abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 18 mei 2014 @ 12:07:44 #41
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_140084156
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hebben veel mensen hier dan echt last van?
Ik heb een perfect helder zicht als ik naar de lucht kijk. Puur blauw, geen gekke vliegende dingetjes.
Ik heb het praktisch altijd :Y
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_140089891
quote:

Ik heb een perfect helder zicht als ik naar de lucht kijk. Puur blauw, geen gekke vliegende dingetjes.
Jonge mensen vaak nog niet, maar je krijgt ze meestal wel als je ouder wordt. Dan weet je nu alvast dat het onschuldig is.

Tenzij het plots heel veel is (als een waterval), dan direct een arts bezoeken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140107573
Buurman en Buurman praten niet in (de meeste) andere landen :o

Dit:
is toch veel beter dan dit:
Door die stemmen was (en is) het juist zo geniaal :o
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_140116721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 06:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Op het centraal station in Utrecht en op stations in andere steden heb je uiteraard toiletten.

Aan de muur hangt naast het toiletpapier ook een dispenser met vloeistof om de toiletbril te reinigen:

[ afbeelding ]

Ik sprayde het vloeistof altijd op een stuk toiletpapier en maakte dan de toiletbril schoon, maar ik doe dit al jaren fout!

Als je op de knop van de dispenser drukt, dan sprayt deze gericht op de toiletbril! Even een papiertje over de bril halen en klaar.
de vloeistof.
Maar verder vind ik dit eerder een noodzakelijke gebruiksaanwijzing dan pas na jaaren begrepen feit.
Dank voor de uitleg. Waarom staat die er in Utrecht niet bij?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140117555
quote:
11s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Buurman en Buurman praten niet in (de meeste) andere landen :o

Dit:
is toch veel beter dan dit:
Door die stemmen was (en is) het juist zo geniaal :o
Volgens mij heb ik de eerste aflevering wel beter gehoord/gezien.
Maar inderdaad: die stemmen maakten het wel beter.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  roze maandag 19 mei 2014 @ 00:57:41 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140117923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 06:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Op het centraal station in Utrecht en op stations in andere steden heb je uiteraard toiletten.

Aan de muur hangt naast het toiletpapier ook een dispenser met vloeistof om de toiletbril te reinigen:

[ afbeelding ]

Ik sprayde het vloeistof altijd op een stuk toiletpapier en maakte dan de toiletbril schoon, maar ik doe dit al jaren fout!

Als je op de knop van de dispenser drukt, dan sprayt deze gericht op de toiletbril! Even een papiertje over de bril halen en klaar.
:o :o Ik doe het ook al jaren fout _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_140118024
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:o :o Ik doe het ook al jaren fout _O-
Trouwens: wat een overdreven en ziektebevorderend systeem is dit eigenlijk.
Het bevordert de evolutie van antibioticaresistente organismen.
pi_140118193
quote:

[..]

Heb het soms maar geen last van. Ook geen idee hoe vaak ik ze zie.
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2014 @ 01:53:17 #49
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140118684
Na meer dan 10 jaar snap ik eindelijk de slogan van de school waar ik toen heen ging: "Jouw toekomst in goede banen"

:') ;(
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 19 mei 2014 @ 02:05:17 #50
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_140118758
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 19 mei 2014 @ 03:28:23 #51
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_140119089
M'n pa had het in m'n puberjaren wel eens over levenservaring. Destijds vond ik dat een dooddoener, maar nu heel wat jaren later begrijp ik wat hij daarmee bedoelde :D
pi_140119540
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 03:28 schreef Mano_ het volgende:
M'n pa had het in m'n puberjaren wel eens over levenservaring. Destijds vond ik dat een dooddoener, maar nu heel wat jaren later begrijp ik wat hij daarmee bedoelde :D
Daar komen we allemaal pas jaaaaaaaaaren later achter :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 09:58:52 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_140121673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef BlueJeans het volgende:
Die dingetjes die je ziet: dat zijn je eigen witte bloedcellen als je naar de blauwe lucht kijkt. Dacht altijd dat het stof was. Pas gisteren achter gekomen :o

[ afbeelding ]
Het zijn zeker niet altijd witte bloedcellen ik heb er 1 die al jaren er hetzelfde uitziet, en dat is (voor zover ik weet) een klein krasje op mijn hoornvlies.... Een witte bloedcel zit nooit jaren op dezelfde plek.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 10:03:08 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_140121803
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Trouwens: wat een overdreven en ziektebevorderend systeem is dit eigenlijk.
Het bevordert de evolutie van antibioticaresistente organismen.
Ik denk niet dat er antibiotica in zit hoor gewoon zeep/chloor/alcohol die maken de bacteriën zo kapot dat ze er geen resistentie tegen in kunnen bouwen. Bij antibiotica kan dat wel omdat die altijd relatief mild zijn, je moet als je het slikt namelijk zelf wel blijven leven.Zelfs erg resistente bacterie kan namelijk nog steeds niet tegen zeep of een half uurtje bij 120°C enzo.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:25:30 #55
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_140122336
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het zijn zeker niet altijd witte bloedcellen ik heb er 1 die al jaren er hetzelfde uitziet, en dat is (voor zover ik weet) een klein krasje op mijn hoornvlies.... Een witte bloedcel zit nooit jaren op dezelfde plek.
Het zijn toch schilfertjes die aan de binnenkant van je oog zijn losgeraakt en nu dan 'rondzwemmen' in het vloeistof (kamervocht) van je oog? Daarom lopen ze ook een beetje achter op de beweging van je oog..
Robert Moog died for our synths
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 12:07:11 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_140125181
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Het zijn toch schilfertjes die aan de binnenkant van je oog zijn losgeraakt en nu dan 'rondzwemmen' in het vloeistof (kamervocht) van je oog? Daarom lopen ze ook een beetje achter op de beweging van je oog..
Ik denk dat er verschillende zijn... die van mij zit op een vaste plek en ik kan er net niet op focussen dus moet net iets te dicht voor of achter mijn lens liggen. Hij lijkt te bewegen maar hij zit te constant op 1 plaats om een bewegend ding te zijn.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:30:22 #57
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_140125855
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat er verschillende zijn... die van mij zit op een vaste plek en ik kan er net niet op focussen dus moet net iets te dicht voor of achter mijn lens liggen. Hij lijkt te bewegen maar hij zit te constant op 1 plaats om een bewegend ding te zijn.
Ja klopt, ik bedenk me ook dat die dingen die ik bedoel er meer uitzien als vage zwarte streepjes :P
Robert Moog died for our synths
pi_140197004
Nog over dat wcschoonmaalspul

pi_140197324
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nog over dat wcschoonmaalspul

[ afbeelding ]
Ik vond het 'direct op de bril sprayen' idee ook al gek. Meestal hangen ze daar helemaal niet goed voor en spray je ook nog eens de hele vloer onder. Lekker.
pi_140197488
Miami Beach is blijkbaar geen wijk in Miami. Het is een zelfstandige stad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')