Heb ze toegevoegd aan de OPquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ja, koop linkje hier is wel handig denk ik:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=watch+dogs
http://www.budgetgaming.nl/games/1/watch%20dogs/console-all.html
(mijn ervaring is dat tweakers beter is qua updaten ed maar allebei de sites zijn goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Zolder op 18-05-2014 18:24:50 ]
Kan je die gifjes in spoilers zetten! Mijn browser vind het niet leukquote:Op zondag 18 mei 2014 01:43 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je denk niet zo'n nieuwe pcquote:Op zondag 18 mei 2014 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je die gifjes in spoilers zetten! Mijn browser vind het niet leuk
Is het ook nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dan heb je denk niet zo'n nieuwe pc
PS: Door al die leaks begin ik nu toch wel hyped te worden voor dit spelEn niet eens de gameplay (hacken enzo) of het verhaal, maar puur het rondreiden en ontdekken in chigaco.
Zal ook niet eens gebeuren dat de game hier eerder geleverd wordquote:Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef Flitskikker het volgende:
9 dagen
Of eigenlijk 10 omdat tijdzone.
kan je toch ff spoilertags erbij editen?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dan heb je denk niet zo'n nieuwe pc
PS: Door al die leaks begin ik nu toch wel hyped te worden voor dit spelEn niet eens de gameplay (hacken enzo) of het verhaal, maar puur het rondreiden en ontdekken in chigaco.
Dan worden ze toch alsnog ingeladen? Liever even linkjes van maken dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je toch ff spoilertags erbij editen?
Mijn iphone4 gaat ook volledig over de zeik
Thanks voor de mooeite
Moet gewoon zaterdag al geleverd wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:38 schreef Qunix het volgende:
Dinsdag 27 komt de game uit. Maandag ontvangt men geen post, ook zondag niet en dan wordt het al te vroeg. Dus grote kans dat op de dag zelf ik de game kan spelen en niet eerder. Hopelijk komt het überhaupt op de dag zelf... Kan later natuurlijk ook worden.
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:16 schreef Qunix het volgende:
En een kwartier gameplay:
http://www.liveleak.com/view?i=2e9_1400371115
quote:''This has been proven beta footage from the Xbox One, running with lower texture quality, specifically to test network flow and optimization. Half of the effects arent even implemented. ''
Hurp a derp tankstation opblazen.quote:
idd... Erg argwaan opwekkend bij mijquote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Ubisoft waarschuwt voor valse Watch Dogs reviews
Embargo op de dag van release is wel heel dubieus.
Zou ik ook zeggen met zulke lage reviewscoresquote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke site nog meer dan naast die wcctech met hun haastig geschreven 'review'?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zulke lage reviewscores
Wel als die op niks gebaseerd is :p Wat een geloofsbrieven ook dat die site heeft, goat simulator en galaxy wars, en tien stukken hardware per jaar. No way dat die een early reviewcopy krijgen :p Wat een flutsitequote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Welke site nog meer dan naast die wcctech met hun haastig geschreven 'review'?
(niet dat een 7.2 nu zo slecht is btw)
Volgens hen hadden ze het van een lokale winkel. Normaal zou ik zoiets niet geloven, maar aangezien de embargo op releasedate is het wel heel toevallig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Wel als die op niks gebaseerd is :p Wat een geloofsbrieven ook dat die site heeft, goat simulator en galaxy wars, en tien stukken hardware per jaar. No way dat die een early reviewcopy krijgen :p Wat een flutsite
Volgens mij verder geen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Welke site nog meer dan naast die wcctech met hun haastig geschreven 'review'?
(niet dat een 7.2 nu zo slecht is btw)
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Volgens mij verder geen.
Maar in die review werd de unieke multiplayer toch best afgekraakt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 @ 13:33 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En dat is dus een review die veel mensen tegen het hoofd stoot. Ten eerste blijkt die man flink te liegen als het over zijn eigen geschiedenis gaat. Er is nooit wat onder zijn naam gepubliceerd onder de sites die hij aangeeft, waar hij zogenaamd voor heeft gewerkt.
Hij wil geen duidelijkheid geven wat voor versie hij heeft gespeeld (bèta etc). Veel mensen denken een een gesloten bèta waar alleen de mp voor beschikbaar was (vandaar ook weinig info over de sp en veel kritiek op de mp). Hij plaatst geen fotos van bepaalde omstandigheden die mensen vragen, en laat tevens geen foto zien van zijn kopie van het spel die hij volgens hem wel heeft. De singleplayer info was online al te lezen ( en hij heeft volgens hem maar tot act 3 van de 5 gespeeld). Tevens heeft die site maar iets van 3 reviews totaal gedaan van wat ik heb gehoord. Denk gewoon dat deze review online staat voor de clicks en eventuele controversie. Kan zijn dat hij nu meer info heeft gegeven maar dit was een aantal dagen geleden zo.
Ik wacht gewoon wat bronnen af die ik wel vertrouw, ik heb al andere beelden gezien waar ik wel van onder de indruk ben. Ben alleen bang dat het spel snel in herhaling valt. Koop het niet perse voor de grafische pracht en praal, die zeker wel ten nadele van Ubisoft (en de gamer) naar beneden is geschroefd vergeleken met 2012.
Embargo's van eerder verkregen reviewcopies zijn bijna altijd op dag van releasequote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar, maar.... Maar bomen zijn toch altijd 2D?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:
Daarnaast zegt hij dat het overdag niet mooier is dan GTA. Volgens mij vergeten veel mensen hoe GTA er daadwerkelijk uitziet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |