quote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar, maar.... Maar bomen zijn toch altijd 2D?
En gras is toch altijd een texture op de grond?
Misschien moet ik maar meer naar buiten gaan als het 3D is
Ligt wel erg uit de richting voor mijquote:Op maandag 19 mei 2014 17:34 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Op een gevel van een huis geschilderd bij de ingang van het Amsterdamse Bos.
Heb met elk spel dat de embargo op releasedate heeft hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Embargo's van eerder verkregen reviewcopies zijn bijna altijd op dag van releaseDat 'voorrecht' is niet alleen aan Ubisoft met Watch Dogs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier iemand die de game al heeft:
http://instagram.com/point_giveing
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Genesisfan het volgende:
Map:Vind hem nog best groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier iemand die de game al heeft:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Genesisfan het volgende:
Map:zegt weinig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier iemand die de game al heeft:
kan ook van de closed beta zijn.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Volgens mij was die beta alleen op de Xbox One, en dit is de PS4 versie. Hij heeft ook een foto geplaatst van het doosje.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
zegt weinig...
kan ook van de closed beta zijn.
Waarom zou er alleen maar een beta zijn voor de niXbox.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Volgens mij was die beta alleen op de Xbox One, en dit is de PS4 versie. Hij heeft ook een foto geplaatst van het doosje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ga dit spel proudly torrenten, al die verschillende edities. Nooit meer na Far Cry 3 koop ik wat van Ubisoft, net zo erg als EA.
FC3quote:
Maar wel het spel spelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
FC3idd
Maar niet het falen van het niet kunnen spelen door always online, het MOETEN gebruiken van UbaggerPlay, en het feit dat torrenters niets van deze problemen merkten, faalt keihard.
Ubisoft faalt.
Zolang ze zo kut doen, koop ik niets van ze.
Mwa ik speel op de console (xbox one inmiddels) en heb geen last van uplay gebeuren. Klik het gewoon weg. Verder is de xbox toch altijd verbonden met internet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
FC3 idd
Maar niet het falen van het niet kunnen spelen door always online, het MOETEN gebruiken van UbaggerPlay, en het feit dat torrenters niets van deze problemen merkten, faalt keihard.
Ubisoft faalt.
Tuurlijk. Ik wil het ook spelen, en ga dat ook doen. Maar er geld aan uitgeven, zolang ze zo idioot doen, nee. En op Reddit zijn ook duizenden mensen die nu na het zien van die speciale edities, en het Season Pass announcement te zien VOORDAT het spel is gereleased, het spel zullen spelen. Maar niet kopen.quote:
Ik noem dat gewoon hypocriet, OF je koopt het en speelt het met alle shit die erbij komt OF je koopt het gewoon niet en gaat wat anders doen met je tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik wil het ook spelen, en ga dat ook doen. Maar er geld aan uitgeven, zolang ze zo idioot doen, nee. En op Reddit zijn ook duizenden mensen die nu na het zien van die speciale edities, en het Season Pass announcement te zien VOORDAT het spel is gereleased, het spel zullen spelen. Maar niet kopen.
Ik noem dat eerlijkheid. Als een bedrijf je zo erg naait dat er 10 oid verschillende edities zijn, dat ze je geld op zo'n manier uitmelken, nadat het is uitgesteld, als de graphics ook nog eens tegenvallen (mening), en zeker als een bedrijf je in 't verleden gefuckt heeft (FC3 niet kunnen spelen door Always-Online en eruitliggende uPlay servers), ja, dan vind ik dit terecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon hypocriet, OF je koopt het en speelt het met alle shit die erbij komt OF je koopt het gewoon niet en gaat wat anders doen met je tijd.
Maar die discussie is al vaker gevoerd in GAM, ook met die laatste South Park game bijv.
Ja, want tegenwoordig is het zo moeilijk om een vaste internetverbinding te hebben....Ik speel AC praktscih elke dag de eerste maanden dat het uitkomt, misschien 1 keer eens offline geweest. En het is niet dat steam nooit offline gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
FC3idd
Ubisoft faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |