Madras is een plaats?quote:Madras / Chennai
En Sri Lanka was Ceylonquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef Beavis het volgende:
Mag ik een aanvulling doen op de oude/nieuwe landnamen:
Zimbabwe was Rhodesië
Namibië was Suidwes Afrika
Tenzij het Kip madras isquote:
Weet je eigenlijk ook hoe Fanta ontstaan is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
En Fanta is van Coca Cola. Weet ik pas sinds jaar of 2
Neequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk ook hoe Fanta ontstaan is?
Het is ontwikkeld toen tijdens de Tweede Wereldoorlog het vrijwel onmogelijk was om de siroop voor Coca Cola te importeren in Duitsland.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is ontwikkeld toen tijdens de Tweede Wereldoorlog het vrijwel onmogelijk was om de siroop voor Coca Cola te importeren in Duitsland.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fanta#History
Zie ook de Topicreeks: Leuke weetjes voor dit soort weetjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is ontwikkeld toen tijdens de Tweede Wereldoorlog het vrijwel onmogelijk was om de siroop voor Coca Cola te importeren in Duitsland.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fanta#History
Oh, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie ook de Topicreeks: Leuke weetjes voor dit soort weetjes
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
En Fanta is van Coca Cola. Weet ik pas sinds jaar of 2
quote:
wat is die linksonder kellogs?quote:
General Millsquote:
Ik heb dus serieus op het punt te staan om je te verbeteren...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef thabit het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat het station "Den Haag Holland Spoor" is in plaats van "Den Haag Hollands Spoor".
nooit van gehoordquote:
Ik sprak het altijd uit als "dandeleon" ipv "dandy-lion"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik snapte ineens waar het Engelse woord "Dandelion" vandaan komt!
Ik kwam erachter dat in Duitsland een paardenbloem "Lowenzahn" genoemd wordt. Leeuwentand dus.
Zeg dat nu in het Frans: Dent de Lion -> "Dan-de-lion".
Yup.
Nestea staat bij zowel Coca-Cola als Nestléquote:
En Minute Maid staat er niet bij. Dat is ook van Coca-Cola.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nestea staat bij zowel Coca-Cola als Nestlé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop