waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Kaneel zit nu in een hoekje te huilen.
Ja, ga maar weer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Is dit het topic voor grootgeschapen mensen?
Volgende topic mag je weer mee doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Is dit het topic voor grootgeschapen mensen?
Omdat zeefje groter is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Door de tt word je geconfronteerd met je lilliputterschap.quote:
Ach, na al die jaren ben ik er wel aan gewend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de tt word je geconfronteerd met je lilliputterschap.
Doei dan maar weer.quote:
One day we'll rule the world...quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, na al die jaren ben ik er wel aan gewend.
Ik kan er niet echt mee zitten.
Jij, Roy, Heppie en ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
One day we'll rule the world...
Kaneel compenseert het op andere manieren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Met z'n enorme baard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel compenseert het op andere manieren.
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanksquote:
Doe maar boven de 1.76.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanks
Ja zeg, discriminatie!quote:
Door een vervelend mannetje te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel compenseert het op andere manieren.
Samen hebben we alle kennis die we nodig hebben.quote:
Nee, dan gaan er een paar dames weg die ik zou willen houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanks
Zolderkamers zijn ook niet zo grootquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, discriminatie!
Opvallend overigens dat iedereen zo klein is hier.
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolderkamers zijn ook niet zo groot
Ik wist wel dat een tekort aan zonlicht niet goed voor je isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolderkamers zijn ook niet zo groot
Zonlichtquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist wel dat een tekort aan zonlicht niet goed voor je is
Is het bij jou op zolder wel licht?quote:
Geen idee, ik mag de kelder niet uit van mijn moederquote:
Kelderquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
Is het nou een zolder of een kelder? Beiden kan niet hè.
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag de kelder niet uit van mijn moeder
Is je zusje ook je moeder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KelderIk ga bijna denken dat mijn vader een Oostenrijker is
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?
Nee maar wel mijn tantequote:
Van welke film is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:07 schreef Fascination het volgende:
Ik zie tijn al in de put zitten en z'n moeder erboven met "it puts the lotion in the basket, or else it gets the hose again".
Oepsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt thee van telefoon.
whehehe
Zo grappig is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt thee van telefoon.
whehehe
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet
Ik weet het echt niet, geef eens een hintquote:
5 cm groterquote:
Dan mag je blijven.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?
Wees blij fax, jij word tenminste niet gedeporteerd als koning kaneel aan de macht komt. Ik ben gedoemd een Duitse wederhelft te zoeken na mijn deportatie.quote:
Je woont toch al met één voet in Duitsland.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij fax, jij word tenminste niet gedeporteerd als koning kaneel aan de macht komt. Ik ben gedoemd een Duitse wederhelft te zoeken na mijn deportatie.
Gaan we katten? Nijmegen ligt dichter bij de grensquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je woont toch al met één voet in Duitsland.
Maar ik ben 1.71, dus ik mag blijven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Gaan we katten? Nijmegen ligt dichter bij de grens
* Fera schaaft wat eelt van d'r voeten.quote:
jij mag blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera schaaft wat eelt van d'r voeten.
Nu ben ik ook 1.70
Maar ik ben geen kleine vrouw.quote:
Klein poesjequote:
niet je pener lengtequote:
* tijnbrein laat Lola schrikkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Zelden heb ik de hik, maar als ik 'sochtends al de hik heb dan heb ik het zo 6/7 keer op een dag
Langer dan het gemiddelde hoor.quote:
5 minuten je adem inhouden welquote:
Met of zonder hakken? Want met hakken ben ik ook 1.75+.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt? Ik zie op stap echt alleen maar leuke vrouwen die 1.75+ zijn.
Is dat niet omdat ze op hakken lopen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
als ik een bed hebquote:
Ook als ze platte schoenen dragen. Maar goed, I hail from Fryslân. Daar zullen ze sowieso wel langer zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze op hakken lopen?
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Zelden heb ik de hik, maar als ik 'sochtends al de hik heb dan heb ik het zo 6/7 keer op een dag
Smooth vinniequote:
* artelligence laat zijn broek zakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Pijpen als je de hik hebt is verdomd vervelendquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
* artelligence laat zijn broek zakken
ja hoor Lola is welkomquote:
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikken![]()
Ik kom nooit van de hik af maar met deze methode lukt het me eigenlijk altijd
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ook
En wellicht wat minder prettig voor diegene die gepijpt wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pijpen als je de hik hebt is verdomd vervelend
Al die maniertjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ook
Hallo jongedame.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikken![]()
Ik kom nooit van de hik af maar met deze methode lukt het me eigenlijk altijd
Nopequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na al die jaren schrik ik niet meer van mezelf hoor..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?
Misschien dat dat voor jou werkt, maar hier niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?
Beetje spanning...quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wellicht wat minder prettig voor diegene die gepijpt wordt.
Opaquote:
Wellicht helpt het ook nog tegen de hikquote:
Hmm, binnenkort maar eens voorstellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht helpt het ook nog tegen de hik
Heb jij de hik dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, binnenkort maar eens voorstellen.
hnngggquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nu effe niet, maar ik heb em wel vaak.
Sarcasme...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien dat dat voor jou werkt, maar hier niet.
Maar ik heb eigenlijk nooit de hik als ik erover nadenk.
Dit, ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan wel iemand beschikbaar om je te helpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nu effe niet, maar ik heb em wel vaak.
Ik mag niks kopen van mijzelf, want ik moet de auto en motor fixen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat dingetjes halen
Same here... over 2 weken krijg ik boven dubbel glas dus dan gaan we hemelvaart weekend de kamer van de jongste opknappenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag niks kopen van mijzelf, want ik moet de auto en motor fixen.
Maar dat neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om mee te gaan
luie flikkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Al wil ik wel een klik-aan-klik-uit systeem hebben voor mijn lampen. Als ik van de bank af moet krijg ik het koud
Lekker bezigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here... over 2 weken krijg ik boven dubbel glas dus dan gaan we hemelvaart weekend de kamer van de jongste opknappen
Ik wil eigenlijk deze maar ikea verkoopt het niet meer en op MP is alleen aan de andere kant van het land
[ afbeelding ]
Niet gekeken eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Andere kant van het land alsin bij mij in de buurt toevallig?
zo'n zakje voor over je bankquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Firstworldproblems
Liever ook niet eigenlijk. Nog meer afstandsbedieningen
philips hue.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Al wil ik wel een klik-aan-klik-uit systeem hebben voor mijn lampen. Als ik van de bank af moet krijg ik het koud
Die zocht ik laatst toen ik bij de IKEA was, maar kon ik toen niet vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n zakje voor over je bank
Ikea FTW
[ afbeelding ]
Zal wel verschrikkelijk duur zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
En als je dan ook de ambilight hebt van flips dan is je kamer vol kleur
Ja dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
zoek maar eens op youtube. ik wil het. maar ¤200 dus ff sparen.
Die rood komt altijd zo lekker hoerig overquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
Monoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rood komt altijd zo lekker hoerig over
ja, maar ambilight vind ik storend eigenlijk. en helaas alleen vanaf de 2nd gen living colours kun je koppelen. laat ik nu 1st gen hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
rood licht is heel goed voor je geestelijke gesteldheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rood komt altijd zo lekker hoerig over
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar ambilight vind ik storend eigenlijk. en helaas alleen vanaf de 2nd gen living colours kun je koppelen. laat ik nu 1st gen hebben.
Geile rakkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben daar niet vies van
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef perro. het volgende:
[..]
rood licht is heel goed voor je geestelijke gesteldheid.
ik wilquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
Ik niet. Ik vind mijn ambilight genoegquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een spaarlamp, wie raakt mij aan
Zou ik sowieso wel doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in één lamp 6 spaarlampen zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb LED lampenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Wat een tyfuseind ver weg weer.quote:
Nog beter.quote:
Zo af en toe buurt ik hier. Meestal lurk ik omdat ik bier drink en met de andere hand mijzelf betast.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 stijve tepels voor je LED lampen
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg aan die van mezelfquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een pener, wie raakt hem aan?
Moira verzaakt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe buurt ik hier. Meestal lurk ik omdat ik bier drink en met de andere hand mijzelf betast.
Go on.quote:
Die kijkt toequote:
Jammer, als het nou een penis was geweest ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
Ik bedoel een peen! Ook wel wortel! Shit
Ik hoor van alle kanten dat jij jezelf niet meer hoeft te betasten. Zelfs niet wanneer je meiske eigenlijk een spelletje aan het spelen is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe buurt ik hier. Meestal lurk ik omdat ik bier drink en met de andere hand mijzelf betast.
Leest hep mee?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer, als het nou een penis was geweest ...
Dat klopt, ik maak het haar alleen moeilijk om te concentreren op het spelletje als ze mij zietquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor van alle kanten dat jij jezelf niet meer hoeft te betasten. Zelfs niet wanneer je meiske eigenlijk een spelletje aan het spelen is.
maar die heb ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind mijn ambilight genoeg
Wel wil ik nog de Sonos play bar...
700 euro, goedemiddag
Het is bijna Sinterklaas...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die kijkt toeDat is haar opwarmertje. Ze ziet het, ze weet dat ze het krijgt 's avonds, maar ze mag er nog niet aan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah right.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die kijkt toeDat is haar opwarmertje. Ze ziet het, ze weet dat ze het krijgt 's avonds, maar ze mag er nog niet aan zitten.
Nee sorry, ik heb geen penis voor jequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer, als het nou een penis was geweest ...
quote:
Wat dan nog?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is bijna Sinterklaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is bijna Sinterklaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Niet overal bedoel ik iets mee feerquote:
Dat moet het zijn. Volgens mij gebruikt Mono zijn PUA skills op elke willekeurige persoon die hij tegenkomt, pener of vagijn.quote:
Waarom vraag je het dan?quote:
Wanneer hebben wij voor het laatst geknuffeld? Je bent nog steeds welkom hoor, knappe manquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet het zijn. Volgens mij gebruikt Mono zijn PUA skills op elke willekeurige persoon die hij tegenkomt, pener of vagijn.
Omdat hij zich zo weinig laat zien hier de laatste tijdquote:
Dit is ook niet zijn reguliere SC.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat hij zich zo weinig laat zien hier de laatste tijd
Wij hebben nooit geknuffeld, en volgens mij is het al ruim twee jaar geleden dat we een biertje hebben gedeeld. In aparte glazen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij voor het laatst geknuffeld? Je bent nog steeds welkom hoor, knappe man
Je hebt je goed aangepast.quote:
Het waren flessen meen ik. Metrostation Zuidplein. De wereld draaide. Het was een hele goede avondquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hebben nooit geknuffeld, en volgens mij is het al ruim twee jaar geleden dat we een biertje hebben gedeeld. In aparte glazen, dat dan weer wel.
first world problemsquote:
O, deze SC schijnt er om bekend te staan dat men regelmatig post dat ze zin hebben/geil zijn.quote:
niets mis mee. Ik ga vanavond ook lekker bruut seksenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O, deze SC schijnt er om bekend te staan dat men regelmatig post dat ze zin hebben/geil zijn.
Ok, ik komquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O, deze SC schijnt er om bekend te staan dat men regelmatig post dat ze zin hebben/geil zijn.
Oh, maar ik post het alleen omdat twi naast me zit. Niet omdat ik zin heb om mezelf te betasten en hoop op geile reacties.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
niets mis mee. Ik ga vanavond ook lekker bruut seksen
Wat doe ik hier dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar ik post het alleen omdat twi naast me zit. Niet omdat ik zin heb om mezelf te betasten en hoop op geile reacties.
Bespring hem dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar ik post het alleen omdat twi naast me zit. Niet omdat ik zin heb om mezelf te betasten en hoop op geile reacties.
Er komt bloed uit mijn kut, dat maakt het lastig.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt bloed uit mijn kut, dat maakt het lastig.
Ik wil graag dat jullie nog eens op deze bank kunnen zitten als jullie langskomen.
Ik heb er zelfs twee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt toch je eigen pener, wat zeur je nou!
Sleep hem mee naar bed dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt bloed uit mijn kut, dat maakt het lastig.
Ik wil graag dat jullie nog eens op deze bank kunnen zitten als jullie langskomen.
Men? Of voornamelijk 1 iemand?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
You go girl.quote:
Sommige meer dan anderen.quote:
Totaal geen problemen mee. Is voor de dame soms wat onprettiger. Gelukkig nooit last van. Spiraal FTWquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iiiiiiiiieeeeeeeeeewwwwwwwwwwww seksen als een meisje ongesteld is
RANZIG
quote:
11/10 zou geven, bitch.quote:
Niets mis mee toch? Ik meld het niet eens meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dit is anders de oorzaak van het third world problem.
Je kunt nog telefoonseks proberen? Je hebt iig een vrijwilliger, dat is meer dan de meeste hier hebben.quote:
Oh. Bij mij valt slechts 1 persoon op die dat soort dingen continu schijnt te moeten roepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
You go girl.
[..]
Sommige meer dan anderen.
Sorryquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Bij mij valt slechts 1 persoon op die dat soort dingen continu schijnt te moeten roepen
Nee, ik haat telefoneren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Ik meld het niet eens meer.
[..]
[..]
Je kunt nog telefoonseks proberen? Je hebt iig een vrijwilliger, dat is meer dan de meeste hier hebben.
Steekt er met kop en schouders bovenuit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Bij mij valt slechts 1 persoon op die dat soort dingen continu schijnt te moeten roepen
Zal ik m er met kop en schacht instekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Steekt er met kop en schouders bovenuit?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal ik m er met kop en schacht insteken
He he he
Ik heb boven geen goed internet en beneden geen privacy.quote:
Dodelijke combinatie is datquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb boven geen goed internet en beneden geen privacy.
Skype? Heb je er nog beeld bij ookquote:
jij was het dan ook niet, dus ik geloof jequote:
hoofd, alleen mannen hebben een kopquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Steekt er met kop en schouders bovenuit?
Niet zo soppen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
Telefoneren heeft wel wat, maar ik versta de ander niet altijd.
Het is voornamelijk naar dat je daarna je tampon eruit moet grabbelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iiiiiiiiieeeeeeeeeewwwwwwwwwwww seksen als een meisje ongesteld is
RANZIG
Jup. Daarom op zoek naar een eigen plek.quote:
Ik zei net, beneden geen privacy, boven slecht internet.quote:
Fantaseren is beter dan porno vaak.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Je kan wel ouderwets fantaseren. Dat is wel geil. Al in geen tijden meer gedaan sinds internet de voornaamste bron is voor porno (wanneer ik de hand aan mijzelf sla).
Ik raak niet echt opgewonden van porno, dus ik fantaseer eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Je kan wel ouderwets fantaseren. Dat is wel geil. Al in geen tijden meer gedaan sinds internet de voornaamste bron is voor porno (wanneer ik de hand aan mijzelf sla).
fappen zonder porno is niet leuk meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook wel over de echte porno heen. Vaak nep. Kijk liever die Hegre art en die vinger filmpjes waar je voornamelijk het hoofd van de dame ziet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fantaseren is beter dan porno vaak.
Van goede porno wel.. Maar die is vrij zeldzaam.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raak niet echt opgewonden van porno, dus ik fantaseer eigenlijk altijd.Of ik lees erotische verhalen, dat werkt wel.
Ik loop wat achter feer, sorry. Ik moet ook geen vier dingen tegelijk doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Daarom op zoek naar een eigen plek.
[..]
Ik zei net, beneden geen privacy, boven slecht internet.
Nothing beats the real deal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind de mannen vaak zo lelijk ... En naar vrouwen kijk ik niet echt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van goede porno wel.. Maar die is vrij zeldzaam.
Amateur pornoquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van goede porno wel.. Maar die is vrij zeldzaam.
Klopt, zelf seksen is veel beter. Maar soms ben je alleen thuis. Dan moet je het toch wel naar je hand zettenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik loop wat achter feer, sorry. Ik moet ook geen vier dingen tegelijk doen.
[..]
Nothing beats the real deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 22:04:15 ]
Oh, maar ik kijk alleen naar de lichamen van de mannen.. Van die gezichten droog je spontaan op..quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de mannen vaak zo lelijk ... En naar vrouwen kijk ik niet echt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zelf seksen is veel beter. Maar soms ben je alleen thuis. Dan moet je het toch wel naar je hand zettenHaha, spoiler faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Idd, maar ook daarbij zit een hoop rotzooiquote:
Nepkreunen. Dan stop ik mijn jongeheer weer terug en ben ik er al klaar mee. Wat een slapmakerij is datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk alleen naar de lichamen van de mannen.. Van die gezichten droog je spontaan op..
En die vrouwen irriteren me altijd mateloos met hun neppe gekreun
Daarom erotische verhalen, kan ik ze zo mooi maken als ik zelf wil. Ik ben sowieso een boekenwurm omdat ik altijd in de wereld van het verhaal kan kruipen. Dat heb ik met erotiek ook, ik kan me dat gewoon heel goed inbeelden. Dat prikkelt toch meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk alleen naar de lichamen van de mannen.. Van die gezichten droog je spontaan op..
En die vrouwen irriteren me altijd mateloos met hun neppe gekreun
Klopt als een bus. Goed zoeken is de sleutel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Idd, maar ook daarbij zit een hoop rotzooi
Oeh. Ja. Oeh. Ja. Oh. Ik kwam.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nepkreunen. Dan stop ik mijn jongeheer weer terug en ben ik er al klaar mee. Wat een slapmakerij is dat
Schrijf je ze zelf ook? Ik heb als puisterige kutpuber ooit eens wat van die dingen online geknaltt op concept-q.com toendertijd. Allemaal seksverhalen waar ik als 14jarig jochie enorm opgewonden van raaktequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom erotische verhalen, kan ik ze zo mooi maken als ik zelf wil. Ik ben sowieso een boekenwurm omdat ik altijd in de wereld van het verhaal kan kruipen. Dat heb ik met erotiek ook, ik kan me dat gewoon heel goed inbeelden. Dat prikkelt toch meer.
Oh, dat soort filmpjes lijken me alleen geil als het een vrouw die je kent en leuk vindt betreft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ook wel over de echte porno heen. Vaak nep. Kijk liever die Hegre art en die vinger filmpjes waar je voornamelijk het hoofd van de dame ziet.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zelf seksen is veel beter. Maar soms ben je alleen thuis. Dan moet je het toch wel naar je hand zettenSoms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wil ik nog wel eens een keer doen, ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schrijf je ze zelf ook? Ik heb als puisterige kutpuber ooit eens wat van die dingen online geknaltt op concept-q.com toendertijd. Allemaal seksverhalen waar ik als 14jarig jochie enorm opgewonden van raakte![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
goede porno is naakte foksters, ja goede porno lekker fappen #faxiestyle
Ik heb al een tijdje niks meer gelezen. Ook geen porno.. Ik heb er momenteel helemaal geen concentratie voor, dus dan maar gewoon slechte porno kijken zonder geluid incl spoelen naar de juiste stukjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom erotische verhalen, kan ik ze zo mooi maken als ik zelf wil. Ik ben sowieso een boekenwurm omdat ik altijd in de wereld van het verhaal kan kruipen. Dat heb ik met erotiek ook, ik kan me dat gewoon heel goed inbeelden. Dat prikkelt toch meer.
Toch heeft het wel wat. Zijn vaak wel hele mooie pure meiden. Dat is beter dan roze oogschaduw enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat soort filmpjes lijken me alleen geil als het een vrouw die je kent en leuk vindt betreft.
quote:
Blijkbaar geil genoeg om heel internet ermee vol te proppenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat. Zijn vaak wel hele mooie pure meiden. Dat is beter dan roze oogschaduw enzoNiet van die pornohoeren om het zo maar even grof te zeggen. Puur en eerlijk. Die blik in de ogen en de gezichtsuitdrukking als ze de climax halen is best wel geil om te zien
[..]En dan denken ze dat mannen dat echt geil vinden
_!
Heb je wel eens die hypnose orgasm dingen geluisterd? Zonder aan te raken moet je op bed liggen en dat luisteren. Bij sommige werkt het. Schijnt helemaal geweldig te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks meer gelezen. Ook geen porno.. Ik heb er momenteel helemaal geen concentratie voor, dus dan maar gewoon slechte porno kijken zonder geluid incl spoelen naar de juiste stukjes
Wel een keer mee bezig geweest, maar toen werd ik gestoord door iemand. Hele focus weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel eens die hypnose orgasm dingen geluisterd? Zonder aan te raken moet je op bed liggen en dat luisteren. Bij sommige werkt het. Schijnt helemaal geweldig te zijn.
Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig.. Ik denk dat ik dat best kan namelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel eens die hypnose orgasm dingen geluisterd? Zonder aan te raken moet je op bed liggen en dat luisteren. Bij sommige werkt het. Schijnt helemaal geweldig te zijn.
Heel irritant ja. Had ik ook. Ik was er bijna (3e keer proberen), werden er 2 kutpaupers uit de tram gesmeten bij de halte onder mijn flat kutzooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een keer mee bezig geweest, maar toen werd ik gestoord door iemand. Hele focus weg.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Had ik ook. Ik was er bijna (3e keer proberen), werden er 2 kutpaupers uit de tram gesmeten bij de halte onder mijn flat kutzooi
Ook eens geprobeerd, maar lukt niet bij mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Go on...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Met familie wonen is ook niet alles. Als iets een moodkill is, dan is dat het wel. Daarom maar snel verhuizen. Kan ik lekker freaky shit proberen.
Op jezelf is altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Met familie wonen is ook niet alles. Als iets een moodkill is, dan is dat het wel. Daarom maar snel verhuizen. Kan ik lekker freaky shit proberen.
Ik vond het zo kut om mn vibo te gebruiken toen ik weer even bij mn ouders woondequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meteen al m'n geheimen prijsgeven.quote:
Ik denk dat mijn seksleven een megaboost krijgt.quote:
En zo hoort hetquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meteen al m'n geheimen prijsgeven.
[..]
Ik denk dat mijn seksleven een megaboost krijgt.
Volgens mij is die van mij redelijk stil. Ik hoor er nooit iemand over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het zo kut om mn vibo te gebruiken toen ik weer even bij mn ouders woonde![]()
Die dingen moeten stil zijn
Ok, ik trek me even terugquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, ik trek me even terugSlaap zacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het zegt niet alles feer. Bij mij is het nog steeds erg saai helaas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Het zegt niet alles feer. Bij mij is het nog steeds erg saai helaas.
Zolang ik alleen gevoelens krijg voor vrouwen die geen interesse in mij hebben en ik moeite blijf houden met daadwerkelijk actie ondernemen omdat ik denk dat de interesse toch niet wederzijds is valt er weinig op te hangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.![]()
Heb je spijt van die periode dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Toen ik op mezelf ging had ik dikke verkering, dat was wel leuk. Toen dat uit ging werd ik een heel vies sletje. Elk weekend was het weer raak, geen standaard. Gewoon babbelen in de kroeg, hup mee, snel neuken en weer terug de kroeg in![]()
Kutzooi was dat.
Gewoon doen. Gewoon actie ondernemen. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang ik alleen gevoelens krijg voor vrouwen die geen interesse in mij hebben en ik moeite blijf houden met daadwerkelijk actie ondernemen omdat ik denk dat de interesse toch niet wederzijds is valt er weinig op te hangen.
Nee, gewoon een hoop gekke dingen gedaan. Ook dingen die ik nooit zou doen. Oudere vrouwen, hele dikke vrouwen enzo.quote:
Je had totaal geen standaard?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hoop gekke dingen gedaan. Ook dingen die ik nooit zou doen. Oudere vrouwen, hele dikke vrouwen enzo.![]()
Ik had liever die periode een soort van streep gehad die wat hoger lag als je me snapt
Klinkt als een prima periode. Ik zou willen dat ik zo'n periode zou kunnen hebben, maar ik ben er niet de persoon voor geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Toen ik op mezelf ging had ik dikke verkering, dat was wel leuk. Toen dat uit ging werd ik een heel vies sletje. Elk weekend was het weer raak, geen standaard. Gewoon babbelen in de kroeg, hup mee, snel neuken en weer terug de kroeg in![]()
Kutzooi was dat.
Ow, ik probeer zeker soms wat. Maar na twee of drie keer nee op een avond schakel ik meestal over op de drank.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon doen. Gewoon actie ondernemen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Dat zeker jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe zit het met die crush dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een prima periode. Ik zou willen dat ik zo'n periode zou kunnen hebben, maar ik ben er niet de persoon voor geloof ik.
[..]
Ow, ik probeer zeker soms wat. Maar na twee of drie keer nee op een avond schakel ik meestal over op de drank.
Als ik nuchter was wel. Die periode was ik veel, heel veel bier aan het drinkenquote:
Wat versta je onder heel dik?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hoop gekke dingen gedaan. Ook dingen die ik nooit zou doen. Oudere vrouwen, hele dikke vrouwen enzo.![]()
Ik had liever die periode een soort van streep gehad die wat hoger lag als je me snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |