quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:54 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Vandaag nog een altcoin pump? DRK pump gemist gisteren.
Die heb ik al zo lang niet meer in de gaten gehouden, is ie nou gewoon 100x zo minder waard geworden?quote:
Buy high sell low, you're doing it right!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
Voor degene die wel wel eens een verkeerde beslissing nemen (zoals ik zelf ook nog te vaak).....
Het kan erger:
Don't feel bad buddy. Here I'll help you feel better...
I sold nearly 2k DRK at .00125 because the price didn't move for a month. I thought I'd play other coins and buy back in. So I bought Blackcoin @ 88k (LOL WINNING) and lost a good chunk of the bitcoin I had. DRK started climbing quickly after, and I didn't buy it until around .0052. This was literally an hour before it crashed back to .003 or so. I was so frustrated I just sold what I had and pretty much wanted to quit trading forever. Anyways I didn't do any trading for a couple weeks and now I've bought back into darkcoin at about 10x the price I originally sold for. If anyone wants trading advice PM me
Welke coin is dat hierboven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De ommekeer nadert... maar welke kant op?
[ afbeelding ]
Dat is de enige grote coin die ik intensief in de gaten houquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke coin is dat hierboven.
Edit: oh btc zelf, kzie het al.
Hij is aardig stabiel al een tijdje wel. Vind het helemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de enige grote coin die ik intensief in de gaten hou
gebruik je haasbot.com? daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om mijn bot te fixen, 4x is scheepsrecht
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef apacalipto het volgende:
[..]
gebruik je haasbot.com? daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Vanavond is er weer 1 toch. Hopelijk is die wat beter. Al heb ik er per ongeluk nog wel 0.027btc mee verdiend bleek ineens gisteravondquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om mijn bot te fixen, 4x is scheepsrecht
Het duurde trouwens 30seconden tot de pump begon, ik had zelfs voor de pump kunnen kopen als ik snel op mintpal was ingelogd
Die pump was zo klein, dat ik zo'n terugval niet had verwachtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanavond is er weer 1 toch. Hopelijk is die wat beter. Al heb ik er per ongeluk nog wel 0.027btc mee verdiend bleek ineens gisteravond
Had een buy gezet op 37 en ineens was ie erdoor. Toen kon ik hem gelijk sellen op 51
Nee ik ook niet, maar ik was de order vergeten weg te halenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pump was zo klein, dat ik zo'n terugval niet had verwacht
Ik zie daar geen trading bot hoor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
BIT / [Trade] Altcoin pumps bot in die OP.
Hij moet wel eerst 100% werkend zijn voor je hem beschikbaar stelt hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:21 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik zie wel onderaan staan tool binnenkort beschikbaar?
Ik heb iedereen verjaagd. Veel te druk hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat iets mis.... Het topic zit vol
Edit: nu opeens leeg
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb iedereen verjaagd. Veel te druk hier.
Oh gelukkig heb ik net m'n orders weggehaald daarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef avw1982 het volgende:
NC2 is even van Mintpal af. 5 sec ervoor waren mijn coins nog verkocht. Anders zat ik net zoals met AC weer met coins waar ik niks mee kan.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef roislecxe het volgende:
Oh godver ik had nog wel een open order staan op Nc2
Wat is daar nu weer mee aan de hand dan![]()
twitter:MintPalExchange twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 14:53:54We've suspended the Coin2.0 NC2/BTC market following a potential double spend attack. We're currently investigating it. reageer retweet
Mja, zegt me ook niet zoveelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef avw1982 het volgende:
[..]twitter:MintPalExchange twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 14:53:54We've suspended the Coin2.0 NC2/BTC market following a potential double spend attack. We're currently investigating it. reageer retweet
puhhh dat is wel lekkere buywall, mogen ze bij mij ook wel bijschrijven 100 btcquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef edraket31 het volgende:
DRK:
Dan denk je redelijk safe te kunnen terugkopen boven een buywall van 100btc (honderd!) op 1430
Ik had er op gelet en het was geen fake wall....
In no time was er 60-70btc opgevroten, rest werd gepulled en dan schrik je toch wel ff!!
dat zou best kunnen, als meer mensen internetten in de buurt dan word wel sloomer, met kabel sowieso volgens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
En dat gaat snel... niet te geloven dit
Of werkt internet 's avonds slechter?
In Leiden welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
En dat gaat snel... niet te geloven dit
Of werkt internet 's avonds slechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |