abonnement Unibet Coolblue
pi_140003035


SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van alle crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingsprijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal 2000,- storten als je geld wil storten.
bitstamp.net: handelen in Bitcoin
Mintpal en Cryptsy zijn de belangrijkste exchanges voor het traden van verschillende altcoins.

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
http://bitcoin.clarkmoody.com
www.preev.com

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Wil je eigenlijk alleen proberen?

quote:
If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
https://www.bitsim.net/








quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:

Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Forcefield City Bewoner
pi_140003416
zou darkcoin morgen nog verder zakken? even mijn glazenbol bekijken :D
hoi
pi_140003570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:57 schreef apacalipto het volgende:
zou darkcoin morgen nog verder zakken? even mijn glazenbol bekijken :D
Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.

Ik denk dat serieus rijke mensen echt niet op bitcoin zitten te wachten waarbij iedereen kan zien waaraan ze het uitgeven en wat ze nog hebben. Met dark coin is je wallet anoniem en kan je niet zien wie wat naar wie overmaakt. Ik hou het iig nog een tijd aan.
pi_140003679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.

Ik denk dat serieus rijke mensen echt niet op bitcoin zitten te wachten waarbij iedereen kan zien waaraan ze het uitgeven en wat ze nog hebben. Met dark coin is je wallet anoniem en kan je niet zien wie wat naar wie overmaakt. Ik hou het iig nog een tijd aan.
zit je er op moment nog in dan?
hoi
pi_140003731
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef apacalipto het volgende:

[..]

zit je er op moment nog in dan?
Ja, ik ben all in gegaan in DRK wat ik nog had liggen bij MintPal, en ik heb besloten af te stappen van traden. Kost te veel tijd, en te weinig winst.
pi_140003858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:04 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Ja, ik ben all in gegaan in DRK wat ik nog had liggen bij MintPal, en ik heb besloten af te stappen van traden. Kost te veel tijd, en te weinig winst.
mmm ben het wel met je eens dat ze met iets unieks bezig zijn, maar zolang het er nog niet is geeft het me toch een beetje het scharmbeck worldcoin 2.0 gevoel.
hoi
pi_140003895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef apacalipto het volgende:

[..]

mmm ben het wel met je eens dat ze met iets unieks bezig zijn, maar zolang het er nog niet is geeft het me toch een beetje het scharmbeck worldcoin 2.0 gevoel.
Dat klopt :). En daar ben ik flink mee in het schip gegaan :p
pi_140003928
iets met een ezel en een steen :P ik ga er een nachtje over slapen voor ik weer aan darkcoin kom denk ik ;)
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:11:22 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140004022
ZET doet het lekker met mijn 0.08btc, die kan idd op de zwarte lijst :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140004064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef apacalipto het volgende:
iets met een ezel en een steen :P ik ga er een nachtje over slapen voor ik weer aan darkcoin kom denk ik ;)
Doen! ;-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:19:40 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140004378
Est. Total BTC
0.24311908

Nog een pump die goed uitpakt en ik ben erdoor; de eerste mijlpaal sinds de zwarte bladzijde :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140004392
Wie zit PLC te pumpen.
Forcefield City Bewoner
pi_140004430
ik keek even naar die mzc coin waar de pump was, maar als je daar 1 bitcoin indrukt krijg je die er volgens mij nooit meer goed uit boven aan de pump... veel te kleine aantallen.
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:22:14 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140004489
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef apacalipto het volgende:
ik keek even naar die mzc coin waar de pump was, maar als je daar 1 bitcoin indrukt krijg je die er volgens mij nooit meer goed uit boven aan de pump... veel te kleine aantallen.
Je bent er duidelijk te lang uit geweest. Tegenwoordig delen wij alles op een handelen we met kleine porties ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140004502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef apacalipto het volgende:
ik keek even naar die mzc coin waar de pump was, maar als je daar 1 bitcoin indrukt krijg je die er volgens mij nooit meer goed uit boven aan de pump... veel te kleine aantallen.
MZC was ook een ongelukkige coin.
Forcefield City Bewoner
pi_140004609
Wat gebeurt er allemaal met BC?
జ్ఞ‌ా
pi_140004618
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent er duidelijk te lang uit geweest. Tegenwoordig delen wij alles op een handelen we met kleine porties ;)
tja maar dan schiet het met de winsten ook niet op :P
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:27:08 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140004738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef apacalipto het volgende:

[..]

tja maar dan schiet het met de winsten ook niet op :P
Vraag Rois eens hoe hij is begonnen ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140004855
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vraag Rois eens hoe hij is begonnen ;)
:7 met 0.009 btc
Forcefield City Bewoner
pi_140004889
Opbouwen is the key to all games. Poker, trading, alleen men-erger-je-niet wil niet vlotten. Dan moet je gewoon 6 gooien.
Forcefield City Bewoner
pi_140004892
wuuuut en hoeveel heb je ongeveer mee verdient?
hoi
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:39:16 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140005204
Ik ben trouwens met nog minder begonnen maar heb de alles of niks tactiek gebruikt, toen het nog kon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140005581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef apacalipto het volgende:
wuuuut en hoeveel heb je ongeveer mee verdient?
Ik?
Ik sta nu op 1.76btc
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 23:50:35 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140005620
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik?
Ik sta nu op 1.76btc
Jij gaat echt hard nu :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140005717
aah kijk dat is toch een leuk zakcentje wel ;), ja doe mij oktober 2013 ook maar terug. gingen we 500% omhoog in paar dagen :P
hoi
pi_140005861
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij gaat echt hard nu :')
Niet te houweeeeeeeeeeeeee
Maar ik kijk en wacht vaak meer af dan ik doe. En in pricipe 'werk' ik wel 14 uur per dag he :P
En traden in de nachten is echt veel lekkerder. Weinig afleiding enzo.
Forcefield City Bewoner
pi_140005897
Je leefritme gaat kapot maar ach. Ik vind het leuk en het levert wat op. Prima zo.
Forcefield City Bewoner
pi_140005917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Niet te houweeeeeeeeeeeeee
Maar ik kijk en wacht vaak meer af dan ik doe. En in pricipe 'werk' ik wel 14 uur per dag he :P
En traden in de nachten is echt veel lekkerder. Weinig afleiding enzo.
haha ja ik trade het meeste op school eigenlijk ;) gewoon op achtergrond tijdens de lessen beetje heen en weer schuiven :)
hoi
pi_140005961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Je leefritme gaat kapot maar ach. Ik vind het leuk en het levert wat op. Prima zo.
haha ja mja als je het om zou rekenen naar loondienst kun je tijd/geld beter werken. mja het kan vanaf de bank he :P
hoi
pi_140005962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef apacalipto het volgende:

[..]

haha ja ik trade het meeste op school eigenlijk ;) gewoon op achtergrond tijdens de lessen beetje heen en weer schuiven :)
Ik zit op het moment een beetje zonder werk mn neus leeg te vreten.
En ik heb bakken tijd om me te verdiepen hierin. Loop ook al mee sinds topic #3 :P
Moet zeggen dat ik ook niet achterlijk ben, en dat ik een prima strategie voor mezelf heb bedacht die donders goed werkt.
Forcefield City Bewoner
pi_140006022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zit op het moment een beetje zonder werk mn neus leeg te vreten.
En ik heb bakken tijd om me te verdiepen hierin. Loop ook al mee sinds topic #3 :P
Moet zeggen dat ik ook niet achterlijk ben, en dat ik een prima strategie voor mezelf heb bedacht die donders goed werkt.
waarom leg je niet paar bitcoin meer in dan? als je toch de tijd hebt en over goede methode :)
hoi
pi_140006026
En bovenal: ik vind het ook gewoon echt leuk om te doen. ben gedreven om de 2 btc te bereiken :P
Forcefield City Bewoner
pi_140006084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:01 schreef apacalipto het volgende:

[..]

waarom leg je niet paar bitcoin meer in dan? als je toch de tijd hebt en over goede methode :)
ik wil de 1000 euro bereiken om van de zomer met m'n vriendin van op vakantie te gaan. Woon al 5 jaar samen en zit nu al een jaar thuis te niksen terwijl zij sinds een jaar fulltime werkt, dus het zou mooi zijn als niet zij, maar ik voor de vakantie opdraait ;)
Nobel ben ik he :P
Ik speel met een doel ;)
Forcefield City Bewoner
pi_140006125
haha dat is inderdaad nobel maar dan kom je terug en is al je speelgeld op!Dan ga je je vervelen :P maar ik respecteer je doel zeker. dat zou mooie verassing zijn. al mooi land uitgezocht?
hoi
pi_140006222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef apacalipto het volgende:
haha dat is inderdaad nobel maar dan kom je terug en is al je speelgeld op!Dan ga je je vervelen :P maar ik respecteer je doel zeker. dat zou mooie verassing zijn. al mooi land uitgezocht?
maakt niet uit. Ik kan van 0.01, gewoon 1 maken :P

En zelfde soort vakantie als 2 jaar geleden. Rondje: Nederland-Belgie-Frankrijk-Italie-Zwitserland-Duitsland-Belgie-Nederland. Heerlijk is dat. Auto inlaaien en op de bonnefooi naar het buitenland rijden. Elke avond plannen waar je dag erop heen gaat en niet verder denken dan dat. Een vriend van me woont in Zwitserland, dus dat doen we ook nog even een dag of 3 aan.
En super vrije vakantie waarin niks vast staat en niks moet. Echt heerlijk.
Forcefield City Bewoner
pi_140006318
HET IS WEER PRINTSCREENTIJD
Forcefield City Bewoner
pi_140006425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:

[..]

maakt niet uit. Ik kan van 0.01, gewoon 1 maken :P

En zelfde soort vakantie als 2 jaar geleden. Rondje: Nederland-Belgie-Frankrijk-Italie-Zwitserland-Duitsland-Belgie-Nederland. Heerlijk is dat. Auto inlaaien en op de bonnefooi naar het buitenland rijden. Elke avond plannen waar je dag erop heen gaat en niet verder denken dan dat. Een vriend van me woont in Zwitserland, dus dat doen we ook nog even een dag of 3 aan.
En super vrije vakantie waarin niks vast staat en niks moet. Echt heerlijk.
dat is een mooi rondje inderdaad, aardig wat auto uurtjes! Zijn mooie landen :) vriend in zwitersland scheelt weer wat in je bitcoin budget he :P kun je dat houden voor de handel.

Maar ik ga naar bed! succes nog met traden vannacht ;) ik blijf denk ik even in bitcoin....
hoi
pi_140006474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef apacalipto het volgende:

[..]

dat is een mooi rondje inderdaad, aardig wat auto uurtjes! Zijn mooie landen :) vriend in zwitersland scheelt weer wat in je bitcoin budget he :P kun je dat houden voor de handel.

Maar ik ga naar bed! succes nog met traden vannacht ;) ik blijf denk ik even in bitcoin....
3300 km was het ;-)

Dank! en truste ;)
Forcefield City Bewoner
pi_140006885
Chech dat orderbook van FLT!
pi_140006901
Gvd. Mn buyorder op Mzc vergeten weg te halen. Nu zit ik met 200k van die dingen.

EditL oh de buy stond op 37, valt nog niet tegen dan.
Forcefield City Bewoner
pi_140007097
Jij maakt zelfs nog winst als je fouten maakt
pi_140007201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:41 schreef edraket31 het volgende:
Jij maakt zelfs nog winst als je fouten maakt
Ja bizar is dat :P
Elke dag zie ik mn aantal btc stijgen, soms geen idee waarom. _O-
Maar vorige week nog zat ik nog in 13 coins. nu nog maar in 2. wel muurvast :P maar wil ook niet sellen met verlies bij die.
Forcefield City Bewoner
pi_140007288
Mzc komt vanzelf wel weer boven de 50. Kijk wel wat ik met die rommel doe :')
Forcefield City Bewoner
pi_140007665
Dark is flink aan het herstellen en corrigeren. Dat zat er wel in natuurlijk.
Forcefield City Bewoner
pi_140007799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.

Ik denk dat serieus rijke mensen echt niet op bitcoin zitten te wachten waarbij iedereen kan zien waaraan ze het uitgeven en wat ze nog hebben. Met dark coin is je wallet anoniem en kan je niet zien wie wat naar wie overmaakt. Ik hou het iig nog een tijd aan.
Euj. Jij hebt toch die site in elkaar gedraaid met die coins en die ratio?
Inmiddels is AC weer terug en zijn er een paar nieuwe coins bijgekomen zoals XXL en Naut.
Misschien kun je die ff toevoegen :)
Forcefield City Bewoner
pi_140008625
Even spammen... aanstaande maandag in Amsterdam:



quote:
Met de schuldencrisis is duidelijk geworden dat het huidige financieel stelsel niet langer houdbaar is. Centrale bankbalansen zijn groter opgeblazen dan ooit, zonder zichtbaar herstel.

Zowel cryptovaluta als goud beloven een monetaire revolutie te ontketenen die een monetaire apocalyps kan afwenden; welk van deze twee opties heeft de toekomst om mensen weer een stabiele munt te geven die haar waarde behoudt?

Bitcoin heeft in 2013 een enorme waardestijging laten zien. In haar schaduw is een heel universum aan cryptovaluta ontstaan. Is de Bitcoin “as good as gold” of zijn cryptovaluta een voorbijgaande rage?

Goud is in 1971 losgelaten als monetair anker, zit er nog toekomst in dit “barbaars relikwie” of zitten we definitief in een post-goud tijdperk?

Op deze avond zullen Willem Middelkoop en Charif Mews de degens kruisen om er achter te komen welk van deze valuta de toekomst heeft.

Willem Middelkoop is oprichter van het Commodity Discovery Fund en publicist. Hij verwierf landelijke bekendheid als marktcommentator bij RTLZ. Middelkoop waarschuwde in zijn eerste boek "Als de dollar valt" (2007) voor een naderende kredietcrisis. In de jaren er na verschenen "De permanente oliecrisis" (2008) en "Overleef de kredietcrisis" (2009) en "Goud en het geheim van geld" (2012) en The Big Reset (2013). In totaal verkocht hij meer dan 100.000 exemplaren van zijn boeken.

Charif Mews is kandidaat voor het Europees parlement namens de Piratenpartij. Met een wiskundige achtergrond en een liefde voor programmeren, politiek, ondernemen en psychologie is hij bezig om een betere wereld te realiseren. Een transparantere wereld mét bescherming van de privacy van het individu. Daarnaast is hij bezig met het bouwen van een muziekplatform waar hij de traditionele muziekindustrie mee wil veranderen.
https://www.facebook.com/events/574307479311349/
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_140009524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Euj. Jij hebt toch die site in elkaar gedraaid met die coins en die ratio?
Inmiddels is AC weer terug en zijn er een paar nieuwe coins bijgekomen zoals XXL en Naut.
Misschien kun je die ff toevoegen :)
At your service
pi_140009571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:23 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

At your service
^O^
Forcefield City Bewoner
pi_140011168
Vandaag nog een altcoin pump? DRK pump gemist gisteren.
pi_140011307
Combined forces?

We zien het bij elke coin gebeuren: koersmanipulatie.......
Ik denk dat we allemaal wel eens verlekkerd hebben zitten kijken naar die "whale" die effe 20btc inlegt om de prijs van zijn eerder goedkoop ingekochte coins te kunnen opdrijven.
In mijn optiek is het doenbaar om met 10btc vele koersen te kunnen beïnvloeden.
Ik heb die 10btc echter niet in mijn uppie, maar wellicht is het een idee om eens over na te denken als je met een paar man van hier een strijdplan maakt?
Volgens mij is het haalbaar om met 5 man een strijdplan te maken, bijvoorbeeld:
Eerst per persoon 0,5btc langzaam opkopen, om vervolgens p/p 1,5btc als buywall op te zetten.
Met 7,5btc als buywall zijn er vele coins die je een duwtje in de rug kunt geven.
Strakke afspraken, eenheid, goed onderzoek en goede communicatie wel noodzakelijk (groepsapp of skype).


Iemand een mening?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 10:00:03 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140011324
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:54 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Vandaag nog een altcoin pump? DRK pump gemist gisteren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140011520
Gister ook begonnen met 'traden'. Eerst DRK gekocht maar ook weer direct verkocht (met 10% verlies, panicsell!!!!), ook nog Naut gekocht en +200% gepakt.

Zo is traden wel leuk, terug naar de werkelijkheid: het is 1 grote loterij die altcoins.
pi_140011784
NC2 blijft ook leuk.

2014-05-16 08:19:10 SELL 0.00000545 20356.27699800 0.11094170 0.00016641 0.11077529
2014-05-15 17:57:44 BUY 0.00000480 20356.30699784 0.09771027 0.00014656 0.09785683
2014-05-15 17:14:00 SELL 0.00000595 16471.23256437 0.09800383 0.00014700 0.09785683
2014-05-15 16:58:26 BUY 0.00000530 1642.47924528 0.00870514 0.00001305 0.00871819
2014-05-15 16:58:26 BUY 0.00000520 14828.75331909 0.07710951 0.00011567 0.07722518
2014-05-15 16:47:14 SELL 0.00000500 17214.49265127 0.08607246 0.00012910 0.08594336
2014-05-15 14:00:44 BUY 0.00000410 17214.49265127 0.07057941 0.00010586 0.07068527
2014-05-15 11:32:16 SELL 0.00000685 10334.52100538 0.07079146 0.00010618 0.07068528
2014-05-15 10:43:54 BUY 0.00000610 10334.52100538 0.06304057 0.00009456 0.06313513
2014-05-15 10:03:21 SELL 0.00000680 78.70649017 0.00053520 0.00000081 0.00053439
2014-05-15 10:03:13 SELL 0.00000680 9219.81911764 0.06269477 0.00009403 0.06260074
2014-05-14 21:50:09 BUY 0.00000530 9298.52560781 0.04928218 0.00007392 0.04935610
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 10:22:09 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140011794
Wat een leven hier _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140011935
Voor degene die wel wel eens een verkeerde beslissing nemen (zoals ik zelf ook nog te vaak).....
Het kan erger:

Don't feel bad buddy. Here I'll help you feel better...

I sold nearly 2k DRK at .00125 because the price didn't move for a month. I thought I'd play other coins and buy back in. So I bought Blackcoin @ 88k (LOL WINNING) and lost a good chunk of the bitcoin I had. DRK started climbing quickly after, and I didn't buy it until around .0052. This was literally an hour before it crashed back to .003 or so. I was so frustrated I just sold what I had and pretty much wanted to quit trading forever. Anyways I didn't do any trading for a couple weeks and now I've bought back into darkcoin at about 10x the price I originally sold for. If anyone wants trading advice PM me
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 10:29:02 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140011991
Godver :')

Zelfs ik ben niet zo stom :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 10:57:28 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140012731
Alhoewel....

ZED :')
DOPE :')
AUR :')
OLY :')
TAK :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140013002
EAC :'(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 11:32:06 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140013663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef avw1982 het volgende:
EAC :'(
Die heb ik al zo lang niet meer in de gaten gehouden, is ie nou gewoon 100x zo minder waard geworden? _O-

Doge is 50x zo veel waard, tegenover veel meer coins :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140013750
Geen idee waarom ie stijgt, maar ik zit er flink in: Nautilus
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 11:44:08 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140014031


De ommekeer nadert... maar welke kant op?

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140014356
Naar boven natuurlijk.
pi_140016486
dark gaat alweer omlaag :( als ik hem nu verkoop heb ik weer een beetje winst maar 'beetjes' zijn niet cool.
hoi
pi_140016821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
Voor degene die wel wel eens een verkeerde beslissing nemen (zoals ik zelf ook nog te vaak).....
Het kan erger:

Don't feel bad buddy. Here I'll help you feel better...

I sold nearly 2k DRK at .00125 because the price didn't move for a month. I thought I'd play other coins and buy back in. So I bought Blackcoin @ 88k (LOL WINNING) and lost a good chunk of the bitcoin I had. DRK started climbing quickly after, and I didn't buy it until around .0052. This was literally an hour before it crashed back to .003 or so. I was so frustrated I just sold what I had and pretty much wanted to quit trading forever. Anyways I didn't do any trading for a couple weeks and now I've bought back into darkcoin at about 10x the price I originally sold for. If anyone wants trading advice PM me

Buy high sell low, you're doing it right!
Forcefield City Bewoner
pi_140016945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

De ommekeer nadert... maar welke kant op?

[ afbeelding ]
Welke coin is dat hierboven.

Edit: oh btc zelf, kzie het al.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 13:29:17 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140017168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Welke coin is dat hierboven.

Edit: oh btc zelf, kzie het al.
Dat is de enige grote coin die ik intensief in de gaten hou _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140017193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is de enige grote coin die ik intensief in de gaten hou _O-
Hij is aardig stabiel al een tijdje wel. Vind het helemaal niet zo erg :P
Beter dan die continue crashes...
Forcefield City Bewoner
pi_140017471
Jammer is het wel dat op letterlijk ieder heel getal vanaf 440 een driecijferig aantal BTC staat, of komt te staan.
Dat zijn vast de coins die van Gox zijn weggehaald en stukje bij beetje worden gedumpt.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:00:37 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140018156
Tijd om mijn bot te fixen, 4x is scheepsrecht _O-
Het duurde trouwens 30seconden tot de pump begon, ik had zelfs voor de pump kunnen kopen als ik snel op mintpal was ingelogd :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140018192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om mijn bot te fixen, 4x is scheepsrecht _O-
gebruik je haasbot.com? daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
hoi
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:01:55 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140018219
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef apacalipto het volgende:

[..]

gebruik je haasbot.com? daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Nee :?

BIT / [Trade] Altcoin pumps bot in die OP.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140018250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om mijn bot te fixen, 4x is scheepsrecht _O-
Het duurde trouwens 30seconden tot de pump begon, ik had zelfs voor de pump kunnen kopen als ik snel op mintpal was ingelogd :D
Vanavond is er weer 1 toch. Hopelijk is die wat beter. Al heb ik er per ongeluk nog wel 0.027btc mee verdiend bleek ineens gisteravond :')
Had een buy gezet op 37 en ineens was ie erdoor. Toen kon ik hem gelijk sellen op 51 _O-
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:04:34 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140018322
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Vanavond is er weer 1 toch. Hopelijk is die wat beter. Al heb ik er per ongeluk nog wel 0.027btc mee verdiend bleek ineens gisteravond :')
Had een buy gezet op 37 en ineens was ie erdoor. Toen kon ik hem gelijk sellen op 51 _O-
Die pump was zo klein, dat ik zo'n terugval niet had verwacht :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140018363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die pump was zo klein, dat ik zo'n terugval niet had verwacht :{
Nee ik ook niet, maar ik was de order vergeten weg te halen :')
F5 ik de pagina een uur later ofzo, heb ik ineen 200.000 van die dingen :')
Forcefield City Bewoner
pi_140018761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee :?

BIT / [Trade] Altcoin pumps bot in die OP.
Ik zie daar geen trading bot hoor?
hoi
pi_140018798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:16 schreef apacalipto het volgende:

[..]

Ik zie daar geen trading bot hoor?
Hij heeft hem zelf geschreven ;)
Forcefield City Bewoner
pi_140018919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hij heeft hem zelf geschreven ;)
ik zie wel onderaan staan tool binnenkort beschikbaar?
hoi
pi_140018956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:21 schreef apacalipto het volgende:

[..]

ik zie wel onderaan staan tool binnenkort beschikbaar?
Hij moet wel eerst 100% werkend zijn voor je hem beschikbaar stelt he :P Anders komt er niet zoveel goeds van.
Forcefield City Bewoner
pi_140019009
ooooo nu snap ik hem :P het is mijn vrije dag vandaag, gaat allemaal niet zo snel nu :P
hoi
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:34:45 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140019399
Er gaat iets mis.... Het topic zit vol :?

Edit: nu opeens leeg :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140019609
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat iets mis.... Het topic zit vol :?

Edit: nu opeens leeg :?
Ik heb iedereen verjaagd. Veel te druk hier.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:47:20 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140019782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik heb iedereen verjaagd. Veel te druk hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 14:51:04 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140019920
Godverdomme :')

ZET :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140020205
NC2 is even van Mintpal af. 5 sec ervoor waren mijn coins nog verkocht. Anders zat ik net zoals met AC weer met coins waar ik niks mee kan. :D
pi_140020826
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef avw1982 het volgende:
NC2 is even van Mintpal af. 5 sec ervoor waren mijn coins nog verkocht. Anders zat ik net zoals met AC weer met coins waar ik niks mee kan. :D
Oh gelukkig heb ik net m'n orders weggehaald daar :')
Forcefield City Bewoner
pi_140020835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme :')

ZET :')
Zet :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 15:17:29 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140020853
In wil wel kopen in crash maar wil eerst van mijn ZET af :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 15:17:48 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140020867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:16 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Zet :')
AUR :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140020917
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

AUR :')
Haha 79 :')
Forcefield City Bewoner
pi_140020994
Oh godver ik had nog wel een open order staan op Nc2 ;(

Wat is daar nu weer mee aan de hand dan :(
Forcefield City Bewoner
pi_140021223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef roislecxe het volgende:
Oh godver ik had nog wel een open order staan op Nc2 ;(

Wat is daar nu weer mee aan de hand dan :(
MintPalExchange twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 14:53:54 We've suspended the Coin2.0 NC2/BTC market following a potential double spend attack. We're currently investigating it. reageer retweet
pi_140022466
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef avw1982 het volgende:

[..]

MintPalExchange twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 14:53:54 We've suspended the Coin2.0 NC2/BTC market following a potential double spend attack. We're currently investigating it. reageer retweet
Mja, zegt me ook niet zoveel :P
Forcefield City Bewoner
pi_140022485
En dat BTC niet instort is me echt een raadsel met al die walls...
Forcefield City Bewoner
pi_140022727
DRK:
Dan denk je redelijk safe te kunnen terugkopen boven een buywall van 100btc (honderd!) op 1430
Ik had er op gelet en het was geen fake wall....
In no time was er 60-70btc opgevroten, rest werd gepulled en dan schrik je toch wel ff!!
pi_140022828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef edraket31 het volgende:
DRK:
Dan denk je redelijk safe te kunnen terugkopen boven een buywall van 100btc (honderd!) op 1430
Ik had er op gelet en het was geen fake wall....
In no time was er 60-70btc opgevroten, rest werd gepulled en dan schrik je toch wel ff!!
puhhh dat is wel lekkere buywall, mogen ze bij mij ook wel bijschrijven 100 btc :D. ik heb echt geen idee waar darkcoin nu heengaat en of hij nog een keer gaat crashen.
hoi
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:04:38 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140022875
Ik ben erachter waarom mijn pumpscriptje niet werkte... ik heb nooit de echte versie gebruikt, maar nog een testversie die ik nog niet geupdated had :')

Werkt hartstikke goed nu 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:07:49 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023030
En dat gaat snel... niet te geloven dit _O_

Of werkt internet 's avonds slechter?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
En dat gaat snel... niet te geloven dit _O_

Of werkt internet 's avonds slechter?
dat zou best kunnen, als meer mensen internetten in de buurt dan word wel sloomer, met kabel sowieso volgens mij ;)
hoi
pi_140023251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
En dat gaat snel... niet te geloven dit _O_

Of werkt internet 's avonds slechter?
In Leiden wel :6
Forcefield City Bewoner
pi_140023364
heb mijn darkcoin even verkocht voor vandaag vertrouw er niks van op het moment, vandaag weer mooi 0.2 bitcoin mee verdient.
hoi
pi_140023397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef apacalipto het volgende:
heb mijn darkcoin even verkocht voor vandaag vertrouw er niks van op het moment, vandaag weer mooi 0.2 bitcoin mee verdient.
Netjes :)
Forcefield City Bewoner
pi_140023436
Kheb net even voor 100btc gekocht zag ik. Mooi dat de buyorder erdoor ging.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:18:32 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023523
In een test:
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
Kheb net even voor 100btc gekocht zag ik. Mooi dat de buyorder erdoor ging.
hahah ja als je er voor 100 k inzit wil je hem echt niet meer zien zakken :P hij is nu ook al weer iets gestegen sinds ik hem verkocht heb :(
hoi
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:20:09 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023598
Het ergste is dat ik hem geen tweede keer krijg :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef Nattekat het volgende:
In een test:
[ afbeelding ]
Wat heb je nou weer.
Forcefield City Bewoner
pi_140023637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef apacalipto het volgende:

[..]

hahah ja als je er voor 100 k inzit wil je hem echt niet meer zien zakken :P hij is nu ook al weer iets gestegen sinds ik hem verkocht heb :(
Nou vooruit. Had ik maar 100k :'(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:21:25 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wat heb je nou weer.
Weet ik veel... Mintpal vindt mijn botje niet zo leuk :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nou vooruit. Had ik maar 100k :'(
dan gaf je 50 aan mij? :D
hoi
pi_140023684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef apacalipto het volgende:

[..]

dan gaf je 50 aan mij? :D
Uiteraard.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:22:36 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023715
En 1k aan mij? :@
Aan bitcoins natuurlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023772
kun je gelijk een nieuwe auto kopen voor je vakantie rondje :P darkcoin knalt nu omhoog zonder mij ;'(
hoi
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:24:55 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140023811
Zo vervelend dit, op willekeurige momenten doet botje het helemaal niet met dezelfde problemen als gisteren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140023904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
En 1k aan mij? :@
Aan bitcoins natuurlijk.
Uiteraard. Balen alleen dat nog geen 1% ervan heb :')
Forcefield City Bewoner
pi_140023923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef apacalipto het volgende:
kun je gelijk een nieuwe auto kopen voor je vakantie rondje :P darkcoin knalt nu omhoog zonder mij ;'(
Ik heb een prima autootje voor de vakantie hoor :D
Forcefield City Bewoner
pi_140023985
FLT is zich naar mn sell aan het toewerken. Mooi zo.
Forcefield City Bewoner
pi_140024050
En hij is er al door.
Forcefield City Bewoner
pi_140024080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef apacalipto het volgende:
kun je gelijk een nieuwe auto kopen voor je vakantie rondje :P darkcoin knalt nu omhoog zonder mij ;'(
Het is erg tricky nu (als je wil traden).
Buy/sellwalls duiken te pas en te onpas op.
pi_140024194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het is erg tricky nu (als je wil traden).
Buy/sellwalls duiken te pas en te onpas op.
Ik zit bijna nergens in nu. Geen grote coins met volume iig. Geen idee wat het gaat doen... gister was het een stuk voorspelbaarder.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:34:21 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024214
Ik vind ZET wel een leuke coin, kijk dan hoe laag ie staat :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024223
Als NC2 terugkomt straks mooie kans om gokje te nemen
Wordt nu op C-Cex verhandeld voor 2k, vlak voor t sluiten zat ie rond de 5k
pi_140024259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef edraket31 het volgende:
Als NC2 terugkomt straks mooie kans om gokje te nemen
Wordt nu op C-Cex verhandeld voor 2k, vlak voor t sluiten zat ie rond de 5k
Ik wil mn buyorder cancelen :'(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:35:47 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik wil mn buyorder cancelen :'(
Die gaat er dik doorheen, tenzij je een ticket opent :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024278
Nog 0.21btc te gaan met nog 15 dagen voor de boeg, het gaat er goed uitzien *O*
Forcefield City Bewoner
pi_140024295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die gaat er dik doorheen, tenzij je een ticket opent :Y
Een ticket opent? Kunnen zij hem voor mij cancelen dan ofzo?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:36:23 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024302
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Een ticket opent? Kunnen zij hem voor mij cancelen dan ofzo?
Jup.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jup.
even doen dan maar. Staat een buy voor 0.1 btc, en dat wil ik dan heul niet :')
Forcefield City Bewoner
pi_140024471
Gedaan. Dank voor de tip :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
pi_140024495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:

[..]

even doen dan maar. Staat een buy voor 0.1 btc, en dat wil ik dan heul niet :')
Vraag meteen dan ff of ze DRK willen aanduwen naar 1450, ik wil er uit!
pi_140024511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Vraag meteen dan ff of ze DRK willen aanduwen naar 1450, ik wil er uit!
Te laat :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:43:35 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024575
Godver de godver :')

Ik heb al 2 keer geprobeerd om mijn botje op te nemen en elke keer na 3 minuten wachten, toen ik ff stopte met opnemen zodat de maximale limiet niet overschreden werd, kwam mijn bot in actie :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024587
Wow, of hij is al gecanceld, of ik keek met mn neus daarnet...
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:46:06 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
Wow, of hij is al gecanceld, of ik keek met mn neus daarnet...
Hij is er al doorheen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024720
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij is er al doorheen.
Zo snel.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 16:51:38 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140024853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Godver de godver :')

Ik heb al 2 keer geprobeerd om mijn botje op te nemen en elke keer na 3 minuten wachten, toen ik ff stopte met opnemen zodat de maximale limiet niet overschreden werd, kwam mijn bot in actie :r
ALWEER :( :( :(

Ik laat hem godverdomme 3 minuten gaan en elke 3e minuut komt het block.. Om gek van te worden, voroal omdat het uren duurt voordat ie er eindelijk is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140024872
Haha in 1 minuut op 702 Flt gekocht en op 750 weer verkocht :P
Forcefield City Bewoner
pi_140024999
Hm dat had wel iets hoger gekund maar ja.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 17:00:50 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140025169
Ik wil ook weer traden :(

Maar helaas... elke keer als ik wat meer in een coin gooi dan normaal gaat ie flink onderuit en kan ik met niks anders meer risico nemen met een naderende pump.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140025224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:52 schreef roislecxe het volgende:
Haha in 1 minuut op 702 Flt gekocht en op 750 weer verkocht :P
haha, same here!!
Aankoop 698, verkoop 800, 790 en 760
Toch ff 0,1 btc verdiend
pi_140025334
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef edraket31 het volgende:

[..]

haha, same here!!
Aankoop 698, verkoop 800, 790 en 760
Toch ff 0,1 btc verdiend
Ik maar 0.008 :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 17:05:58 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140025346
Ik haat iedereen die telkens zo veel geluk heeft }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140025380
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat iedereen die telkens zo veel geluk heeft }:|
Ik zat erop te kijken toevallig, want ik had nog Flt van paar dagen terug op 650 gekocht. En ineens ging ie erdoor, en er ontstond een buywall van 3 btc, dus ik gokte erop :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 17:07:36 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140025406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zat erop te kijken toevallig, want ik had nog Flt van paar dagen terug op 650 gekocht. En ineens ging ie erdoor, en er ontstond een buywall van 3 btc, dus ik gokte erop :P
Als ik dat doe is het automatisch:

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140025425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ik dat doe is het automatisch:

[ afbeelding ]
Haha hebk ook al vaak zat gehad :P Daarom durf ik nog steeds niet met grote aantallen te spelen :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 17:09:03 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140025459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Haha hebk ook al vaak zat gehad :P Daarom durf ik nog steeds niet met grote aantallen te spelen :')
Jij hebt tenminste wat, iedere coin waar ik met meer dan 0,05 instap gaat automitisch in het rood. Kijk ZET dan... deze daling kwam compleet uit het niets.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140025501
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste wat, iedere coin waar ik met meer dan 0,05 instap gaat automitisch in het rood. Kijk ZET dan... deze daling kwam compleet uit het niets.
Ieder zijn eigen manier van traden, maar jij koopt veel coins waar ik echt niet naar omkijk.
pi_140025505
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste wat, iedere coin waar ik met meer dan 0,05 instap gaat automitisch in het rood. Kijk ZET dan... deze daling kwam compleet uit het niets.
Dan ben ik blij dat je niet in Dark bent gestapt gister en eergister :P
Forcefield City Bewoner
pi_140025563
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen manier van traden, maar jij koopt veel coins waar ik echt niet naar omkijk.
Ik koop ook vaak van die dramatische coins zonder volume. Ze kosten echter wat meer geduld vaak voor er een stijging in komt. Sun heb ik nu al 3 weken vast :|W
Maar die wordt alleen op Mintpal verhandeld en gaat geheid een keer weer omhoog. Hoop ik dan.
Forcefield City Bewoner
pi_140025595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zat erop te kijken toevallig, want ik had nog Flt van paar dagen terug op 650 gekocht. En ineens ging ie erdoor, en er ontstond een buywall van 3 btc, dus ik gokte erop :P
FLT is een coin met een goede technologie erachter, actief devteam en enige community maar op de 1 of andere manier wil dat ding gewoon niet los....
Ik zag t ook per toeval en herinnerde me dat orderbook dat ik gisteren nog hier gepost had en direct erin gesprongen.
Langer blijven zitten had trouwens best gekund zie ik nu, maar ik heb me al te vaak vergist in FLT
pi_140025597
Hiro heb ik me ook lelijk in verslikt begin vd week. Zit nog steeds met 12k van die coins en een dwaas hoge sellorder.
Forcefield City Bewoner
pi_140025650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:12 schreef edraket31 het volgende:

[..]

FLT is een coin met een goede technologie erachter, actief devteam en enige community maar op de 1 of andere manier wil dat ding gewoon niet los....
Ik zag t ook per toeval en herinnerde me dat orderbook dat ik gisteren nog hier gepost had en direct erin gesprongen.
Langer blijven zitten had trouwens best gekund zie ik nu, maar ik heb me al te vaak vergist in FLT
Ik keek het orderboek ook toen je dat postte, en kocht toen ook op 650 al wat voor de zekerheid. Sellorders tegen de 700 toen en dat moest wel goed komen. Niet greedy, gewoon winstje pakken :P
Forcefield City Bewoner
pi_140025678
Flt gat wel hard nu.
Forcefield City Bewoner
pi_140025700
Weet iemand wat hier het nut van is? Om op deze manier in te kopen?

2014-05-16 15:15:50 BUY 0.00000840 15.53571428 0.00013050
2014-05-16 15:15:47 BUY 0.00000840 14.50000000 0.00012180
2014-05-16 15:15:44 BUY 0.00000840 15.53571428 0.00013050
2014-05-16 15:15:38 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
2014-05-16 15:15:36 BUY 0.00000844 15.46208530 0.00013050
2014-05-16 15:15:33 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
2014-05-16 15:15:31 BUY 0.00000844 15.46208530 0.00013050
2014-05-16 15:15:30 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
Forcefield City Bewoner
pi_140025752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:16 schreef roislecxe het volgende:
Weet iemand wat hier het nut van is? Om op deze manier in te kopen?

2014-05-16 15:15:50 BUY 0.00000840 15.53571428 0.00013050
2014-05-16 15:15:47 BUY 0.00000840 14.50000000 0.00012180
2014-05-16 15:15:44 BUY 0.00000840 15.53571428 0.00013050
2014-05-16 15:15:38 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
2014-05-16 15:15:36 BUY 0.00000844 15.46208530 0.00013050
2014-05-16 15:15:33 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
2014-05-16 15:15:31 BUY 0.00000844 15.46208530 0.00013050
2014-05-16 15:15:30 BUY 0.00000844 14.43127962 0.00012180
orderbook van FLT?
Daar zit nu een tradingbot te rotzooien, ik weet niet wat ik er van moet denken....
pi_140025789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef edraket31 het volgende:

[..]

orderbook van FLT?
Daar zit nu een tradingbot te rotzooien, ik weet niet wat ik er van moet denken....
Irritant is dat. heb een buy gezet in de hoge 700.
En net op tijd weggehaald denk.
Forcefield City Bewoner
pi_140025895
Darkcoin _O_

3 dagen geleden had ik op het dieptepunt nog 1,37 BTC als ik mijn dark nu verkoop heb ik 4 BTC :7
pi_140025929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:22 schreef brombeer_ het volgende:
Darkcoin _O_

3 dagen geleden had ik op het dieptepunt nog 1,37 BTC als ik mijn dark nu verkoop heb ik 4 BTC :7
Whut :P
dan had je gistermiddag 6 ofzo :P
Forcefield City Bewoner
pi_140025960
@Rois
Ik zou t idd niet doen, dan koop je 'm terwijl ie al dik 25% is gestegen
Veel meer muziek lijkt mij er niet in te zitten bij FLT.
Weet ook niet waar die stijging ineens vandaan komt. Veel nieuws is er niet, behalve blockhalving maar dat heeft de laatste keren niets opgeleverd
pi_140025972
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Whut :P
dan had je gistermiddag 6 ofzo :P
Nee gistermiddag schommelde het rond de 3,3-3,75.
pi_140026026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:23 schreef edraket31 het volgende:
@Rois
Ik zou t idd niet doen, dan koop je 'm terwijl ie al dik 25% is gestegen
Veel meer muziek lijkt mij er niet in te zitten bij FLT.
Weet ook niet waar die stijging ineens vandaan komt. Veel nieuws is er niet, behalve blockhalving maar dat heeft de laatste keren niets opgeleverd
Het loopt weer af idd.
Forcefield City Bewoner
pi_140026042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:24 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee gistermiddag schommelde het rond de 3,3-3,75.
Even stond dark op 170+ gister :P
Forcefield City Bewoner
pi_140026062
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Even stond dark op 170+ gister :P
Ja ik verkocht op 172 maar toen had ik nog niet zo veel coins als dat ik nu heb.
pi_140026146
Zo Flt weer terugkopen onder de 700. dat komt vanzelf wel weer goed.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 17:55:45 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140027056
Botje blijft vervelend doen, en volgens mij ligt dat aan de ltc chain :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140027178
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Botje blijft vervelend doen, en volgens mij ligt dat aan de ltc chain :{
Ik durf er niks van te zeggen, echt 0.0 verstand van :P
Forcefield City Bewoner
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:58:59 #166
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140027184
Nederlandse rechter: bitcoin is geen geld maar ruilmiddel

quote:
Bitcoin is geen geld, maar een ruilmiddel. Dat heeft de rechtbank in Overijssel geoordeeld in een zaak tegen iemand die beloofde tegen betaling bitcoins te leveren, maar slechts een deel van de bitcoins daadwerkelijk overhandigde.

Hamer / RechtbankDe klager die de rechtszaak begon betaalde 22.000 euro voor 2750 bitcoins, maar kreeg er slechts 990 geleverd. Nadat de in de rechtszaak niet bij naam genoemde man of vrouw die de bitcoins zou leveren geen gehoor gaf, begon hij een rechtszaak. In die zaak was een belangrijke vraag of bitcoins wel of niet als geld kunnen worden bestempeld.

Als bitcoins geen geld zijn, dan hoeft de beklaagde 'slechts 14.000' euro te betalen, het bedrag wat de klager voor de bitcoins had neergelegd. Zijn bitcoins wél geld, dan moet de actuele koers worden aangehouden: in dat geval had de klagende partij recht op 130.000 euro, omdat de bitcoin-koers in de tussentijd flink is gestegen. Belangrijk daarbij is dat er geen wettelijke definitie van geld bestaat, schrijft advocatenkantoor Solv.

De rechtbank in Overijssel heeft nu geoordeeld dat dat niet zo is. Volgens de rechtbank zijn bitcoins in plaats daarvan een ruilmiddel. Volgens de rechtbank is de bitcoin geen wettig betaalmiddel, en kan het daardoor niet worden bestempeld als 'gangbaar geld'. Daarom hoeft de aangeklaagde partij enkel het teveel betaalde gedrag te betalen, evenals een schadevergoeding van 1760 euro en de advocatenkosten à circa 2700 euro.

Advocatenkantoor Solv zet vraagtekens bij de uitspraak. "Het begrip ‘gangbaar geld’ laat ruimte voor andere geldvormen dan wettige betaalmiddelen", schrijft advocate Anke Verhoeven. Bovendien worden bitcoins in de praktijk steeds vaker geaccepteerd als betaalmiddel, wordt het door de Van Dale gedefinieerd als een virtuele munt en wordt de bitcoin ook door de Amerkaanse overheid als een virtuele munt aangemerkt. De rechter gaat daar niet op in, merkt Verhoeven op.
http://tweakers.net/nieuw(...)maar-ruilmiddel.html
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_140027286
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef Maxbet het volgende:
Nederlandse rechter: bitcoin is geen geld maar ruilmiddel

[..]

http://tweakers.net/nieuw(...)maar-ruilmiddel.html
Wie ben jij.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 18:02:28 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140027300
En waarom heb je een blauwe naam?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 18:03:40 #169
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140027334
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wie ben jij.
Vraag ik mezelf ook wel eens af.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_140028310
BTC CRASHT
Forcefield City Bewoner
pi_140028317
Oh alweer hersteld... flinke piek omlaag ineens.
Forcefield City Bewoner
pi_140028433
Nog maar 1659 BTC voor het door de 450grens breekt :')
En das ook maar schijn want rondom de 440 blijven walls komen. Wordt de hele zomer niks meer.
Eigenlijk gewoon wachten op de crash.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 18:55:05 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140028660
BIT / [Trade] Altcoin pumps toch nog een beetje promotie voor dat topic :@
Staat nu een leuke video in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 19:03:14 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140028938
Godverdomme, wat is ZET aan het doen dan? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140031215
Jeuj Hiro verkocht met verlies, toch blij mee dat ik er vanaf ben :')
Forcefield City Bewoner
pi_140033647
Maar even in die nautiluscoin gestapt.
pi_140034349
Uitstekende keuze :D

Van 3,9 BTC naar 4,81 :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 21:27:56 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140034454
Volgende keer doe ik alles wat de rest hier doet... al dat geluk hier. Ik word er echt ziek van :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140034773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Volgende keer doe ik alles wat de rest hier doet... al dat geluk hier. Ik word er echt ziek van :{
Ik stap tegenwoordig alleen in coins waar veel volume inzit en waar duidelijk een uptrend zichtbaar is.
pi_140035099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
Uitstekende keuze :D

Van 3,9 BTC naar 4,81 :D
Dat zijn de ritjes, heb net alle btc in cold storage gedaan maar nu al spijt wil tradennnnn
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 22:12:38 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140036143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ik stap tegenwoordig alleen in coins waar veel volume inzit en waar duidelijk een uptrend zichtbaar is.
Als ik dat doe krijg je een crash. Ik ben dat afgeleerd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 22:41:45 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140037409
Internet is duidelijk trager nu :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 23:05:01 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140038597
Ik heb net zo veel verlies gemaakt op de pump... ik ben er helemaal klaar mee nu.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 23:09:06 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140038806
Est. Total BTC
0.18344181

Ik gooi alles eruit, dag altcoins :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2014 @ 23:12:37 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140039006
Tis toch niet te geloven, mijn bot werkte de hele dag al perfect, vergeleken met die blockchain. Als het er eindelijk op aankomt is ie een minuut te laat. ZONDER REDEN. Echt die godverdomme pechduivel die achter me aan zit :r :r :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:24:28 #186
369251 Geralt
of Rivia
pi_140039537
BTC doet vrij weinig meer de laatste tijd niet? Hoe lang is het wel niet geleden dat die boven de 450 (dat is echt fantastisch!) euro zat? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140046457
avond :P
Forcefield City Bewoner
pi_140046482
Dood hier
Kga zo wel slapen
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 08:03:45 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140046837
En de teleurstellingen blijven zich opstapelen... buy op ZET net niet aangetikt (2450, staat nu 50% hoger), welke bedoeld was om mijn verlies goed te maken en mijn sell ook net niet. Wat is dit toch...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:09:41 #190
356392 curantis
regenerated
pi_140048116
Mijn CINNI buy is vannacht nét op het laagste punt aangetikt :9. Veel topics trouwens ineens :9
pi_140048559
Pff mintpal werkt traag...
pi_140049259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef brombeer_ het volgende:
Maar even in die nautiluscoin gestapt.
Dat was inderdaad leuke pump + dump gisteren!
Ik heb er gistermiddag een paar keer op verdiend, maar vond t erg tricky omdat ik de coin verder niet ken.
Moest gistermiddag weg en zag op dat moment net weer een pump beginnen, die uiteindelijk van 55 naar 104 ging. Moest me inhouden om er niet in te stappen maar ik had een paar uur lang geen toegang tot internet en durfde het risico niet te nemen
pi_140049409
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 08:03 schreef Nattekat het volgende:
En de teleurstellingen blijven zich opstapelen... buy op ZET net niet aangetikt (2450, staat nu 50% hoger), welke bedoeld was om mijn verlies goed te maken en mijn sell ook net niet. Wat is dit toch...
Mag ik je een tip geven?
Maak een nieuwe start!
Gooi die shitcoins overboord waar je zo dik op verlies staat. Je gaat nu krampachtig proberen die verliezen goed te maken. Je zit vast in die coins, terwijl er zoveel andere coins zijn die op dat moment gepumpt worden en jij je kans laat lopen.
Schat zelf in hoe je verlies is en hoe de kans is dat die coins weer terugkomen op het punt dat jij quitte speelt. Weeg die kans af tegen de mogelijkheden bij andere coins.
Dus: verlies nemen, stress van je af en opnieuw beginnen
En voor jezelf evalueren waar t fout ging.
Zoals al eerder genoemd, ik blijf ook bewust weg van die kleine coins waar het altijd maar afwachten is wanneer die weer eens omhoog schiet.
Coins met potentieel, actieve community en devs maken veel meer kans om terug te komen na een dip dan 1 of andere shitcoin waar nauwelijks iets over terug te vinden is.

just my 2 cents
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 12:47:55 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140051024
Nah, als mijn buy erdoorheen was had ik mijn verliezen van gisteren meer dan goed gemaakt. Dat was zo mooi geweest...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140052069
NatteKater }:|
Forcefield City Bewoner
pi_140052404
Kutzooi, ik had CINNI moeten kopen :'(
pi_140052508
Waar is Damart eigenlijk?
Ook al enige tijd niet meer hier geweest.
pi_140052584
Hoppa 5 BTC grens doorbroken *O*
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:14:53 #199
332574 µ
alt-m
pi_140052795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:00 schreef brombeer_ het volgende:
Waar is Damart eigenlijk?
Ook al enige tijd niet meer hier geweest.
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #326 WC niet meer to the moon?

daar en naar beneden :s).
జ్ఞ‌ా
pi_140053113
quote:
Aha vakantie.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:57:40 #201
356392 curantis
regenerated
pi_140055074
Nice, met mijn CINNI trades heb ik in 1x mijn POT fiasco goedgemaakt
pi_140057377
hallo mensen! iemand nog goede trading tips op het moment?
hoi
pi_140065443
Kut dag. Nu nog maar 4,4 BTC :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 20:39:11 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140065539
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef brombeer_ het volgende:
Kut dag. Nu nog maar 4,4 BTC :'(
Ik ben van 0.23 naar 0.17 gedonderd en jij klaagt daarover? :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140065589
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben van 0.23 naar 0.17 gedonderd en jij klaagt daarover? :N
Vanmiddag had ik nog 5,25. Dus ja :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 20:41:39 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140065679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Vanmiddag had ik nog 5,25. Dus ja :P
Relatief minder :P

En hoe krijg je dat voor elkaar? :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140065927
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Relatief minder :P

En hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Ja maar niet veel :P

Ja ik werd iets te enthousiast en kocht net voordat ik moest werken CINNI op een te hoog punt 8)7
pi_140066036
Eigen regel gebroken dat ik nooit ergens in zou zitten als ik moet werken. Dom maar ja weer een leermoment.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 20:46:04 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140066056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja maar niet veel :P

Ja ik werd iets te enthousiast en kocht net voordat ik moest werken CINNI op een te hoog punt 8)7
Hij staat laag nu? :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140066143
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij staat laag nu? :~
Ik heb werkelijk waar geen idee :P
pi_140066275
Ja hoor. Dark ook door de 100k geknald tijdens mijn werk. Daar had je echt makkelijk op kunnen shorten. :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 20:52:08 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140066397
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef brombeer_ het volgende:
Eigen regel gebroken dat ik nooit ergens in zou zitten als ik moet werken. Dom maar ja weer een leermoment.
Laagste punt gemist :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 20:57:41 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140066699
A kut.. heb FLT gekocht op 660. Ik kan ook geen coin kopen zonder dat ie diep het rood in duikt. Triest gewoon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:10:50 #214
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140067385
Veel anti Bitcoin Foundation geluid de laatste tijd zeg.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_140069480
Blackcoin pump incoming.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 21:56:04 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140069537
FLT :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140069666
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:55 schreef usain het volgende:
Blackcoin pump incoming.
Why :P
Forcefield City Bewoner
pi_140069756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:57 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Why :P
Wanneer mijn 40BTC op Mintpal sta ga ik er allemaal blackcoins voor kopen.
pi_140069884
IVC pump.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 22:01:55 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140069937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef roislecxe het volgende:
IVC pump.
:~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 22:02:48 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140069990
Iets te laag verkocht. Te laat Rois :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140070010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Iets te laag verkocht. Te laat Rois :(
;) Dankje Rois, voor de heads up.
Forcefield City Bewoner
pi_140070061
Sterke pump zeg jezus... Ik zag em gaan op 65% toen dacht ik naaah. Te laat.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 22:06:12 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140070189
Nog 2 coins te gaan... Dope en ZET. FLT kan daar binnenkort nog bijkomen met die gigantische crash :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140070769
http://chancecoin.com

Weer eens wat nieuws
pi_140071508
Jeuj over de 1.80 *O*
Forcefield City Bewoner
pi_140071517
Zelf 4 BTC verloren met de IVC pump lol, als het zo door gaat zit collegegeld er niet meer in volgend jaar.
pi_140071545
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef usain het volgende:
Zelf 4 BTC verloren met de IVC pump lol, als het zo door gaat zit collegegeld er niet meer in volgend jaar.
Omg :') 4 btc
Forcefield City Bewoner
pi_140071631
Cinni verkocht op 17000. vanmiddag gekocht op 16150, daarna zakte het alleen maar :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 22:34:10 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140071832
Als je toch zo veel hebt, kan je vast wel 0.04 missen; maak je mij blij een heb je zelf een goed gevoel voor het traden :@ :P :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140072832
Gvd CINNI wat gaat hij nu opeens stijgen dan. :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 22:50:39 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140072904
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:49 schreef brombeer_ het volgende:
Gvd CINNI wat gaat hij nu opeens stijgen dan. :'(
Daarom enkel in pump panicsellen. Eigenlijk zelfs dan niet ben ik onlangs achter gekomen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:15:13 #233
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140073963
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als je toch zo veel hebt, kan je vast wel 0.04 missen; maak je mij blij een heb je zelf een goed gevoel voor het traden :@ :P :)
Bedelen :')

o|O
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 23:17:20 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140074033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Bedelen :')

o|O
Jij krijgt geen automatische buy bot zodra mintpal api v2 publiek beschikbaar wordt :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:18:27 #235
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140074064
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij krijgt geen automatische buy bot zodra mintpal api v2 publiek beschikbaar wordt :{w
Note :{w
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 mei 2014 @ 23:19:55 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140074124
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Note :{w
Maxbet is er weer hoor :') :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140077567
Hoi.
Niemand meer hier natuurlijk :')
Forcefield City Bewoner
pi_140078267
De maxgrafiek van BC ziet er wel bedroevend uit trouwens...
Forcefield City Bewoner
pi_140078869
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
Hoi.
Niemand meer hier natuurlijk :')
Hoi :W
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 09:28:10 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140081618
FLT...

Ok, ik geef op :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082376
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:28 schreef Nattekat het volgende:
FLT...

Ok, ik geef op :W
Op hoeveel heb je die gekocht dan? Hij spring elke keer wel even aardig omhoog vind ik :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:38:46 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082446
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Op hoeveel heb je die gekocht dan? Hij spring elke keer wel even aardig omhoog vind ik :P
660, wegens mintpal problemen kan ik niet eens zien of dit een gevalletje dope of zet is :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082507
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

660, wegens mintpal problemen kan ik niet eens zien of dit een gevalletje dope of zet is :{
Eergister stond ie nog even op 850 En gisterochtend op 680 :P
660 is toch geen ramp.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:44:38 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082548
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:42 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Eergister stond ie nog even op 850 En gisterochtend op 680 :P
660 is toch geen ramp.
Traditie: elke coin die ik laag koop dondert in elkaar en heeft weken nodig om terug te gaan naar waar het vandaan komt. Die mislukte pump van vrijdag heeft zo demotiverend gewerkt dat ik dat nu echt helemaal zat ben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082576
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Traditie: elke coin die ik laag koop dondert in elkaar en heeft weken nodig om terug te gaan naar waar het vandaan komt. Die mislukte pump van vrijdag heeft zo demotiverend gewerkt dat ik dat nu echt helemaal zat ben.
Als je het maar niet waagt om af te haken hier, dan ben ik nog alleen over het grootste deel vd tijd. Dan moet ik me gaan misdragen om aandacht van mods te vangen.
Forcefield City Bewoner
pi_140082611
Het orderboek van PLC is bijna leeg _O-
Eigenlijk wil ik wel kopen, staat keilaag. Maar het lijkt zo dom...
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:49:49 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082642
Ik kan heel die pagina niet eens bereiken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082662
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan heel die pagina niet eens bereiken :')
Komt dat door het geklooi met die bot of wat? :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:51:45 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082669
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:51 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Komt dat door het geklooi met die bot of wat? :P
Nee, sloomheid.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082690
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, sloomheid.
Kan het geen ongelijk geven op dit uur op zondag :@
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:53:53 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082699
Eindelijk, ik heb Op de eerste kaars van 17 mei gekocht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 10:54:18 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082704
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:53 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Kan het geen ongelijk geven op dit uur op zondag :@
En dan heb ik het over mintpal zelf...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082766
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk, ik heb Op de eerste kaars van 17 mei gekocht.
2014-05-16 14:48:20 BUY 0.00000702 10014.30472103 0.07030043 0.00010547 0.07040590

De dag daarvoor heb ik nog op 702 gekocht :P
Die buy van jou kun je echt nog wel met winst verkopen binnen nu en een dag of 2/3.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:00:36 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082802
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:57 schreef roislecxe het volgende:

[..]

2014-05-16 14:48:20 BUY 0.00000702 10014.30472103 0.07030043 0.00010547 0.07040590

De dag daarvoor heb ik nog op 702 gekocht :P
Die buy van jou kun je echt nog wel met winst verkopen binnen nu en een dag of 2/3.
Beter, en dan wel op 877 :{w
Ja, ik ben nu druk bezig om 33% winst te maken op de 0.11btc die de pump heeft overleefd :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082820
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beter, en dan wel op 877 :{w
Ja, ik ben nu druk bezig om 33% winst te maken op de 0.11btc die de pump heeft overleefd :')
Op 877 zou ik persoonlijk niet gokken :P
Wat heb je met een pump zitten mutsen dan? Heb ik dat even gemist?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:03:57 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140082854
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Op 877 zou ik persoonlijk niet gokken :P
Wat heb je met een pump zitten mutsen dan? Heb ik dat even gemist?
Bot besloot dood te gaan, ik denk door mintpal overbelasting, was een minuut te laat, ik dacht dat ik laag inkocht op 8000 omdat het volume laag was, bleek het hoogtepunt te zijn.

0.15 erin, 0.11 eruit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140082871
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bot besloot dood te gaan, ik denk door mintpal overbelasting, was een minuut te laat, ik dacht dat ik laag inkocht op 8000 omdat het volume laag was, bleek het hoogtepunt te zijn.

0.15 erin, 0.11 eruit.
;(

Weer een hard leermoment erbij.
Forcefield City Bewoner
pi_140082996
Handelen NA de pump is imo ook veel veiliger dan tijdens. Kun je nooit op extreme hoogte inkopen.
Zat gister een beetje te kijken hoe ie 300% steeg... netjes af te wachten tot het afgelopen zou zijn. Kocht toen terug op 4200. Maar er zat bar weinig beweging meer in, dus verkocht maar weer op 4302.
Was een sterke pump, maar de coin zelf is niet veel soeps.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:16:11 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140083049
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef roislecxe het volgende:

[..]

;(

Weer een hard leermoment erbij.
Voortaan de maximum per coin bepalen, ipv de waarde tijdens de pump ;(
Tevens is IE een kutbrowser :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140083060
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voortaan de maximum per coin bepalen, ipv de waarde tijdens de pump ;(
Tevens is IE een kutbrowser :r
IE :')
Chrome :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:20:17 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140083124
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:16 schreef roislecxe het volgende:

[..]

IE :')
Chrome :P
IE is de enige browser die ik kan simuleren :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140083564
Nog 0.1802btc te gaan.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:44:23 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140083634
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:41 schreef roislecxe het volgende:
Nog 0.1802btc te gaan.
Nog 0.32 *O*

Paar dagen geleden nog 0.25 :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140083668
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog 0.32 *O*

Paar dagen geleden nog 0.25 :')
allin cinni gaan dus.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 11:49:33 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140083743
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef roislecxe het volgende:

[..]

allin cinni gaan dus.
0.08 in ZET
0.02 in dope
0.11 in FLT
0.05 over.

Iets in dat rijtje klopt niet maar geen zin om uit te zoeken. Ik weet enkel dat daar nog maar 0.20 van over is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140084253
Kga maar es ff douchen, en wat geld naar België brengen.

:W
Forcefield City Bewoner
  zondag 18 mei 2014 @ 12:15:27 #267
369251 Geralt
of Rivia
pi_140084375
Ik heb 10% van het aantal LTC wat op BTC-e staat. :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 18 mei 2014 @ 12:15:46 #268
369251 Geralt
of Rivia
pi_140084385
Liever had ik 10% van eht volume LTC/USD gehad ipv LTC/EUR :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140084441
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef Geralt het volgende:
Ik heb 10% van het aantal LTC wat op BTC-e staat. :7
2083 ltc? :?
Forcefield City Bewoner
  zondag 18 mei 2014 @ 12:18:50 #270
369251 Geralt
of Rivia
pi_140084477
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

2083 ltc? :?
quote:
Volume: 294 LTC / 2246 EUR
En dan 8 minder, dus minder dan 10% :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140085166
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

En dan 8 minder, dus minder dan 10% :P
Kzou zeggen: Overhevelen van BTC-e naar Mintpal en een beetje ermee handelen :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 12:43:19 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140085244
Tip: blijf ver weg van coins waar ik in ga.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140085424
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Tip: blijf ver weg van coins waar ik in ga.
Dit. Volg mij maar gewoon :P
Forcefield City Bewoner
pi_140085438
Nu ben ik er vandoor....

tot straks ofzo :)
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 12:53:53 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140085522
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:50 schreef roislecxe het volgende:
Nu ben ik er vandoor....

tot straks ofzo :)
Niet in de zon FOK!en :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140085954
Heujjj. Sell order aangetikt vannacht met CINNI. Nu weer 4,98 BTC. Fout van gister weer hersteld. :P
  zondag 18 mei 2014 @ 13:14:25 #277
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_140089735
Het gaat gebeuren zometeen.
Na 1 jaar en 10 maanden ofzo.
Ik ga m'n auto wassen :')
Forcefield City Bewoner
pi_140089924
En ik heb echt geen idee in welke coin te stappen nu... dus dan maar gewoon niks even.
Forcefield City Bewoner
pi_140090056
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Het gaat gebeuren zometeen.
Na 1 jaar en 10 maanden ofzo.
Ik ga m'n auto wassen :')
1 jaar en 10 maanden en nog nooit je auto gewassen? :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 15:37:25 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140090396
Waarschuwing: stap nu niet in CINNI :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140090526
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Waarschuwing: stap nu niet in CINNI :)
Je bent ingestapt?

Grafiek ziet er goed uit.
pi_140090931
zag.
pi_140091415
Dark naar de MOON!
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2014 @ 16:17:59 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_140091798
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:42 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Je bent ingestapt?

Grafiek ziet er goed uit.
Nee, dit is geen uptrend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_140091898
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 16:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dit is geen uptrend.
Ziet er nu wat minder uit ja.
Maar als je rond de 12k kocht kon je toch nog een stukje meeliften.
pi_140091917
Hoppa 6 BTC aangetikt. :D
Shit gaat hard nu.
pi_140094321
Nu nog instappen in DRK?
pi_140094559
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef snachtsman het volgende:
Nu nog instappen in DRK?
Moeilijk om te zeggen. Maar ik zou zelf de gok nemen. Te veel buy support en als er eenmaal wordt begonnen met die muur van 21 btc opkopen is hij binnen een minuut weg.
pi_140095032
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef snachtsman het volgende:
Nu nog instappen in DRK?
Nog gekocht? :)
pi_140095140
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nog gekocht? :)
Haha ja toch maar gekocht op 137, wilde al op 128 kopen maarja de bevestigingen gingen weer eens zo langzaam.

Edit: maar ik zie DRK nog wel een nieuwe ATH maken, of dat nu op korte termijn of lange termijn is, dus dat komt wel goed denk ik (lees: hoop ik)
pi_140095153
quote:
Ik zit sinds gister in Nautiluscoin, leek mij wel een innoverende coin.
pi_140095183
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef snachtsman het volgende:

[..]

Ik zit sinds gister in Nautiluscoin, leek mij wel een innoverende coin.
ik sinds vandaag. als ie boven de dollar komt verkoop ik em weer.
pi_140095348
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

ik sinds vandaag. als ie boven de dollar komt verkoop ik em weer.
Edit: verward met chancecoin, nauti heb ik er uitgedaan, zie er niet zoveel in.
Ik dacht dat je het over chancecoin had, daar zit ik namelijk sinds gister in.
pi_140095554
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef snachtsman het volgende:

[..]

Edit: verward met chancecoin, nauti heb ik er uitgedaan, zie er niet zoveel in.
Ik dacht dat je het over chancecoin had, daar zit ik namelijk sinds gister in.

die is al n tijdje flat toch.
pi_140095688
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

die is al n tijdje flat toch.
Wordt sinds gister verhandeld op Poloniex, www. chancecoin.com
pi_140097557
zit niemand van jullie nu in libertycoin?
hoi
pi_140097917
Jezus wat een megadump van Dark. :')

Dumpt er even iemand 102 BTC op 110k 8)7 Wat een mongool.
pi_140098547
Ja ongelooflijk, ik stap weer eens in op de top. Buy high...

Staat ook een mega kooporder van 700 BTC op cryptsy, hoop dat die nog wel ff aangetikt wordt
pi_140099220
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:24 schreef Sands het volgende:

[..]

1 jaar en 10 maanden en nog nooit je auto gewassen? :')
Toen voor de laatste keer ja :P
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')