Natuurlijk zijn er mensen die zeggen: "zie je wel"quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Poolbal het volgende:
Kan evt ook nog propaganda zijn: "zie je wel dat vrouwen niet moeten rijden"
Ach in SA mogen vrouwen geen auto rijden en in NL mogen ze geen onkruid bezitten. Je moet je aan de wet houden hoor ik steeds ook al doe je niemand kwaad.quote:
Zeg dat maar tegen 2 dames die al jarenlang vast zitten in hun huis(volwassen dochters van de koning).quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ach in SA mogen vrouwen geen auto rijden en in NL mogen ze geen onkruid bezitten. Je moet je aan de wet houden hoor ik steeds ook al doe je niemand kwaad.
Terwijl in onze prachtige westerse wereld nog miljoenen mensen opgesloten zitten voor non misdaden zonder slachtoffer met alle bijbehorende uit elkaar gerukte gezinnen en doodgeschoten honden kan ik het moeilijk opbrengen om met een opgeheven vingertje te wijzen naar de achterlijkheid ergens in de zandbak. Vrouwen die zonder rijbewijs (ga ik maar even vanuit in een land waar je niet mag rijden..) toch de weg op gaan om een punt te maken verdienen wat mij betreft ook nog eens weinig medelijden. Deze keer was het een gedeukt hek de volgende keer een auto met een gezin erin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen 2 dames die al jarenlang vast zitten in hun huis(volwassen dochters van de koning).
Dat is geen propaganda, dat is een feit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Poolbal het volgende:Kan evt ook nog propaganda zijn: "zie je wel dat vrouwen niet moeten rijden"
Dan ga je er maar gelijk vanuit dat de versie klopt dat zij gereden heeft en bij de aanrijding om het leven is gekomen.... terwijl er zoveel andere opties zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is geen propaganda, dat is een feit.
Nee maar het lijkt me niet zo lastig om zo'n verhaal na te trekken. Al shabab is een bekende FC, in de hoofdstad.
Jah en zo kun je bij elk bericht allerlei vragen gaan stellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je er maar gelijk vanuit dat de versie klopt dat zij gereden heeft en bij de aanrijding om het leven is gekomen.... terwijl er zoveel andere opties zijn.
Wat een waardeloze Linkse instelling!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vrouwen kunnen nu eenmaal niet rijden, maar hebben weer andere kwaliteiten, zoals ... eh ... nou ja ... eh ... je weet wel, vrouwen zijn goed in ... eh ... ja, nou goed daar kom ik nog op terug.
Maar met koken kunnen weinig ongelukken gebeuren. Dus daarom moeten ze maar koken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:56 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n maffe regel. Natuurlijk kunnen vrouwen minder goed rijden. Dat komt door de kleinere hersenen. Echter laten we ze ook gewoon koken ondanks dat ze op dat vlak ook minder competent zijn dan het sterke geslacht.
Deze man!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:56 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n maffe regel. Natuurlijk kunnen vrouwen minder goed rijden. Dat komt door de kleinere hersenen. Echter laten we ze ook gewoon koken ondanks dat ze op dat vlak ook minder competent zijn dan het sterke geslacht.
Was grapje hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een waardeloze Linkse instelling!
Linkse mensen zijn pro-feminisme hoor!
Niet voor niets moesten vrouwen in de Sovjet-Unie gewoon werken in de fabrieken en het leger!
OT: jammer maar helaas...
Terugkrabbelen he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |