https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:57 schreef apacalipto het volgende:
zou darkcoin morgen nog verder zakken? even mijn glazenbol bekijken
zit je er op moment nog in dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.
Ik denk dat serieus rijke mensen echt niet op bitcoin zitten te wachten waarbij iedereen kan zien waaraan ze het uitgeven en wat ze nog hebben. Met dark coin is je wallet anoniem en kan je niet zien wie wat naar wie overmaakt. Ik hou het iig nog een tijd aan.
Ja, ik ben all in gegaan in DRK wat ik nog had liggen bij MintPal, en ik heb besloten af te stappen van traden. Kost te veel tijd, en te weinig winst.quote:
mmm ben het wel met je eens dat ze met iets unieks bezig zijn, maar zolang het er nog niet is geeft het me toch een beetje het scharmbeck worldcoin 2.0 gevoel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ja, ik ben all in gegaan in DRK wat ik nog had liggen bij MintPal, en ik heb besloten af te stappen van traden. Kost te veel tijd, en te weinig winst.
Dat kloptquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmm ben het wel met je eens dat ze met iets unieks bezig zijn, maar zolang het er nog niet is geeft het me toch een beetje het scharmbeck worldcoin 2.0 gevoel.
Doen! ;-)quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef apacalipto het volgende:
iets met een ezel en een steenik ga er een nachtje over slapen voor ik weer aan darkcoin kom denk ik
Je bent er duidelijk te lang uit geweest. Tegenwoordig delen wij alles op een handelen we met kleine portiesquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef apacalipto het volgende:
ik keek even naar die mzc coin waar de pump was, maar als je daar 1 bitcoin indrukt krijg je die er volgens mij nooit meer goed uit boven aan de pump... veel te kleine aantallen.
MZC was ook een ongelukkige coin.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef apacalipto het volgende:
ik keek even naar die mzc coin waar de pump was, maar als je daar 1 bitcoin indrukt krijg je die er volgens mij nooit meer goed uit boven aan de pump... veel te kleine aantallen.
tja maar dan schiet het met de winsten ook niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent er duidelijk te lang uit geweest. Tegenwoordig delen wij alles op een handelen we met kleine porties
Vraag Rois eens hoe hij is begonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef apacalipto het volgende:
[..]
tja maar dan schiet het met de winsten ook niet op
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag Rois eens hoe hij is begonnen
Ik?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef apacalipto het volgende:
wuuuut en hoeveel heb je ongeveer mee verdient?
Niet te houweeeeeeeeeeeeeequote:
haha ja ik trade het meeste op school eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet te houweeeeeeeeeeeeee
Maar ik kijk en wacht vaak meer af dan ik doe. En in pricipe 'werk' ik wel 14 uur per dag he
En traden in de nachten is echt veel lekkerder. Weinig afleiding enzo.
haha ja mja als je het om zou rekenen naar loondienst kun je tijd/geld beter werken. mja het kan vanaf de bank hequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Je leefritme gaat kapot maar ach. Ik vind het leuk en het levert wat op. Prima zo.
Ik zit op het moment een beetje zonder werk mn neus leeg te vreten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef apacalipto het volgende:
[..]
haha ja ik trade het meeste op school eigenlijkgewoon op achtergrond tijdens de lessen beetje heen en weer schuiven
waarom leg je niet paar bitcoin meer in dan? als je toch de tijd hebt en over goede methodequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit op het moment een beetje zonder werk mn neus leeg te vreten.
En ik heb bakken tijd om me te verdiepen hierin. Loop ook al mee sinds topic #3
Moet zeggen dat ik ook niet achterlijk ben, en dat ik een prima strategie voor mezelf heb bedacht die donders goed werkt.
ik wil de 1000 euro bereiken om van de zomer met m'n vriendin van op vakantie te gaan. Woon al 5 jaar samen en zit nu al een jaar thuis te niksen terwijl zij sinds een jaar fulltime werkt, dus het zou mooi zijn als niet zij, maar ik voor de vakantie opdraaitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:01 schreef apacalipto het volgende:
[..]
waarom leg je niet paar bitcoin meer in dan? als je toch de tijd hebt en over goede methode
maakt niet uit. Ik kan van 0.01, gewoon 1 makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef apacalipto het volgende:
haha dat is inderdaad nobel maar dan kom je terug en is al je speelgeld op!Dan ga je je vervelenmaar ik respecteer je doel zeker. dat zou mooie verassing zijn. al mooi land uitgezocht?
dat is een mooi rondje inderdaad, aardig wat auto uurtjes! Zijn mooie landenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
maakt niet uit. Ik kan van 0.01, gewoon 1 maken
En zelfde soort vakantie als 2 jaar geleden. Rondje: Nederland-Belgie-Frankrijk-Italie-Zwitserland-Duitsland-Belgie-Nederland. Heerlijk is dat. Auto inlaaien en op de bonnefooi naar het buitenland rijden. Elke avond plannen waar je dag erop heen gaat en niet verder denken dan dat. Een vriend van me woont in Zwitserland, dus dat doen we ook nog even een dag of 3 aan.
En super vrije vakantie waarin niks vast staat en niks moet. Echt heerlijk.
3300 km was het ;-)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dat is een mooi rondje inderdaad, aardig wat auto uurtjes! Zijn mooie landenvriend in zwitersland scheelt weer wat in je bitcoin budget he
kun je dat houden voor de handel.
Maar ik ga naar bed! succes nog met traden vannachtik blijf denk ik even in bitcoin....
Ja bizar is datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:41 schreef edraket31 het volgende:
Jij maakt zelfs nog winst als je fouten maakt
Euj. Jij hebt toch die site in elkaar gedraaid met die coins en die ratio?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar om daarna weer een run omhoog te maken. Wat ze hebben gedaan met darksent is enorm bijzonder.
Ik denk dat serieus rijke mensen echt niet op bitcoin zitten te wachten waarbij iedereen kan zien waaraan ze het uitgeven en wat ze nog hebben. Met dark coin is je wallet anoniem en kan je niet zien wie wat naar wie overmaakt. Ik hou het iig nog een tijd aan.
https://www.facebook.com/events/574307479311349/quote:Met de schuldencrisis is duidelijk geworden dat het huidige financieel stelsel niet langer houdbaar is. Centrale bankbalansen zijn groter opgeblazen dan ooit, zonder zichtbaar herstel.
Zowel cryptovaluta als goud beloven een monetaire revolutie te ontketenen die een monetaire apocalyps kan afwenden; welk van deze twee opties heeft de toekomst om mensen weer een stabiele munt te geven die haar waarde behoudt?
Bitcoin heeft in 2013 een enorme waardestijging laten zien. In haar schaduw is een heel universum aan cryptovaluta ontstaan. Is de Bitcoin “as good as gold” of zijn cryptovaluta een voorbijgaande rage?
Goud is in 1971 losgelaten als monetair anker, zit er nog toekomst in dit “barbaars relikwie” of zitten we definitief in een post-goud tijdperk?
Op deze avond zullen Willem Middelkoop en Charif Mews de degens kruisen om er achter te komen welk van deze valuta de toekomst heeft.
Willem Middelkoop is oprichter van het Commodity Discovery Fund en publicist. Hij verwierf landelijke bekendheid als marktcommentator bij RTLZ. Middelkoop waarschuwde in zijn eerste boek "Als de dollar valt" (2007) voor een naderende kredietcrisis. In de jaren er na verschenen "De permanente oliecrisis" (2008) en "Overleef de kredietcrisis" (2009) en "Goud en het geheim van geld" (2012) en The Big Reset (2013). In totaal verkocht hij meer dan 100.000 exemplaren van zijn boeken.
Charif Mews is kandidaat voor het Europees parlement namens de Piratenpartij. Met een wiskundige achtergrond en een liefde voor programmeren, politiek, ondernemen en psychologie is hij bezig om een betere wereld te realiseren. Een transparantere wereld mét bescherming van de privacy van het individu. Daarnaast is hij bezig met het bouwen van een muziekplatform waar hij de traditionele muziekindustrie mee wil veranderen.
At your servicequote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Euj. Jij hebt toch die site in elkaar gedraaid met die coins en die ratio?
Inmiddels is AC weer terug en zijn er een paar nieuwe coins bijgekomen zoals XXL en Naut.
Misschien kun je die ff toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |