quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och prima, die gast waar ik 't over had is maar 6cm groter dan dat.
Corrie van den Berg, dames en heren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig als het er niet op zit hoef je het er ook niet af te halen
Scherp! 1 meter 69 of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:29 schreef Webschip het volgende:
Peunage is geen 1meter70.
Dat kan ook 1 meter zijn.
Heeft ook z'n voordelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Scherp! 1 meter 69 of zo.
69 milimeter
dus het is slechter dan band of brothers ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ik was dus hieraan begonnen.
The Pacific (TV Mini-Series 2010) - IMDb
Jammer dat het vooral gaat over hoe emotioneel zwaar die Amerikanen het hebben.
Of niet 3 zure bommen bij je avondeten doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 04:13 schreef arjan1112 het volgende:
Je en nu ben ik wakker
ja ik moet echt stoppen met roken en alcohol
vooral minder roken
misschien op een sport gaan
minder raar ouwehoeren
misschien verhuizen
tsja
Goedemorgen, dat filmpje had ik ook gezien ja.. ninja kat!quote:
Hadden ze ook een pushbericht?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:21 schreef Uccie het volgende:
Het was vanochtend zelfs op het NOS Journaal
Breaking en allesquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze ook een pushbericht?
Ach ja... het is een welkome afwisseling dan moord en doodslag uit Syrie ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Breaking en alles
Maar serieus, wat doen YT filmpjes in een nieuwsbulletin, daar is dat Wakker Nederlandgedoe toch voor (daar was het trouwens ook bij).
Geen paarsgepunte potloden of andere ongein?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat gelijk weer de verkeerde kant op
over lekker ouderwets zitten kleuren kan ik geen schunnige grappen en grollen maken hoor ... gewoon echt 0
nee dat is gewoon niet leuk genoegquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen paarsgepunte potloden of andere ongein?
Het liefst met zo een electrische puntenslijperquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:50 schreef sp3c het volgende:
en die ga je allemaal ff lekker zitten slijpen?
Ik vind tekenen en schilderen ook enorm zen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
Als ik dit zie krijg ik helemaal zin om te gaan zitten kleuren![]()
CRE / Kleurboek voor volwassenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |