Ik heb er net 1 besteld toevallig maar wil je je eigen shirt laten bedrukken of shirt daar aanschaffen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef _MvN_ het volgende:
Iemand een adres waar ik een hardloopshirt kan laten bedrukken?
Runners World bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef _MvN_ het volgende:
Iemand een adres waar ik een hardloopshirt kan laten bedrukken?
Als het een functioneel shirt is hoeft het geen eigen aanschaf te zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 besteld toevallig maar wil je je eigen shirt laten bedrukken of shirt daar aanschaffen?
Ah nee, kan je beter van Yuki nemenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als het een functioneel shirt is hoeft het geen eigen aanschaf te zijn.
Tnx Yuki
Klopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geloof dat hij niet gaat. Heeft nog au aan de enkel
Achteraf welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooie tijd!!
En dat op z'n relax, met spierpijn én heuveltjes
[..]
PR
Maar belangrijker: lol gehad?
Ah dat valt nog te bezien met die warmte, maar we maken er in ieder geval de leukste 10 ooit van!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vooral omdat jij je beste 10 ooit gaat lopen in Leiden!
Precies! Giiiijjjss. Ik zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah dat valt nog te bezien met die warmte, maar we maken er in ieder geval de leukste 10 ooit van!
Hoe gaat het bij jou na alle loopjes? Nog lekker fit?
Misschien zie ik je morgen nog, ik ben denk ik in het lichtblauw met zwarte korte broek en een nummer met de naam "Giiiijjsss" er op.
Nee, ik heet geen Gijs maar het klinkt leuk als de mensen je na roepen
Pff ja laat is dat toch? Warmste moment van de dag iig. Heb het liever maar achter de rug en dan verder biertje drinkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies! Giiiijjjss. Ik zal het in de gaten houdenMijn fantasie ging er ook even vandoor toen ik zelf de naam op mijn startnummer mocht invullen (supergrover!), maar heb toch maar mijn eigen naam gedaan.
Ja so far so good. Ben mijn bed nog niet uit. Spierpijn is er nog, geloof ik. We starten gelukkig om ca 14:30 pas!
Idd. Jammer! HM van meneer start 10:30 dus ik ben weer lekker bezig de hele dag..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pff ja laat is dat toch? Warmste moment van de dag iig. Heb het liever maar achter de rug en dan verder biertje drinken
Hoogtemetersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:03 schreef hatsaflats het volgende:
Voor de hoogtemeterjunkies onder ons:
http://tweakers.net/nieuw(...)-op-fietsroutes.html
Kun je in ieder geval mooi je hoogtetrainingen op asfalt plannen.
Mijn schoonvader start de M ook op dat tijdstip maar ik ben er denk ik een uur of 12 wel. Mooi nog even bij "Annie's verjaardag" op het terras is vlakbij de finish.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd. Jammer! HM van meneer start 10:30 dus ik ben weer lekker bezig de hele dag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |