abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140136159
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

Maar, maar.... Maar bomen zijn toch altijd 2D? :o
En gras is toch altijd een texture op de grond?

Misschien moet ik maar meer naar buiten gaan als het 3D is :o
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140136768
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:34 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Op een gevel van een huis geschilderd bij de ingang van het Amsterdamse Bos.
Ligt wel erg uit de richting voor mij :'(
  maandag 19 mei 2014 @ 18:32:17 #53
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140137620
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Embargo's van eerder verkregen reviewcopies zijn bijna altijd op dag van release :) Dat 'voorrecht' is niet alleen aan Ubisoft met Watch Dogs :)
Heb met elk spel dat de embargo op releasedate heeft hoor.
Maar ik ben dan nogal cynisch. ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_140138324
Map:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier iemand die de game al heeft:
http://instagram.com/point_giveing
pi_140138850
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Genesisfan het volgende:
Map:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem nog best groot!
  maandag 19 mei 2014 @ 19:13:03 #56
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_140139246
Mijn PC is klaar om die game op te vreten. Nog 1 week wachten.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_140141528
Lijkt wel op de mafia2 map
pi_140141843
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Genesisfan het volgende:
Map:
SPOILER
zegt weinig...
kan ook van de closed beta zijn.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140146200
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

zegt weinig...
kan ook van de closed beta zijn.
Volgens mij was die beta alleen op de Xbox One, en dit is de PS4 versie. Hij heeft ook een foto geplaatst van het doosje.
pi_140148001
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Genesisfan het volgende:

[..]

Volgens mij was die beta alleen op de Xbox One, en dit is de PS4 versie. Hij heeft ook een foto geplaatst van het doosje.
Waarom zou er alleen maar een beta zijn voor de niXbox.
En een blauw doosje met een zelfgemaakte print erin is zo gemaakt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140158830
pi_140167890
WD voor de PS3 ziet er ook goed uit.
pi_140168494
"How to get Free MP-412 GUN"

1. Go to http://watchdogs.monsterenergy.com/desktop/
2. Enter this code: 2L4K-7KK5-HFM9
3. Select your console and the other fields
4. You shall get a code to redeem
5. ???
6. PROFIT!!!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:00:47 #64
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140168790
werkt! thanks!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140169196
Ik ga dit spel proudly torrenten, al die verschillende edities. Nooit meer na Far Cry 3 koop ik wat van Ubisoft, net zo erg als EA.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:22:59 #66
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_140169416
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ga dit spel proudly torrenten, al die verschillende edities. Nooit meer na Far Cry 3 koop ik wat van Ubisoft, net zo erg als EA.
:')

FC3 _O_
pi_140169978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

:')

FC3 _O_
FC3 _O_ idd

Maar niet het falen van het niet kunnen spelen door always online, het MOETEN gebruiken van UbaggerPlay, en het feit dat torrenters niets van deze problemen merkten, faalt keihard.
Ubisoft faalt.

Zolang ze zo kut doen, koop ik niets van ze.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:46:06 #68
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140170002
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

FC3 _O_ idd

Maar niet het falen van het niet kunnen spelen door always online, het MOETEN gebruiken van UbaggerPlay, en het feit dat torrenters niets van deze problemen merkten, faalt keihard.
Ubisoft faalt.

Maar wel het spel spelen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:47:24 #69
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_140170031
quote:
FC3 idd

Ubisoft faalt.

Mwa ik speel op de console (xbox one inmiddels) en heb geen last van uplay gebeuren. Klik het gewoon weg. Verder is de xbox toch altijd verbonden met internet.

Trouwens de map die hier enkele berichten hier boven werd getoond is niet de volledige map. Zag op wat youtube filmpjes met nog wat meer land. ^O^
pi_140170034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar wel het spel spelen :')
Tuurlijk. Ik wil het ook spelen, en ga dat ook doen. Maar er geld aan uitgeven, zolang ze zo idioot doen, nee. En op Reddit zijn ook duizenden mensen die nu na het zien van die speciale edities, en het Season Pass announcement te zien VOORDAT het spel is gereleased, het spel zullen spelen. Maar niet kopen.
-Don Draper
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:47:49 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140170043
FC3 was wel vermakelijk. Edoch na een poos repetitief en supergemakkelijk zonder uitdaging, zoals AC serie.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:51:17 #72
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140170130
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik wil het ook spelen, en ga dat ook doen. Maar er geld aan uitgeven, zolang ze zo idioot doen, nee. En op Reddit zijn ook duizenden mensen die nu na het zien van die speciale edities, en het Season Pass announcement te zien VOORDAT het spel is gereleased, het spel zullen spelen. Maar niet kopen.
Ik noem dat gewoon hypocriet, OF je koopt het en speelt het met alle shit die erbij komt OF je koopt het gewoon niet en gaat wat anders doen met je tijd.

Maar die discussie is al vaker gevoerd in GAM, ook met die laatste South Park game bijv.
pi_140170361
Iemand hier die Person Of Interest kijkt? Heel veel overeenkomsten met wat er in de game gebeurt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_140170398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik noem dat gewoon hypocriet, OF je koopt het en speelt het met alle shit die erbij komt OF je koopt het gewoon niet en gaat wat anders doen met je tijd.

Maar die discussie is al vaker gevoerd in GAM, ook met die laatste South Park game bijv.
Ik noem dat eerlijkheid. Als een bedrijf je zo erg naait dat er 10 oid verschillende edities zijn, dat ze je geld op zo'n manier uitmelken, nadat het is uitgesteld, als de graphics ook nog eens tegenvallen (mening), en zeker als een bedrijf je in 't verleden gefuckt heeft (FC3 niet kunnen spelen door Always-Online en eruitliggende uPlay servers), ja, dan vind ik dit terecht.

Maargoed, hoe jij ook tegenstribbeld, ik doe het toch wel. En met mij duizenden om diezelfde redenen.
-Don Draper
pi_140170459
quote:

[..]

FC3 _O_ idd

Ubisoft faalt.

Ja, want tegenwoordig is het zo moeilijk om een vaste internetverbinding te hebben....Ik speel AC praktscih elke dag de eerste maanden dat het uitkomt, misschien 1 keer eens offline geweest. En het is niet dat steam nooit offline gaat.

Je beseft toch dat het net mensen als jij zijn die ervoor zorgen dat de publishers Uplay en DRM erin steken? Ik ben in ieder geval blij dat ik zulke wankers niet online zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')