Tja, maar als de Holocaust bespot zou worden (wat ik niet zou doen) dan is het land te klein. Dat is het meten met 2 maten in het land.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:26 schreef El_Matador het volgende:
"De" islam kan niet genoeg bespot worden,
Eens. Maar ze doen het wel omdat ze nou eenmaal meer macht hebben.quote:S-A lijkt me nou niet bepaald in de positie om ook maar een smerig vingertje onder een haatbaardjurk tevoorschijn te halen en naar Nederland te zwaaien...
Ook eens. Had dat niet verwacht uit de PvdA-hoek. Nu nog Saoedi-Arabie bekritiseren dat vrijheid van godsdienst daar erg beperkt wordt en de PvdA maakt een goede stap.quote:Opvallend liberale reactie van Asscher trouwens, viel me voor een PvdAer alleszins mee.
Nee hoor, anders had ik dat wel ronduit gezegd. En Hans Teeuwen zal mij een worst wezen. Dat jij hem aanbid als een of andere halfgod in je strijd tegen andersdenkenden, dat is een tweede. De overgevoeligheid heerst niet bij de Islam, maar bij mensen die wegens hun positie, hun leven erg veel waarde hechten aan hun enige lichtpunt in hun leven.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En met dat "bepaald soort mensen" tracht je me in de buitenwijken van Lyon te plaatsen? Tussen de Le Pen-fans, de dappere strijders tegen de islam, Breivik wellicht, ook altijd een handige joker om iemand aan te smeren?
Die overgevoeligheid bij islam heerst nog steeds, je zou denken dat na zo'n 20 jaar flinke spot dat es is overgewaaid, maar nee.
Zelfs Hansie Teeuwen is bang geworden. Nog een mooi debatje in POL geplaatst, aanrader.
Punt is dat Saoedi-Arabie 1 van de grootse bondgenoten van de VS is en Nederland als diens vazalstaat zonder eigen mening loopt slaafs achter de VS aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Over SA is eigenlijk niks goeds te zeggen, dat is toch wel uitzonderlijk.
Wat zou je dan moeten doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Punt is dat Saoedi-Arabie 1 van de grootse bondgenoten van de VS is en Nederland als diens vazalstaat zonder eigen mening loopt slaafs achter de VS aan.
Op die manier houd je het regime van S-A in stand.
Je begrijpt zelf ook wel dat we grondstoffen nodig hebben, al die verzinsels eromheen vertroebelen de zaak.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Punt is dat Saoedi-Arabie 1 van de grootse bondgenoten van de VS is en Nederland als diens vazalstaat zonder eigen mening loopt slaafs achter de VS aan.
Het regime van S-A wordt door het Westen afgeschilderd als dom. Terwijl ze dat helemaal niet zijn, ze weten precies hoe zij het Westen in hun grip moeten houden, hoe ze geld verdienen aan het Westen (nog los van de grondstoffen), hoe ze de regio in hun invloedssfeer kunnen trekken etc.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hun mening daarover staat gewoon bij de standpunten. Of bedoel je dat ze elk land ter wereld continu moeten inpeperen dat ze iets doen dat er niet mee strookt? Dat zie ik de andere partijen ook niet doen namelijk. Het zou raar zijn dit van de één specifieke partij wel te verwachten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:39 schreef Zienswijze het volgende:
Nu nog Saoedi-Arabie bekritiseren dat vrijheid van godsdienst daar erg beperkt wordt en de PvdA maakt een goede stap.
quote:De fundamentele mensenrechten zijn universeel, en als zodanig ook vastgelegd in verdragen voor iedereen van kracht, ongeacht de culturele, religieuze, historische, nationale en politieke omgeving waarin men verkeert. Strijd voor mensenrechten is een zaak van veel geduld en lange adem. In de afgelopen vijftig jaar heeft Nederland een bijzondere reputatie opgebouwd en is Nederland uitgegroeid tot internationaal erkend bevorderaar van mensenrechten wereldwijd.
Wat een gek joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:31:45S. Arabie gaat nu dus NL boycotten vanwege beledigende opmerkingen Wilders. Kan NLse bedrijfsleven $3miljard kosten. #thanksman reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:32:32En u dacht dat die beveiliging van Wilders al zo duur was. #dag3miljard reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:59:40Ik ga morgen visum voor S.Arabie aanvragen. Eens kijken hoe het daar is. Prachtig land. Fascinerende cultuur. reageer retweet
De Nederlandse regering heeft er afstand van genomen. Dus hoezo is het te begrijpen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:50 schreef erodome het volgende:
Tja, vind SA echt een prutland, maar dit kan ik wel begrijpen. Wilders heeft ze gewoon wat te vaak tegen de schenen geschopt. De vlag van een land onteren is nu eenmaal geen klein dingetje volgens vele landen. Dan ook nog het landsgeloof ronduit schofferen en dan houdt het een keertje op wat mensen pikken.
Ik vind dat gedoe over ja maar hij moet toch kunnen zeggen wat hij wil altijd een beetje stom. Want anderen hebben ook de vrijheid om dat niet leuk te vinden en er consequentie's aan te verbinden zoals hier gebeurd.
Als je een groepje hebt en er is 1 iemand bij die alleen maar loopt te tieren en te vloeken en alles beledigt waar dat groepje voor staat dan is het niet zo gek dat dat groepje zegt dan doe je toch lekker niet meer mee, rot maar op uit dit groepje.
Ligt aan de machthebbers van de islamitische landen, ze vinden het verdedigen van hun religie blijkbaar niet belangrijk genoeg, net zoals mensenrechten niet belangrijk genoeg zijn voor Nederland om de handelsbetrekkingen met dictatoriale regimes die mensenrechten schenden te verbreken.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:29 schreef Xaxax het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat nooit eerder is gebeurd zo een boycot tegen nederland...
Als Wilders niet de reden is, wie dan wel?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Gramulanion het volgende:
Wilders de schuld geven van zo'n idioot en hypocriet besluit.
Subjectief. Smaken verschillen etc.quote:En Fascinerende cultuur.
Over een paar decennia is de olie pas op. Dan pas wil je geen zaken meer met hen doen? De hele wereld zal vast onder de indruk zijn van de manier waarop je opkomt voor vrouwenrechten.quote:Op zondag 18 mei 2014 09:16 schreef Megumi het volgende:
Los daarvan een land waar vrouwen geen rechten hebben. Waar barbaarse straffen worden uitgevoerd. Daar geen zaken meer mee doen is wellicht geen slechte zaak. Hopen dat de olie daar snel op is.
Uitzonderlijk dom van jou dat je niks goeds kunt bedenken ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Over SA is eigenlijk niks goeds te zeggen, dat is toch wel uitzonderlijk.
Nee,een integer geschikt persoon missen we idd voor de job.....quote:Op zondag 18 mei 2014 11:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kun je met Guusje Nadorst aan/onder het stuur en Joris Demmink op geheel door het OM verzorgde en verdoezelde stokslobbervakantie aan de Turkse Riviera (18-) eigenlijk die Saoedi's wel de les lezen?
Stel een land gaat ons boycotten omdat ze jou een klootzak vinden, moeten we jou dan met z'n allen ook de schuldige noemen?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als Wilders niet de reden is, wie dan wel?
[..]
Subjectief. Smaken verschillen etc.
Toch een beetje pijnlijk voor homo's, joden, christenen en vrouwen, niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Subjectief. Smaken verschillen etc.
Welke afstand? Toen wilders in de gedoogconstructie mocht? Nu wilders in de kamer zit? Wilders die in de peilingen zo groot is dat het zeer zeker niet ondenkbaar is dat het een regerende partij gaat worden?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Nederlandse regering heeft er afstand van genomen. Dus hoezo is het te begrijpen?
Alsof er nog iemand met de PVV wil samenwerken.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke afstand? Toen wilders in de gedoogconstructie mocht? Nu wilders in de kamer zit? Wilders die in de peilingen zo groot is dat het zeer zeker niet ondenkbaar is dat het een regerende partij gaat worden?
Of doel je op de rechtspraak waar hij vrijgesproken is, of doel je op het "minder, minder" gebeuren dat eigenlijk geen gevolgen had en waar de kans levensgroot is dat er geen "straf" voor komt?
Afstand, een wassen neus is het, een leuk woordje zonder enige inhoud in dit geval.
Als ik de leider ben van de grootste eenmansbeweging van het land, jarenlang een hetze voer tegen islam en moslims, de nationale symbolen van het land in kwestie beschimp, allerlei repressieve wetten wil invoeren om de moslims te onderdrukken, dan is het niet raar dat een ander land dit land gaat boycotten.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:05 schreef Gramulanion het volgende:
Stel een land gaat ons boycotten omdat ze jou een klootzak vinden, moeten we jou dan met z'n allen ook de schuldige noemen?
De islam moet je maar overslaan bij het bespotten van de wereld? Maar vooral niet aantasten, anders wordt de Religie van de Vrede boos?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik dat wel ronduit gezegd. En Hans Teeuwen zal mij een worst wezen. Dat jij hem aanbid als een of andere halfgod in je strijd tegen andersdenkenden, dat is een tweede. De overgevoeligheid heerst niet bij de Islam, maar bij mensen die wegens hun positie, hun leven erg veel waarde hechten aan hun enige lichtpunt in hun leven.
Alsof ze dat niet gaan doen als de pvv degene is die de verkiezingen wint. Wedje maken dat de vvd wel wil dan, het cda misschien ook wel en wat andere kleine partijtjes ook?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof er nog iemand met de PVV wil samenwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |