abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2014 @ 12:10:19 #151
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140084226
Was die sticker trouwens niet van maanden geleden?
Zal wel weer iets anders achter zitten, waar wij gewone stervelingen nooit achter zullen komen.
pi_140084232
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:59 schreef Charismatisch het volgende:

In heel veel islamitische landen zie je dan ook conflicten die tot doel hebben om hun corrupte machthebbers ten val te brengen. Mocht dat lukken, dan zal Nederland per direct geboycot worden.
Zal wel loslopen. Ik denk niet dat de EU dat leuk gaat vinden. Tenzij Nederland natuurlijk uit de EU stapt.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:10:29 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140084233
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Als ik de leider ben van de grootste eenmansbeweging van het land, jarenlang een hetze voer tegen islam en moslims, de nationale symbolen van het land in kwestie beschimp, allerlei repressieve wetten wil invoeren om de moslims te onderdrukken, dan is het niet raar dat een ander land dit land gaat boycotten.
Laten ze dat dan maar lekker doen, is uiteindelijk wat hij wil.
pi_140084240
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:05 schreef Gramulanion het volgende:
Toch een beetje pijnlijk voor homo's, joden, christenen en vrouwen, niet?
Dan kun je nog steeds een fan zijn van de Saoedische cultuur.
-
  zondag 18 mei 2014 @ 12:10:52 #155
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140084243
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Welke afstand? Toen wilders in de gedoogconstructie mocht? Nu wilders in de kamer zit? Wilders die in de peilingen zo groot is dat het zeer zeker niet ondenkbaar is dat het een regerende partij gaat worden?
Of doel je op de rechtspraak waar hij vrijgesproken is, of doel je op het "minder, minder" gebeuren dat eigenlijk geen gevolgen had en waar de kans levensgroot is dat er geen "straf" voor komt?

Afstand, een wassen neus is het, een leuk woordje zonder enige inhoud in dit geval.
Het was dan ook een gedoogconstructie, tevens zat de PvdA er niet bij. Hij zit inderdaad in de kamer, dus? Wat boeien die peilingen nou? Ik acht de kans zeer klein dat hij gaat regeren, tevens gebeurt dat nu niet dus niet relevant.
We hebben hier nou eenmaal vrijheid van meningsuiting, hij is terecht vrijgesproken. Gelukkig is het hier geen S-A.
Anti-Turkije
pi_140084266
Je vraagt je hoe dom het tokkie volk van wilders wel niet is...

Er zijn bijna 2 miljard moslims in de wereld....

Er daar wil men een strijd tegen gaan voeren...

Hoe dom en zinloos is het pvv volk ?
pi_140084274
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Als ik de leider ben van de grootste eenmansbeweging van het land, jarenlang een hetze voer tegen islam en moslims, de nationale symbolen van het land in kwestie beschimp, allerlei repressieve wetten wil invoeren om de moslims te onderdrukken, dan is het niet raar dat een ander land dit land gaat boycotten.
Jawel, want Wilders heeft toch totaal geen macht. En wat Wilders wil is nog niks in vergelijking met de wetgeving (!) in Saudi Arabië.
pi_140084278
[quote]0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:11 schreef Xaxax het volgende:

zondag 18 mei 2014 @ 12:12:09 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140084285
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:11 schreef Xaxax het volgende:

Wie is nou het tokkie volk?
pi_140084304
quote:

IG Farben leverde Zylon B., wellicht dat Wilders nog wat Israelische vrindjes met een of ander hardnekkig virus heeft?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 18 mei 2014 @ 12:13:07 #161
421524 SadPanda
pi_140084305
quote:

Je kan je ook afvragen hoe dom moslimextremisten zijn zoals de figuren in S-A. Er zijn nog meer niet-moslims. Er daar voert men een strijd tegen...
Anti-Turkije
pi_140084338
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:11 schreef Gramulanion het volgende:
Jawel, want Wilders heeft toch totaal geen macht. En wat Wilders wil is nog niks in vergelijking met de wetgeving (!) in Saudi Arabië.
Wilders beschikt wel degelijk over macht. En jouw subjectieve mening over de wetgeving van KSA en wat Wilders wil is, je raad het al, subjectief.
-
  zondag 18 mei 2014 @ 12:14:52 #163
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140084353
quote:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 18 mei 2014 12:11 schreef Xaxax het volgende:

Joh, hoeveel kankercellen leven er in een kankerpatiënt? Daar gaan ze ook de strijd mee aan.
pi_140084366
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wie is nou het tokkie volk?
henk en ingrid
fascisten
en de grote groep meelopers...
pi_140084411
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen hoe dom moslimextremisten zijn zoals de figuren in S-A. Er zijn nog meer niet-moslims. Er daar voert men een strijd tegen...
strijd tegen wat?
waar gaat die strijd om dan?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:16:57 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140084426
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef Xaxax het volgende:

[..]

henk en ingrid
fascisten
en bij die 2 miljard moslims?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:17:20 #167
421524 SadPanda
pi_140084432
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:16 schreef Xaxax het volgende:

[..]

strijd tegen wat?
waar gaat die strijd om dan?
Tegen christenen, joden, atheïsten, homo's enzovoort.
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:17:24 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_140084435
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het was dan ook een gedoogconstructie, tevens zat de PvdA er niet bij. Hij zit inderdaad in de kamer, dus? Wat boeien die peilingen nou? Ik acht de kans zeer klein dat hij gaat regeren, tevens gebeurt dat nu niet dus niet relevant.
We hebben hier nou eenmaal vrijheid van meningsuiting, hij is terecht vrijgesproken. Gelukkig is het hier geen S-A.
Gedoogconstructie, wat neerkwam op mee regeren zonder de volle verantwoordelijkheid te dragen.
Het is een zeer grote politicus in nederland, dat kan je moeilijk ontkennen. Hij heeft wel degelijk invloed en niet heel weinig, hij staat op het punt om 1 van de grootste partijen te worden in nederland, zijn manier van optreden heeft het politieke veld veranderd in nederland, heeft de toon veranderd. Hij is niet alleen nationaal, actief, maar ook internationaal met zijn strijd tegen de islam, van nederland tot australie gaat dit. Overal doet hij zijn uiterste best om te beinvloeden, invloed te krijgen met zijn internationale beweging(beter gezegd, waar hij deel van is).

En ja, wij hebben vrijheid van meningsuiting, maar anderen hebben de vrijheid om hier niets mee te maken willen te hebben. Het is niet alsof ze een bom op ons af sturen, ze zeggen alleen niet meer samen te willen werken.
Alle mensen ten spijt die nu net willen doen alsof wilders helemaal niets voorstelt, maar een roepende in de woestijn is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140084437
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef Xaxax het volgende:

[..]

henk en ingrid
fascisten
Mensen die het niet met je eens zijn zijn niet direct dom of tokkie. Waarom discussieer je niet gewoon op de inhoud? Zoals iedereen met een beetje zelfrespect.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_140084464
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

en bij die 2 miljard moslims?
ik snap er ook geen fuck wat de internationale politiek te maken zou moeten hebben met de Nederlandse politiek..

Alsof henk en ingrid er wakker van ligt dat er vrouwen in midden oosten onderdrukt worden,. dat interreseert toch geen fuk joh ....
pi_140084470
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Joh, hoeveel kankercellen leven er in een kankerpatiënt? Daar gaan ze ook de strijd mee aan.
Ah, de welbekende kanker vergelijking. Een nieuw soort Godwin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140084512
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

alsof die groepen mensen in de westerse wereld niet onderdrukt en gediscrimineerd worden...laat me niet lachen man...
  zondag 18 mei 2014 @ 12:19:58 #173
421524 SadPanda
pi_140084522
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Gedoogconstructie, wat neerkwam op mee regeren zonder de volle verantwoordelijkheid te dragen.
Het is een zeer grote politicus in nederland, dat kan je moeilijk ontkennen. Hij heeft wel degelijk invloed en niet heel weinig, hij staat op het punt om 1 van de grootste partijen te worden in nederland, zijn manier van optreden heeft het politieke veld veranderd in nederland, heeft de toon veranderd.

En ja, wij hebben vrijheid van meningsuiting, maar anderen hebben de vrijheid om hier niets mee te maken willen te hebben. Het is niet alsof ze een bom op ons af sturen, ze zeggen alleen niet meer samen te willen werken.
Alle mensen ten spijt die nu net willen doen alsof wilders helemaal niets voorstelt, maar een roepende in de woestijn is.
Natuurlijk hebben ze de vrijheid om dat te doen maar dan is het nog wel belachelijk.
Anti-Turkije
pi_140084547
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een zeer grote politicus in nederland, dat kan je moeilijk ontkennen. Hij heeft wel degelijk invloed en niet heel weinig, hij staat op het punt om 1 van de grootste partijen te worden in nederland, zijn manier van optreden heeft het politieke veld veranderd in nederland, heeft de toon veranderd. Hij is niet alleen nationaal, actief, maar ook internationaal met zijn strijd tegen de islam, van nederland tot australie gaat dit. Overal doet hij zijn uiterste best om te beinvloeden, invloed te krijgen met zijn internationale beweging(beter gezegd, waar hij deel van is).

Interessant onderwerp:
Het is nog maar gissen of Wilders zijn vingers ooit gaat branden aan het vormen van een kabinet. Hij beseft volgens mij maar al te goed dat dat een politieke zelfmoord kan betekenen als er ook maar iets fout gaat. En die kan is vrij groot, aangezien de PVV een vrij jonge partij die niet zomaar kwaliteitsbestuurders kan leveren. Bovendien vraag ik me af of hij zijn partij in toom kan houden als hij zelf MP is(en dus geen lid meer is van de PVV fractie in de tweede kamer).
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:21:34 #175
421524 SadPanda
pi_140084564
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:19 schreef Xaxax het volgende:

[..]

alsof die groepen mensen in de westerse wereld niet onderdrukt en gediscrimineerd worden...laat me niet lachen man...
Vertel eens hoe christenen, joden, atheïsten en homo's worden onderdrukt in de Westerse wereld?
Dat was mijn punt ook niet, jij had het over dat de strijd van Wilders tegen moslims zinloos zou zijn dus zeg ik dat de strijd tegen de bovenstaande groepen van moslimextremisten zoals de figuren in S-A ook zinloos is.
Anti-Turkije
pi_140084565
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Andersom geldt dat evengoed, maar dan jegens moslims. Dat deze strijd niet zo open en bloot genoemd wordt maakt niet dat die er niet is.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 mei 2014 @ 12:22:57 #177
37769 erodome
Zweefteef
pi_140084605
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze de vrijheid om dat te doen maar dan is het nog wel belachelijk.
Ik vind van niet, vind het een duidelijk signaal dat ze het zat worden. Dat zonder dwingelanderij, we worden niet bedreigt, er wordt alleen gezegd dat er zo geen samenwerking zal zijn.

Het is juist dom om alles maar over je heen te laten komen, gedrag geen consequentie's te laten hebben. Ik waardeer niet veel van SA, maar deze actie kan ik wel degelijk waarderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:23:13 #178
421524 SadPanda
pi_140084615
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Andersom geldt dat evengoed, maar dan jegens moslims. Dat deze strijd niet zo open en bloot genoemd wordt maakt niet dat die er niet is.
Geen enkel westers land voert een strijd tegen moslims.
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:23:51 #179
421524 SadPanda
pi_140084631
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind van niet, vind het een duidelijk signaal dat ze het zat worden. Dat zonder dwingelanderij, we worden niet bedreigt, er wordt alleen gezegd dat er zo geen samenwerking zal zijn.

Het is juist dom om alles maar over je heen te laten komen, gedrag geen consequentie's te laten hebben. Ik waardeer niet veel van SA, maar deze actie kan ik wel degelijk waarderen.
Je straft Nederland dus voor het hebben van een democratie en vrijheid van meningsuiting.
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:24:04 #180
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140084639
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niet alles toestaan = strijd tegen de moslims.
pi_140084646
quote:

[..]

Dat is inderdaad de claim van het Westen. Ondertussen hebben zich genoeg taferelen afgespeeld de afgelopen jaren waaruit het tegenovergestelde blijkt. De dehumanisering van moslims is in volle gang. Honderdduizenden doden ten gevolge van wapengekletter geïnitieerd door Westerse landen. Hoeveel Islamitische landen hebben het Westen aangevallen, en hoeveel vice versa?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 mei 2014 @ 12:25:21 #182
421524 SadPanda
pi_140084670
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de claim van het Westen. Ondertussen hebben zich genoeg taferelen afgespeeld de afgelopen jaren waaruit het tegenovergestelde blijkt.
Vertel eens over die taferelen vanuit de overheid?
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:26:29 #183
37769 erodome
Zweefteef
pi_140084691
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:20 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Interessant onderwerp:
Het is nog maar gissen of Wilders zijn vingers ooit gaat branden aan het vormen van een kabinet. Hij beseft volgens mij maar al te goed dat dat een politieke zelfmoord kan betekenen als er ook maar iets fout gaat. En die kan is vrij groot, aangezien de PVV een vrij jonge partij die niet zomaar kwaliteitsbestuurders kan leveren. Bovendien vraag ik me af of hij zijn partij in toom kan houden als hij zelf MP is(en dus geen lid meer is van de PVV fractie in de tweede kamer).
Vraag ik me ook af, maar neemt niet weg dat er een hele fikse achterban is, zo groot dat wilders misschien een groot probleem heeft straks en de formatie moet gaan frustreren om maar geen kabinet te hoeven vormen.

Wilders is wel degelijk een politicus met veel invloed, het feit dat hij los van zijn politieke rol in nederland(en europa) ook nog internationaal bezig is met een wereldwijde "strijd tegen de islam" maakt dat zijn invloed tot ver buiten nederland reikt en dit niet alleen een nederlandse zaak meer is, maar een internationale zaak.
pi_140084702
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:25 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vertel eens over die taferelen vanuit de overheid?
Oorlog in Irak, oorlog in Afghanistan, het structureel door blijven gaan met afknallen van moslims zonder enige vorm van proces, zoals gezegd honderdduizenden doden door Westerse inmenging in islamitische landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140084709
quote:
Je straft Nederland dus voor het hebben van een democratie en vrijheid van meningsuiting.
Democratie hebben we kunnen aanschouwen toen de Europese grondwet toch doorging ondanks verzet van het volk. En vrijheid van meningsuiting, behalve als het op AEL-cartoons aankomt.
-
  zondag 18 mei 2014 @ 12:29:02 #186
421524 SadPanda
pi_140084764
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oorlog in Irak, oorlog in Afghanistan, het structureel door blijven gaan met afknallen van moslims zonder enige vorm van proces, zoals gezegd honderdduizenden doden door Westerse inmening in Islamitische landen.
Onzin, dat heeft niks met een strijd tegen moslims te maken. Ze wouden gewoon van Saddam af.
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:29:23 #187
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140084773
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oorlog in Irak, oorlog in Afghanistan, het structureel door blijven gaan met afknallen van moslims zonder enige vorm van proces, zoals gezegd honderdduizenden doden door Westerse inmenging in islamitische landen.
En honderdduizenden doden door islamitische inmenging in islamitische landen.

Wat hebben deze twee dingen met elkaar gemeen?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:29:39 #188
37769 erodome
Zweefteef
pi_140084778
quote:

[..]

Ik straf niemand, ik snap dat ze niet met ons samen willen werken zo. Democratie en vrijheid van meningsuiting kunnen ook nadelige gevolgen hebben. Het hebben van democratie en vrijheid van meningsuiting pleit je niet vrij voor de consequentie's van je daden. Anderen hoeven niet alles te pikken, alles te slikken, die hebben de vrijheid om te zeggen ik wil dat niet horen, wil dat niet zien, ik ben het er niet mee eens en wil er niets mee te maken hebben.

Het is een beschaafde reactie.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:29:49 #189
421524 SadPanda
pi_140084783
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:27 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Democratie hebben we kunnen aanschouwen toen de Europese grondwet toch doorging ondanks verzet van het volk. En vrijheid van meningsuiting, behalve als het op AEL-cartoons aankomt.
Subjectief.
Anti-Turkije
pi_140084799
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:29 schreef SadPanda het volgende:
Subjectief.
Precies. Dus niet dwepen met je nep-democratie en nep-vrijheid van meningsuiting.
-
pi_140084817
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Onzin, dat heeft niks met een strijd tegen moslims te maken. Ze wouden gewoon van Saddam af.
Dat kon op een velerlei manieren, maar jij weet net zo goed als ik dat het niet om Saddam ging. Zoals gezegd, als jij de strijd van Islamitische extremisten als een strijd tegen Joden en Christenen kan noemen, dan kan andersom - de strijd van Westerse landen - als een strijd tegen moslims worden gezien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140084831
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En honderdduizenden doden door islamitische inmenging in islamitische landen.

Wat hebben deze twee dingen met elkaar gemeen?
Dat daar altijd Westerse belangen een extreem grote rol in hebben gespeeld.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 mei 2014 @ 12:31:32 #193
421524 SadPanda
pi_140084833
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik straf niemand, ik snap dat ze niet met ons samen willen werken zo. Democratie en vrijheid van meningsuiting kunnen ook nadelige gevolgen hebben. Het hebben van democratie en vrijheid van meningsuiting pleit je niet vrij voor de consequentie's van je daden. Anderen hoeven niet alles te pikken, alles te slikken, die hebben de vrijheid om te zeggen ik wil dat niet horen, wil dat niet zien, ik ben het er niet mee eens en wil er niets mee te maken hebben.

Het is een beschaafde reactie.
Wat wil je dan dat Nederland doet. Wilders vervolgen en de PVV verbieden?
Anti-Turkije
  zondag 18 mei 2014 @ 12:32:47 #194
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140084873
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat daar altijd Westerse belangen een extreem grote rol in hebben gespeeld.
Waar moslims de mede-moslims afslachten daar heeft het westen schuld aan ja?
pi_140084874
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:27 schreef Charismatisch het volgende:

En vrijheid van meningsuiting, behalve als het op AEL-cartoons aankomt.
Joden zijn altijd net even wat zieliger dan anderen en moeten hun lange tenen naar voren schuiven en dan weer "beschermd" worden door de algoed overheid...

Dat is geen antisemitisme, de feiten vanuit die gemeenschap zelf liegen er niet om.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140084926
quote:
15s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:32 schreef El_Matador het volgende:
Joden zijn altijd net even wat zieliger dan anderen en moeten hun lange tenen naar voren schuiven en dan weer "beschermd" worden door de algoed overheid...

Dat is geen antisemitisme, de feiten vanuit die gemeenschap zelf liegen er niet om.
In KSA hebben ze ook weer hun eigen heilige huisjes die meer bescherming genieten dan anderen.
-
pi_140084931
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:32 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Waar moslims de mede-moslims afslachten daar heeft het westen schuld aan ja?
Even kijken; erm... ja dat is tot nu toe grotendeels het geval geweest - met name in het Midden-Oosten. Of denk je dat bijvoorbeeld het conflict in Syrie feitelijk geen proxy-oorlog van het Westen tegen Iran betreft? En hoe opvallend is het, dat de grootste onderdrukkers van moslims, Saoedie Arabie - de grootste vriend is van het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 mei 2014 @ 12:34:40 #198
421524 SadPanda
pi_140084934
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kon op een velerlei manieren, maar jij weet net zo goed als ik dat het niet om Saddam ging.
Vertel eens waarom het daarbij ging om een strijd tegen moslims?
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals gezegd, als jij de strijd van Islamitische extremisten als een strijd tegen Joden en Christenen kan noemen, dan kan andersom - de strijd van Westerse landen - als een strijd tegen moslims worden gezien.
Onzin, we streden niet tegen moslims, maar tegen het regime van Saddam. Het regime dat we aan de macht hielpen was een stuk islamitischer dan het Ba'ath-regime.
Anti-Turkije
pi_140085008
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In KSA hebben ze ook weer hun eigen heilige huisjes die meer bescherming genieten dan anderen.
Beetje dom om dan de hardwerkende expats te gaan jennen, maar ja veel inzicht kan je in een land waar kamelenpis tegen kanker wordt voorgeschreven niet verwachten...

Even met de piemel zwaaien is het. Uiteindelijk kan S-A niet zonder de rest van de wereld.

zondag 18 mei 2014 @ 12:36:41 #200
421524 SadPanda
pi_140085024
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Of denk je dat bijvoorbeeld het conflict in Syrie feitelijk geen proxy-oorlog van het Westen tegen Iran betreft?
Dat heeft alleen niks met een strijd tegen moslims te maken maar een strijd tegen vijanden van Israël en daarmee de VS. Dat gebeurde ook niet alleen in het M-O maar ook in Latijns-Amerika.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')