Minder rechten voor Christenen en vrouwen = Islamitischer.quote:Dan is het huidige regime nog wel islamitischer. Saddam beschermde christenen en vrouwen had meer rechten.
Het lijkt er verdacht veel op - en ik kan mij zeer goed voorstellen dat - gezien dit alles bij elkaar genomen - met name mensen in islamitische landen het als zo ervaren.quote:Dat maakt het nog geen strijd tegen moslims.
Neonazis worden in Duitsland niet zo snel de mond gesnoerd, integendeel....quote:Op zondag 18 mei 2014 12:47 schreef Xaxax het volgende:
IK vraag me af waarom Duitsland niet zo een debiel heeft als Wilders..
Onee die worden gelijk de mond gesnoerd daar, want werkgelegenheid, economie en welvaart staat daar op nummer 1.
Die autoos moeten ook aan die 2 miljard moslims verkocht worden...
Dus geen miljardentekort in duitsland...
Wel jaarlijks 11 miljard aan de EU betalen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mediabiasing is een onderdeel ervan. Is ook een hele lange tijd bezig, denk heel simpel aan de standaard Hollywoodfilms. Dehumanisering van moslims is dan ook vrij hot. Met name bij de conservatieve westerse media, maar het gaat er over het algemeen goed in bij het voetvolk. Zoals in dit topic ook te zien is, zijn de effecten niet gering. Moslims worden vergeleken met kankercellen - iets dat bestreden, verwijderd moet worden. Breivik is een 'actief' product geworden van de mediabiasing. Hoe vaak horen we wel niet dat moslims Europa zouden overnemen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je eerste fout is door de politiek van landen op hun bevolking te projecteren. Westerlingen zijn meestal niet agressief. De politiek soms.
Ja, het westen strijdt in de vorm van mediabiasing. Geen wereldomvattende jihad doelbewust om de islam in de kiem te smoren, kom op zeg.
Waar heb je het over? De burgeroorlogen die uitbraken in het midden-oosten en noord-afrika kwamen voornamelijk door het gedrag van de eigen leiders of door een stel doorgedraaide mafkezen die terug naar de middeleeuwen willen. Er wonen evenveel moslims in India als in Pakistan, en in India doen ze het beter. Het geloof lijkt er dus weinig mee te maken te hebben. En de steun voor figuren als Hoessein en Assad kwam niet uit het westen. Als decennia niet meer. Het is zwak en treurig om nu nog de schuld van alle ellende in die landen te schuiven op de VS of Europa. Waarom doen landen als Indonesië of Bosnië of Turkije het een stuk beter dan landen als Somalië of Soedan? Omdat de VS baat zou hebben bij een stel piratennesten? Laat me niet lachen. De eigen bevolking van die landen is decennia apatisch geweest en liet zich vrijwillig in de reet neuken door de eigen regimes, want die stonden op tegen de zionisten. En de bevolking vond het lekker.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin? Of wil je gewoon niet toegeven dat de Westerse agressiviteit, gericht tegen moslims en islamitische landen - feitelijk toch wel degelijk wijst op zo'n strijd.
Wie spreekt hier over 'beter doen' dan de ander. Dat ben jij, niemand anders heeft het daarover gehad, ook omdat het volstrekt irrelevant is. In een land als Oman doen ze het nog beter dan in Turkije of Indonesië. Ondanks de manier van leidinggeven, hetzelfde geldt voor een land als de VAE of Qatar. In het door jou als apathisch omschreven Noord-Afrika functioneren de landen en de civil-society nog altijd beter dan in een land als India. Je wimpelt verder heel gemakkelijk de westerse invloeden weg terwijl jij dondersgoed weet dat die enorm zijn geweest in het Midden-Oosten. In het verleden, maar ook het heden. De claim dat de bevolking decennialang apathisch zou zijn geweest zegt wat mij betreft al veel over je kennis wat betreft islamitische landen en de bevolking. Hetgeen ik aandraag is geen excuus, maar een feitelijke constatering. Dat jij daar niet in mee wil gaan is verder je goed recht.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De burgeroorlogen die uitbraken in het midden-oosten en noord-afrika kwamen voornamelijk door het gedrag van de eigen leiders of door een stel doorgedraaide mafkezen die terug naar de middeleeuwen willen. Er wonen evenveel moslims in India als in Pakistan, en in India doen ze het beter. Het geloof lijkt er dus weinig mee te maken te hebben. En de steun voor figuren als Hoessein en Assad kwam niet uit het westen. Als decennia niet meer. Het is zwak en treurig om nu nog de schuld van alle ellende in die landen te schuiven op de VS of Europa. Waarom doen landen als Indonesië of Bosnië of Turkije het een stuk beter dan landen als Somalië of Soedan? Omdat de VS baat zou hebben bij een stel piratennesten? Laat me niet lachen. De eigen bevolking van die landen is decennia apatisch geweest en liet zich vrijwillig in de reet neuken door de eigen regimes, want die stonden op tegen de zionisten. En de bevolking vond het lekker.
En operatie Ajax was zestig jaar terug. Ga die nou niet aandragen als excuus.
Wat een dommige reactie, post jij maar een keur aan typische daadwerkelijke zegeningen welke op Saoedi van toepassing zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Uitzonderlijk dom van jou dat je niks goeds kunt bedenken ja.
Wat bedoel je? Er was inderdaad geen bewijs dat er WMD's waren maar ik ben dan ook tegen de Irakoorlog.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Net als dat er geen enkel bewijs of aanwijzing was die de inval ondersteunde bedoel je. Interessant he?
Onzin. In Syrië en Irak vermoorden extremisten specifiek minderheidsgroepen als christenen. Net als S-A de genoemde groepen vervolgd.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, dus dan hoeven we dat ook niet te doen als het gaat om Islamitische extremisten. Dus die strijden dan eigenlijk ook niet tegen Joden, Christenen - zoals jij dat deed voorkomen? Wellicht dat die hele andere geopolitieke redenen hebben voor hun strijd.
Islamistischer dan. Een islamitische staat betekent minder rechten voor christenen en vrouwen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ziehier de manier van redeneren. Minder rechten voor Christenen en vrouwen = Islamitischer.
Dat ze dat zo ervaren wel maar dat maakt het nog geen waarheid.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op - en ik kan mij zeer goed voorstellen dat - gezien dit alles bij elkaar genomen - met name mensen in islamitische landen het als zo ervaren.
Ik zie dat niet als een strijd tegen het christendom of atheïsme. Maar islamitische landen die haar belangen verdedigen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Stel je eens voor dat het andersom zou zijn geweest: Islamitische landen met talloze legerbasissen in Europa en de VS. Islamitische landen die in in Europa actief bepaalde politeke gewapende facties ondersteunen. Islamitische landen die geheime gevangenissen hebben in Europa en de VS, waar ze bepaalde westerlingen vasthouden en martelen. Met enige regelmaat worden westerlingen naar gevangenissen in Islamitische landen (een guantanamo bay) gebracht. In de afgelopen 14 jaar zijn twee Europese landen aangevallen door Islamitische landen. Honderdduizenden westerlingen zijn hierbij gedood en er is sprake van een grote bezettingsmacht. Heden ten dagen vliegen drones over die op elk moment op iemand kunnen schieten.
Alsof je überhaupt bij enig volk een 'keur aan typische daadwerkelijke zegeningen' kan opnoemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een dommige reactie, post jij maar een keur aan typische daadwerkelijke zegeningen welke op Saoedi van toepassing zijn.
Dode planten en dieren laten oppompen schaar ik daar dus niet onder.
Vrijwel elke zin bestaat uit "Jij dit, jij dat, jij zus, jij zo"quote:Op zondag 18 mei 2014 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie spreekt hier over 'beter doen' dan de ander. Dat ben jij, niemand anders heeft het daarover gehad, ook omdat het volstrekt irrelevant is. In een land als Oman doen ze het nog beter dan in Turkije of Indonesië. Ondanks de manier van leidinggeven, hetzelfde geldt voor een land als de VAE of Qatar. In het door jou als apathisch omschreven Noord-Afrika functioneren de landen en de civil-society nog altijd beter dan in een land als India. Je wimpelt verder heel gemakkelijk de westerse invloeden weg terwijl jij dondersgoed weet dat die enorm zijn geweest in het Midden-Oosten. In het verleden, maar ook het heden. De claim dat de bevolking decennialang apathisch zou zijn geweest zegt wat mij betreft al veel over je kennis wat betreft islamitische landen en de bevolking. Hetgeen ik aandraag is geen excuus, maar een feitelijke constatering. Dat jij daar niet in mee wil gaan is verder je goed recht.
Volgens mij is die oorlog al geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:39 schreef SadPanda het volgende:
Wat bedoel je? Er was inderdaad geen bewijs dat er WMD's waren maar ik ben dan ook tegen de Irakoorlog.
Ja poe wat erg, ik maak een onbelangrijk foutje in een zin.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Volgens mij is die oorlog al geweest.
Klopt, ik ga in op jouw manier van redeneren.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vrijwel elke zin bestaat uit "Jij dit, jij dat, jij zus, jij zo"
Precies de houding die ik aankaart.
Maar niet op wat ik zeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, ik ga in op jouw manier van redeneren.
Wel degelijk. Jij claimt dat de bevolking graag in de reet geneukt wilde worden. Ik claim van niet.quote:
Ze lieten het decennia lang toe.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Jij claimt dat de bevolking graag in de reet geneukt wilde worden. Ik claim van niet.
Dat doen ze daar toch iets beter dan Wilders hier in Nederland.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als ik de leider ben van de grootste eenmansbeweging van het land, jarenlang een hetze voer tegen islam en moslims, de nationale symbolen van het land in kwestie beschimp, allerlei repressieve wetten wil invoeren om de moslims te onderdrukken, dan is het niet raar dat een ander land dit land gaat boycotten.
Dat is dus gewoon, vrij simpel, een onwaarheid wat je hier zit te verkondigen. Als jij denkt dat dit 'de eerste opstand' is in de Arabische wereld, immers dat suggereer je nu, dan ben je zeer slecht geïnformeerd. Overigens is iets toestaan nog altijd iets anders dan geforceerd worden tot iets. Sterker nog: dat verschil is immens groot.quote:
Wilders aanhangers zijn bij voorbaat slecht geinformeerd..quote:Op zondag 18 mei 2014 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon, vrij simpel, een onwaarheid wat je hier zit te verkondigen. Als jij denkt dat dit 'de eerste opstand' is in de Arabische wereld, immers dat suggereer je nu, dan ben je zeer slecht geïnformeerd. Overigens is iets toestaan nog altijd iets anders dan geforceerd worden tot iets.
Dat mag gewoon hoor..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef kawotski het volgende:
Ja want stel je voor dat je een mening hebt, dat moet niet kunnen..
Ga jij maar eens op vakantie naar SA en neem voor de grap een bijbel mee, ik hoor wel hoe het je is vergaan.
De kruistocht in het jaar 1099 ging om olie, ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:39 schreef SadPanda het volgende:
In het M-O ligt nou eenmaal olie en er ligt Israël. Het heeft helemaal niks te maken met een strijd tegen de islam.
Ja man, ik heb het echt over zoveel jaar geleden.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De kruistocht in het jaar 1099 ging om olie, ja.
Die bron ben ik zelf. Je moet natuurlijk wel Christelijk zijn, maar als je dat bent kun je bij de grenzen zeggen ik heb een bijbel bij voor eigen gebruik. Daar vragen ze om ter registratie(dat je hem net perongeluk achterlaat)quote:
Internet zegt wat anders:quote:Op zondag 18 mei 2014 14:04 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Die bron ben ik zelf. Je moet natuurlijk wel Christelijk zijn, maar als je dat bent kun je bij de grenzen zeggen ik heb een bijbel bij voor eigen gebruik. Daar vragen ze om ter registratie(dat je hem net perongeluk achterlaat)
Als moslim moet je het inderdaad niet gaan doen.
Nu ik mijn reactie teruglees, begrijp ik wel waarom de Joden een eigen staat willen. Die staat kon hen beschermen tegen de jonge Hitler. Al ben ik nog steeds van mening dat de rechten van de Joden het best gewaarborgd zijn in een islamitische staat, net zoals de Joden hun gouden eeuw beleefden onder islamitisch heerschappij in Spanje.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat doen ze daar toch iets beter dan Wilders hier in Nederland.
Internet is niet het antwoord op allesquote:
Christianpost.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Internet zegt wat anders:
If you are planning a trip to Saudi Arabia as the summer days wind down, you may want to think twice before taking your Bible with you. The Kingdom of Saudi Arabia, as it is officially called, reportedly bans foreigners from bringing in Bibles, crucifixes, Stars of David and other religious non-Islamic items.
http://www.christianpost.(...)-saudi-arabia-28848/
En wie bepaald of je atheïst, christen of moslim bent? Waarom zou je nog zeggen dat je moslim bent.
Omdat je dan een bijbel mag meenemen, geen idee waarom je dat zou doen maar goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou je verder als moslim zeggen dat je geen moslim bent.
Het ging me niet eens om joden, dat is uiteindelijk ook maar een opgeplakt etiket net als christen of moslim.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nu ik mijn reactie teruglees, begrijp ik wel waarom de Joden een eigen staat willen. Die staat kon hen beschermen tegen de jonge Hitler. Al ben ik nog steeds van mening dat de rechten van de Joden het best gewaarborgd zijn in een islamitische staat, net zoals de Joden hun gouden eeuw beleefden onder islamitisch heerschappij in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |