Nog maar een paar maanden, daarna de studentleef.quote:
Helaas heb ik daar ervaring mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook toen ik ging samenwonen de eerste keer. Een eigen huis hebben is zo fijn. Daarna terug moeten naar je moeder is niet cool.
Don't blame the alcohol.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik nuchter was wel. Die periode was ik veel, heel veel bier aan het drinkenHoe meer biertjes hoe slechter de vrouwen
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.quote:
Van dit:quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat versta je onder heel dik?Doe eens een plaatje van een soortgelijk figuur.
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar ervaring mee.
[..]
Don't blame the alcohol.
[..]
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
Tot dit, en zelfs één keer nog iets voloptieuzer.
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, gezien ze niet op mijn zoenpoging in ging lijkt me dat wel ja. Ik heb haar vandaag ook helemaal niet meer gesproken terwijl we tot vandaag eigenlijk elke dag vrij veel over en weer appten. Zelfs gisteravond nog tijdens het zuipen met een van mijn beste vrienden bleef ze berichten sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.Maar inderdaad, probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.
Eens, al ben je er op een gegeven moment wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dat dat een optie is dan helemaal nergens terecht kunnen lijkt me
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.
Levert leuke verhalen op toch? Yoloquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.
Veel gedronken, jointje gerookt en een beetje aanpappen en flikflooien met buurmeisje. Was ook behoorlijk aan de zware kant. Mee naar boven, potje batsen.
Haar billen drilde mee als een pudding en ik was daar zo gefascineerd naar aan het kijken dat mijn maag begon te protesteren. Dat kwam vooral door de alcohol inname. Al kokhalzend rennen met een half stijve snikkel met rubbertje er om heen naar de WC is niet echt een herinnering waar je trots op kan zijn_!
Ik kan er wel om lachen ja. Kwam haar laatst weer tegen. Die is behoorlijk afgevallen en is echt heel goed opgedroogd.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon niet echt een goed plaatje vinden.
[ afbeelding ]
Komt wel aardig overeen.
Net 5?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Whut, verslaafd aan stenen eten![]()
M'n tanden doen al zeer als ik eraan denk...
Vooral het ondergoed vind ik een afknapperquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloonslet!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral het ondergoed vind ik een afknapper
Het is bijna vrijdag...quote:
Vrijdag.. Vrijdag.. Uhm.quote:
Geen seksweekend dit keer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrijdag.. Vrijdag.. Uhm.
Ik en data.. Je weet hoe het werkt.. Help eens?
haha nee, mijn gemene tante is op bezoek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen seksweekend dit keer?
Of ben je al zo versteend dat je niks meer kan?
Vastbinden in het washok en als konijnen wakker houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha nee, mijn gemene tante is op bezoek.
Deze laat zich pas over 6 dagen naar huis sturenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vastbinden in het washok en als konijnen wakker houden.
Tis een flinke gangbang, maar je kan het aan!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze laat zich pas over 6 dagen naar huis sturen
Oke. Ik bloed. Liters.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis een flinke gangbang, maar je kan het aan!
Zal je tante gezellig vindenquote:
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal je tante gezellig vinden
Misschien kun je naar je oude conciërge en vragen om een tampon?
Nee, ik hou het wel bij mn eigen tamponsquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal je tante gezellig vinden
Misschien kun je naar je oude conciërge en vragen om een tampon?
Varken heeft je nooit mijn tampons laten zien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.
Van wie is ze een kloon dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.
Welke maat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik hou het wel bij mn eigen tampons
Nee, die vond tepelsabbelen lekkerder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken heeft je nooit mijn tampons laten zien?
Die lammetjes gaan m echt niet worden hoor
Miniquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van wie is ze een kloon dan?
[..]
Welke maat?
quote:
Geen idee.quote:
Sorry. Je moet mn ouders mn geboortejaar kwalijk nemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die vond tepelsabbelen lekkerder.
Oh en: geslachtsrijpe vrouwen.![]()
Die super past nooit in mn neus als ik een keer een bloedneus hebquote:
Dat is wel een voordeel van tampons bij je hebben jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die super past nooit in mn neus als ik een keer een bloedneus heb
Wcpapier lekt door en een maandverbandje moet je ook vast blijven houden. Superhandig die tampons, je krijgt zelfs geen vieze handen doordat je ze aan het touwtje vast kan pakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van tampons bij je hebben ja
[ afbeelding ]
En het ziet er natuurlijk super vrouwelijk uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wcpapier lekt door en een maandverbandje moet je ook vast blijven houden. Superhandig die tampons, je krijgt zelfs geen vieze handen doordat je ze aan het touwtje vast kan pakken
Oh, ja. Daar gaat het fout.. Ik ben niet supervrouwelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En het ziet er natuurlijk super vrouwelijk uit
Nee, maar je hebt tieten. Dat maakt voor sommigen al veel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ja. Daar gaat het fout.. Ik ben niet supervrouwelijk
Dan heb je mn snor nog niet gezien zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt tieten. Dat maakt voor sommigen al veel goed.
Het feit dat je je verder niet scheert en scheten laat is visueel gezien niet direct iets wat opvalt.
Nee, maar dat schijnt ook hip te zijn tegenwoordig. Vrouwen met facial hair.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je mn snor nog niet gezien zeker?
Ik heb zo'n mooie krulsnorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar dat schijnt ook hip te zijn tegenwoordig. Vrouwen met facial hair.
Ik las kruissnor en zag je schaamhaar in mijn MI mooi gekruld langs je tuinbroek omhoog krullen..quote:
Tuurlijk nietquote:
Ik heb wel tuinbroekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las kruissnor en zag je schaamhaar in mijn MI mooi gekruld langs je tuinbroek omhoog krullen..![]()
Gelukkig heb je er een ander artistiek hoogstandje van gemaakt!
Zo laat nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was net op n paard in t bos![]()
En nu moet ik gaan douchen, want ik ruik naar Floris.
van 9 tot 10, dus was niet echt netquote:
Ik kan dat echt niet.. Ik val er zijwaarts vanafquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 9 tot 10, dus was niet echt net
Ik was nog aan het napraten met de lerares over dode paarden
Ik gebruikte dat kledingstuk ook niet voor niks. Het zou me meer hebben verbaasd als je die niet zou hebben gehadquote:
En een paardelulquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ws btw een heleboel haar tussen m'n benen
Heb je dat haar ook geaaid? *insert faxiesmiley*quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ws btw een heleboel haar tussen m'n benen
En bereden? "quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je dat haar ook geaaid? *insert faxiesmiley*
Tot maart had ik er geen. Nu heb ik er twee want vroeger zaten ze zo lekker en vind ik ze vooral heel irritantquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat kledingstuk ook niet voor niks. Het zou me meer hebben verbaasd als je die niet zou hebben gehad
verkeerde smileyquote:
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paardquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet.. Ik val er zijwaarts vanaf
En als dat het enige is wat je aanhebt is je kruissnor mooi bedekt en kun je nog met je tieten een goeie clevage gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot maart had ik er geen. Nu heb ik er twee want vroeger zaten ze zo lekker en vind ik ze vooral heel irritant
Die inderdaadquote:
welke tieten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En als dat het enige is wat je aanhebt is je kruissnor mooi bedekt en kun je nog met je tieten een goeie clevage geven [ afbeelding ]
Uiteten geweest. Lang blijven hangenquote:
goed bezigquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paard![]()
En ja, ik heb m geaaid en bereden en ik had zelfs een zweepje bij me
Owja zoiets las ik al. Was wel gezellig dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteten geweest. Lang blijven hangen
Ga door, ga doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paard![]()
En ja, ik heb m geaaid en bereden en ik had zelfs een zweepje bij me
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja zoiets las ik al. Was wel gezellig dan?
ik vind het zó leukquote:
Het eten was niet lekker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZonder de '
' overigens hoor. Was gewoon met een vriend
Die twee kleine bultjes, 30cm boven je navel met die bruine vlekjes erop.quote:
quote:
Ik meestal ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al die watjes slapen tegenwoordig al om 11 uur ofzo
'Er kwam een olifant met een grote snuit, en die blies het verhaaltje uit'quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afstuderen.
Ik moet een nawoord schrijven. Wat een stom concept.
Nawoordquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afstuderen.
Ik hoef geen samenvatting.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nawoord![]()
Samenvatting aan het begin van een verslag
![]()
Ja, ik ben geen diehard eckte eckte fokker..quote:
Ik ben maar een halve Fokker hihahoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen diehard eckte eckte fokker..
De mensen die onderzoek doen moeten dat ook wel, maar ik heb een product ontwikkeld en dan moet dat niet. Ben ik heeeel blij mee, want ik ben niet zo goed in samenvatten.quote:
Beterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De mensen die onderzoek doen moeten dat ook wel, maar ik heb een product ontwikkeld en dan moet dat niet. Ben ik heeeel blij mee, want ik ben niet zo goed in samenvatten.
Omdat je haar nog niet kent en je niet weet wat ze allemaal voor controles gaat uitvoeren? En omdat het altijd spannend is of alles goed gaat met mini-me?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
Naar de vk. Waarom ben ik zo zenuwachtig
ja klopt wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat je haar nog niet kent en je niet weet wat ze allemaal voor controles gaat uitvoeren? En omdat het altijd spannend is of alles goed gaat met mini-me?
*knuffel* komt vast allemaal goed.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit met echo's, ik moest daar speciaal voor naar een ggz instelling en kreeg er maar max 2 zonder medische indicatie. Dat is nu volgens mij anders. luisteren doen ze altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja klopt wel.
Ik was liever bij de gyneacoloog gebleven
Het is vandaag intake en ik hoop wel dat ze een echo maakt.
Ik ben de laatste week ook ineens bang dat het hartje gestopt is.waarom weet ik niet, ineens in m'n kop gehaald.
Ik zou graag thuis willen kunnen luisteren wanneer ik er bang voor ben dat t weg is.
Maar dat kan zeker niet he?
Ik wil graag een echo omdat die bij de gyneacoloog met 9 weken is misluktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit met echo's, ik moest daar speciaal voor naar een ggz instelling en kreeg er maar max 2 zonder medische indicatie. Dat is nu volgens mij anders. luisteren doen ze altijd
En jawel, dat kan wel, mn zusje en een vriendin hadden daar allebei een speciaal apparaatje voor. Je kan best vragen aan de verloskundige hoe of wat
Ze zijn heel erg lelijk dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
Ow ik had eindelijk Tinder matches, 2 stuks, nadat ik blind alles ben gaan liken![]()
2 Heeeeeeel gezellige dames.....
ik weet wel dat ze het soms afradenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil graag een echo omdat die bij de gyneacoloog met 9 weken is misluktde baby lag te dansen en ik kon het goed en duidelijk zien. Toen ze een foto maakte was er niks meer vanover en dat vind ik zo jammer
![]()
Dus dan denk ik dat ze straks luisteren gaanik ga het wel gewoon vragen.
Oh, zoiets wil ik ook, ga ik aan mijn zus vragen, ze werkt op de verloskamers en op de afdeling als kraamverpleegkundige. Dus dat moet ze wel weten.
Thnx
Dat kan zeker wel. Heet Angelsound. Maar heb je met 9 weken nog niets aan. Geloof pas bij een week of 14 dat je het zelf kan vinden. Het kan je rust geven maar op momenten dat het zich verstopt en je kan het zelf niet vinden brengt het alleen maar meer onrust met zich mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja klopt wel.
Ik was liever bij de gyneacoloog gebleven
Het is vandaag intake en ik hoop wel dat ze een echo maakt.
Ik ben de laatste week ook ineens bang dat het hartje gestopt is.waarom weet ik niet, ineens in m'n kop gehaald.
Ik zou graag thuis willen kunnen luisteren wanneer ik er bang voor ben dat t weg is.
Maar dat kan zeker niet he?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
Naar de vk. Waarom ben ik zo zenuwachtig
quote:
quote:
quote:
Thnxquote:
Jij je druk maken om niks.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Thnxik krijg echt een adhd baby geloof ik
lag me daar een partije te showen niet normaal
Jaquote:
Jaquote:
was het zeker, ik denk dat dat wat minder zal worden zoals JB zei, wanneer het gaat schoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:30 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Lijkt me toch altijd wel een spannend moment. Dus kan het me wel voorstellen.
Ik heb geen idee, ben er zelf nog niet klaar voor. Dus ik hou me er ook nog niet me bezig. Maar altijd fijn om te lezen dat het goed gaat bij iemand andersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
[..]
was het zeker, ik denk dat dat wat minder zal worden zoals JB zei, wanneer het gaat schoppen.
Zeker, maar des te beter dat het ongegrond was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:30 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Lijkt me toch altijd wel een spannend moment. Dus kan het me wel voorstellen.
Dat zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar des te beter dat het ongegrond was.
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben er zelf nog niet klaar voor. Dus ik hou me er ook nog niet me bezig. Maar altijd fijn om te lezen dat het goed gaat bij iemand anders
Is het geen knap kindquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar des te beter dat het ongegrond was.
Ze kunnen het niet goed metenquote:
Gelukkig wel zegquote:
Begrijp ik ergens wel. Nee, ik wist het heel vroeg, bij 3,5 week alquote:
ik begin het nu écht leuk te vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:47 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Haha, je moet nog even aan het idee wennen begrijp ik?
Ik kijk pas een paar dagen in dit topic, dus ik heb het helemaal gemist. Maar wat voor situatie is dat dan? Als je het niet wilt zeggen, ook prima hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begrijp ik ergens wel. Nee, ik wist het heel vroeg, bij 3,5 week alDaarom denk ik
En ik vertelde het ook vroeg, omdat de situatie.
In een notendop Zwanger door anticonceptie heen. De vader wil het kindje niet. Waarop het uiteindelijk grotendeels kapot is gelopen, naast dat de relatie ook niet helemaal goed zat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik kijk pas een paar dagen in dit topic, dus ik heb het helemaal gemist. Maar wat voor situatie is dat dan? Als je het niet wilt zeggen, ook prima hoor
Soms ben ik zo blij dat ik dat erop heb zitten. Sowieso ben ik iets van een jaar met mijn scriptie bezig geweest.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afstuderen.
Ik moet haast wel fax, anders slaap ik gewoon te weinig aangezien ik nog steeds erg slecht slaap.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al die watjes slapen tegenwoordig al om 11 uur ofzo
Ik doe HBO, ben nu na 4 maanden klaar. Hopen op een voldoende!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik dat erop heb zitten. Sowieso ben ik iets van een jaar met mijn scriptie bezig geweest.
Slapen is sowieso overratedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet haast wel fax, anders slaap ik gewoon te weinig aangezien ik nog steeds erg slecht slaap.
Bij mij was het een dubbelscriptie over een onderwerp waar weinig literatuur over beschikbaar was, misschien scheelt dat iets? Die voldoende zit toch wel goed lijkt me?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe HBO, ben nu na 4 maanden klaar. Hopen op een voldoende!
Ik zou er anders bijna een moord voor doen om gewoon weer normaal te kunnen slapen (en niet regelmatig moe te zijn) zoals vroeger.quote:
Ziet er goed uit, is dit jouw creatie of een foto van internet?quote:
Deed jij WO? Want dan is het sowieso al heeeel anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:02 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij was het een dubbelscriptie over een onderwerp waar weinig literatuur over beschikbaar was, misschien scheelt dat iets? Die voldoende zit toch wel goed lijkt me?
Mijn creatie. Had eigenlijk de randjes even schoon moeten maken, maar het was zo heet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is dit jouw creatie of een foto van internet?
9/10x dat er wat achter zit waarom dat zo is. Maar maakt het niet minder overrated, slapen kan altijd nogquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou er anders bijna een moord voor doen om gewoon weer normaal te kunnen slapen (en niet regelmatig moe te zijn) zoals vroeger.
Ziet er goed uit.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn creatie. Had eigenlijk de randjes even schoon moeten maken, maar het was zo heet.
Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ziet er uit om van te nommen, woon je bij mij in de buurt?
Ja. Dat twijfelen herken ik wel. Een tip van mij : NIET DOEN! Gewoon met een realistische kijk er naar kijken en bij twijfel eventueel iemand anders jouw werk kritisch laten bekijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deed jij WO? Want dan is het sowieso al heeeel anders.
Mja, ik ben een doemdenker in zulke gevallen dus ga dan heel erg aan mezelf twijfelen.
Dat er wat achter zit snap ik. Ik heb ook wel een idee wat de reden is, maar dat los ik niet 1,2 3 op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
9/10x dat er wat achter zit waarom dat zo is. Maar maakt het niet minder overrated, slapen kan altijd nog
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.Zou best soms wel eens wat spul weg willen geven, want ik moet eigenlijk niet zoveel ongezonde dingen eten.
Aaah jeetje zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In een notendop Zwanger door anticonceptie heen. De vader wil het kindje niet. Waarop het uiteindelijk grotendeels kapot is gelopen, naast dat de relatie ook niet helemaal goed zat.
Ik ga dit dus alleen doen.
Vast wel, en heb veel lieve mensen om mij heen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:25 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Aaah jeetje zeg
Succes ermee. Komt vast goed
Alles valt op te lossen als je het maar graag genoeg wilquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat er wat achter zit snap ik. Ik heb ook wel een idee wat de reden is, maar dat los ik niet 1,2 3 op.
Als je nog iets nodig heb moet je even een gil geven. Dan kijk ik of ik het voor je heb. Ik doe mn babyspullen wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik begin het nu écht leuk te vindenEn ik moet nog zoveel spullen hebben. Heb al veel toegezegd gekregen, dat wel.
awquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nog iets nodig heb moet je even een gil geven. Dan kijk ik of ik het voor je heb. Ik doe mn babyspullen weg
Ik weet het niet zo goed, ik zou het hem in elk geval niet verbieden. Al begint mijn teleurstelling inmiddels wel naar boosheid/afkeer te gaan. Ik zou dan wel zeggen dat hij dan echt zeker van zijn zaak moet zijn, want van heen en weer geschommel word niemand iets wijzer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stel dat hij nu over drie maanden zegt: MK, ik heb er nog eens over nagedacht, en ik wil toch graag deel uitmaken van zijn/haar leven.
Hoe reageer jij dan?
Bij mij was het btw ook belachelijk gegaan allemaal hoor
Zo ff typen
Heb ik voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awgeen baby tally's meer.
Wat ik nog wel zoek is een voedingskussen
nee, maar dat is moeilijk, jij kan namelijk zelf niets doen aan zijn eventuele wisselingen van mening.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed, ik zou het hem in elk geval niet verbieden. Al begint mijn teleurstelling inmiddels wel naar boosheid/afkeer te gaan. Ik zou dan wel zeggen dat hij dan echt zeker van zijn zaak moet zijn, want van heen en weer geschommel word niemand iets wijzer.
Ik hoor hem niet eens meer, ik heb de echo's op FB gezet en hij reageerde er ook niet op ( tot nu toe ). Normaal gesproken verberg ik al mijn shit voor hem, behalve dit, om hem niet buiten te sluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat is moeilijk, jij kan namelijk zelf niets doen aan zijn eventuele wisselingen van mening.
Wat een kerel zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij leerden elkaar kennen in september ofzo, na een maand ongeveer, toen we een weekendje in Frankrijk waren, vroeg hij me ten huwelijk en zei hij dat hij kinderen met me wilde. Dus ik:wut?! Nee hoor, we kennen elkaar net! (Bovendien botsten we toen al wel
)
Hij bleef toen doorzeuren dat ik moest stoppen met de pil, tot ik in januari ofzo heb gezegd dat ik gestopt was, om van het gezeur af te zijn, maar ik ben nooit gestopt. Ik was echter niet heel erg secuur met de pil en vergat hem weleens, denk gemiddeld een keer in de maand ofzo
Maar goed, dat deed ik al jaren en ik was nog nooit zwanger geraakt.
Uiteindelijk kwam ik er in juni/juli achter dat ik zwanger was. Ik hem dat verteld, begint hij ineens over dat ik hem erin geluisd zou hebben
Terwijl hij dus een kindje met me wilde en zelfs dacht dat ik gestopt was met de pilehh, hóe precies heb ik je erin geluisd dan?
Anyway, de ene week wilde hij wel, de andere week niet enz, dat heeft wel even geduurd. En uiteindelijk dus wel samen geprobeerd. En zelfs nog een kindje gekregen
Waar ik hem ook weer ingeluisd heb volgens hem
Ik zei dat ik twee kinderen wilde, en het liefst van dezelfde man, omdat ik bij mijn neefje en nichtje heb gezien dat het voor hen heel moeilijk was dat de een haar vader heel vaak zag en de ander zijn vader nooit. Dat wilde ik niet, ook als het niet goed zou gaan tussen ons, leek me dat heel erg. (Nu denk ik daar iets genuanceerder over)
Ik heb hem dus gedwongen nog een kindje met mij te nemen.
Ofzo.
Hij is nogal van het fouten bij anderen zoeken en niet naar zichzelf kijken zeg maar
ze hoeft ook geen rekening te houden met hem, maar met haar kind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
Hij heeft zijn keuze toch gemaakt? Ik zie niet in waarom je nog met hem rekening zou moeten houden. Dan had hij z'n verantwoordelijkheid meteen moeten nemen.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Hij moet zich echt eens laten testen op borderline.
ik zou er niet eens van opkijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Hij moet zich echt eens laten testen op borderline.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze hoeft ook geen rekening te houden met hem, maar met haar kind.
Je kan niet zeggen: ik moet jou niet, dus heb jij geen recht op je kind. Een kind heeft recht op zijn/haar vader, dan moet je je eigen gevoelens daarvoor aan de kant zetten wat mij betreft.
ja, zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet eens meer, ik heb de echo's op FB gezet en hij reageerde er ook niet op ( tot nu toe ). Normaal gesproken verberg ik al mijn shit voor hem, behalve dit, om hem niet buiten te sluiten.kan ik achteraf tenminste geen verwijten krijgen.
Soms denk ik zelfs dat hij hier meeleest /para
Wat een kerel zeg![]()
Maar je hebt nu wel Twee prachtdochters
wat zou je anders doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zeker![]()
En dat doe je goed. Ik zou het ook zo doenongeveer.
Er zijn grenzen natuurlijk. Het kan wel zijn/haar vader zijn maar hij maakt toch zelf die keuze en wil het niet erkennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze hoeft ook geen rekening te houden met hem, maar met haar kind.
Je kan niet zeggen: ik moet jou niet, dus heb jij geen recht op je kind. Een kind heeft recht op zijn/haar vader, dan moet je je eigen gevoelens daarvoor aan de kant zetten wat mij betreft.
dan steek ik er alle stokjes voor die ik kan vinden. Na járen kan meneer ophoepelen. Wmb. En als perzik op mij lijkt zal ie dat ook vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk. Het kan wel zijn/haar vader zijn maar hij maakt toch zelf die keuze en wil het niet erkennen.
Straks over tig jaar wil hij opeens wel vadertje spelen en dan moet het allemaal maar kunnen? Geheid dat zo'n kind daar problemen van gaat hebben.
Dan zou ik het wel weten.
geen idee, ik zit nu niet in die situatie.quote:
true. Maar hij woont in Leuven. Dus kan hem ook niet per ongeluk tegenkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, ik zit nu niet in die situatie.
En ik weet niet wat jij precies doet.
Ik heb het toen ook vnl aan hem overgelaten, maar er was toen nog geen fbdus hij kreeg geen fotootjes mee oid.
over tig jaar?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk. Het kan wel zijn/haar vader zijn maar hij maakt toch zelf die keuze en wil het niet erkennen.
Straks over tig jaar wil hij opeens wel vadertje spelen en dan moet het allemaal maar kunnen? Geheid dat zo'n kind daar problemen van gaat hebben.
Dan zou ik het wel weten.
ik kwam hem ook nooit tegen, hij stond gewoon steeds aan de deur.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true. Maar hij woont in Leuven. Dus kan hem ook niet per ongeluk tegenkomen.
nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Prima hoor, maar je weet niks wat betreft wat ik heb meegemaakt met kinderen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Prima hoor, maar je weet niks wat betreft wat ik heb meegemaakt met kinderen
Inderdaad, uiteindelijk hard genoeg voor geknokt omdat er een kind de dupe was. Dus hou dat soort uitspraken gewoon voor je voortaanquote:
Wil je ook aandacht?quote:
jij moet eens leren dat je je mening ook op een normale, opbouwende en positieve manier kan geven ipv te roepen datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk hard genoeg voor geknokt omdat er een kind de dupe was. Dus hou dat soort uitspraken gewoon voor je voortaan
[..]
Wil je ook aandacht?
sowieso had niemand het over 'over tig jaar' en bovendien zijn niet alle kinderen hetzelfde. Plus dat de leeftijd van n kind een groot verschil maakt. Een kind van twee kan over het algemeen gemakkelijker een man als vader in zijn/haar leven toelaten, dan een kind van tien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eens aan jezelf werken ipv altijd de schuld op anderen te schuiven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat ik je nu nog een normale reactie terug ga geven
Dat stond er al 2 keer ongeveerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Nee, er werd gezegd dat het klaar was. Er stond nergens een verzoek tot reactie.
Ze maakt toch zelf een opmerking? En dan moet ik aan mezelf werken. Mooi ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga eens aan jezelf werken ipv altijd de schuld op anderen te schuiven.
Kindjes zijn zo leukquote:
Zou het misschien niet een beetje aan je eigen opmerking liggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat stond er al 2 keer ongeveer
[..]
Ze maakt toch zelf een opmerking? En dan moet ik aan mezelf werken. Mooi dit
Vervolgens achteraf wel reageren terwijl je zegt dat je klaar bent komt ook niet echt serieus over
Ik ben er toch niet verantwoordelijk voor hoe zij het interpreteert.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou het misschien niet een beetje aan je eigen opmerking liggen?
Ik zie een witte kattenhaar in het zwarte bakjequote:
Dat gaat flink wat tijd vergen. Ik probeer er ook aan te werken, maar ik zou willen dat t makkelijker was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Drukte hier zeg!
Alles valt op te lossen als je het maar graag genoeg wil
Hier nog een half uurtje. Dan eindelijk weekendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Nog even een uurtje zitten voor ik vertrek
Have fun/veel rust enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks!quote:
Doe je wel rustig aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
wat ga je doen dan? heb dat volgens mij gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik vind het wel een beetje eng. NuMaar heb er wel echt enorm veel zin in
Naar een stiltehuis in Nijmegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? heb dat volgens mij gemist.
Ga je daar met een groep gezamenlijk eten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Onder andere. Maar wel in stiltequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je daar met een groep gezamenlijk eten?
jij vind die van mij ook vast leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kindjes zijn zo leuk
Uiteraard alleen die van jezelf. De rest is kut
Nou, veel succes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onder andere. Maar wel in stilte
quote:
Begrijp het ook niet echt, vroeg gewoon naar JB's ervaring. Blijkbaar zijn er dan weer mensen die het opzeep moeten helpenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef artelligence het volgende:
Jezus dramaqueens hier. Ga ff lekker met z'n allen lopen bitchen in het relnichttopic
Eng... whut?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, gewoon. Heel weekend weg van mn katjes enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eng... whut?
Doe niet zo raar...
Kak ik ga ff uit de zon. Ik verbrand een beetje
Kan gebruikt worden als therapie, jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Myraela het volgende:
Is dat een soort van therapie ofzo? Ik zou er echt niet aan moeten denken.
Ja én schattig.quote:
Ja dat kan niet hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Heel weekend weg van mn katjes enzoWou dat ik ze mee kon nemen
nice. veel plezier. al klinkt dat wat apart.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar een stiltehuis in Nijmegen![]()
www.stiltehuis-nijmegen.nl
Hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he![]()
Ze zien je aankomen
Ik vind K anders schattig op de foto'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet. Meisjes zijn schattig.
En jij hebt mijn kinderen nooit ontmoet toch?
Nooit geweten dat we die onzin hier haddenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar een stiltehuis in Nijmegen![]()
www.stiltehuis-nijmegen.nl
'Die onzin'?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nooit geweten dat we die onzin hier hadden
Stil zijn kan je thuis ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Die onzin'?![]()
Laat ook maar, geen zin in die discussie
quote:
Ik vind het niet echt onzin, maar mijn ding zou het ook niet zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nooit geweten dat we die onzin hier hadden
Ja, daarmee los je problemen op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt onzin, maar mijn ding zou het ook niet zijnals of je daar je problemen mee oplost.
Als ik stilte wil, ga ik een middag in de biesbosch zitten
Als ik dat echt wil kan ik dat prima. En als ik dat niet kan wil ik het niet graag genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Niet op de manier die je daar hebt. Plus omgevingsgeluiden, afleiding, etc. heb je thuis altijd. Daar niet. Thuis zou ik bijvoorbeeld mijn telefoon en laptop niet het hele weekend aan de kant kunnen leggen. Daar wel
Gelukkig verschillen wij een hoop, wat dat betreftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik dat echt wil kan ik dat prima. En als ik dat niet kan wil ik het niet graag genoeg.
Ik zou er iig niet voor in een speciaal huis gaan zitten waar ik voor moet betalen.
Uh ok.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarmee los je problemen op.
niet alleen wat dat betreftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen wij een hoop, wat dat betreft
Ja, precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Jochie1900 het volgende:
Ach, als zij zich daar goed bij voelt en denkt dat het helpt.
stilte en geen afleiding kan erg helend werken hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt onzin, maar mijn ding zou het ook niet zijnals of je daar je problemen mee oplost.
Als ik stilte wil, ga ik een middag in de biesbosch zitten
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef perro. het volgende:
[..]
stilte en geen afleiding kan erg helend werken hoor.
Misschien moet je met Sedan gaan praten. Die heeft daar ook al zo'n last van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik snap niet waarom er altijd op alles zo negatief gereageerd moet worden hier
Moet ze ook doen hoor, maar ik zou er geen bips aan hebben. Maar ik woon ook niet in de stad, het is hier altijd vredig en rustig, en ik kan wel mijn laptop/telefoon etc aan de kant leggen als ik echt niks wil. Kan me best voorstellen dat TGND er rustig van zou worden. Maar mij niet gezien hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Jochie1900 het volgende:
Ach, als zij zich daar goed bij voelt en denkt dat het helpt.
Dat kan ja, maar het kan niet ineens praktische problemen oplossen, zoals ik zei, voor mij zo zoiets niet werken. Puur omdat ik als ik wil, stilte genoeg heb, en kan vinden, plus dat ik anders in elkaar zit. Is ook niet negatief en niks mis mee. Maar gewoon hoe ik er tegenover sta.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef perro. het volgende:
[..]
stilte en geen afleiding kan erg helend werken hoor.
Misschien moet je mij gewoon even niet bij jouw discussie betrekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien moet je met Sedan gaan praten. Die heeft daar ook al zo'n last van de laatste tijd.
Welke discussie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien moet je mij gewoon even niet bij jouw discussie betrekken
Nee, je mag alleen andere gelijk geven hier. Leer dat nu eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke discussie?
Ik zeg gewoon dat ik iets onzin vind. En de laatste keer dat ik checkte mocht ik gewoon zeggen wat ik dacht.
En het is toch zo? Jij voelt dat de laatste tijd toch enorm zo?
ben je weer de grond aan het aanduwen met die eelthanden van je? Hou nou eens op met die onzin.quote:
He shit. Daar gaat het dus fout. Als jij nou eens zegt wat ik vind, kan ik jou gelijk geven. Kunnen we niet zoiets regelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen andere gelijk geven hier. Leer dat nu eens
Nee, want we delen op dit moment een meningquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
He shit. Daar gaat het dus fout. Als jij nou eens zegt wat ik vind, kan ik jou gelijk geven. Kunnen we niet zoiets regelen?
Whehehe, ik heb geen eelthanden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je weer de grond aan het aanduwen met die eelthanden van je? Hou nou eens op met die onzin.
I know.quote:
nee, want praktische problemen vereisen een praktische aanpak idd, katje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar het kan niet ineens praktische problemen oplossen, zoals ik zei, voor mij zo zoiets niet werken. Puur omdat ik als ik wil, stilte genoeg heb, en kan vinden, plus dat ik anders in elkaar zit. Is ook niet negatief en niks mis mee. Maar gewoon hoe ik er tegenover sta.
Zou het voor jou werken denk je?
Crap. We doen het echt niet goed he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want we delen op dit moment een meningdus nu zijn we beide de verkeerde keuze aan het maken
En het feit dat jij bepaalde dingen 'onzin 'vind heeft wat met mij te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke discussie?
Ik zeg gewoon dat ik iets onzin vind. En de laatste keer dat ik checkte mocht ik gewoon zeggen wat ik dacht.
En het is toch zo? Jij voelt dat de laatste tijd toch enorm zo?
Inclusief katten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap. We doen het echt niet goed he?
En ik maar denken dat ik goed bezig was vandaag, bankkussens onder de douche gezet en de kattenbak ook al..
oh? laat eens voelen?quote:
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, want praktische problemen vereisen een praktische aanpak idd, katje.
is natuurlijk niets mis mee. er is gewoon helemaal niks mis.
ik weet niet of dat zou werken. ik heb niet zoveel om aan te werken eigenlijk. en ik kan me sowieso wel goed afsluiten voor mijn omgeving. diep in gedachten verzonken raken zodat alles en iedereen langs me heen gaat.
Nee hoor.. Het feit dat alles wat niet meepraat met de groep gelijk negatief is, dat vind ik met jou te maken hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En het feit dat jij bepaalde dingen 'onzin 'vind heeft wat met mij te maken?
---
Hopelijk helpt het wat GnD
Je bent goed bezig, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap. We doen het echt niet goed he?
En ik maar denken dat ik goed bezig was vandaag, bankkussens onder de douche gezet en de kattenbak ook al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |