proestquote:Op zondag 18 mei 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:
Maaskant heeft de basis voor dit succes gelegd
Nee, wedstrijd af.quote:
Luxemburg is ook al 'Europa ingaan'.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope spelen dan 2e voorronde EL en gaan er dan kansloos uit tegen de #4 van Luxemburg. De media doen ons geloven dat "Europa in gaan" meteen de groepsfase betekend
Dit is inderdaad wel heel treurig. Als je AZ-supporter bent en nu kapt met de wedstrijd, verdien je het niet supporter te zijn.quote:
Een doelpuntje van AZ en het is weer spannend.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef Zorro het volgende:
Dordrecht Sparta had nog spanning op heteind, de rest zijn maar saaie potjes met dat scoreverloop.
quote:
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel treurig. Als je AZ-supporter bent en nu kapt met de wedstrijd, verdien je het niet supporter te zijn.
Nee, ik walg van je.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?Dat jullie nu alle wedstrijden van alle clubs altijd kijken.
Nou vooruit, ik geef het nog een klein kansje.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een doelpuntje van AZ en het is weer spannend.
Je bekijkt het maar, nu blijf ik kijken en posten ook.quote:
Ben je nou AZ-fan of niet? Zo ja, dan is een playoff-finale als deze toch een prioriteit voor je? Althans, dat zou je denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?Dat jullie nu alle wedstrijden van alle clubs altijd kijken.
Graag gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |