Ik maakte na 10 seconden dus zo'n blunder als jij in de laatste 10.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook primaquote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Voor een glorieuze Team 2 overwinning wil ik altijd tijd vrijmaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eh 's avonds? Morgen avond kan ik wel woensdag ook wel.
Als ik maar laatste man sta is er niks aan de hand pik, behalve die laatste 10 seconden van deze match dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook prima.
Moet ik daar nog een gif van maken voor in je plakboek?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik maar laatste man sta is er niks aan de hand pik, behalve die laatste 10 seconden van deze match dan.
Een team waar bagger sneaky en karina inzitten verslaan we gemakkelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor een glorieuze Team 2 overwinning wil ik altijd tijd vrijmaken.
Misschien kan je er een leuk Benny Hilly muziekje onder plakken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik daar nog een gif van maken voor in je plakboek?
Je team heeft officieel niet eens 3 doelpunten gemaakt. Die twee die kwamen omdat Ludachrist disconnecte tellen natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Euribob het volgende:
Schrijf mij maar bij voor twee goals, en als ik die in de laatste helft ook gemaakt heb, drie.
Ik heb nog geen wissel gestaan, dus volgende keer, eerste helft, ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Kluivert en Bergkamp in 1 team.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wissel gestaan, dus volgende keer, eerste helft, ben ik aan de beurt.
Ik ben wel een geweldige spits, al zeg ik het zelf. Met mijn 6 goals. Maar oké, wat wil je ook met assists van Shinji.
Ik zei het toch pik, jullie hebben alles nog in eigen hand.quote:
Het is eigenlijk geen blooper maar gewoon pressiespel van GGMM.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je er een leuk Benny Hilly muziekje onder plakken.
Een goed uitgevoerd dubbelmansblok omdat ik ze in mijn eigen strafschopgebied probeerde uit te kappen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen blooper maar gewoon pressiespel van GGMM.
Allemaal even de handen op de massagetafel.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet gaan waken voor onderschatting, daarom moeten we gelijk scherp aan de wedstrijd beginnen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wil iemand met een goede internet verbinding een room maken?quote:
Jij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil iemand met een goede internet verbinding een room maken?
Dankjewel
Nee ik krijg daar altijd klachten over.quote:
Is het voor dat ene waar je geen hertentamen voor wil? Zo ja, dan is het terecht, anders niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben even een hoorcollege aan het terugkijken, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een anderequote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het voor dat ene waar je geen hertentamen voor wil? Zo ja, dan is het terecht, anders niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Halve finale. Juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
We hebben er twee gemaakt, en mijn eigen doelpunt natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Je team heeft officieel niet eens 3 doelpunten gemaakt. Die twee die kwamen omdat Ludachrist disconnecte tellen natuurlijk niet mee.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Halve finale. Juichen.ZlaaataaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima post dit.★★★
Ik wil graag deze foto van Zlata.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Als we het toernooi winnen moet hij in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil graag deze foto van Zlata.Johan is ook erg goed met hondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johan is ook erg goed met hondjesZlata en Derksen zouden een geweldige koppel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten we Escha ruilen voor Zlata.
★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)ad7e22a1c358145a208d
Jaquote:
Merrie ontvoeren?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Dat is ook een manier om alors wakker te maken, al had ik een andere manier gekozen.
Ik was wel wakker hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Dat is ook een manier om alors wakker te maken, al had ik een andere manier gekozen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil graag deze foto van Zlata.Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moeten wij natuurlijk ook hebben.
[ afbeelding ]
Featuring:
Waterdraagster: Jessica Alba
Onze onverschrokken captain: Pax de Hax
Onze bijzonder scherpe spits: GGMM, Haxkoning
En natuurlijk de enige echte godin van de Haxball arena: alors.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moeten wij natuurlijk ook hebben.
[ afbeelding ]
Featuring:
Waterdraagster: Jessica Alba
Onze onverschrokken captain: Pax de Hax
Onze bijzonder scherpe spits: GGMM, Haxkoning
En natuurlijk de enige echte godin van de Haxball arena: alors.
Vanavond gaat sws niet lukken voor mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef sneakydesert het volgende:
'navond/mogge
Wat mij betreft is vanavond prima. Alleen baggerbaas had aangegeven niet op dinsdag te kunnen spelen. Dat zou betekenen dat wij geen wissel hebben áls de rest van het team al komt opdagen.
Ik zeg gewoon proberen en als er genoeg spelers zijn gewoon spelen
Unable to connect.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)de1181ebff05673cec01
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)de1181ebff05673cec01
ww: bezem
http://www.haxball.com/?r(...)dad8e10165520&pass=1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet op link drukken en dan hier posten.
ik kom er niet inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)dad8e10165520&pass=1
Dat kan kloppen, want de pot is gestopt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)4fff0c305b4c9a3d6563quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vast wel mee die nu ook ff zinnen hebben in een paar potjes toch?quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef sneakydesert het volgende:
Voor iedereen in team 3, check je persoonlijke berichten voor onderling contact via ons irc kanaal. Vanaf 20:00 is het meest haalbaar tot nu toe. Voor de andere teams, neem maar contact met mij op via pb of quote dit even voor het afspreken van een datum en tijd.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
Helaas geen tijd gehad dit weekend om te oefenen
Ik heb het verhaal van Karel in de OP gezet, zodat iedereen die met het toernooi mee wilde doen het nog eens na kan lezen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet mij maar reserve, ik heb volledig vertrouwen in alors en Paxje.
Vanavond?quote:
Prima, bank ik de 2e helft wel. Hebben we allemaal een keer gebankt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, zet mij de eerste helft maar op de bank.
quote:
Zijn jullie er ook?quote:
Presentquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie er ook?
Als die andere wedstrijd afgelopen is kunnen we de poule meteen afsluiten tegen het team van Karina.
Ik kan er niks van hoorde ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je speelde trouwens best lekker vanmiddag.
jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie er ook?
Als die andere wedstrijd afgelopen is kunnen we de poule meteen afsluiten tegen het team van Karina.
Wij zijn al ingamequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, kan jij dat team van Karina nog eens quoten?
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je speelde trouwens best lekker vanmiddag.
Ik moest welquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM kickt mij
Hij wil dus het dreamteam opofferen![]()
Oké dan![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest welHet was jou of alors
Als het scheelt; ik heb Paxcon ook opgeofferd.
Mij ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM kickt mij
Hij wil dus het dreamteam opofferen![]()
Oké dan![]()
![]()
Kan prima. Luda speelde best goed verdedigend. 3S was gewoon nog niet warm toen ie erin kwam, dus kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?
Lijkt me trouwens beter als ik volgende keer middenveld/voor speel, druk zetten is meer mijn ding merk ik.
Zolang je ze er in schiet, mag jij van mij spits zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan prima. Luda speelde best goed verdedigend. 3S was gewoon nog niet warm toen ie erin kwam, dus kan ik niks over zeggen.
Zolang ik maar spits mag.
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |