waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Kaneel zit nu in een hoekje te huilen.
Ja, ga maar weer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Is dit het topic voor grootgeschapen mensen?
Volgende topic mag je weer mee doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Is dit het topic voor grootgeschapen mensen?
Omdat zeefje groter is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Door de tt word je geconfronteerd met je lilliputterschap.quote:
Ach, na al die jaren ben ik er wel aan gewend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de tt word je geconfronteerd met je lilliputterschap.
Doei dan maar weer.quote:
One day we'll rule the world...quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, na al die jaren ben ik er wel aan gewend.
Ik kan er niet echt mee zitten.
Jij, Roy, Heppie en ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
One day we'll rule the world...
Kaneel compenseert het op andere manieren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
Met z'n enorme baard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel compenseert het op andere manieren.
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanksquote:
Doe maar boven de 1.76.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanks
Ja zeg, discriminatie!quote:
Door een vervelend mannetje te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel compenseert het op andere manieren.
Samen hebben we alle kennis die we nodig hebben.quote:
Nee, dan gaan er een paar dames weg die ik zou willen houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dan zeker iedereen boven de 1.75 deporteren? No thanks
Zolderkamers zijn ook niet zo grootquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, discriminatie!
Opvallend overigens dat iedereen zo klein is hier.
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolderkamers zijn ook niet zo groot
Ik wist wel dat een tekort aan zonlicht niet goed voor je isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolderkamers zijn ook niet zo groot
Zonlichtquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist wel dat een tekort aan zonlicht niet goed voor je is
Is het bij jou op zolder wel licht?quote:
Geen idee, ik mag de kelder niet uit van mijn moederquote:
Kelderquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
Is het nou een zolder of een kelder? Beiden kan niet hè.
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag de kelder niet uit van mijn moeder
Is je zusje ook je moeder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KelderIk ga bijna denken dat mijn vader een Oostenrijker is
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?
Nee maar wel mijn tantequote:
Van welke film is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:07 schreef Fascination het volgende:
Ik zie tijn al in de put zitten en z'n moeder erboven met "it puts the lotion in the basket, or else it gets the hose again".
Oepsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt thee van telefoon.
whehehe
Zo grappig is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt thee van telefoon.
whehehe
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet
Ik weet het echt niet, geef eens een hintquote:
5 cm groterquote:
Dan mag je blijven.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n Silence of the Lambs-kelder?
Wees blij fax, jij word tenminste niet gedeporteerd als koning kaneel aan de macht komt. Ik ben gedoemd een Duitse wederhelft te zoeken na mijn deportatie.quote:
Je woont toch al met één voet in Duitsland.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij fax, jij word tenminste niet gedeporteerd als koning kaneel aan de macht komt. Ik ben gedoemd een Duitse wederhelft te zoeken na mijn deportatie.
Gaan we katten? Nijmegen ligt dichter bij de grensquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je woont toch al met één voet in Duitsland.
Maar ik ben 1.71, dus ik mag blijven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Gaan we katten? Nijmegen ligt dichter bij de grens
* Fera schaaft wat eelt van d'r voeten.quote:
jij mag blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera schaaft wat eelt van d'r voeten.
Nu ben ik ook 1.70
Maar ik ben geen kleine vrouw.quote:
Klein poesjequote:
niet je pener lengtequote:
* tijnbrein laat Lola schrikkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Zelden heb ik de hik, maar als ik 'sochtends al de hik heb dan heb ik het zo 6/7 keer op een dag
Langer dan het gemiddelde hoor.quote:
5 minuten je adem inhouden welquote:
Met of zonder hakken? Want met hakken ben ik ook 1.75+.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt? Ik zie op stap echt alleen maar leuke vrouwen die 1.75+ zijn.
Is dat niet omdat ze op hakken lopen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
als ik een bed hebquote:
Ook als ze platte schoenen dragen. Maar goed, I hail from Fryslân. Daar zullen ze sowieso wel langer zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze op hakken lopen?
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Zelden heb ik de hik, maar als ik 'sochtends al de hik heb dan heb ik het zo 6/7 keer op een dag
Smooth vinniequote:
* artelligence laat zijn broek zakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hik-dag
Pijpen als je de hik hebt is verdomd vervelendquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
* artelligence laat zijn broek zakken
ja hoor Lola is welkomquote:
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikken![]()
Ik kom nooit van de hik af maar met deze methode lukt het me eigenlijk altijd
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ook
En wellicht wat minder prettig voor diegene die gepijpt wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pijpen als je de hik hebt is verdomd vervelend
Al die maniertjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Armen wijd houden en vragen of iemand helpt met een glas water drinken helpt ook
Hallo jongedame.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je duimen je neus dichthouden, met je wijsvingers je oren, ogen dicht en 3x slikken![]()
Ik kom nooit van de hik af maar met deze methode lukt het me eigenlijk altijd
Nopequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na al die jaren schrik ik niet meer van mezelf hoor..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?
Misschien dat dat voor jou werkt, maar hier niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Een spiegel is in veel gevallen toch genoeg?
Beetje spanning...quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wellicht wat minder prettig voor diegene die gepijpt wordt.
Opaquote:
Wellicht helpt het ook nog tegen de hikquote:
Hmm, binnenkort maar eens voorstellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht helpt het ook nog tegen de hik
Heb jij de hik dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, binnenkort maar eens voorstellen.
hnngggquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nu effe niet, maar ik heb em wel vaak.
Sarcasme...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien dat dat voor jou werkt, maar hier niet.
Maar ik heb eigenlijk nooit de hik als ik erover nadenk.
Dit, ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan wel iemand beschikbaar om je te helpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nu effe niet, maar ik heb em wel vaak.
Ik mag niks kopen van mijzelf, want ik moet de auto en motor fixen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat dingetjes halen
Same here... over 2 weken krijg ik boven dubbel glas dus dan gaan we hemelvaart weekend de kamer van de jongste opknappenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag niks kopen van mijzelf, want ik moet de auto en motor fixen.
Maar dat neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om mee te gaan
luie flikkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Al wil ik wel een klik-aan-klik-uit systeem hebben voor mijn lampen. Als ik van de bank af moet krijg ik het koud
Lekker bezigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here... over 2 weken krijg ik boven dubbel glas dus dan gaan we hemelvaart weekend de kamer van de jongste opknappen
Ik wil eigenlijk deze maar ikea verkoopt het niet meer en op MP is alleen aan de andere kant van het land
[ afbeelding ]
Niet gekeken eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Andere kant van het land alsin bij mij in de buurt toevallig?
zo'n zakje voor over je bankquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Firstworldproblems
Liever ook niet eigenlijk. Nog meer afstandsbedieningen
philips hue.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Al wil ik wel een klik-aan-klik-uit systeem hebben voor mijn lampen. Als ik van de bank af moet krijg ik het koud
Die zocht ik laatst toen ik bij de IKEA was, maar kon ik toen niet vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n zakje voor over je bank
Ikea FTW
[ afbeelding ]
Zal wel verschrikkelijk duur zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
En als je dan ook de ambilight hebt van flips dan is je kamer vol kleur
Ja dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
zoek maar eens op youtube. ik wil het. maar ¤200 dus ff sparen.
Die rood komt altijd zo lekker hoerig overquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
Monoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rood komt altijd zo lekker hoerig over
ja, maar ambilight vind ik storend eigenlijk. en helaas alleen vanaf de 2nd gen living colours kun je koppelen. laat ik nu 1st gen hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
rood licht is heel goed voor je geestelijke gesteldheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rood komt altijd zo lekker hoerig over
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar ambilight vind ik storend eigenlijk. en helaas alleen vanaf de 2nd gen living colours kun je koppelen. laat ik nu 1st gen hebben.
Geile rakkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben daar niet vies van
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef perro. het volgende:
[..]
rood licht is heel goed voor je geestelijke gesteldheid.
ik wilquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
hue
Ik niet. Ik vind mijn ambilight genoegquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een spaarlamp, wie raakt mij aan
Zou ik sowieso wel doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in één lamp 6 spaarlampen zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |