Ik maakte na 10 seconden dus zo'n blunder als jij in de laatste 10.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook primaquote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Voor een glorieuze Team 2 overwinning wil ik altijd tijd vrijmaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eh 's avonds? Morgen avond kan ik wel woensdag ook wel.
Als ik maar laatste man sta is er niks aan de hand pik, behalve die laatste 10 seconden van deze match dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook prima.
Moet ik daar nog een gif van maken voor in je plakboek?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik maar laatste man sta is er niks aan de hand pik, behalve die laatste 10 seconden van deze match dan.
Een team waar bagger sneaky en karina inzitten verslaan we gemakkelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor een glorieuze Team 2 overwinning wil ik altijd tijd vrijmaken.
Misschien kan je er een leuk Benny Hilly muziekje onder plakken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik daar nog een gif van maken voor in je plakboek?
Je team heeft officieel niet eens 3 doelpunten gemaakt. Die twee die kwamen omdat Ludachrist disconnecte tellen natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Euribob het volgende:
Schrijf mij maar bij voor twee goals, en als ik die in de laatste helft ook gemaakt heb, drie.
Ik heb nog geen wissel gestaan, dus volgende keer, eerste helft, ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Kluivert en Bergkamp in 1 team.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wissel gestaan, dus volgende keer, eerste helft, ben ik aan de beurt.
Ik ben wel een geweldige spits, al zeg ik het zelf. Met mijn 6 goals. Maar oké, wat wil je ook met assists van Shinji.
Ik zei het toch pik, jullie hebben alles nog in eigen hand.quote:
Het is eigenlijk geen blooper maar gewoon pressiespel van GGMM.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je er een leuk Benny Hilly muziekje onder plakken.
Een goed uitgevoerd dubbelmansblok omdat ik ze in mijn eigen strafschopgebied probeerde uit te kappen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen blooper maar gewoon pressiespel van GGMM.
Allemaal even de handen op de massagetafel.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet gaan waken voor onderschatting, daarom moeten we gelijk scherp aan de wedstrijd beginnen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wil iemand met een goede internet verbinding een room maken?quote:
Jij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil iemand met een goede internet verbinding een room maken?
Dankjewel
Nee ik krijg daar altijd klachten over.quote:
Is het voor dat ene waar je geen hertentamen voor wil? Zo ja, dan is het terecht, anders niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben even een hoorcollege aan het terugkijken, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |