Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef outtayourleague het volgende:
Ik begreep dat het meteen ook weer de laatste aflevering was? Wsch omdat de komende maand voetbal op tv is.
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.
De PO zendt ook gewoon nog andere programma's uit. Alleen even niet de publiekstrekkers van NL 1.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.
Maar ik blijf!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
Goedenavond allemaal. Ik neem wat mensen mee uit het Ik Vertrek-topic, denk ik.
Jazeker! Wat wil je drinken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Is hier de Ik Vertrek afterparty?
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is het best haalbare op dit tijdstip?
Hoiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Oh ja.. nee, ik spaar die interesse wel op voor Eddy Zoey's nieuwe programma op FOX.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als er maar alcohol inzit.
ONZE BELASTINGCENTEN!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Godverdomme! Schoolkrant-niveau op prime time. En niet eens SBS of RTL. Jank.
DAT OOK!quote:
Ingeborg Beugel ookquote:
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Strani het volgende:
Wacht, Ingeborg is toch die schreeuwlelijk van P&W?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |