Als heel Leiden daar niet al zitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonvader start de M ook op dat tijdstip maar ik ben er denk ik een uur of 12 wel. Mooi nog even bij "Annie's verjaardag" op het terras is vlakbij de finish.
Klopt, lekker door de Franse heuvels hobbelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik met team 265 Van Dijk Educatie
Dan lopen jullie vanaf Parijs denk ik?
Jezelf dus tijden lang voor de gek gehouden met een ongeldig PRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Een paar tellen maar, maar een PR is een PR. En het vorige PR liep ik op een veel te kort parcours
Ja vanmiddag, in de BBQ.quote:
Het is er prachtig weer voor, maar krijg je geen zware benen van fietsen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk wil ik een rondje lopen. Maar gelet op alle ongemakjes afgelopen weken en 10EM wedstrijdje morgen ga ik maar verstandig zijn. Straks lekker kilometertje of 20 fietsen in het zonnetje.
Alles aan mij is zwaar, daarom ga ik fietsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is er prachtig weer voor, maar krijg je geen zware benen van fietsen?
Nou moet je niet met waterdichte argumenten komen, daar is het internet niet voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alles aan mij is zwaar, daarom ga ik fietsen.
Pittig! In hoeveel kilometer?quote:
Ja en neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jezelf dus tijden lang voor de gek gehouden met een ongeldig PR
In 29 kilometer bij de Trail d'Esneuxquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:59 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pittig! In hoeveel kilometer?
Ik hoop er morgen zo'n 500 te kunnen maken. Mooie route over de Posbank in gedachten, waarbij ik elke bult twee keer pak
Nice de Posbank, wij komen daar altijd veel met scouting. Echt prachtig gebiedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:59 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pittig! In hoeveel kilometer?
Ik hoop er morgen zo'n 500 te kunnen maken. Mooie route over de Posbank in gedachten, waarbij ik elke bult twee keer pak
* Murmeli snapt nu pas de sneue trailquote:
Esneux dat is bij de Oerthe toch? Gingen we vroeger vaak kamperen met mijn ouders. Nog hopeloos verdwaald geweest in de bergenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nice de Posbank, wij komen daar altijd veel met scouting. Echt prachtig gebied
Het herenmodel van dezelfde schoen. Zit bij mij beter, al snap ik niet waarom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:16 schreef Quoi het volgende:
Goed zo BE![]()
Ik ga die elastieken veters er trouwens uit raggen. Geen succes. Na vaak loshalen toch te strak. Gister weer een slapende voet na 4km.
En eigenlijk, stiekem, wil ik nieuwerds! Met volledige teenruimte![]()
Iemand nog een mooi alternatief voor Nimbus 15/16?
Mais oui!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Esneux dat is bij de Oerthe toch? Gingen we vroeger vaak kamperen met mijn ouders. Nog hopeloos verdwaald geweest in de bergen
Yup. Volgens mij moet dat ook als je als nieuw team mee wilde doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, lekker door de Franse heuvels hobbelen
Jullie vanaf Hamburg dan?
Huh? Was dat ding om je pols?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, die werkt:
[ afbeelding ]
Erg benieuwd hoe het grafiekje van morgen eruit gaat zien.
Inderdaad een heel mooi stuk van ons land, inclusief 2,5 haarspeldbochtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nice de Posbank, wij komen daar altijd veel met scouting. Echt prachtig gebied
Oh heerlijk dat je er zo dichtbij woont.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:47 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Inderdaad een heel mooi stuk van ons land, inclusief 2,5 haarspeldbocht![]()
En dat alles op 15 min hardlopen van m'n huis.
Jepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Optische sensor?
Doe eens wat specs delenHeb een schurfthekel aan die borstband...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |