ja, je mag zelfs zeggen dat Nederlanders, spoken, goden en spaghettimonsters niet bestaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan?
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf wetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik begrijp het al:
1. Ik mag het ontstaan van volkeren ontkennen;
2. Ik mag me agressief opstellen in het ''tolereren'' van andere volkeren.
Dankjewel voor de duidelijkheid.
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf weten
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover, waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.
Hoe bedoel je de Koerden hebben geen eigen cultuur? De Arabieren hebben ook niet allemaal dezelfde cultuur, zelfde geldt voor Nederlanders over de hele wereld. Nederlanders in Noord-Amerika gedragen zich anders dan ze in Nederland doen. Beetje raar om zoiets te zeggen.
dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.
Die landen erkennen Koerden zeker wel als volk, dat ze de Koerdische staat niet erkennen is omdat ze zelf natuurlijk dan macht zullen verliezen en economisch benadeeld worden. Een nieuwe staat in het MiddenOosten betekent dat andere staten macht moeten gaan inleveren. Dat de Koerden echter een volk zijn, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover. Waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:01 schreef sp3c het volgende:
bloederige foto verwijderd, [...] google vind het niet zo heel leuk
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil? Hetzelfde geldt voor extreme foto's als blood en gore. Hoewel dat beduidend minder heftig is voor Googlequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil?
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.quote:
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.
Dus either way zou ik zulke plaatjes alleen posten als het iets toevoegt, en dan liefst achter een spoiler
Het gaat negen van de tien keer gewoon goed. En anders halen we het een keer weg. Die ene user die een vergissing maakt en niet weet dat het niet kan/mag, daar maken we ook veen halszaak van. Het is niet dat de poster van bloederige foto waardoor we op dit onderwerp gekomen zijn nu op water en brood in siberie zijn ban uitzitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |