Ik heb het praktisch altijdquote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hebben veel mensen hier dan echt last van?
Ik heb een perfect helder zicht als ik naar de lucht kijk. Puur blauw, geen gekke vliegende dingetjes.
Jonge mensen vaak nog niet, maar je krijgt ze meestal wel als je ouder wordt. Dan weet je nu alvast dat het onschuldig is.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een perfect helder zicht als ik naar de lucht kijk. Puur blauw, geen gekke vliegende dingetjes.
de vloeistof.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Op het centraal station in Utrecht en op stations in andere steden heb je uiteraard toiletten.
Aan de muur hangt naast het toiletpapier ook een dispenser met vloeistof om de toiletbril te reinigen:
[ afbeelding ]
Ik sprayde het vloeistof altijd op een stuk toiletpapier en maakte dan de toiletbril schoon, maar ik doe dit al jaren fout!
Als je op de knop van de dispenser drukt, dan sprayt deze gericht op de toiletbril! Even een papiertje over de bril halen en klaar.
Volgens mij heb ik de eerste aflevering wel beter gehoord/gezien.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Buurman en Buurman praten niet in (de meeste) andere landen
Dit:
is toch veel beter dan dit:
Door die stemmen was (en is) het juist zo geniaal
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Op het centraal station in Utrecht en op stations in andere steden heb je uiteraard toiletten.
Aan de muur hangt naast het toiletpapier ook een dispenser met vloeistof om de toiletbril te reinigen:
[ afbeelding ]
Ik sprayde het vloeistof altijd op een stuk toiletpapier en maakte dan de toiletbril schoon, maar ik doe dit al jaren fout!
Als je op de knop van de dispenser drukt, dan sprayt deze gericht op de toiletbril! Even een papiertje over de bril halen en klaar.
Trouwens: wat een overdreven en ziektebevorderend systeem is dit eigenlijk.quote:
Heb het soms maar geen last van. Ook geen idee hoe vaak ik ze zie.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar komen we allemaal pas jaaaaaaaaaren later achterquote:Op maandag 19 mei 2014 03:28 schreef Mano_ het volgende:
M'n pa had het in m'n puberjaren wel eens over levenservaring. Destijds vond ik dat een dooddoener, maar nu heel wat jaren later begrijp ik wat hij daarmee bedoelde
Het zijn zeker niet altijd witte bloedcellen ik heb er 1 die al jaren er hetzelfde uitziet, en dat is (voor zover ik weet) een klein krasje op mijn hoornvlies.... Een witte bloedcel zit nooit jaren op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef BlueJeans het volgende:
Die dingetjes die je ziet: dat zijn je eigen witte bloedcellen als je naar de blauwe lucht kijkt. Dacht altijd dat het stof was. Pas gisteren achter gekomen
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er antibiotica in zit hoor gewoon zeep/chloor/alcohol die maken de bacteriën zo kapot dat ze er geen resistentie tegen in kunnen bouwen. Bij antibiotica kan dat wel omdat die altijd relatief mild zijn, je moet als je het slikt namelijk zelf wel blijven leven.Zelfs erg resistente bacterie kan namelijk nog steeds niet tegen zeep of een half uurtje bij 120°C enzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Trouwens: wat een overdreven en ziektebevorderend systeem is dit eigenlijk.
Het bevordert de evolutie van antibioticaresistente organismen.
Het zijn toch schilfertjes die aan de binnenkant van je oog zijn losgeraakt en nu dan 'rondzwemmen' in het vloeistof (kamervocht) van je oog? Daarom lopen ze ook een beetje achter op de beweging van je oog..quote:Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het zijn zeker niet altijd witte bloedcellen ik heb er 1 die al jaren er hetzelfde uitziet, en dat is (voor zover ik weet) een klein krasje op mijn hoornvlies.... Een witte bloedcel zit nooit jaren op dezelfde plek.
Ik denk dat er verschillende zijn... die van mij zit op een vaste plek en ik kan er net niet op focussen dus moet net iets te dicht voor of achter mijn lens liggen. Hij lijkt te bewegen maar hij zit te constant op 1 plaats om een bewegend ding te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het zijn toch schilfertjes die aan de binnenkant van je oog zijn losgeraakt en nu dan 'rondzwemmen' in het vloeistof (kamervocht) van je oog? Daarom lopen ze ook een beetje achter op de beweging van je oog..
Ja klopt, ik bedenk me ook dat die dingen die ik bedoel er meer uitzien als vage zwarte streepjesquote:Op maandag 19 mei 2014 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat er verschillende zijn... die van mij zit op een vaste plek en ik kan er net niet op focussen dus moet net iets te dicht voor of achter mijn lens liggen. Hij lijkt te bewegen maar hij zit te constant op 1 plaats om een bewegend ding te zijn.
Ik vond het 'direct op de bril sprayen' idee ook al gek. Meestal hangen ze daar helemaal niet goed voor en spray je ook nog eens de hele vloer onder. Lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nog over dat wcschoonmaalspul
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |