SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.![]()
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Scrummie het volgende:
En dat noemen ze zeker weer eigen jeugd in Amsterdam. Zou klote zijn, twee toptalenten wat ik hoor.
We leiden godverdorie niet alleen voor onszelf maar voor heel NL op.
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-iesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Je koopt ook vanaf de Fjes, gaat er één van Ajax naar Feyenoord volgend seizoen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?
Maar juist omdat de clubs tegenwoordig achterlijke bedragen vragen voor hun talenten gaan clubs juist eerder leegroven. Scheelt een hoop geld voor die clubs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:49 schreef arjan1112 het volgende:
dan moet je gewoon het bosman arrest illegaal verklaren
zeg maar
zeg maar
zeg maar
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
NAC.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?
Aké hebben jullie anders mooi gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
Slechter dan Schaken kan niet zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen hier die Giovanni Korte van Dordt al vaker zien voetballen? Transfervrij (eigendom van ADO), 20 jaar en afgelopen seizoen 126 minuten nodig per goal, vandaag 1 schot op de paal en 1 goal so far, is dat wat?
Nee, ik heb het al vaker gezegd.quote:
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang dat jullie het toch nog een extra jaar met Mulder moeten gaan doen. Wat is die Hahn opnieuw een verschrikking
Mentaal staat hij er wel inderdaad. Het lijkt mij geen tweede Aertsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel een uitstraling alsof ie het allemaal wel onder controle heeft, das al heel wat
Moet je ook nog maar zien. Je hebt wel vaker van die spelers die zich ineens aan het niveau op kunnen trekken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..
Ik had begrepen dat hij komend seizoen weer naar ADO ging.. maar ik ben niet de best geïnformeerde user hier dus weet het niet zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen hier die Giovanni Korte van Dordt al vaker zien voetballen? Transfervrij (eigendom van ADO), 20 jaar en afgelopen seizoen 126 minuten nodig per goal, vandaag 1 schot op de paal en 1 goal so far, is dat wat?
Ik zag de stats (oa contracteinde) op transfermarkt.co.uk, die zijn meestal wel maar niet altijd op orde dacht ik, rn verder volg ik die Juplierleague ook niet zo ergquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij komend seizoen weer naar ADO ging.. maar ik ben niet de best geïnformeerde user hier dus weet het niet zeker.
Mulder is gewoon zo slecht nog niet. Men lijkt soms te vergeten dat we in de eredivisie zitten. Noem eens keeper uit het linkerrijtje die duidelijk beter is dan Mulder? Ik kan er geen noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang dat jullie het toch nog een extra jaar met Mulder moeten gaan doen. Wat is die Hahn opnieuw een verschrikking
Het probleem is volgens mij wel dat Mulder eigenlijk nooit echt punten pakt. Toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.
Groningen thuis dit jaar staat me nog bij. Krasnodar uit sowieso. Het probleem is ook dat hij naar mijn mening vaak onterecht wordt aangepakt omdat hij nou eenmaal de uitstraling heeft van een panharing.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij wel dat Mulder eigenlijk nooit echt punten pakt. Toch?
Tegen Krasnodar speelde hij inderdaad heel erg goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen thuis dit jaar staat me nog bij. Krasnodar uit sowieso. Het probleem is ook dat hij naar mijn mening vaak onterecht wordt aangepakt omdat hij nou eenmaal de uitstraling heeft van een panharing.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Overigens vind ik het ook zeker geen wereldkeeper hoor, verre van. In een ideale situatie zou je hem ook gewoon doorselecteren. Maar no way dat Hahn beter is, daarvan wist je bij zijn geboorte namelijk al dat het een kutkeeper zou worden.
Rot toch op man, hij had de statistieken van de nr 16 keeper. Ik kan eigenlijk alleen die Bassie, Curto, Johnson en Marsman bedenken die echt vaker in de fout gaan. Heeft geen uitstraling, komt niet vaak genoeg uit, en redt zelden punten. Ik geef wel toe dat hij af en toe een knappe redding heeft die niet iedere keeper zal hebben, maar het is echt wel een behoorlijk zwakke keeper hoor. Ik zou zo willen ruilen met Cillessen, Vermeer, Zoet, Tyton, Nordfeldt, of velthuizen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.
Vermeer, Nordfeldt en Velthuizen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij had de statistieken van de nr 16 keeper. Ik kan eigenlijk alleen die Bassie, Curto, Johnson en Marsman bedenken die echt vaker in de fout gaan. Heeft geen uitstraling, komt niet vaak genoeg uit, en redt zelden punten. Ik geef wel toe dat hij af en toe een knappe redding heeft die niet iedere keeper zal hebben, maar het is echt wel een behoorlijk zwakke keeper hoor. Ik zou zo willen ruilen met Cillessen, Vermeer, Zoet, Tyton, Nordfeldt, of velthuizen hoor
quote:
quote:
Er was een tijd dat jullie Aerts of Babos op doel hadden staan. Over zwak gesproken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, misschien een beetje overtrokken, maar het is wel een van de zwakste keepers die we in een hele lange tijd gehad hebben![]()
Timmer heb ik vaak om moeten lachen hoor. Ekramy was niet veel. Darley was top, in die 4 wedstrijden dat ie keepte ofzo, daarna raakte die geblesseerd. Lamprou is gewoon 40-45 centimer te klein om een goeie keepert te zijn. Lodewijksquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, misschien een beetje overtrokken, maar het is wel een van de zwakste keepers die we in een hele lange tijd gehad hebben![]()
Mikey is het hier mee eens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Overigens vind ik het ook zeker geen wereldkeeper hoor, verre van. In een ideale situatie zou je hem ook gewoon doorselecteren. Maar no way dat Hahn beter is, daarvan wist je bij zijn geboorte namelijk al dat het een kutkeeper zou worden.
Dat artikel is geschreven door een ventje van 11, kijk dat plaatjequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef ace_eleven het volgende:
statistieken omtrent keepers eredivisie (maart 2014)
Speelde een prima pot, tegen Castelen wat toch wel een van de beste spelers is van RKC. Verdedigend wel wild, maar fysiek echt goed, en voetballend prima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
Maar tegenover Hahn kunnen we wel Woudenberg zetten. Speelt wel lekker bij Excelsior.
Man, bij een tikkie terug naar Timmer sloeg m'n hart al drie slagen over. Enige keer dat ik écht keihard om hem heb gelachen is toen Heerenveen hem met z'n horecapens uit het café had getrokken om nog een paar keer in te vallen. Man man man, tranen over de wangen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Timmer heb ik vaak om moeten lachen hoor
Zenit de zwaarste, nou dan weten we het wel.twitter:Lunatic_News twitterde op donderdag 15-05-2014 om 22:30:05Feyenoord in derde voorronde Champions (?) League ongeplaatst. Lijst is nu als volgt: Zenit, Lille, Standard Luik, APOEL Nicosia en Besiktas reageer retweet
Besiktas zou ook te doen moeten zijn, maar dat zal sterk afhangen van de selectie die we na de zomer hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Tegen Luik en APOEL hebben we wel een goede kans denk ik (beetje afhankelijk van de selectie tegen die tijd), Zenit en Lille wordt erg lastig en Besiktas, tsja, is ook kut.
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Easy money voor jullie dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Zenit de zwaarste, nou dan weten we het wel.twitter:Lunatic_News twitterde op donderdag 15-05-2014 om 22:30:05Feyenoord in derde voorronde Champions (?) League ongeplaatst. Lijst is nu als volgt: Zenit, Lille, Standard Luik, APOEL Nicosia en Besiktas reageer retweet
Ik had een tijdje terug wat namen gezien. Volgens mij Arsenal, Porto, Napoli, Bilbao en nog een paar waar je niet vrolijk van wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef Heeinz het volgende:
Is er al bekend wie jullie in de laatste voorronde tegen kunnen komen?
vliegtickets wel duurquote:
Bedoel je als Feyenoord in de 3e voorronde CL verliest? Dat je dan al meteen voor de play offs EL geplaatst bent?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij eventueel verlies is het de vraag of Feyenoord geplaatst is voor de play-offs van de Europa League. Indien een paar lager geplaatste ploegen in de 3e voorronde van de Europa League winnen, is Feyenoord wel geplaatst.
Geplaatste status, wat zorgt voor een relatief makkelijke tegenstander.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je als Feyenoord in de 3e voorronde CL verliest? Dat je dan al meteen voor de play offs EL geplaatst bent?
Bij verlies in de 4e voorronde CL ben je toch sowieso altijd al voor de EL play offs geplaatst?
Oooo.... misschien moet ik nog maar even een bak koffie nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geplaatste status, wat zorgt voor een relatief makkelijke tegenstander.
Je verward playoffs met groepsfase.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je als Feyenoord in de 3e voorronde CL verliest? Dat je dan al meteen voor de play offs EL geplaatst bent?
Bij verlies in de 4e voorronde CL ben je toch sowieso altijd al voor de EL play offs geplaatst?
Ja dat deed ik inderdaad, niet wakker hier, bedankt voor de uitleg. Zit inmiddels aan een nieuwe bakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:55 schreef portie het volgende:
[..]
Je verward playoffs met groepsfase.
Verliezen 3e vCL -> laatste voorronde EL (play offs dus, waar PEC ook aan mee doet)
Verliezen 4e vCL -> door naar groepsfase EL
Die geplaatste status heeft er mee te maken of je makkelijke tegenstander loot of een zware. De geplaatsten zijn de sterkste helft van het rijtje, de ongeplaatsten de zwakste helft. En elke geplaatste club loot een ongeplaatste club.
Zou wel erg dom zijn als ze 3 of 4 spelers laten vertrekken en er niemand op tijd voor terughalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laten we eerst maar derde voorronde doorkomen. Afhankelijk van vertrekkende spelers kan zelfs dat lastig worden.
Komop zeg, je hebt vijf jaar kunnen sparen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vliegtickets wel duur
hoogseizoen
Bilbao is ook ongeplaatst in de 4e. Als je de 3e doorkomt moet je tegen Arsenal, FC Porto, Zenit, Leverkusen of Napoli. En dan ga ik er dus even vanuit dat Zenit wel wint van Mydtjylland/Grasshoppers of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
In de 4e vCL zit geen enkele tegenstander waar we van kunnen winnen. Zeker Arsenal, Bilbao en Napoli niet.
En zo te zien houden ze er rekening mee dat we niet zitten in vak w, kijk maar naar de zichtlijnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een gigantische tweede ring zeg!Gaaf.
[ afbeelding ]
Die vakken worden het duurst in het nieuwe stadion. Lijkt me dus ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
En zo te zien houden ze er rekening mee dat we niet zitten in vak w, kijk maar naar de zichtlijnen
ik ga geen 400 euro neerleggen voor alleen een retourtjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komop zeg, je hebt vijf jaar kunnen sparen!
Nepper.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga geen 400 euro neerleggen voor alleen een retourtje
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan moet je sparen. Of gewoon de kassa leegroven op je werk.
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zo ineens 300 euri duurder?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die vakken worden het duurst in het nieuwe stadion. Lijkt me dus ook niet.
Is dat al zeker ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die vakken worden het duurst in het nieuwe stadion. Lijkt me dus ook niet.
Nee, maar dat lijkt me wel in de lijn der verwachting. Duurdere plaatsen dicht bij het veld, goedkopere hoog achterin.quote:
Ze maken er wel klapstoeltjes van toch? Dat neigt naar staplaatsen/goedkope plaatsen. Ik ben er niet van overtuigd dat die plaatsen duur worden hoor. Ik zou zeggen dat 1e ring voornamelijk omhoog gaat en de '3e ring' relatief goedkope plaatsen worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me wel in de lijn der verwachting. Duurdere plaatsen dicht bij het veld, goedkopere hoog achterin.
Maar dan hoeven ze de stoelen niet weg te halen, ze maken er niet voor niks klapstoeltjes van. Wellicht tegen beter weten in, maar ik heb nog wel hoop dat ze het goedkoopst blijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me wel in de lijn der verwachting. Duurdere plaatsen dicht bij het veld, goedkopere hoog achterin.
En Napoli en Leverkusen ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
In de 4e vCL zit geen enkele tegenstander waar we van kunnen winnen. Zeker Arsenal, Bilbao en Napoli niet.
Dat was nog wel de 3e voorronde hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:34 schreef Dekatria het volgende:
Komaan, tegen Kiev waren we ook dichtbij (in before de Teen en Guyon). Bal is rond, je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
en de joden uitgeschakeld zien worden in de voorronde (al zullen die ook in de 4e voorronde wel weer geplaatst zijn)
Met het nieuwe stadion komt alles goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
En Napoli en Leverkusen ook niet![]()
CL deelname begint steeds meer op een illusie te lijken
Sorry, ik zal niet meer calimero-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Normaal medio april tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Wanneer worden de nieuwe shirts nou gepresenteerd? Tijdens de eerste training toch?
1e training volgens mij, omdat contract met Puma nog doorloopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Wanneer worden de nieuwe shirts nou gepresenteerd? Tijdens de eerste training toch?
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga geen 400 euro neerleggen voor alleen een retourtje
Thuisshirt tijdens eerste training, uitshirt tijdens open dag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Op welk vak zit/sta jij volgend seizoen?quote:
Ah mooi, wil nog wel de nieuwe thuisshirt scoren voordat ik naar het buitenland ga. Blijf een Feyenoorder in hart en nieren, waar ik ook benquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Thuisshirt tijdens eerste training, uitshirt tijdens open dag.
of andersom, dat kan ook.
Liever niet, pas als Feyenoord echt niets kan halen en ook niets uit de eigen jeugd, dan heel misschien.quote:"Cor Pot ziet in Lars Veldwijk (Excelsior) de opvolger van Graziano Pellè.Het is gewoon een heel goede spits, hij scoort dertig keer in de competitie en ook nog in de play-offs. Hij is sterk, snel en heeft een enorm schot."
Het is geen slechte speler, maar niet het niveau dat je wil nastreven. Kan je net zo goed Te Vrede opstellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Liever niet, pas als Feyenoord echt niets kan halen en ook niets uit de eigen jeugd, dan heel misschien.
Heel dat rijtje is onmogelijk man.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Arsenal-uit
In dat eerste rijtje lijken me alleen Zenit en Lille zo goed als onmogelijk.
Gewoon hopen dat er op 31 juli/6 augustus nog niets verkocht is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heel dat rijtje is onmogelijk man.
Misschien dat Geel dat Uruguayaanse spitsje koopt en het de nieuwe Messi blijkt te zijn, anders acht ik die kans heel klein.
Zijn dat de speeldata?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat er op 31 juli/6 augustus nog niets verkocht is.
29/30 juli, 5/6 augustus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn dat de speeldata?
Dan zit ik op Mallorca, de 6e dan.![]()
Beter loten we eerst thuis dan.
En de EL speeldata (als we de eerste ronde al verliezen) is zeker een dagje later?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
29/30 juli, 5/6 augustus.
Ik hoop het ook voor je.
Dit zijn de eerste wedstrijden voorronde CL. Volgens mij zijn de tweede ronde CL/EL 2 weken later.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de EL speeldata (als we de eerste ronde al verliezen) is zeker een dagje later?
De eerste ronde pas joh?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste wedstrijden voorronde CL. Volgens mij zijn de tweede ronde CL/EL 2 weken later.
Wat een slechte planning van de vakantiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste ronde pas joh?
Gvd ik zit van 4-15 daar. Kans dat ik ze dus allebei mis.
daar kijken heeft ook wel watquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een slechte planning van de vakantie
Gewoon eind juni/begin juli op vakantie gaan en je hebt nergens last vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een slechte planning van de vakantie
Als Louis met onze mannen tot de finale komt zijn de Arsenals van deze wereld bang voor ons.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien dat Geel dat Uruguayaanse spitsje koopt en het de nieuwe Messi blijkt te zijn, anders acht ik die kans heel klein.
Standard, Apoel en eventueel Besiktas moeten toch gewoon te doen zijn joh. Maar het ligt er natuurlijk wel volledig aan hoe de selectie op dat moment eruit ziet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Eens kwam Fred Rutten, toen trainer van PSV en nu van Feyenoord, me uit de brand helpen met geld. Om direct aan geld te komen verzon ik een hypotheekprobleem met mijn bank. Fred zou wel even bellen, maar dat wilde ik helemaal niet. Ik had gewoon cash nodig. Heb ik hem later verteld. Woedend was-ie. En terecht. ’Dat jij me durft te bedriegen’. In zo’n verslavingstoestand bedonder je iedereen. Daar was ik heel goed in. Ook Kees Jansma, de perschef van Oranje, waarmee ik altijd bij Sport1 werkte, heeft verschrikkelijk veel voor me gedaan en betekend en John van Vliet, de presentator en perschef van de olympische ploeg afgelopen winter. Ik heb het ze ook verteld dat ik verslaafd was aan de cocaïne. Jou ook, Jaap. En allemaal bleven jullie loyaal aan mij.
Fred Rutten is ook degene geweest die me naar de afkickkliniek heeft gebracht. Hij hoorde de geruchten en toen ik vijf glazen wijn achteroversloeg voordat hij zijn eerste slokje had genomen, vroeg hij of ik behalve een drank- ook een cokeprobleem had. Ik kon alleen maar eerlijk tegen hem zijn, hoewel ik verschrikkelijk veel mensen heb bedrogen. Fred had me naar PSV gehaald om de spitsen te trainen. Dus ik kon meteen bij hem in de auto stappen, waarna de behandeling is begonnen. Een geweldige vent, die, en dat is heel bijzonder in het voetbalwereldje, er niets voor terugvroeg.
w1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Feyenoord-supporter,
Met deze e-mail informeren wij je over de status van jouw seizoenkaartaanvraag voor seizoen 2014-2015.
Jouw seizoenkaartaanvraag is toegewezen op basis van onderstaande gegevens:
Uitkaart: Ja, Silvercard
Vak: W1gelukt
Sana?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
Wim Kieft over Rutten. Ik zeg, Guidetti terughalen. Kan Rutten ook Sana naar een afkickcentrum brengen.
[..]
Ik zie De Vrij al als Di Canio richting de harde kern marcheren, hand in de lucht, felverbeten gezicht.quote:‘Lazio is reeds in Rotterdam voor onderhandelingen over Feyenoorder’
Volgens de Italiaanse krant La Repubblica verblijf directeur Igli Tare van Lazio momenteel in Rotterdam. Hij is daar om met Feyenoord te onderhandelen over een transfer van Stefan de Vrij, claimt het dagblad. De Vrij heeft nog maar een contract tot volgend jaar zomer in de havenstad en staat wel open voor een nieuwe uitdaging buiten Nederland.
De 22-jarige centrumverdediger werd al op jonge leeftijd in de basis gezet bij Feyenoord en droeg ook enige tijd de aanvoerdersband. Inmiddels staat hij op 135 wedstrijden in de Eredivisie en 9 interlands voor Nederland. De Vrij maakt deel uit van de voorlopige WK-selectie en verblijft met de overige internationals in Hoenderloo. Zijn club zou nu het gesprek zijn aangegaan met Serie A-club Lazio.
De Vrij wordt de laatste maanden veelvuldig in verband gebracht met een transfer. Niet alleen wil hij zelf pas ná het WK 2014 met Feyenoord praten, ook brachten diverse media naar buiten dat De Vrij een serieuze kanshebber is voor een vertrek uit de Eredivisie. Arsenal, Liverpool en Everton zouden afgelopen seizoen voor hem op de tribune gezeten hebben. Lazio lijkt nu echter serieus te worden.
Feyenoord zet volgens La Repubblica in op een vraagprijs van zo’n zes miljoen euro voor De Vrij. Zijn teamgenoten Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Graziano Pellè lijken ook kans te maken op een nieuwe stap in hun loopbaan. Voor Jean-Paul Boëtius, Lex Immers en Jordy Clasie is ook sluimerende belangstelling. Ruben Schaken heeft al aangegeven dat hij graag naar het buitenland gaat, als de kans zich voordoet.
Blowende vriendin van.quote:
Mooie club voor de Vrij. Miljoen of 7 moet er toch wel uit te halen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zie De Vrij al als Di Canio richting de harde kern marcheren, hand in de lucht, felverbeten gezicht.
Ja, want dat is zo goed gegaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred is wel goed met drugsverslaafden. Vroeger ook al Reis.
Bruno die het vak inspringt om die nazi's klappen te gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zie De Vrij al als Di Canio richting de harde kern marcheren, hand in de lucht, felverbeten gezicht.
Doe Dordt maar, komend seizoen 1 derby tegen Excelsior is wel voldoende, extra thuiswedstrijd bij Dordt ook welkomquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam. Nog voorkeuren wie terug moet komen in de eredivisie?
Sparta of Dort?
Ik breng Sanna wel hoor, met plezierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
Wim Kieft over Rutten. Ik zeg, Guidetti terughalen. Kan Rutten ook Sana naar een afkickcentrum brengen.
[..]
quote:'Steun Rotterdam aan Kuip kansrijk in Brussel'
Als de gemeente Rotterdam voor 35 miljoen euro aandelen neemt in het vernieuwde Feyenoordstadion, dan is er een redelijke kans dat dit door 'Brussel' wordt toegestaan. 'Mits de stad en Feyenoord het slim spelen,' zegt dr. Flora Goudappel, staatssteun-autoriteit aan de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR).
Wat Rotterdam vooral niet moet doen, zegt ze, is de link leggen tussen zo'n investering in het stadion en het voordeel dat de club Feyenoord ervan heeft. 'Want als Feyenoord dan Europees voetbal gaat spelen, dan heb je te maken met clubs die dergelijke steun niet hebben gehad. Dat verstoort de mededinging. Clubs zijn immers gewoon winstmakende bedrijven.'
Werkgelegenheid
Feyenoord en Rotterdam moeten het bij hun verzoek om toestemming voor zo'n constructie gooien op het feit dat Rotterdam-Zuid er wel bij vaart. Goudappel: 'Dat de vernieuwde Kuip meer bedrijvigheid aantrekt, er meer werkgelegenheid komt, dat soort dingen. Het positieve effect op het Nationaal Programma Rotterdam Zuid, dáár moeten ze op hameren.'
Komt nog eens bij dat een aandelenpakket van 35 miljoen euro waarschijnlijk nét niet interessant is voor de Europese Commissie. 'Volgens mij is 35 miljoen euro de grens. Dat soort bedragen vinden ze peanuts.'
Dan moet Oranje wel wat gaan presteren en daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat De Vrij speeltijd gaat krijgen op het WK en we er over een paar weken veel meer voor kunnen vangen.
Dordt natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam. Nog voorkeuren wie terug moet komen in de eredivisie?
Sparta of Dort?
Wel een goede gozer, die Fred. Ik heb wel vertrouwen in hem. Lekker boeiend dat 'ie slist.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier staat het hele artikel:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik word echt met de dag blijer met Ruttenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
En daarvoor komt Etienne?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:33 schreef portie het volgende:
Virtueel loopt Lille de vCL mis in de laatste ronde. Nog een uurtje voetbal te gaan in Frankrijk.
Lijkt mij nou echt een gezellige club voor BMI. Als hij bananen naar zijn hoofd wil.quote:
Na vanavond denk ik dat ze beter meteen kunnen tekenen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat De Vrij speeltijd gaat krijgen op het WK en we er over een paar weken veel meer voor kunnen vangen.
Lille 3-1 voor. Die spelen gewoon vCL.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:33 schreef portie het volgende:
Virtueel loopt Lille de vCL mis in de laatste ronde. Nog een uurtje voetbal te gaan in Frankrijk.
Hij speelde anders prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik dat ze beter meteen kunnen tekenen.
Ja, hij speelde verder ook erg goed. Zeker eruit gehaald vanwege zijn hoofdwond.quote:
quote:Louis van Gaal verwacht niet dat Feyenoord-verdediger Daryl Janmaat lang uit de roulatie zal zijn. De rechtsback viel in de oefeninterland tegen Ecuador uit met een enkelblessure.
'We denken dat het meevalt met Janmaat, maar morgen kunnen we dat pas echt zeggen', vertelde de bondscoach na afloop. Ook het slachtoffer zelf vreest niet. 'Ik dacht eerst dat het ernstiger was', aldus Janmaat.
Haten op W1quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]en W is gay
als we dan toch op de kinderachtige rijmpjes doorgaan
Ik hoop dat hij wijs is en niet naar Italië gaat, is niet zijn land.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
De ploegen die we hoogstwaarschijnlijk gaan kunnen loten voor de CLQ3, maar kan nog altijd veranderen door o.a. Kopenhagenquote:- Zenit St. Petersburg (Rusland)
- Lille OSC (Frankrijk)
- Standard Luik, Anderlecht of Club Brugge (België) > Beslissing zo. 18-05 (Plek 2 in Play-Offs België)
- Besiktas
- Dnipro of Metalist Kharkiv (Oekraïne) > Beslissing zo. 18-05 (Plek 2 in competitie Oekraïne)
quote:
Als een speler zich goed aanpast en basis speelt, betekent dit indirect dat spelers van Feyenoord in waarde stijgen omdat ze blijkbaar beter zijn dan gedacht. Als hij in Italië op de bank gaat zitten of aan alle kanten voorbij wordt gelopen dan is hij opeens een miskoop en is 6 miljoen voor een Feyenoord-speler te duur.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef Bombvis het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen dat het mij niet interesseert waar De Vrij heen gaat, zolang ze maar dik betalen voor hem? Gun de spelers allemaal het beste hoor, maar ze zullen het zelf moeten doen en of ze dat in Italië, Engeland of Duitsland bewijzen kan mij vrij weinig interesseren
Vandaag zijn de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 18 mei 2014 08:44 schreef arjan1112 het volgende:
zijn die playoffs en alles nou al afgelopen ?
Ga je gangquote:Op zondag 18 mei 2014 10:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerlijke bal, zou eigenlijk een gif van moeten zijn en in de OP worden geplaatst.
Daar word ik niet echt blij vanquote:Op zondag 18 mei 2014 08:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De ploegen die we hoogstwaarschijnlijk gaan kunnen loten voor de CLQ3, maar kan nog altijd veranderen door o.a. Kopenhagen
Ik vind niet dat hij wordt onderschat. Als ik eerlijk ben vind ik hem een leuke speler voor Feyenoord maar komt veel tekort voor een niveau hoger. Creatief is hij nooit, fysiek niet denderend, dreiging naar voren 0,0. Volgens mij heeft hij best een aardig schot dus hij zou zich aanvallend wat meer moeten laten zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:36 schreef Vasion het volgende:
Clasie wordt echt onderschat door velen.
Zijn inzicht is echt van een hoog niveau.
[ afbeelding ]
Ik ben al heel lang benieuwd naar Clasie op 10. Hij komt fysiek tekort om veel duels te winnen op het middenveld, maar passjes geven kan 'ie wel. In principe is het meer een type Sneijder dan een type De Jong.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij wordt onderschat. Als ik eerlijk ben vind ik hem een leuke speler voor Feyenoord maar komt veel tekort voor een niveau hoger. Creatief is hij nooit, fysiek niet denderend, dreiging naar voren 0,0. Volgens mij heeft hij best een aardig schot dus hij zou zich aanvallend wat meer moeten laten zien.
Dat zou kunnen, met de aantekening dat hij wel een paar niveaus minder is dan Sneijder in zijn goede periode. Techniek, scorend vermogen, passing etc.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang benieuwd naar Clasie op 10. Hij komt fysiek tekort om veel duels te winnen op het middenveld, maar passjes geven kan 'ie wel. In principe is het meer een type Sneijder dan een type De Jong.
Behalve je mening over zijn schot (vind ik matig) is dit wel hoe ik het zie.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij wordt onderschat. Als ik eerlijk ben vind ik hem een leuke speler voor Feyenoord maar komt veel tekort voor een niveau hoger. Creatief is hij nooit, fysiek niet denderend, dreiging naar voren 0,0. Volgens mij heeft hij best een aardig schot dus hij zou zich aanvallend wat meer moeten laten zien.
De keren dat hij van afstand scoorde dacht ik..waarom doet hij dat niet vaker. Bijvoorbeeld die goal tegen Den Haag.. maar misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve je mening over zijn schot (vind ik matig) is dit wel hoe ik het zie.
Komt in principe te kort voor het Nederlands elftal
Clasie heeft amper de kracht om een corner normaal voor het doel te slingeren. Laat staan regelmatig te scoren van afstand.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De keren dat hij van afstand scoorde dacht ik..waarom doet hij dat niet vaker. Bijvoorbeeld die goal tegen Den Haag.. maar misschien heb je gelijk.
Dat geldt voor 15 van de 23 spelers die meegaan naar het WK.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve je mening over zijn schot (vind ik matig) is dit wel hoe ik het zie.
Komt in principe te kort voor het Nederlands elftal
Woudenberg gaat gewoon basis spelen volgend jaar, goede speler.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die Woudenberg wat voor volgend jaar? Als BMI verkocht wordt moeten we heel het jaar naar Nelom koekeloeren, dat trek ik niet.
De Vrij in Engelandquote:Op zondag 18 mei 2014 07:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wijs is en niet naar Italië gaat, is niet zijn land.
Stefan hoort in Engeland maar niet in de Spaans / Italiaanse roomse cultuur.
Bergkamp en Jong gingen ook kapot in die maffia troep.
Dat is ook niet zo'n prestatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vond hem gisteravond beter spelen dan Blind.
Basisplaats voor clasie dusquote:Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar hij is wel een concurrent voor die positie.
AD.nlquote:Daryl Janmaat heeft de banden bij zijn rechterenkel verrekt. Dat heeft zondag onderzoek in een ziekenhuis uitgewezen. De rechtsback moet 1 tot 2 weken rust houden. Hij stapt dinsdag wel met het Nederlands elftal op het vliegtuig voor een trainingskamp in het Portugese Lagos.
Janmaat liep de blessure zaterdag op in de slotfase van de eerste helft van het oefenduel met Ecuador (1-1). Tegenstander Oscar Bagui trapte hem hard op zijn voet. De verdediger van Feyenoord kon even niet op zijn gekwetste enkel steunen en moest direct naar de kant.
Janmaat is wellicht alweer beschikbaar voor de volgende oefeninterland op 31 mei tegen Ghana. Oranje speelt op 4 juni de laatste vriendschappelijke wedstrijd in de aanloop naar het WK. Wales is op die dag de tegenstander in de Arena.
Dat de blessure van Janmaat meevalt, is goed nieuws voor Louis van Gaal. Hij is een belangrijke schakel in het systeem met vijf verdedigers waarmee de bondscoach voorlopig nog wil experimenteren. Gregory van der Wiel, eveneens rechtsback, meldde zich al eerder met een knieblessure af voor het WK. Paul Verhaegh verving Janmaat in de tweede helft van het duel met Ecuador.
Janmaat was na afloop van het treffen met Ecuador al positief over zijn blessure. 'Het was een smerige schop maar volgens mij valt het wel mee', zei hij.
Zal Fer ook niet een concurrent zijn? Middenveld Fer - De Guzman - Sneijder lijkt mij niet uitgesloten, Blind die dan afvalt en Clasie die op de bank moetquote:
Wat ik over 'm gelezen heb hier de afgelopen maanden stemt me niet echt positief. Derksen en van der Gijp zijn positief over hem, dus dat belooft al helemaal niks goeds.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:18 schreef exile79 het volgende:
Zometeen maar eens kijken of die Hahn er nog een beetje van bakt.
Op zijn leeftijd een speler met prima inzicht, zoals je gisteren dus wel hebt kunnen zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Clasie is heel goed in het veroveren van ballen en het vooruit druk zetten. Daarnaast heeft hij gewoon een goede pass in huis. Het enige wat hij mist is een goed schot, waardoor hij eigenlijk geen speler voor de goal is, op een 10 positie bijvoorbeeld.
Hij is naar mijn mening wel iemand die past in het 5-3-2 systeem van Nederland. Vond hem gisteravond beter spelen dan Blind. Hij heeft een hogere handelingssnelheid dan Blind. Clasie naast Nigel de Jong zie ik nog wel als een mogelijkheid, twee spelers die een bal kunnen veroveren en Clasie die een pass kan geven. Hij kan zeker een stap hogerop, omdat ik denk dat Clasie zo'n speler is die heel snel een hoger niveau kan oppikken.
clasie naar real madridquote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd een speler met prima inzicht, zoals je gisteren dus wel hebt kunnen zien.
Een goede pass zoals je wel zegt.
Ik vind zijn steekballen iets weghebben van Sneijder
quote:
Blind gaat zeker mee, niet omdat ik hem zo geweldig vind hoor maar dat kan je aan de hand van het afgelopen interland jaar wel stellen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal Fer ook niet een concurrent zijn? Middenveld Fer - De Guzman - Sneijder lijkt mij niet uitgesloten, Blind die dan afvalt en Clasie die op de bank moet
Hoe was hij bij de 2-1? Die heb ik even gemist.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat ik over 'm gelezen heb hier de afgelopen maanden stemt me niet echt positief. Derksen en van der Gijp zijn positief over hem, dus dat belooft al helemaal niks goeds.
Was wel houdbaar. Geen echte blunder.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe was hij bij de 2-1? Die heb ik even gemist.
Standard 2e geworden, dus dat is de ploeg uit Belgiëquote:Op zondag 18 mei 2014 08:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De ploegen die we hoogstwaarschijnlijk gaan kunnen loten voor de CLQ3, maar kan nog altijd veranderen door o.a. Kopenhagen
Lekker boeiend. Het is maar een reserve keeper...quote:Op zondag 18 mei 2014 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat ik over 'm gelezen heb hier de afgelopen maanden stemt me niet echt positief. Derksen en van der Gijp zijn positief over hem, dus dat belooft al helemaal niks goeds.
Waar gaat dit over zeg. Hebben we ooit zo over Lamprou of Graafland gediscussieerd?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien wordt nu wel heel erg met een vergrootglas gekeken. In de PO-topics komen gifjes van doelpunten voorbij met ballen die amper fouten te noemen zijn, laat staan blunders. De enige eckte blunder die ik heb gezien is die tegen Volendam. Dat was een onvervalste Mulder/Timmer/Lodewijks inleverbal.
Lamprou wel ja, maar vooral dat die te klein was/isquote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar gaat dit over zeg. Hebben we ooit zo over Lamprou of Graafland gediscussieerd?
Denk dat het meer komt omdat veel mensen hem willen zien als de vervanger van Mulder. Terwijl het gewoon een extra keeper is die de strijd met Mulder zal moeten winnen als hij in het doel wil staan.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar gaat dit over zeg. Hebben we ooit zo over Lamprou of Graafland gediscussieerd?
Hahn wordt nooit de vervanger voor Mulder.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat het meer komt omdat veel mensen hem willen zien als de vervanger van Mulder. Terwijl het gewoon een extra keeper is die de strijd met Mulder zal moeten winnen als hij in het doel wil staan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 10:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerlijke bal, zou eigenlijk een gif van moeten zijn en in de OP worden geplaatst.
Hopen dat het Standard wordt dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Standard 2e geworden, dus dat is de ploeg uit België
Lodewijks is een baas. Zet er dan Zoetebier neer.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien wordt nu wel heel erg met een vergrootglas gekeken. In de PO-topics komen gifjes van doelpunten voorbij met ballen die amper fouten te noemen zijn, laat staan blunders. De enige eckte blunder die ik heb gezien is die tegen Volendam. Dat was een onvervalste Mulder/Timmer/Lodewijks inleverbal.
Inderdaad, of te ver weg of het wordt een combireis.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Zit eigenlijk geen enkele echt toffe loting tussen. Triptechnisch gezien.
Als tweede doelman zou hij meer geschikt zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hahn wordt nooit de vervanger voor Mulder.
Dat is precies wat v. Persie nodig heeft, spelers die hem perfect kunnen bedienen ipv ego's die voor eigen actie gaan of hem in de weg lopen.quote:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op zondag 18-05-2014 om 18:53:44BREAKING: Feyenoord loot in de derde voorronde van de Champions League Zenit, Lille, Kopenhagen, Luik of Besiktas. De loting is op 18 juli. reageer retweet
Kopenhagen/Luik zijn de twee ploegen waar we nog kans tegen hebben, al zijn die ploegen naar ik schat wel (fysiek) sterker en meer geslepen.twitter:FRL2009 twitterde op zondag 18-05-2014 om 18:58:21Overigens kan APOEL Besiktas nog van de lijst stoten als de Cypriotische voetbalbond ineens hele aparte beslissingen gaat nemen. reageer retweet
Dat dus jaquote:
Jammer dat de Slab er niet in staat.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:26 schreef PIETR het volgende:
Over een kwartiertje speelt oranje U17 de halve finale met de Donk en de Schuur in de basis. Tegen Schotland. Live op Eurosport.
Ze vragen 12 miljoen? Ik geloof er niks van.quote:Volgens de Italiaanse sportjournalist Gianluca Di Marzio is Lazio Roma serieus geïnteresseerd in Stefan de Vrij. De afgelopen week werd de verdediger van Feyenoord al diverse keren in verband gebracht met de Italiaanse topclub. Di Marzio meldt dat Feyenoord en Roma nu aan het onderhandelen zijn over het prijskaartje. De Rotterdammers zouden 12 miljoen euro vragen.
De Vrij zou drie weken geleden al een bezoek hebben gebracht aan het complex van Lazio, sportcentrum Formello. Op de achtergrond is ook nog Fiorentina in de race voor de international die tijdens de oefeninterland tegen Ecuador door diverse Italiaanse scouts bekeken werd.
'Een Nederlandse juweel', zo wordt De Vrij op de website van de sportjournalist beschreven. Het is duidelijk dat de Feyenoorder indruk heeft gemaakt in het Zuid-Europese land. Dat Robin van Persie de aanvoerdersband overdroeg aan De Vrij noemt Di Marzio exemplarisch voor de klasse van de 22-jarige voetballer.
Van Geel start gewoon hoog, en haalt hij er uiteindelijk 8-9 miljoen uit, vergelijkbaar met hoe hij Wijnaldum/Fer voor een (te) hoog bedrag kon laten vertrekken.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze vragen 12 miljoen? Ik geloof er niks van.
Die Schuurman kan overal spelen joh. In de spits, nummer 10 of controlerend.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:26 schreef PIETR het volgende:
Over een kwartiertje speelt oranje U17 de halve finale met de Donk en de Schuur in de basis. Tegen Schotland. Live op Eurosport.
Van Geel verdient een standbeeld als hij er meer dan 10 miljoen weet uit te slepen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Geel verdient een standbeeld als hij er meer dan 10 miljoen weet uit te slepen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef H.FR het volgende:
Dat Robin van Persie de aanvoerdersband overdroeg aan De Vrij noemt Di Marzio exemplarisch voor de klasse van de 22-jarige voetballer.
Hoezo gewoon aanvoerder van oranje dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Geel verdient een standbeeld als hij er meer dan 10 miljoen weet uit te slepen.
Ik had ergens gelezen dat ze BMI en De Vrij willen voor 10 miljoen samen. Ach zal wel met een korrel zout moeten worden genomen al die berichten..quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die reputatie mag hij nu waarmaken inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:27 schreef Pascalus het volgende:
We hebben het hier wel over Martin van GOUD hè.
Transfervrij helaas. Dat ze die hebben laten lopenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Als ze Bakkal erbij doen, krijg je misschien wel 2 miljoen extra.
De MacDonalds- en Bacardikosten?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Als ze Bakkal erbij doen, krijg je misschien wel 2 miljoen extra.
Het is een racistische club.. enige dat ik mooi vind aan die club is het tenue. Maar voor De Vrij zou het een mooie test zijn om te kijken wat zijn plafond is.. in Italië leer je wel wat echt verdedigen is.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lazio lijkt me echt een kutclub voor een gevoelsmens als De Vrij maarja als ze 12mil voor hem bieden be my guest.
Immers zijn waarde is niet zomaar in geld uit te drukken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef Vasion het volgende:
Ik las net 12mill.voor de vrij.
25 mill voor Immers neem ik.aan meteen?
Achterop de brommer.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef PizzaGeit het volgende:
12 miljoen voor De Vrij![]()
Ik breng m zo naar Rome
quote:Column: Feyenoord is de baas in Nederland
Geschreven op 2014-05-18 om 21:53:50 | 11848 keer bekeken | 193 reacties
Toegegeven. in de hoofdstad werd ooit best aardig gevoetbald. Vaak ook kwamen die spelers die een redelijk partijtje konden voetballen voort uit hun eigen jeugdelftallen. In die tijd waren het ook vooral spelers van hunnie die de diverse vertegenwoordigende elftallen beheersten. Tuurlijk, ook wij hadden onze gloriejaren, maar helaas nog vaker moesten we het onderspit delven tegen onze gesnavelde vrienden. En - eerlijk is eerlijk - In Rotterdam werd vaak met een jaloerse blik gekeken naar de talenten die jaarlijks doorbraken in de hoofdstad terwijl wij er nogal eens bekaaid vanaf kwamen.
De laatste jaren zijn die rollen in sneltreinvaart aan het veranderen. Bij Feyenoord brak met dank aan de geweldige en veelgeprezen jeugdopleiding de ene na de andere jeugdspeler met uitzonderlijke kwaliteiten door, terwijl er in de hoofdstad niet veel meer doorbrak dan wat simpele backjes of andere nietszeggende spelers.
Waar eerst alleen nog jaloers werd gekeken naar ons echte voetbalstadion en echte voetbalsfeer wordt er nu openlijk gegeild op onze spelers. Regelmatig wordt er geroepen dat ze o.a Pellè en Vilhena toch wel heel erg graag in hun selectie zouden zien. Sowieso: vraag aan een willekeurige supporter van hunnie welke Feyenoorders zij graag bij hunnie in het elftal zouden zien en je krijgt een lijst van minimaal 6 spelers (als het er al geen 11 zijn). Andersom komen wij met veel fantasie hooguit op twee spelers. De rest is pure middelmaat
Denk je even willekeurig hoofdstedelijk trapveldje in, waarin het ene ventje aan zijn vriendje vraagt wie hij wil zijn.
Uhm…Pellè ?
Nee dat kan niet, die speelt bij Feyenoord.
Oké, doe dan maar Boetius.
Je kan het die knulletjes toch niet kwalijk nemen?
Met welke ‘idolen’ moeten zij zich identificeren dan?
Veltman?
Van Rhijn?
Poulsen?
Echt waar, je zou bijna medelijden krijgen met die ettertjes.
Het houdt niet op niet vanzelf.
In het verleden werd er door Feyenoord nog weleens een speler gehaald die het in de hoofdstad niet had gered, ook deze rollen zijn nu volledig omgedraaid. Ze schijnen nu zelfs belangstelling te hebben voor de in Rotterdam mislukte Mokotjo.
Het kan verkeren.
Als klap op de bekende vuurpijl wordt er nu, ondanks een gentlemen-agreement , ook gepoogd spelers vanuit onze jeugdopleiding naar de hoofdstad te lokken onder het mom: “De hoofdstad heeft het en als ze het niet hebben dan jatten ze het wel" – J.A Deelder. Misselijk maar begrijpelijk, als je zelf geen spelers kan opleiden zal je ze moeten halen bij een club die dat wel kan.
Ook wanneer je de diverse vertegenwoordigende elftallen bekijkt, het Nederlands elftal voorop, zie je dat die voor het grootste deel bestaan uit Feyenoorders of ex-Feyenoorders. Ook dat was in het verleden duidelijk anders. Ik kan niet anders concluderen dat Feyenoord op alle vlakken de baas is in het Nederlands voetbal en dat het een kwestie van tijd is dat zich dat gaat uitbetalen in de vorm van prijzen.
Ik hoor iedereen al roepen:
Maar zij zijn wel kampioen.
Dat klopt, dat kan zelfs ik niet ontkennen.
Troost je met de gedachte dat het de laatste was!
FRGerardo
quote:Lazio Roma is geïnteresseerd om Stefan de Vrij weg te plukken bij Feyenoord. Voorlopig zijn de pogingen van de Italianen op niets uitgelopen.
De technisch directeur van de club uit de Serie A, Igli Tare, had volgens goed ingevoerde bronnen vijf miljoen euro over voor de jonge international.
De clubleiding van Feyenoord denkt echter meer te kunnen verdienen aan de zelf opgeleide centrale verdediger, hoewel hij nog maar één jaar onder contract staat in de Kuip. Bovendien wil de club liever het WK afwachten, zeker nu De Vrij lijkt af te stevenen op een plek in de basiself in Oranje.
Technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdamse club weigerde dit weekeinde elk commentaar. Italiaanse media meldden dat zijn Lazio-collega Tare de 22-jarige speler al wat langer volgt.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aptain-De-Vrij.dhtml
Goed begin. Op naar de 7-8 miljoen.quote:
Goeie vraag, want het is gewoon een heel objectief geschreven stuk natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:54 schreef Adames het volgende:
[..]
voor welke club zou die columnist zijn?
Ja, ik was er ook nog niet helemaal acher, maar ik denk dat het een vrij neturale column is door iemand die fan is van Fred Rutten, daar waar FR in de ondertekening van de column is terug te vinden.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie vraag, want het is gewoon een heel objectief geschreven stuk natuurlijk.
Luik heeft geen verkeerde ploeg, en een bakbeest van een spits. Kopenhagen knikkert ons er ook gewoon uit denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen Apoel (sowieso), Kopenhagen en Luik moet het wel lukken die 3e voorronde.
Zo zie je maar weer dat lang niet iedereen aanleg heeft om stukjes te schrijven.quote:
Die Batshuayi bedoel je? Sterke gozer, maar egotripper pur sang en ik betwijfel of hij bij Luik blijft. Sterke ploeg nu, maar of dat eind juli ook nog zo is, is niet te zeggen. Niet dat wij al iets weten over onze selectie volgend jaar, maar ach..quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Luik heeft geen verkeerde ploeg, en een bakbeest van een spits. Kopenhagen knikkert ons er ook gewoon uit denk ik.
Klinkt een beetje als Feyenoord.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Luik heeft geen verkeerde ploeg, en een bakbeest van een spits. Kopenhagen knikkert ons er ook gewoon uit denk ik.
Die ja. Half Europa zit achter die gozer aan, dus die vertrekt wel ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die Batshuayi bedoel je? Sterke gozer, maar egotripper pur sang en ik betwijfel of hij bij Luik blijft. Sterke ploeg nu, maar of dat eind juli ook nog zo is, is niet te zeggen. Niet dat wij al iets weten over onze selectie volgend jaar, maar ach..
quote:De technische staf van het Nederlands elftal zal toch behoorlijk zijn geschrokken toen Daryl Janmaat zaterdag uit de wedstrijd werd geschopt. Oscar Bagui ging op de enkel van de rechtsback van Feyenoord staan en hij moest zich laten vervangen door Paul Verhaegh. Even werd er gevreesd voor het missen van het WK, maar Janmaat zal maar twee weken buitenspel staan.
Dat is een behoorlijke opluchting voor Louis van Gaal, die Gregory van der Wiel al eerder zag afhaken wegens blessureleed. Janmaat is nu wel erg belangrijk geworden voor Oranje, zeker in het systeem met vijf verdedigers en opkomende backs. Bij Studio Voetbal vroeg men zich zondag af of Dirk Kuyt niet als rechtsback zou kunnen spelen, maar dat is volgens Co Adriaanse geen optie: "Dat is uitgesloten. Dat kan alleen als je veel sterker bent dan de tegenstander. Heel misschien tegen Australië dus", zei de analist.
Adriaanse erkent dat Janmaat erg belangrijk is geworden voor Oranje en is onder de indruk van de ontwikkeling die de vleugelverdediger doormaakt. Feyenoord wil het contract van Janmaat graag verlengen, maar de international voelt wel wat voor een stap naar het buitenland. "Het plafond van Janmaat ligt misschien wel bij een club als Juventus", denkt Adriaanse. Het contract van de 24-jarige Janmaat loopt nog een jaar door.
Geloofwaardigheid? Zo goed als 0 (leuke typo bij naam De Vrij ook), maar ach, geruchtenmolen is weer aardig op gangquote:Van Persie’s volley was set up by Jordy Clasie, Feyenoord’s 22-year-old playmaker, who is likely to be a United target.
Van Persie said: “That pass made the goal possible. That was a world-class ball. That pass gave me the opportunity to do my thing. I think that pass was more beautiful than my goal. The only thing I had to do was control the ball and score. That pass from Clasie was world class.”
Clasie is the kind of young creative talent the Reds midfield is crying out for and the young Dutchman will be in van Gaal’s thoughts along with his Feyenoord team-mates Bruno Martins Indi and Stefan de Vrijs.
The 22-year-old defenders are the heart of Feyenoord’s back four and also played in the World Cup warm up against Ecuador.
Bron
Slaat inderdaad nergens op.quote:De Ghaneese voetbalsite GhanaSoccerNet meldde dit weekend dat Feyenoorder Elvis Manu een aanbieding om zijn aflopende contract bij Feyenoord te verlegen heeft afgeslagen. Volgens de site heeft Feyenoord meerdere pogingen gedaan om de buitenspeler langer te binden, maar Manu zou in augustus een transfer willen maken naar Cambuur, waar hij de afgelopen zes maanden heeft gespeeld.
De buitenspelers spreekt in gesprek met FR12 de geruchten tegen: 'Er zijn nog geen gesprekken geweest tussen Feyenoord en mij over mijn toekomst', zegt de buitenspeler. 'Maar wat niet is kan nog komen. Ik kijk uit naar volgend seizoen, bij Feyenoord.'
Een overijverige Ghanese jongen met een laptop op z'n zolderkamer die stukjes tikt.quote:
Het rookte al enige tijd maar langzaam begin ik vuur te zien.. een mooie deal lijkt op komst.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
Alleen #Feyenoord moet nog met Lazio tot een akkoord komen. Feyenoord wil minimaal 10 miljoen euro zien. (Corriero) #DeVrij
Volgens het Italiaanse Corriero dello Sport zijn Stefan de Vrij en Lazio Roma onderling al akkoord over een overgang. #Feyenoord
Tsja. Een wat serieuzere bron (VI) meldt weer dat Feyenoord liever het WK wil afwachten. Vind het bedrag ook wat aan de hoge kant, maar als het uiteindelijk op zo'n 7 of 8 uitdraait doet Van Geel het nog wel goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het rookte al enige tijd maar langzaam begin ik vuur te zien.. een mooie deal lijkt op komst.
Zolang ze voor prutsers van Ajax 10+ miljoen betalen, vind ik alles onder de 10 miljoen voor De Vrij wel matig hoor. Vice-aanvoerder bij zowel Feyenoord en Oranje (quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Een wat serieuzere bron (VI) meldt weer dat Feyenoord liever het WK wil afwachten. Vind het bedrag ook wat aan de hoge kant, maar als het uiteindelijk op zo'n 7 of 8 uitdraait doet Van Geel het nog wel goed.
Snap alleen niet zo dat hij zelf naar Lazio zou willen sportief gezien. Aan de andere kant, je salaris waarschijnlijk meer dan verdubbelen en in één van de mooiste steden ter wereld gaan wonen. Waarom niet.
Maar wel met een jaarcontractje. Daar zit het probleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zolang ze voor prutsers van Ajax 10+ miljoen betalen, vind ik alles onder de 10 miljoen voor De Vrij wel matig hoor. Vice-aanvoerder bij zowel Feyenoord en Oranje (), 22 jaar, bak ervaring en kan alleen nog meer groeien.
Mooie trip. Kopenhagen, ik teken ervoor! Wat betaal je voor een biertje daar?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |