SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.![]()
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Scrummie het volgende:
En dat noemen ze zeker weer eigen jeugd in Amsterdam. Zou klote zijn, twee toptalenten wat ik hoor.
We leiden godverdorie niet alleen voor onszelf maar voor heel NL op.
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-iesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Je koopt ook vanaf de Fjes, gaat er één van Ajax naar Feyenoord volgend seizoen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord doet hetzelfde bij andere clubs. Wel in veel mindere mate, maar toch. Maar zij doen het veel massaler en ook nog met oudere voetballertjes van de B-jeugd, ja. En dat is helemaal niet best voor het Nederlandse voetbal.
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja. Maar wij halen ook wel wat 'oudere' jeugd Wij haalden laatst toch ook weer een paar C-tjes op van Groningen... Alleen leiden wij wel ook zelf op vanaf de F-ies
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord Scandinavië ook wel had leeggevist als er geld zou zijn geweest. Of komen die jongens steeds voor de lol naar Rotterdam?
Maar juist omdat de clubs tegenwoordig achterlijke bedragen vragen voor hun talenten gaan clubs juist eerder leegroven. Scheelt een hoop geld voor die clubs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over buitenlandse jeugd. Ik heb het over talenten van mede-Eredivisieclubs. Juist door op jonge leeftijd als topclub (Ajax, Feyenoord, Twente en PSV) van andere clubs spelers te halen, sloop je het systeem. Die talenten kunnen veel meer waarde vertegenwoordigen dan de clubs nu betalen. Juist die 3 miljoen dat een talent over 3 jaar waard is, kan de Eredivisie beter maken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:49 schreef arjan1112 het volgende:
dan moet je gewoon het bosman arrest illegaal verklaren
zeg maar
zeg maar
zeg maar
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
NAC.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die op van der Wiel leek? Die speelt bij QPR nu toch?
Aké hebben jullie anders mooi gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen faalt Feyenoord altijd met het halen van dat soort jeugd. Paar jaar terug eentje van ADO gehaald, nog relatief veel voor betaald. Na een jaar stopt hij met voetballen, omdat hij de druk niet aan kon ofzo. Die andere speler, die homo van Alphense Boys, mocht na een jaar ook weg.
Slechter dan Schaken kan niet zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen hier die Giovanni Korte van Dordt al vaker zien voetballen? Transfervrij (eigendom van ADO), 20 jaar en afgelopen seizoen 126 minuten nodig per goal, vandaag 1 schot op de paal en 1 goal so far, is dat wat?
Nee, ik heb het al vaker gezegd.quote:
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang dat jullie het toch nog een extra jaar met Mulder moeten gaan doen. Wat is die Hahn opnieuw een verschrikking
Mentaal staat hij er wel inderdaad. Het lijkt mij geen tweede Aertsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel een uitstraling alsof ie het allemaal wel onder controle heeft, das al heel wat
Moet je ook nog maar zien. Je hebt wel vaker van die spelers die zich ineens aan het niveau op kunnen trekken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..
Ik had begrepen dat hij komend seizoen weer naar ADO ging.. maar ik ben niet de best geïnformeerde user hier dus weet het niet zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen hier die Giovanni Korte van Dordt al vaker zien voetballen? Transfervrij (eigendom van ADO), 20 jaar en afgelopen seizoen 126 minuten nodig per goal, vandaag 1 schot op de paal en 1 goal so far, is dat wat?
Ik zag de stats (oa contracteinde) op transfermarkt.co.uk, die zijn meestal wel maar niet altijd op orde dacht ik, rn verder volg ik die Juplierleague ook niet zo ergquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij komend seizoen weer naar ADO ging.. maar ik ben niet de best geïnformeerde user hier dus weet het niet zeker.
Mulder is gewoon zo slecht nog niet. Men lijkt soms te vergeten dat we in de eredivisie zitten. Noem eens keeper uit het linkerrijtje die duidelijk beter is dan Mulder? Ik kan er geen noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rare situatie net, maar was zeker een houdbare bal. Ben ook bang dat hij Mulder niet uit de basis gaat spelen ..
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang dat jullie het toch nog een extra jaar met Mulder moeten gaan doen. Wat is die Hahn opnieuw een verschrikking
Het probleem is volgens mij wel dat Mulder eigenlijk nooit echt punten pakt. Toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.
Groningen thuis dit jaar staat me nog bij. Krasnodar uit sowieso. Het probleem is ook dat hij naar mijn mening vaak onterecht wordt aangepakt omdat hij nou eenmaal de uitstraling heeft van een panharing.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij wel dat Mulder eigenlijk nooit echt punten pakt. Toch?
Tegen Krasnodar speelde hij inderdaad heel erg goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen thuis dit jaar staat me nog bij. Krasnodar uit sowieso. Het probleem is ook dat hij naar mijn mening vaak onterecht wordt aangepakt omdat hij nou eenmaal de uitstraling heeft van een panharing.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Overigens vind ik het ook zeker geen wereldkeeper hoor, verre van. In een ideale situatie zou je hem ook gewoon doorselecteren. Maar no way dat Hahn beter is, daarvan wist je bij zijn geboorte namelijk al dat het een kutkeeper zou worden.
Rot toch op man, hij had de statistieken van de nr 16 keeper. Ik kan eigenlijk alleen die Bassie, Curto, Johnson en Marsman bedenken die echt vaker in de fout gaan. Heeft geen uitstraling, komt niet vaak genoeg uit, en redt zelden punten. Ik geef wel toe dat hij af en toe een knappe redding heeft die niet iedere keeper zal hebben, maar het is echt wel een behoorlijk zwakke keeper hoor. Ik zou zo willen ruilen met Cillessen, Vermeer, Zoet, Tyton, Nordfeldt, of velthuizen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Mulder niet zo'n ramp eigenlijk. Alleen Cillessen is echt aantoonbaar beter. Dat zegt natuurlijk meer over de overige keepers in de eredivisie dan over Mulder. Maar toch.
Vermeer, Nordfeldt en Velthuizen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij had de statistieken van de nr 16 keeper. Ik kan eigenlijk alleen die Bassie, Curto, Johnson en Marsman bedenken die echt vaker in de fout gaan. Heeft geen uitstraling, komt niet vaak genoeg uit, en redt zelden punten. Ik geef wel toe dat hij af en toe een knappe redding heeft die niet iedere keeper zal hebben, maar het is echt wel een behoorlijk zwakke keeper hoor. Ik zou zo willen ruilen met Cillessen, Vermeer, Zoet, Tyton, Nordfeldt, of velthuizen hoor
quote:
quote:
Er was een tijd dat jullie Aerts of Babos op doel hadden staan. Over zwak gesproken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, misschien een beetje overtrokken, maar het is wel een van de zwakste keepers die we in een hele lange tijd gehad hebben![]()
Timmer heb ik vaak om moeten lachen hoor. Ekramy was niet veel. Darley was top, in die 4 wedstrijden dat ie keepte ofzo, daarna raakte die geblesseerd. Lamprou is gewoon 40-45 centimer te klein om een goeie keepert te zijn. Lodewijksquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, misschien een beetje overtrokken, maar het is wel een van de zwakste keepers die we in een hele lange tijd gehad hebben![]()
Mikey is het hier mee eens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Overigens vind ik het ook zeker geen wereldkeeper hoor, verre van. In een ideale situatie zou je hem ook gewoon doorselecteren. Maar no way dat Hahn beter is, daarvan wist je bij zijn geboorte namelijk al dat het een kutkeeper zou worden.
Dat artikel is geschreven door een ventje van 11, kijk dat plaatjequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef ace_eleven het volgende:
statistieken omtrent keepers eredivisie (maart 2014)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |