Nog maar een paar maanden, daarna de studentleef.quote:
Helaas heb ik daar ervaring mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook toen ik ging samenwonen de eerste keer. Een eigen huis hebben is zo fijn. Daarna terug moeten naar je moeder is niet cool.
Don't blame the alcohol.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik nuchter was wel. Die periode was ik veel, heel veel bier aan het drinkenHoe meer biertjes hoe slechter de vrouwen
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.quote:
Van dit:quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat versta je onder heel dik?Doe eens een plaatje van een soortgelijk figuur.
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar ervaring mee.
[..]
Don't blame the alcohol.
[..]
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
Tot dit, en zelfs één keer nog iets voloptieuzer.
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, gezien ze niet op mijn zoenpoging in ging lijkt me dat wel ja. Ik heb haar vandaag ook helemaal niet meer gesproken terwijl we tot vandaag eigenlijk elke dag vrij veel over en weer appten. Zelfs gisteravond nog tijdens het zuipen met een van mijn beste vrienden bleef ze berichten sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.Maar inderdaad, probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.
Eens, al ben je er op een gegeven moment wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dat dat een optie is dan helemaal nergens terecht kunnen lijkt me
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.
Levert leuke verhalen op toch? Yoloquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.
Veel gedronken, jointje gerookt en een beetje aanpappen en flikflooien met buurmeisje. Was ook behoorlijk aan de zware kant. Mee naar boven, potje batsen.
Haar billen drilde mee als een pudding en ik was daar zo gefascineerd naar aan het kijken dat mijn maag begon te protesteren. Dat kwam vooral door de alcohol inname. Al kokhalzend rennen met een half stijve snikkel met rubbertje er om heen naar de WC is niet echt een herinnering waar je trots op kan zijn_!
Ik kan er wel om lachen ja. Kwam haar laatst weer tegen. Die is behoorlijk afgevallen en is echt heel goed opgedroogd.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon niet echt een goed plaatje vinden.
[ afbeelding ]
Komt wel aardig overeen.
Net 5?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Whut, verslaafd aan stenen eten![]()
M'n tanden doen al zeer als ik eraan denk...
Vooral het ondergoed vind ik een afknapperquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloonslet!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral het ondergoed vind ik een afknapper
Het is bijna vrijdag...quote:
Vrijdag.. Vrijdag.. Uhm.quote:
Geen seksweekend dit keer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrijdag.. Vrijdag.. Uhm.
Ik en data.. Je weet hoe het werkt.. Help eens?
haha nee, mijn gemene tante is op bezoek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen seksweekend dit keer?
Of ben je al zo versteend dat je niks meer kan?
Vastbinden in het washok en als konijnen wakker houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha nee, mijn gemene tante is op bezoek.
Deze laat zich pas over 6 dagen naar huis sturenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vastbinden in het washok en als konijnen wakker houden.
Tis een flinke gangbang, maar je kan het aan!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze laat zich pas over 6 dagen naar huis sturen
Oke. Ik bloed. Liters.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis een flinke gangbang, maar je kan het aan!
Zal je tante gezellig vindenquote:
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal je tante gezellig vinden
Misschien kun je naar je oude conciërge en vragen om een tampon?
Nee, ik hou het wel bij mn eigen tamponsquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal je tante gezellig vinden
Misschien kun je naar je oude conciërge en vragen om een tampon?
Varken heeft je nooit mijn tampons laten zien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.
Van wie is ze een kloon dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een pas geboren lammetje werkt ook bij kloon.
Welke maat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik hou het wel bij mn eigen tampons
Nee, die vond tepelsabbelen lekkerder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken heeft je nooit mijn tampons laten zien?
Die lammetjes gaan m echt niet worden hoor
Miniquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van wie is ze een kloon dan?
[..]
Welke maat?
quote:
Geen idee.quote:
Sorry. Je moet mn ouders mn geboortejaar kwalijk nemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die vond tepelsabbelen lekkerder.
Oh en: geslachtsrijpe vrouwen.![]()
Die super past nooit in mn neus als ik een keer een bloedneus hebquote:
Dat is wel een voordeel van tampons bij je hebben jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die super past nooit in mn neus als ik een keer een bloedneus heb
Wcpapier lekt door en een maandverbandje moet je ook vast blijven houden. Superhandig die tampons, je krijgt zelfs geen vieze handen doordat je ze aan het touwtje vast kan pakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van tampons bij je hebben ja
[ afbeelding ]
En het ziet er natuurlijk super vrouwelijk uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wcpapier lekt door en een maandverbandje moet je ook vast blijven houden. Superhandig die tampons, je krijgt zelfs geen vieze handen doordat je ze aan het touwtje vast kan pakken
Oh, ja. Daar gaat het fout.. Ik ben niet supervrouwelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En het ziet er natuurlijk super vrouwelijk uit
Nee, maar je hebt tieten. Dat maakt voor sommigen al veel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ja. Daar gaat het fout.. Ik ben niet supervrouwelijk
Dan heb je mn snor nog niet gezien zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt tieten. Dat maakt voor sommigen al veel goed.
Het feit dat je je verder niet scheert en scheten laat is visueel gezien niet direct iets wat opvalt.
Nee, maar dat schijnt ook hip te zijn tegenwoordig. Vrouwen met facial hair.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je mn snor nog niet gezien zeker?
Ik heb zo'n mooie krulsnorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar dat schijnt ook hip te zijn tegenwoordig. Vrouwen met facial hair.
Ik las kruissnor en zag je schaamhaar in mijn MI mooi gekruld langs je tuinbroek omhoog krullen..quote:
Tuurlijk nietquote:
Ik heb wel tuinbroekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las kruissnor en zag je schaamhaar in mijn MI mooi gekruld langs je tuinbroek omhoog krullen..![]()
Gelukkig heb je er een ander artistiek hoogstandje van gemaakt!
Zo laat nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was net op n paard in t bos![]()
En nu moet ik gaan douchen, want ik ruik naar Floris.
van 9 tot 10, dus was niet echt netquote:
Ik kan dat echt niet.. Ik val er zijwaarts vanafquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 9 tot 10, dus was niet echt net
Ik was nog aan het napraten met de lerares over dode paarden
Ik gebruikte dat kledingstuk ook niet voor niks. Het zou me meer hebben verbaasd als je die niet zou hebben gehadquote:
En een paardelulquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ws btw een heleboel haar tussen m'n benen
Heb je dat haar ook geaaid? *insert faxiesmiley*quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ws btw een heleboel haar tussen m'n benen
En bereden? "quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je dat haar ook geaaid? *insert faxiesmiley*
Tot maart had ik er geen. Nu heb ik er twee want vroeger zaten ze zo lekker en vind ik ze vooral heel irritantquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat kledingstuk ook niet voor niks. Het zou me meer hebben verbaasd als je die niet zou hebben gehad
verkeerde smileyquote:
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paardquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet.. Ik val er zijwaarts vanaf
En als dat het enige is wat je aanhebt is je kruissnor mooi bedekt en kun je nog met je tieten een goeie clevage gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot maart had ik er geen. Nu heb ik er twee want vroeger zaten ze zo lekker en vind ik ze vooral heel irritant
Die inderdaadquote:
welke tieten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En als dat het enige is wat je aanhebt is je kruissnor mooi bedekt en kun je nog met je tieten een goeie clevage geven [ afbeelding ]
Uiteten geweest. Lang blijven hangenquote:
goed bezigquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paard![]()
En ja, ik heb m geaaid en bereden en ik had zelfs een zweepje bij me
Owja zoiets las ik al. Was wel gezellig dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteten geweest. Lang blijven hangen
Ga door, ga doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb n rondje gemaakt op n lopend paard![]()
En ja, ik heb m geaaid en bereden en ik had zelfs een zweepje bij me
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja zoiets las ik al. Was wel gezellig dan?
ik vind het zó leukquote:
Het eten was niet lekker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZonder de '
' overigens hoor. Was gewoon met een vriend
Die twee kleine bultjes, 30cm boven je navel met die bruine vlekjes erop.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |