Omgquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef usain het volgende:
Zelf 4 BTC verloren met de IVC pump lol, als het zo door gaat zit collegegeld er niet meer in volgend jaar.
Daarom enkel in pump panicsellen. Eigenlijk zelfs dan niet ben ik onlangs achter gekomenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:49 schreef brombeer_ het volgende:
Gvd CINNI wat gaat hij nu opeens stijgen dan.
Bedelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als je toch zo veel hebt, kan je vast wel 0.04 missen; maak je mij blij een heb je zelf een goed gevoel voor het traden![]()
![]()
Jij krijgt geen automatische buy bot zodra mintpal api v2 publiek beschikbaar wordtquote:
Notequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt geen automatische buy bot zodra mintpal api v2 publiek beschikbaar wordt
Op hoeveel heb je die gekocht dan? Hij spring elke keer wel even aardig omhoog vind ikquote:
660, wegens mintpal problemen kan ik niet eens zien of dit een gevalletje dope of zet isquote:Op zondag 18 mei 2014 10:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op hoeveel heb je die gekocht dan? Hij spring elke keer wel even aardig omhoog vind ik
Eergister stond ie nog even op 850 En gisterochtend op 680quote:Op zondag 18 mei 2014 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
660, wegens mintpal problemen kan ik niet eens zien of dit een gevalletje dope of zet is
Traditie: elke coin die ik laag koop dondert in elkaar en heeft weken nodig om terug te gaan naar waar het vandaan komt. Die mislukte pump van vrijdag heeft zo demotiverend gewerkt dat ik dat nu echt helemaal zat ben.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eergister stond ie nog even op 850 En gisterochtend op 680
660 is toch geen ramp.
Als je het maar niet waagt om af te haken hier, dan ben ik nog alleen over het grootste deel vd tijd. Dan moet ik me gaan misdragen om aandacht van mods te vangen.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Traditie: elke coin die ik laag koop dondert in elkaar en heeft weken nodig om terug te gaan naar waar het vandaan komt. Die mislukte pump van vrijdag heeft zo demotiverend gewerkt dat ik dat nu echt helemaal zat ben.
Nee, sloomheid.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt dat door het geklooi met die bot of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |