abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140170571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:04 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ja, want tegenwoordig is het zo moeilijk om een vaste internetverbinding te hebben....Ik speel AC praktscih elke dag de eerste maanden dat het uitkomt, misschien 1 keer eens offline geweest. En het is niet dat steam nooit offline gaat.

Je beseft toch dat het net mensen als jij zijn die ervoor zorgen dat de publishers Uplay en DRM erin steken? Ik ben in ieder geval blij dat ik zulke wankers niet online zie
Als Steam offline gaat kun je 95% van alle spellen op Steam gewoon nog spelen. Nu jij, Ubisoft.

En als Ubisoft gewoon 3 verschillende edities had gemaakt, geen Always-On had, mij niet gefuckt had met FC3, het spel niet eerst mooier uitbeeld dan het was (wat overigens niet zo erg is) en het niet had uitgesteld, dan had ik hem gewoon gekocht. Nu, niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:10:02 #77
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_140170606
TVP
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_140170648
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Als Steam offline gaat kun je 95% van alle spellen op Steam gewoon nog spelen. Nu jij, Ubisoft.

En als Ubisoft gewoon 3 verschillende edities had gemaakt, geen Always-On had, mij niet gefuckt had met FC3, het spel niet eerst mooier uitbeeld dan het was (wat overigens niet zo erg is) en het niet had uitgesteld, dan had ik hem gewoon gekocht. Nu, niet.
Wat maken die edities uit? Je koopt er maar eentje en sommige mensen vinden die extra zooi nou eenmaal interessant. :P
Bovendien ziet het er op pc volgens mij nog wel net zo goed uit.
graag op anoniem
pi_140170727
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:11 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Wat maken die edities uit? Je koopt er maar eentje en sommige mensen vinden die extra zooi nou eenmaal interessant. :P
Bovendien ziet het er op pc volgens mij nog wel net zo goed uit.
Nee, PC is beter.
:P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140170750
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ja, en als ubisoft hem niet had uitgesteld en de game daardoor bagger was, had je hem ook niet gekocht. Gewoon excuses zoeken om geen geld te moeten uitgeven, want de games industrie is een liefdadigheidsinstituut, geen bussines....

Het is 2014 man, internet komt uit al je lichaamsopeningen. Ik herriner me nog de tijd met een inbelverbinding....
pi_140170923
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand hier die Person Of Interest kijkt? Heel veel overeenkomsten met wat er in de game gebeurt.
Die serie was ook het eerst waar ik aan dacht bij dit spel.
pi_140171315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ja, en als ubisoft hem niet had uitgesteld en de game daardoor bagger was, had je hem ook niet gekocht. Gewoon excuses zoeken om geen geld te moeten uitgeven, want de games industrie is een liefdadigheidsinstituut, geen bussines....

Het is 2014 man, internet komt uit al je lichaamsopeningen. Ik herriner me nog de tijd met een inbelverbinding....
Nou en? :')

Ik heb ArmA 3 ook gepreorderd, ik heb Wolfenstein: The New Order ook gekocht, ik weet niet waarom je nu zit te bazelen, denkend dat jij mij kent. Ik koop alleen spellen van bedrijven die me niet fucken.
-Don Draper
pi_140171386
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nou en? :')

Ik heb ArmA 3 ook gepreorderd, ik heb Wolfenstein: The New Order ook gekocht, ik weet niet waarom je nu zit te bazelen, denkend dat jij mij kent. Ik koop alleen spellen van bedrijven die me niet fucken.
"nou en" wat een verdediging...

Is het misschien bij je opgekomen dat er miljoenen mensen niet gefucked zijn en het misschien wel eens aan jou kan liggen?
pi_140171462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

"nou en" wat een verdediging...

Is het misschien bij je opgekomen dat er miljoenen mensen niet gefucked zijn en het misschien wel eens aan jou kan liggen?
De verdediging staat eronder, maar ik snap dat dat je enige houvast is en je daarom daar op concentreert.

Verder zijn er duizenden anderen die hetzelfde denken, en het kan mij niet schelen dat anderen graag geld geven aan een bedrijf wat zo doet, want zo helpen ze de gaming industrie niet echt. Als mensen alleen geld zouden geven aan bedrijven die het wél goed doen (alleen Rockstar, Bethesda, Bohemia etc) dan zou het nog kunnen veranderen. Maar zodra de schaapjes massaal de nieuwe spellen van Ubisoft kopen, massaal de nieuwe Call of Duty's kopen, massaal de nieuwe BF's kopen, dan komt het niet goed. En daar doe ik niet aan mee. Punt.
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:39:50 #85
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140171467
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik noem dat eerlijkheid. Als een bedrijf je zo erg naait dat er 10 oid verschillende edities zijn, dat ze je geld op zo'n manier uitmelken, nadat het is uitgesteld, als de graphics ook nog eens tegenvallen (mening), en zeker als een bedrijf je in 't verleden gefuckt heeft (FC3 niet kunnen spelen door Always-Online en eruitliggende uPlay servers), ja, dan vind ik dit terecht.

Maargoed, hoe jij ook tegenstribbeld, ik doe het toch wel. En met mij duizenden om diezelfde redenen.
Tegenstribbel? Je doet alsof het iets nieuws is terwijl dit de afgelopen 5 jaar al schering en inslag is...
Niet kopen en niet spelen geef je het beste signaal mee af. Zo simpel ligt het. Idem met dat dlc gezeik. Blijkbaar zijn er nog steeds genoeg mensen die het wel kopen anders waren ze er allang mee opgehouden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140171517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Die serie was ook het eerst waar ik aan dacht bij dit spel.
Ben nu tegen het einde van het eerste seizoen. Moet wel zeggen dat het wel meehelpt in de hype voor de game. :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_140171644
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

De verdediging staat eronder, maar ik snap dat dat je enige houvast is en je daarom daar op concentreert.

Verder zijn er duizenden anderen die hetzelfde denken, en het kan mij niet schelen dat anderen graag geld geven aan een bedrijf wat zo doet, want zo helpen ze de gaming industrie niet echt. Als mensen alleen geld zouden geven aan bedrijven die het wél goed doen (alleen Rockstar, Bethesda, Bohemia etc) dan zou het nog kunnen veranderen. Maar zodra de schaapjes massaal de nieuwe spellen van Ubisoft kopen, massaal de nieuwe Call of Duty's kopen, massaal de nieuwe BF's kopen, dan komt het niet goed. En daar doe ik niet aan mee. Punt.
Ja, een verdediging op het niveau van "ik ben geen racist want ik ken een zwarte mens"....

Battlefield en CoD op hetzelfde niveau zetten van een totaal nieuwe IP, wow, over schapen gesproken.

En idd, heb je een winterslaap gehad van 5 jaar? Alle bedrijven doen aan dlc's en season passes; Recent Dishonored gekocht van Bethesda, ook mooi 25 euro aan dlc. Selectieve blindheid dus aan jouw kant
pi_140171817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ja, een verdediging op het niveau van "ik ben geen racist want ik ken een zwarte mens"....

Battlefield en CoD op hetzelfde niveau zetten van een totaal nieuwe IP, wow, over schapen gesproken.

En idd, heb je een winterslaap gehad van 5 jaar? Alle bedrijven doen aan dlc's en season passes; Recent Dishonored gekocht van Bethesda, ook mooi 25 euro aan dlc. Selectieve blindheid dus aan jouw kant
Nee, ik heb niet geslapen. Die DLC's en Season Passes zijn niet voor de release aangekondigd, en hebben veel nieuwe content. Ze zijn ook laat na de release uitgebracht. Niet als bij W_D.
-Don Draper
pi_140171851
En Minder recoil bij een DLC?

_O-
-Don Draper
pi_140172215
Want dlc die geen/amper invloed heeft op de gameplay ben je verplicht te kopen....

En natuurlijk was die dlc van bijvoorbeeld dishonored helemaal niet gepland voor de game uit was... Ze hadden gewoon wat extra tijd na release en geen project om het op te vullen....

Enige verschil is dat Ubisoft het aankondigt en Bethesda niet in dit geval. En om bij dishonored te blijven, doet "void walker's arsenal" een belletje rinkelen? Pre-order pack dat later als dlc werd verkocht.

Elk bedrijf doet het... maar het is natuurlijk makkelijker om ze op te delen in "pure good" en "pure evil".
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:13:44 #91
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140172492
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

FC3 _O_ idd

Maar niet het falen van het niet kunnen spelen door always online, het MOETEN gebruiken van UbaggerPlay, en het feit dat torrenters niets van deze problemen merkten, faalt keihard.
Ubisoft faalt.

Zolang ze zo kut doen, koop ik niets van ze.
Heb ik iets gemist ofzo? :') Wat heeft ubisoft gedaan?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:22:41 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140172758
Wat merken jullie dan precies van al die ellende van Ubiplay, EAsports accounts etc? Ik meld me aan en dat is het, verder nergens last van of geldt dit voor de PC-fanaten onder ons?
pi_140172827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist ofzo? :') Wat heeft ubisoft gedaan?
Na de release was FC3 een tijdje niet te spelen omdat het een Always-On mode had, en de servers van Ubi lagen eruit :') . Met als gevolg dat de mensen die het hadden gekocht voor ¤60 het niet konden spelen en de mensen die het gratis van 't internet hadden gehaald, wel. _O-
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:26:21 #94
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140172859
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Na de release was FC3 een tijdje niet te spelen omdat het een Always-On mode had, en de servers van Ubi lagen eruit :') . Met als gevolg dat de mensen die het hadden gekocht voor ¤60 het niet konden spelen en de mensen die het gratis van 't internet hadden gehaald, wel. _O-
Beetje zoals EA het nog altijd doet zeg maar?
pi_140173292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Beetje zoals EA het nog altijd doet zeg maar?
Yup.
-Don Draper
pi_140173378
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Lastpost het volgende:
Wat merken jullie dan precies van al die ellende van Ubiplay, EAsports accounts etc? Ik meld me aan en dat is het, verder nergens last van of geldt dit voor de PC-fanaten onder ons?
Soms moet je voor een spel altijd verbonden zijn met het internet en dus de servers van dat spel. Als die servers er dan uitliggen, kan het spel niet gespeeld worden.

Gebeurde met o.a. Diablo 3 en SimCity 5.
graag op anoniem
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:44:05 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140173428
Oh okay, nooit meegemaakt zelf maar begrijp dat zoiets vervelend kan zijn. :P
pi_140173640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:44 schreef Lastpost het volgende:
Oh okay, nooit meegemaakt zelf maar begrijp dat zoiets vervelend kan zijn. :P
Het is vervelend als het je één keertje voorvalt op alle keren dat je het spel speelt. Dat het je het recht geeft om dan maar alles meteen te piraten is een andere zaak...Het is niet dat ze moedwillig hun servers bagger maken (al kan daarover gediscussieerd worden in het geval van EA).

Herriner me trouwens dat ik een paar keer ACB heb gespeeld zonder verbinding.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:36:09 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_140174850
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Lastpost het volgende:
Ben zelf een console gamer en heb persoonlijk nog nooit last daarvan gehad, niet bij Ubisoft/Uplay en niet bij EA. Dus dat lijken me dan pc only problemen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_140174998
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef Qunix het volgende:
"How to get Free MP-412 GUN"

1. Go to http://watchdogs.monsterenergy.com/desktop/
2. Enter this code: 2L4K-7KK5-HFM9
3. Select your console and the other fields
4. You shall get a code to redeem
5. ???
6. PROFIT!!!
TOP...
Voor de PS3 en PS4 redeem code gepakt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')