Precies.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
ahja... en bij AZ zit dit anders?
Die hebben sowieso meer kans op een gunstige lotingquote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
ahja... en bij AZ zit dit anders?
Inderdaad, daardoor hebben ze een betere coëfficiënt en loten ze beter.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]ohja..... klinkt als een goed verhaal.
Dat verleden verhaal altijd....quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4 keer kwartfinale EL afgelopen 10 jaar.
Kent u deze nog?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4 keer kwartfinale EL afgelopen 10 jaar.
edit: één keer daarvan halve finale.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kent u deze nog?
2-1 in Lissabon, en dan dit. Wat een kutmanier om eruit te vliegen. PSV had bijna iets soortgelijks met Milan dat jaar.
nope spelen dan 2e voorronde EL en gaan er dan kansloos uit tegen de #4 van Luxemburg. De media doen ons geloven dat "Europa in gaan" meteen de groepsfase betekendquote:
-edit- Correcte tussenstand, u bent een held.quote:
proestquote:Op zondag 18 mei 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:
Maaskant heeft de basis voor dit succes gelegd
Nee, wedstrijd af.quote:
Luxemburg is ook al 'Europa ingaan'.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope spelen dan 2e voorronde EL en gaan er dan kansloos uit tegen de #4 van Luxemburg. De media doen ons geloven dat "Europa in gaan" meteen de groepsfase betekend
Dit is inderdaad wel heel treurig. Als je AZ-supporter bent en nu kapt met de wedstrijd, verdien je het niet supporter te zijn.quote:
Een doelpuntje van AZ en het is weer spannend.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef Zorro het volgende:
Dordrecht Sparta had nog spanning op heteind, de rest zijn maar saaie potjes met dat scoreverloop.
quote:
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel treurig. Als je AZ-supporter bent en nu kapt met de wedstrijd, verdien je het niet supporter te zijn.
Nee, ik walg van je.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?Dat jullie nu alle wedstrijden van alle clubs altijd kijken.
Nou vooruit, ik geef het nog een klein kansje.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een doelpuntje van AZ en het is weer spannend.
Je bekijkt het maar, nu blijf ik kijken en posten ook.quote:
Ben je nou AZ-fan of niet? Zo ja, dan is een playoff-finale als deze toch een prioriteit voor je? Althans, dat zou je denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn eigen dag indelen?Dat jullie nu alle wedstrijden van alle clubs altijd kijken.
Graag gedaan.quote:
Het kan raar lopen in de voetbalwereld.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus in the end mag AZ het langste seizoen hebben, maar grijpt ze wel gewoon overal naast.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Deze misser kan ik toevoegen aan mijn Zivkovic-gifmap. Wat een middelmatige speler.
quote:
Ik heb het aangekondigd.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
Die Zivkovic kan er he-le-maal niets van. Hij is de Warner Hahn onder de spitsen. Ik heb een gifjes verzameling om mij te backen.
Het is toch minder leuk om te kijken als ze achter staan? Als ik nou in het stadion had gezeten had ik nog kunnen 'supporteren'. Dat werkt vanachter m'n PC niet echt hè. Als het er naar uit ziet dat ze gaan verliezen ga ik liever wat anders doen en kijk ik later een samenvatting. Ik vind het echt kul dat omdat ik voor AZ ben ik het moet zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je nou AZ-fan of niet? Zo ja, dan is een playoff-finale als deze toch een prioriteit voor je? Althans, dat zou je denken.
DOnderdag ook al, AZ-supporters die 5-10min voor tijd het stadion al verlatenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel treurig. Als je AZ-supporter bent en nu kapt met de wedstrijd, verdien je het niet supporter te zijn.
Dat gebeurt echt overal.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
DOnderdag ook al, AZ-supporters die 5-10min voor tijd het stadion al verlaten![]()
Niet zo massaal. Oke, misschien bij Fietstas, maar daar is het stadion standaard leeg.quote:
Jammer, anders kon ik afgeven op Kuipers. Tenslotte wilde ik nog even mededelen dat ik friet heb.quote:
*Ten slottequote:Op zondag 18 mei 2014 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer, anders kon ik afgeven op Kuipers. Tenslotte wilde ik nog even mededelen dat ik friet heb.
Het is patat maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer, anders kon ik afgeven op Kuipers. Tenslotte wilde ik nog even mededelen dat ik friet heb.
GGMM zet zichzelf weer mooi voor lul.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #361 Roda
Eén keer = altijd.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #361 Roda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |