SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.![]()
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Scrummie het volgende:
En dat noemen ze zeker weer eigen jeugd in Amsterdam. Zou klote zijn, twee toptalenten wat ik hoor.
We leiden godverdorie niet alleen voor onszelf maar voor heel NL op.
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-iesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Je koopt ook vanaf de Fjes, gaat er één van Ajax naar Feyenoord volgend seizoen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?
Maar juist omdat de clubs tegenwoordig achterlijke bedragen vragen voor hun talenten gaan clubs juist eerder leegroven. Scheelt een hoop geld voor die clubs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:49 schreef arjan1112 het volgende:
dan moet je gewoon het bosman arrest illegaal verklaren
zeg maar
zeg maar
zeg maar
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
NAC.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?
Aké hebben jullie anders mooi gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
Slechter dan Schaken kan niet zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen hier die Giovanni Korte van Dordt al vaker zien voetballen? Transfervrij (eigendom van ADO), 20 jaar en afgelopen seizoen 126 minuten nodig per goal, vandaag 1 schot op de paal en 1 goal so far, is dat wat?
Nee, ik heb het al vaker gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |