Ja ik heb m'n lichaamsbouw mee, maar je hebt een punt.quote:
Afgekeurd, te klein. Door mij dan he? Al denk ik dat je sowieso niet op een vrouw zit te wachten die een kop groter isquote:
Date jij vrouwen van 1.93m dan?quote:
Niet als ik een trapje pak nee.quote:
Qua lengte kom ik meer in de buurt, maar volgens mij ben ik minimaal 10jr te oud voor Peun.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgekeurd, te klein. Door mij dan he? Al denk ik dat je sowieso niet op een vrouw zit te wachten die een kop groter is
Kom nou, jij als stoere Armeense boy moet natuurlijk al die bitches hard nemen en aanpakken.quote:
Volgens jou of volgens hem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Qua lengte kom ik meer in de buurt, maar volgens mij ben ik minimaal 10jr te oud voor Peun.
In elk geval volgens mij...maar ik denk dat hij het daar wel mee eens is.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och prima, die gast waar ik 't over had is maar 6cm groter dan dat.
Corrie van den Berg, dames en heren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig als het er niet op zit hoef je het er ook niet af te halen
Scherp! 1 meter 69 of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:29 schreef Webschip het volgende:
Peunage is geen 1meter70.
Dat kan ook 1 meter zijn.
Heeft ook z'n voordelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Scherp! 1 meter 69 of zo.
69 milimeter
dus het is slechter dan band of brothers ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ik was dus hieraan begonnen.
The Pacific (TV Mini-Series 2010) - IMDb
Jammer dat het vooral gaat over hoe emotioneel zwaar die Amerikanen het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |